loading...
دانلودک ها
میثم تات حصاری بازدید : 160 جمعه 29 آبان 1394 نظرات (0)

در این نوشته برایتان مجموعه‌ی کامل آفیس ۲۰۱۶ برای مک را آماده کرده‌ایم. شاید آفیس نیازی به معرفی نداشته باشد. در مک هم همانند ویندوز می‌توانید از مجموعه‌ی آفیس شامل Word, Powerpoint, Excel و… استفاده نمایید و از امکانات ویژه‌ی هر برنامه بهره‌مند شوید. مایکروسافت ادعا می‌کند کسانی که در ویندوز کاربران دائم آفیس بوده‌اند در مک هم با همان فرمت‌ها و دستورها مواجه خواهند شد و نیازی ندارند وقتی را برای یادگیری صرف کنند. این مجموعه شامل دو ورژن Home and Student و Bussiness است. توجه داشته باشید متاسفانه آفیس مک سازگاری کامل با زبان فارسی ندارد ولی با این حال روش‌هایی وجود دارد تا بتوانید از زبان فارسی نیز در این مجموعه بهره‌مند شوید، مثل باز کردن یک فایل که قبلاً در آفیس سازگار با زبان فارسی ایجاد شده و انجام عملیات در آن فایل که در این حالت مشکلات آفیس با زبان فارسی به حداقل خواهد رسید.

Pre-Activated Version

 

 

Microsoft Office Standard 2016 دانلود آفیس 2016   Microsoft Office Standard 2016 Volume License Edition v15.14   نسخه Mac

 

میثم تات حصاری بازدید : 99 جمعه 29 آبان 1394 نظرات (0)

Zoom Player پلیری قدرتمند در زمینه پخش فایل های مالتی مدیا که شامل فایل های صوتی و تصویری می شود ، می باشد . این پلیر قدرتمند توانایی پخش انواع فرمت های ویدیویی از نوع دی وی دی را نیز دارد . توانایی دیگر این نرم افزار اتصال به دستگاه های چند رسانه ای مانند پلیرهای قابل حمل و موبایل ها و… است . طراحی فوق العاده زیبای این نرم افزار باعث می شود که هر کاربری با یک بار استفاده دیگر آن را به راحتی فراموش نکند . همچنین قابلیت های زیاد این نرم افزار نیز اجازه نمی دهد که کاربری بدون دل خوش از نرم افزار آن را ترک کند ! شرکت InMatrix این نرم افزار را در سه نسخه Pro و Premium و Max وارد بازار می کند که نسخه Max بیشترین قابلیت ها را دارد .

 

 

Zoom%20Player%20MAX نرم افزار پلیر محبوب Zoom Player 11.10 Beta 4

میثم تات حصاری بازدید : 95 جمعه 29 آبان 1394 نظرات (0)

Adobe AIR با اجرای یک سیستم بندی مناسب زمانبندی برای کامپیوتر قابلیت استفاده از برنامه های توسعه یافته ادوب را فراهم می آورد. می توانید با این برنامه پلاگین های مختلف HTML را اجرا کرده و همچنین با اجرای برنامه های توسعه یافته جاوااسکریپت و آجاکس برنامه های تحت وب را به خوبی اجرا و همچنین قابلیت های جدید از دسکتاپ خود را مشاهده نمایید. هم اکنون می توانید نرم افزار Adobe AIR را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

..:: نسخه ویندزو و مک ::..

 

 

Adobe AIR Cover(Downloadha.com)  دانلود ادوب ایر Adobe Air 19.0.0.241

میثم تات حصاری بازدید : 89 جمعه 29 آبان 1394 نظرات (0)

نرم افزار ™Adobe® Photoshop® Lightroom یکی از برنامه های مفید و ضروری برای عکاسان می باشد که توسط این نرم افزار حرفه ای می توانند بر روی عکس های خود مدیریت کنند و تنظیمات حرفه ای را بر روی عکس های خود انجام دهند در نتیجه شما می توانید وقت به نسبت کمتری را در پشت کامپیوتر خود نسبت به پشت لنز دوربین بگزرانید. در نسخه ۵ این نرم افزار ابزارهای Healing Brush، Radial Gradient و Straightening Tools به طور کامل آپدیت شده اند. با صرف مدت زمان کمی می توانید عکس ها را مرتب و دسته بندی کرده و تصحیح کردن عکس ها را انجام دهید و عکس های اضافی را حذف کنید. ظاهر نرم افزار بسیار ساده و زیبا می باشد و عکس های داخل برنامه شده را در با چیدمان سریع و آسان در معرض دید شما قرار می دهد.

..:: همراه آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار ::..

 

 

Photoshop.Lightroom ویرایش فوق حرفه ای تصاویر Adobe Photoshop Lightroom CC 6.3   نسخه Mac

 

میثم تات حصاری بازدید : 80 چهارشنبه 27 آبان 1394 نظرات (0)

Advanced SystemCare Pro نرم افزاری بسیار قدرتمند و کامل برای بهینه سازی ، پاکسازی و افزایش سرعت سیستم در کنار محافظت از حریم خصوصی و حذف فایل های مخرب است. این نرم افزار دارای امکانات فراوانی جهت رفع مشکلات ویندوز در کنار ابزارهای بهبود دهنده مانند افزایش سرعت اینترنت و بالا بردن امنیت ویندوز می باشد. پاکسازی رجیستری ویندوز ، یکپارچه سازی هارد دیسک ، افزایش سرعت سیستم ، کنترل حریم خصوصی ، حذف فایل های هرز ، بررسی اینترنت و سایت های اینترنتی مخرب ، افزایش سرعت اینترنت تا ۳۰۰ درصد و رفع مشکلات ویندوز از قابلیت های اصلی این نرم افزار محسوب می شود. در نسخه جدید ظاهر جدید و کاربردی تر در نظر گرفته شده است و جهت افزایش سرعت اینترنت و یکپارچه سازی هارد دیسک تکنولوژی های جدیدی به کار گرفته شده است. لازم به ذکر است نرم افزار دارای ۲۰ ابزار اختصاصی برای بهینه سازی و بهبود عملکرد ویندوز است و دارای امکانی به نام ActiveBoost می باشد که به صورت زنده ویندوز را بهینه سازی میکند. Turbo Boost نیز قابلیتی است که با فعال کردن آن در زمان بازی و امور مهم میتوانید نهایت قدرت سیستم را به کار بگیرید.

 

 

Advanced%20SystemCare%20PRO نرم افزار بهینه سازی قدرتمند Advanced SystemCare 9.0.3.1077

 

میثم تات حصاری بازدید : 73 چهارشنبه 27 آبان 1394 نظرات (0)

AceMoney نرم افزاری عالی برای مدیریت امور مالی شخصی و خانگی است به سادگی و آسانی هرچه تمام تر می باشد. این نرم افزار حتی میتواند برای کسب و کارهای کوچک به عنوان نرم افزار حسابداری مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار دارای چند نوع حساب کاربری (account) از پیش تنظیم شده است مانند حساب های مربوط به پس انداز ، وام ، بدهی ، چک ها و کارت های الکترونیکی که کاربر برای استفاده از آنها نیز به تنظیمات نخواهد داشت و فقط بایستی به ورود اطلاعات اقدام کند. البته این نرم افزار میتواند حساب کاربری مخصوص برای کاربر را نیز ایجاد کند تا اگر کاربری نیاز به حساب کاربری ویژه ای داشت ، خود به تنظیم آن اقدام کند. این نرم افزار برای مصرف و مدیریت بودجه و حقوق (Home budget management) نیز امکانات ویژه ای دارد. دارای ۱۰۰ دسته بندی مختلف برای مصرف بودجه و هزینه است و میتوانید با اختصاص هرمقدار بودجه برای هرکاری ، هزینه ها را کنترل کنید. قابلیت جالب دیگر این نرم افزار مشاهده و دریافت اطلاعات نرخ ارز بیش از ۱۵۰ کشور جهان به صورت زنده و از طریق اینترنت می باشد. باتوجه به دسته بندی های نرم افزار ، شما میتوانید هزینه هایی که بابت هر کاری انجام داده اید را در نرم افزار وارد کنید تا در هر زمان بتوانید هزینه هایی که برای مثال صرف غذا کرده اید را بررسی کنید و فاکتورهای مختلف را ایجاد کنید. یا میتوانید ببینید از چه زمینه ای درآمد کسب کرده اید و راه های مختلف کسب درآمد و میزان درامدتان را مشاهده نمایید. این نرم افزار همانطور که ذکر شد میتواند به عنوان یک نرم افزار حسابداری کوچک نیز مورد استفاده قرار گیرد. در این نرم افزار میتوانید صورت حساب هایی که باید پرداخت کنید یا دریافت کنید را تنظیم و زمانبندی کنید تا زمان آنها را از دست ندهید و نرم افزار به شما اطلاع خواهد داد. این نرم افزار توانایی ایجاد نسخه پشتیبان از اطلاعاتی که در آن وارد کرده اید را نیز دارد. همچنین نرم افزار میتوانید از خود در برابر کاربران غیرقانونی با پسورد محافظت نماید. این نرم افزار دارای قابلیت های دیگری نیز می باشد که البته در ایران قابل استفاده نیستند.

 

AceMoney%20Lite%204.36 نرم افزار مدیریت امور مالی و حسابداری AceMoney Lite 4.36

 

میثم تات حصاری بازدید : 97 چهارشنبه 08 مهر 1394 نظرات (0)

PhoneClean نرم افزاری کامل برای بهینه سازی سیستم عامل iOS و افزایش سرعت آن می باشد. این نرم افزار میتواند با آزاد سازی حافظه رم در کنار قابلیت هایی مانند یکپارچه سازی فضای دیوایس در نهایت باعث بهینه سازی کامل iOS شود. قابلیت بعدی در رابطه با هارد دیسک است ، این نرم افزار فایل های اضافی و فایل هایی که قابلیت حذف شدن را نداردن را پاک کند .همچنین نرم افزار PhoneClean از تمامی دیوایس های شرکت اپل مانند آیپد ، آیپاد و آیفون ۶ ، ۵ ، ۴ و … پشتیبانی میکند .

 

PhoneClean%203.8.0 نرم افزار بهینه سازی ios توسط PhoneClean 3.8.0

 

میثم تات حصاری بازدید : 75 چهارشنبه 08 مهر 1394 نظرات (0)

All My Movies با محیط کاربری بسیار جذاب و استفاده بسیار آسان این قابلیت را دارد تا فیلم ها را بر اساس دی وی دی بودن، سی دی بودن و یا موارد دیگر دسته بندی و سپس دسته های دیگری هم در آن ها ایجاد نماید. می توان با واردکردن نام یک فیلم تمامی مشخصات مربوط به آن را نظیر کارگردان و یا ژانر آن را مشخص ساخت در در هنگام جست و جو آسان تر به آن دست یافت. نکته جالب در مورد این ابزار این است که با قرار دادن دی وی دی فیلم و یا حتی اسکن فیلم ها در هارد دیسک به صورت اتوماتیک آن ها را وارد برنامه ساخته و آن ها را دسته بندی نمود. یکی از مهم ترین قابلیت های این ابزار ساخت بانک اطلاعاتی آن است. زمانی که سیستم عامل کاربر به هر دلیلی از بین رود می توان با بازگشایی دوباره بانک اطلاعاتی نرم افزار تمامی فیلم ها و … را دوباره بازیابی نمود. All My Movies از زبان های مختلف زنده دنیا پشتیبانی خواهد کرد و نکته آخر در مورد این ابزار ، قابلیت وارد نمودن آنچه در سایت بسیار معروف IMDb به عنوان توضیحات و نام فیلم ها است در این ابزار وجود خواهد داشت.

 

All%20My%20Movies%208.5 نرم افزار دسته بندی و مدیریت فیلم ها All My Movies 8.5

میثم تات حصاری بازدید : 67 چهارشنبه 08 مهر 1394 نظرات (0)

Wise Disk Cleaner نرم افزاری عالی برای کسانی است که میخواهند فایل های اضافی و ناکارامد و هرز را از داخل هارد دیسک خود را پاک نمایند. تشخیص فایل های هرز و اضافی درون ویندوز توسط کاربر ساده میسر نیست و همچنین برخی از این فایل ها در قسمت های مخفی ویندوز وجود دارد. بنابراین برای پاکسازی آنها نیز به یک نرم افزار کمکی خواهد بود. این نرم افزار رایگان و عالی نسبت به پاکسازی تاریخچه اینترنت مرورگرهای (Internet Explorer, Chrome, Firefox و Safari browsers) و تاریخچه ویندوز شامل : Recycle Bin, Recent Documents, Temporary files و Log files اقدام میکند. همچنین پاکسازی میانبرهای نامعتبر ، کش ، کوکی ها و برخی از قسمت های ویندوز نظیر trace هایی که ویندوز ذخیره کرده است نیز جز وظایف نرم افزار محسوب می شود. این نرم افزار با پاکسازی هایی که انجام میدهد ، فضای ویندوز را خالی تر و فضای هارد دیسک را نیز آزاد تر می نماید و میتواند ابزار خوبی برای پاکسازی هارد دیسک و ویندوز باشد.

 

Wise%20Disk%20Cleaner%208.83.619 نرم افزار پاکسازی هارد دیسک Wise Disk Cleaner 8.83.619

میثم تات حصاری بازدید : 93 یکشنبه 15 شهریور 1394 نظرات (0)

Mojosoft BusinessCards MX به شما برای طراحی و چاپ کارت ویزیت کمک خواهد کرد . برنامه به گونه ای طراحی شده است که یک کاربر ساده و مبتدی برای طراحی کارت های حرفه ای به مشکلی برنخورد و تنها با کشیدن و رها کردن ابزارهای موردنظر خود را اعمال کند تا درنهایت به کارت موردعلاقه خود برسد . فرآیند طراحی به وسلیه ی اجزای ساده تری همانند عکس ها ، نوشته ها ، ارقام و … انجام می شود . همچون خیلی دیگر از برنامه ها ، این نرم افزار نیز دارای یک گالری غنی و کاربردی از مدل های پیش ساخته شده می باشد که با استفاده از آن ها می توانید سریعتر به نتیجه برسید .

 

BusinessCards MX 5.00 نرم افزار طراحی کارت ویزیت های زیبا Mojosoft BusinessCards MX v5.00

 

میثم تات حصاری بازدید : 150 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

nVIDIA GeForce Driver با این درایور قدرت بیشتری در کارت های گرافیک شرکت انویدیا در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. مسلما جهت اجرای بازی های جدید به این درایور احتیاج خواهید داشت و کارهای روزانه نظیر مدیریت دسکتاپ ، نمایش فایل های مالتی مدیا و امور کاری و… نیز با این درایور بهتر و با کیفیت بالاتری مهیا خواهد بود. این درایور برروی نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت ویندوزهای xp , 7 , 8 , vista نصب خواهد شد. برای دانلود و اطلاع از تغییرات این نسخه از اپدیت به ادامه ی مطلب بروید.

 

nVIDIA%20GeForce%20Driver%20353 نرم افزار درایور کارت های گرافیک انویدیا nVIDIA GeForce Driver 353.62

میثم تات حصاری بازدید : 139 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

Slimjet مرورگری است که بر پایه و اساس گوگل کروم بوده و میتوان یکی از بهترین مرورگر حال حاضر نام برد. این نرم افزار در حقیقت نسخه ویرایش شده و شخصی سازه شده گوگل کروم میباشد که شما هم میتوانید به سلیقه خود آن را شخصی سازی کنید و لذت ببرید . امکانات این نرم افزار امکان افزودن و مدیریت Add-ons ، امکان تنظیم تم ، همگام سازی با اکانت گوگل ، امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت ، قابلیت بهبود نرم افزاری ، دانلود از یوتیوب ، ترجمه صفحات ، پیش بینی آب و هوا ، اشتراک در فیس بوک و … است .

 

Slimjet 4.0.15.0 نرم افزار مرورگر وب Slimjet 4.0.15.0

میثم تات حصاری بازدید : 148 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

TweakNow PowerPack مجموعه ای کاملاً یکپارجه از ابزارهایی است که به شما اجازه بهینه سازی جزئی ترین بخش های سیستم عامل ویندوز و مرورگر را خواهد داد. بیش از ۱۰۰ تنظیمات مخفی ویندوز توسط این نرم افزار نمایان و قابل تنظیم شده است که کاربر با استفاده از آنها میتواند نسبت به بهینه سازی بهتر ویندوز خود اقدام کند. نرم افزار دارای ۷ بخش اصلی که مهمترین انها شامل Windows Secret که همان ۱۰۰ تنظیمات مخفی ویندوز است که در این قسمت قابل تنظیم هستند. بخش مهم بعدی Windows Cleaner شامل پاک کننده های رجیستری و دیسک و یکپارچه سازی رجیستری و هارد دیسک ، مدیریت استارت آپ و حذف کامل نرم افزارهای نصب شده و حذف غیرقابل بازیابی اطلاعات می باشد و بخش مهم بعدی که شامل ابزار متفرقه می شود miscellaneous tools نام دارد که ابزارهای مهمی نظیر بهینه سازی رم و خاموش شدن اتوماتیک کامپیوتر و ساختن چندین دسکتاپ به صورت مجازی و مدیریت پروسه ها از جمله ابزارهای مهم این نرم افزار می باشد. نرم افزار دارای امکانات دیگری نظیر مشاهده اطلاعات سخت افزاری و نرم افزاری سیستم و تهیه نسخه های پشتیبان و بازگردانی آنها می باشد که باعث می شود این نرم افزار به عنوان ابزاری مناسب جهت بهینه سازی مورد استفاده کاربران قرار گیرد. محیط کاربری نرم افزار بسیار ساده است و تازه کارترین کاربر نیز توانایی استفاده از امکانات آن را خواهد داشت.

 

TweakNow%20PowerPack%204.6.0 نرم افزار بهینه سازی متفاوت ویندوز TweakNow PowerPack 4.6.0

 

میثم تات حصاری بازدید : 162 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

امروزه استفاده از فایل های PDF به یک کار روزمره برای بسیاری از کاربران تبدیل شده و سادگی در استفاده و انعطاف پذیری این نوع فرمت از دلایل اصلی آن می باشد که هر کاربری را نسبت به آن علاقه مند می نماید، WinScan2PDF نرم افزاری کاربردی در زمینه تبدیل فایل های اسکن شده به PDF می باشد. WinScan2PDF مبدل کم حجم و رایگانی است . سادگی در استفاده ، قابلیت تبدیل فایل های اسکن شده به PDF ، سازگار با تمامی نسخه های ویندوز از قابلیت های این نرم افزار است.

 

WinScan2PDF%203.01 نرم افزار تبدیل فایل اسکن شده به پی‌ دی‌ اف WinScan2PDF 3.01

میثم تات حصاری بازدید : 148 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

KeyScrambler نرم افزار فوق العاده پر کاربرد جهت بالابردن امنیت در محیط اینترنت است . با این نرم افزار میتوانید بلافاصله با فشردن هر کلید از صفحه کلید رمز شده ی آن را در اختیار داشته باشید و هرگونه کی لاگر را از بین می برد و داده های حیاطی شما را محافظت می کند . KeyScrambler میتواند حروف و اعداد تایپ شده با صفحه کلید را بصورت کدهای مختلف و رمزگذاری شده درآورد تا از سرقت توسط کی لاگر ها جلوگیری کند . امنیت در خرید اینترنتی ، ساپورت انواع مرورگر ها مانند فایرفاکس ، کروم ، اپرا و … ، رابط گرافیکی کاربر پسند ، هماهنگی با سایر نرم افزارهای رمزگذار و … از امکانات این نرم افزار است .

 

KeyScrambler%203.8.0.0 نرم افزار رمز نگاری و رمز گذاری KeyScrambler 3.8.0.0

 

میثم تات حصاری بازدید : 62 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

سرانجام نسخه کاملا نهایی ویندوز ۱۰ عرضه شد! ساعاتی پیش این نسخه به صورت جهانی عرضه گردید که مایکروسافت برای آن حدود ۴۰ترابیت فضای اختصاصی تهیه کرده بود! ۳ نسخه از ویندوز ۱۰ انتشار پیدا کرده است که شامل Enterprise, Pro و Home می شوند. در واقع نسخه Pro همان نسخه Ultimate در ویندوز ۷ می باشد. فایل های ISO دانلودشده دقیقا مطابق با فایل های ISO قرار گرفته در سایت رسمی مایکروسافت می باشند که برای صحت این موضوع یک عکس در ادامه مطلب ضمیمه شده است. تیم دانلودها مفتخر است تا به عنوان یکی از اولین وبسایت های ایرانی، طعم استفاده از نسخه کاملا نهایی ویندوز ۱۰ را به شما بچشاند. برای دانلود نسخه های مختلف این ویندوز و فایل های فعال سازی و روش فعال سازی می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|نسخه کاملا نهایی، فایل های ریلیز شده در تاریخ ۲۹جولای ۲۰۱۵|

|به همراه آموزش نصب کامل و قدم به قدم|

 

  Windows 10 final build cover small دانلود نسخه نهایی ویندوز 10   Windows 10 Pro/Enterprise/Home x86/x64 29th July 2015

میثم تات حصاری بازدید : 70 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

Clean Space اگر شما نیز برایتان اتفاق اتفاده است که همواره به دلالیل امنیتی افراد سودجو در اینترنت شما را جستجو کرده و با پیدا رد شما در اینترنت مشکلات زیادی را بوجود آورده اند، با این برنامه می توانید این مشکل را رفع کرده و تمامی ردهای خود در اینترنت پاک کرده و خود را به صورت مخفی در اینترنت درآورید. با این نرم افزار امنیت شما در اتصالات اینترنت رفع شده و هیچ نفوذی نمی تواند شما را تهدید کند. هم اکنون می توانید این نرم افزار را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Clean Space Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار حذف ردپاهای اینترنتی Clean Space 2015.02

میثم تات حصاری بازدید : 72 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

۱Password for Windows نرم افزار قدرتمندی به منظور ذخیره پسوورد های استفاده شده در اینترنت کامپیوتر شخصی می باشد. شما با این برنامه دیگر نیازی ندارید که پسوورد های متعدد را حفظ کرده و سردرگم شوید چون با این برنامه همه آنها در یک آرشیو جمع شده و شما می توانید به طور ایمن آنها را نگهداری نمایید. هم اکنون می توانید این برنامه را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.
 

1Password for Windows Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار مدیریت رمزهای عبور 1Password for Windows v4.6.0.584

میثم تات حصاری بازدید : 73 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

PDF Converter نرم افزار تبدیل، ایجاد و ویرایش فایل های پی دی اف می باشد که با ارائه یک رابط کاربری مناسب و زیبا امکانات گسترده ای را به منظور مدیریت فایل های پی دی اف در اختیار شما می گذارد. شما با این برنامه می تواند اسناد خود را به پی دی اف تبدیل کنید و آنها را تجزیه و تحلیل نمایید. امکان اضافه کردن فونت و قالب بندی اسناد نیز از دیگر ویژگی های برنامه می باشد. هم اکنون می توانید این نرم افزار را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

PDF%20Converter Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار مبدل فایل های پی دی اف Able2Extract PDF Converter v9.0.11.0

میثم تات حصاری بازدید : 97 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

DFX Audio Enhancer یک پلاگین صوتی قدرتمند به منظور پخس فایل های صوتی و رسانه ای با کیفیت می باشد که امکان افزایش کیفیت وریلیز صدا را برای کاربرانش فراهم می آورد. شما با این برنامه می توانید به طور کلی کیفیت صدا را به طور قابل توجهی افزایش داده و صدا را تقویت نمایید. همواره دو اشکال عمده در میکس صداها یافت می شود که می توان به بریده شدن فرکانس های بالایی و همچنین عدم تطابق عمق صداها اشاره کرد. این برنامه با یافتن این خطاها باس خوبی به صداها داده و با ابزارهای پیشرفته کیفیت صدا را به بالاترین حد خود می رساند. هم اکنون می توانید این نرم افزار را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

DFX Audio Enhancer Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار افزایش کیفیت پخش موزیک DFX Audio Enhancer v11.401

میثم تات حصاری بازدید : 66 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

Start Menu Reviver ابزار شخصی سازی و سازگار با صفحه لمسی به منظور افزایش کارایی منوی استارت ویندوز ۷و۸ است. این برنامه با قابلیت های منحصر بفرد و رابط کاربری با امکان شخصی سازی خود ، شما را قادر کرده تا بتوانید به نرم افزار های مورد علاقه دسترسی سریع داشته باشید. مدیریت ، یافتن و اجرای برنامه های دسکتاپ ، App های ویندوز ۸ ، وب سایت ، اسناد ، فولدرها و یا تنظیمات مستقیما از استارت منوی ویندوز از قابلیت های دیگر این برنامه محسوب می شود.این برنامه از سیستم عامل های Windows 7, Windows 8, و Windows 8 برپایه تبلت پشتیبانی کامل می کند.

 

Start%20Menu%20Reviver%203.0.0.14 نرم افزار شخصی سازی استارت ویندوز Start Menu Reviver 3.0.0.14

میثم تات حصاری بازدید : 59 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

Foxit Reader به گفته سایت سازنده بیش از ۵۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا داردو در همان مطلب هم ذکر شده است که وقتی کاربری برای اولین بار از این ابزار استفاده می کند ماه ها و حتی سال ها از آن بهره می برد. محیط کاربری نرم افزار هم فوق العاده ساده و در عین حال جذاب است که به افزایش رضایت کاربران کمک زیادی می تواند بکند. برای این که ابزاری ساده و در عین حال کارآمد داشته باشید پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را دریافت کرده و برای همیشه خیالتان را بابت گشودن اسناد PDF راحت نماید.

 

Foxit%20Reader%207.2.0 نرم افزار مشاهده اسناد پی دی اف Foxit Reader 7.2.0

میثم تات حصاری بازدید : 74 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

Registry First Aid Platinum نرم افزار قدرتمند برای بهینه سازی و تعمیر رجیستری ویندوز می باشد. رجیستری ویندوز در صورتی که حاوی ورودهای نامعتبر و ناقص باشد ، میتواند منبع تمامی مشکلات ویندوزتان تعیین شود. کرش شدن ، پیغام خطاهای متعدد ، کاهش سرعت بالا امدن ویندوز نرم افزارها همگی علاوه بر اینکه میتوانند عامل دیگری داشته باشند ، ممکن است از رجیستری نیز تاثیر بگیرند ؛ بنابراین بهتر است با نرم افزاری به صورت منظم به تعمیر و پاکسازی رجیستری ویندوز خود اقدام کنید. Registry First Aid Platinum نرم افزار قدیمی است که برای کاربران ساده و کاربران حرفه ای با فراهم آوردن امکاناتی کمک میکند تا رجیستری ویندوز پاکسازی گردد و در صورت لزوم تعمیراتی توسط نرم افزار روی آن اعمال شود. نرم افزار ضمن امکاناتی بهینه سازی ، توانایی ایجاد فایل پشتیبان از رجیستری و بازگردانی آن در مواقع ضروری نیز می باشد. همچنین نرم افزار میتواند نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز را به طور کامل پاکسازی نماید تا از خطاهای ناشی از حذف شدن نرم افزارها رهایی یابید.

 

Registry%20First%20Aid%2010.1.0.2292 نرم افزار بهینه سازی و تعمیر رجیستری Registry First Aid 10.1.0.2292

میثم تات حصاری بازدید : 73 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

نرم‌افزار کاملا رایگان DiskDigger یکی از ابزارهای بازیابی اطلاعات است که قادر است بازیابی انواع اطلاعات از دست رفته از منابع مختلف را به‌طور رایگان برای شما به ‌انجام برساند. این نرم‌افزار قادر است اطلاعات پاک شده از هر منبعی که به رایانه متصل می‌شود را برای شما بازیابی کند. حافظه‌های فلش، کارت‌های حافظه، هارد‌دیسک‌ها و … برخی از منابع قابل بازیافت توسط این ابزار هستند و انواع عکس، فایل‌های تصویری، موزیک، اسناد و … از جمله فرمت‌هایی هستند که به کمک این برنامه قابل بازیابی‌اند.همچنین این برنامه قادر است هارد‌دیسک‌هایی که کاملا فرمت شده‌اند یا به‌طور ناقص فرمت شده‌اند و ویندوز قادر به شناسایی آنها نیست و یا حتی هارد‌دیسک‌هایی که بدسکتور دارند را نیز بازیابی کند.

 

DiskDigger%201.7.3.1689 نرم افزار بازیابی اطلاعات DiskDigger 1.7.3.1689

میثم تات حصاری بازدید : 58 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

Windows 10 Manager ابزاری کابردی به منظور مدیریت آسان ویندوز جدید ۱۰ می باشد که شما با آن براحتی می توانید ویندوز خود را بهینه سازی کرده و با تعمی قسمت های مختلف آن کارایی آن را بهتر و بیشتر کنید. امکان افزایش سرعت سیتم  همچنین فعالسازی بخش های امنیتی و پاکسازی فایل های غیرمجاز از دیگر ویژگی های برنامه می باشد. هم اکنون می توانید این نرم افزار را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.
 

Windows 10 Manager Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار مدیریت و بهینه سازی ویندوز 10 Yamicsoft Windows 10 Manager v1.0.0 DC 29.07.2015 Final

میثم تات حصاری بازدید : 54 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

IObit Malware Fighter Pro یک جاسوس افزار پیشرفته با امکانات بسیار می باشد که امکانات مختلفی را نظیر شناسایی و حذف سریع تروجان ها و ابزارهای تبلیغاتی انجام می دهد و در واقع سیستم را در برابر نفوذهای اینترنتی نیز ایمن نگه می دارد. هم اکنون می توانید این نرم افزار را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.
 

Malware Fighter Pro Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار حذف فایل های مخرب IObit Malware Fighter Pro v3.3.0.8

میثم تات حصاری بازدید : 66 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

pdfMachine ابزاری کاربردی و زیبا به منظور مدیریت و ویرایش فایل های پی دی اف می باشد. شما با این برنامه قابلین ساخت و تبدیل اسناد مختلف الکترونیکی را داشته و امکان مشاهده آنها را نیز خواهید داشت. این برنامه با پشتیبانی از فونت های چندزبانه و همچنین امکان حاشیه نویسی اسناد می توانید بسیار کاربردی بوده و امکانات حرفه ای را برای کاربرانش فراهم آورد. هم اکنون می توانید این نرم افزار را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

pdfMachine Ultimate Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار ساخت و ویرایش فایل های پی دی اف BroadGun pdfMachine Ultimate v14.81

میثم تات حصاری بازدید : 80 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

Pale Moon مرورگر پرسرعتی بر پایه فایرفاکس میباشد با این تفاوت که سرعت این مرورگر بسیار حرفه ای تر و سریع تر از فایرفاکس می باشد. اگر پیش از این از مرورگر فایرفاکس استفاده می کردید و می خواهید بوک مارک ها، پسوردها و تاریخ مرورهای خود را به Pale Moon انتقال دهید، این مرورگر برای شما ابزاری برای انتقال تمامی تنظیمات، فراهم کرده است. از ویژگی های دیگر این مرورگر می توان به استفاده ی کمتر ازحافظه ی سیستم نسبت به فایرفاکس به دلیل غیرفعال کردن بعضی از قسمت ها ، افزایش سرعت قابل توجه برای طراحی صفحه و پردازش اسکریپت ، پشتیبانی از SVG و Canvas و … را می توان نام برد.

 

Pale%20Moon%2025.5.0 نرم افزار مرورگر پال مون Pale Moon 25.5.0

 

میثم تات حصاری بازدید : 79 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

درایورها که دائمأ از سوی کمپانی های سازنده سخت افزار بروز رسانی می شوند و در هر نسخه مشکلات احتمالی برطرف می شود و بهتر و بهینه تر می گردد .Auslogics Driver Updater نرم افزاری کاربردی برای آپدیت و به روز رسانی درایور های سیستم میباشد . توسط این نرم افزار می‌توانید به راحتی با چند کلیک از بروز شدن درایورهای سیستم خود آگاه شوید و با دانلود و نصب آن درایورهای سیستم خود را بروز نمایید. این نرم افزار کامپیوتر یا لپ تاپ شما را از هرگونه اختلال نرم افزاری ، خرابی سخت افزاری ، مشکل کرش سیستم ناشی از قدیمی بودن نسخه درایور محافظت می کند. همچنین نرم افزار Auslogics Driver Updater قبل از به روز رسانی درایور ها، از نسخه قبلی نسخه پشتیبان تهیه و در صورت وجود هرگونه مشکل درایور مورد نظر را به نسخه قبلی بازگردانی می کند . این نرم افزار محصول شرکت Auslogics است .

 

Auslogics%20Driver%20Updater%201.6.0.0 نرم افزار آپدیت درایور ها Auslogics Driver Updater 1.6.0.0

 

میثم تات حصاری بازدید : 72 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

دیگر نگرانی فراموش کردن رمزهای اکانت های مختلف که در سایت های متفاوت از آنها استفاده می کنند نباشید . soft98LastPass Password Manager 3.1.50 یک نرم افزار مدیریت پسورد برای کاربردهای اینترنتی است که کاربر بدون این که دغدغه فراموشی پسوردها را داشته باشد به راحتی به ذخیره سازی و مدیریت پسوردها با امنیت بالا بپردازد. نرم افزار LastPass Password Manager از مرورگرهای پرکاربردی مانند Internet Explorer, Firefox, Google Chrome, Opera و Safari پشتیبانی می کند. این نرم افزار توانایی پرکردن فرم ها را به صورت کامل دارا بوده و می تواند با هماهنگی پسوردها با نام های کاربری مختلفی که ذخیره شده اند به راحتی قابلیت انتخاب کاربر را هم فراهم کند. LastPass Password Manager این رمز ها را در سرور خود ذخیره می کند و در مواردی که شما مجددا به سایت های مورد نظر مراجعه می کنید، بخش های مربوط به نام کاربری و کلمه عبور شما را به صورت خود کار برای شما پر می نماید.

 

Lastpass%203.2.16 نرم افزار مدیریت پسورد های اینترنتی Lastpass 3.2.16

 

 

میثم تات حصاری بازدید : 84 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

کاربران اینترنت دنبال مرورگر های پر سرعت بوده اند تا نیاز وب گردی سریع آنها را بر طرف کند . Citrio مرورگری قوی و پر سرعت و شباهت زیادی به کروم دارد . طبق آمار های گرفته شده در سایت پینگ ۹۸ درصد کاربران از مرورگر Citrio راضی بودند ! این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است تا به هر شکل ممکنی سریع باشد . دارای دانلود منیجر ، مدیا گرابر قدرتمند ، پروکسی ویجت ، امنیت بالا ، سریع و کارامد از ویژگی های اصلی نرم افزار Citrio است. این نرم افزار محصول کمپانی Catalina Group Ltd است .

 

Citrio%2042.0.2311.261 نرم افزار مرورگر وب Citrio 42.0.2311.261

میثم تات حصاری بازدید : 89 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

همانطور که میدانید در برخی از موارد ویندوز از کل قابلیت حافظه رم استفاده نمی کند و برای استفاده از کل آن به صورت معمول نمیتوان راه حلی پیدا کرد. ولی با نرم افزارهای ویژه برای بهینه سازی حافظه رم میتواند این فرایند را انجام داد. Wise Memory Optimizer نرم افزاریست که با خالی کردن و بهینه سازی رم سرعت ویندوز را بالاتر میبرد . این نرم افزار با بهینه سازی قسمت های مختلف حافظه اصلی و با استفاده از ابزارهایی که در اختیار کاربران قرار میدهد توانایی سیستم و سرعت کارکرد با نرم افزارها و بازی های مختل را تا میزان زیادی افزایش می دهد و بر کارایی سیستم می افزاید.

 

Wise Memory Optimizer 3.35 نرم افزار استفاده کامل از حافظه رم Wise Memory Optimizer 3.35

 

میثم تات حصاری بازدید : 112 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

AVG Internet Security 2015 جدیدترین نسخه اینترنت سیکوریتی شرکت ای وی جی می باشد که اخیرا نسخه جدید آن منتشر شده است. این برنامه به راحتی به تشخیص و شناسایی ویروس و بدافزارهای آلوده می پردازد و با مسدودسازی این نوع برنامه سیستم شما را در امنیت کامل نگه می دارد. شناسایی لینک های آلوده و همچنین حفاظت از اطلاعات شخصی شما در هنگام اتصالات آنلاین از وظایف اصلی این برنامه می باشد. هم اکنون می توانید نسخه جدید برنامه AVG Internet Security 2015 را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

AVG Internet Security 2015 Cover%28Downloadha.com%29 دانلود اینترنت سیکوریتی ای وی جی AVG Internet Security 2015 15.0 Build 6037 x86/x64

 

میثم تات حصاری بازدید : 105 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

 

Flash Drive Recovery نرم افزاری برای بازگردارنی فایل های از دست رفته فلش میباشد.به کمک این نرم افزار شما می توانید فایل های چون عکس، فایل های MP3 ،اسناد و … را که حذف شده اند بازگردانید.طبق ادعای کمپانی SoftOrbits تولید کننده نرم افزار Flash Drive Recovery این برنامه می تواند فایلهای پاک شده را حتی از روی فلش مموری های فرمت شده نیز ریکاوری نماید. این نرم افزار یک پیش نمایش از فایل های تصویری به  شما نشان میدهد تا شما در انتخاب فایل برای بازیابی دچار اشتباه نشوید.

 

Flash Drive Recovery نرم افزار بازیابی فایلهای پاک شده Flash Drive Recovery 2.0

 

 

 

 

میثم تات حصاری بازدید : 115 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

نرم افزار THE FOUNDRY Mischief با اسفاده از یک تکنولوژی جدید انقلابی در طراحی به وجود آورده است.  در این نرم افزار امکان زوم کامل و دقیق برای طراحی به وجود می اورد که به شما در طراحی کمک می کند .توسط این نرم افزار شما قادر خواهید بود که تصاویر موجود در سیستم خود را به صورت وکتور درآورید.این نرم افزار به شما این اجازه میدهد که هر چقدر که میخواهید زوم کنید.این نرم افزار نسبت به برنامه های مشابه دیگر مانند فوتوشاپ کم حجم تر میباشد . به کمک این نرم افزار تصایر با وضوح بالا بسازید.

 

THE FOUNDRY Mischief نرم افزار طراحی حرفه ای THE FOUNDRY Mischief 2.1.1   نسخه Mac

میثم تات حصاری بازدید : 111 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

ES-Computing EditPlus نرم افزاری رایگان برای ویراش فایل های متنی و انواع فایل های کد اصلی (Source Code) برنامه ها و جایگزینی مناسب برای ++Notepad ویندوز است. توسط این نرم افزار کاربر میتواند انواع فایل های زبان های برنامه نویسی نظیر , C++, Java, C#, XML, HTML, PHP, Javascript, RC resource file, makefile, ASCII art file (extension .nfo, doxygen, ini file, batch file, ASP, VB/VBS source files, SQL, Objective-C, CSS, Pascal, Perl, Python and Lua را مشاهده و ویرایش نماید و نرم افزار با پشتیبانی از زبان و syntax این زبان های نامبرده شده به راحتی میتواند به جدا ساختن جملات و نمایش بخش های مختلف دستورات با رنگ های مختلف اقدام کند. قابلیت باز نمودن چندین فایل به صورت همزمان درون یک پنجره یا tab-browsering نیز از امکانات مهم نرم افزار محسوب می شود.. امکانات این برنامه عبارت از مشخص نمودن Syntax ها ، تفکیک و قالب بندی کدها ، تکمیل خودکار کدها ، ویرایش همزمان چند فایل ، Drag & Drop متون ، قابلیت جستجوی کامل و … می باشد. همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماکروها را نیز دارا می باشد. قابلیت جالب دیگر نرم افزار امکان پرینت گرفتن از صفحات کد زبان های برنامه نویسی به همان صورت مشخص بودن بخش های مختلف کد با رنگ های مختلف می باشد که کمتر نرم افزار دارای این قابلیت می باشد.

 

EditPlus.Cover نرم افزار ویرایش فایل HTML با ES Computing EditPlus 3.80.1378

 

میثم تات حصاری بازدید : 108 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

Malwarebytes' Anti-Malware نرم افزاری مناسب برای از بین بردن انواع فایل های مخرب است. فایل های مخرب بد و بزرگ هستند! کامیپوتر شما در خطر آلوده شدن به انواع ویروس ها ، تروجان ها ، کرم های اینترنتی ، جاسوس افزارها و رویت کیت ها است. این نرم افزار برای مبارزه با اینگونه تهدیدات است و میتواند امنیت مناسبی را برایتان فراهم آورد. این نرم افزار به عنوان یک نرم افزار کمکی برای آنتی ویروس ها انتخاب بسیار عالی محسوب می شود. یکی از ویژگی های نرم افزارهای مخرب نفوذ سریع و گسترس برق آسا آنهاست که به همین دلیل نیاز به نرم افزاری ویژه در این زمینه برای مقابله با آنهاست. Malwarebytes' Anti-Malware به دلیل طراحی ویژه اش میتواند سریع عمل کند. این نرم افزار با داشتن آپدیت های منظم از جدیدترین خطرات مطلع است و با سازگاری با دیگر انتی ویروس ها امنیت بالایی را برایتان پدید خواهد آورد. 

 

Malwarebytes Anti Malware مبارزه با فایل های مخرب Malwarebytes Anti Malware Premium 2.1.8.1057

میثم تات حصاری بازدید : 88 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

همانطور که می دانید در هنگاه حذف نرم افزار ها ممکن است اطلاعاتی همچون پوشه ها، فایل ها و اطلاعات ثبت شده بر روی رجیستری ویندوز، باقی بماند. این اطلاعات کاملا غیر ضروری هستند و تنها برای باز نصب نرم افزار کاربرد خواهند داشت؛ اما این اطلاعات باعث خواهد شد تا سرعت سیستم عامل کاهش پیدا کرده و فضای هارد دیسک نیز اشغال شود. Soft Organizer نرم افزاری بسیار کارآمد است که توانایی حذف برنامه های نصب شده روی سیستم یا همان Uninstall کردن برنامه ها را به کاربر می دهد و با توجه به امکانات متعددش حذف کامل برنامه ها را فراهم می سازد.Soft Organizer بر تمامی تغییرات صورت گرفته توسط فرآیند نصب هر برنامه در سیستم، نظارت کرده و با این کار به شما کمک می‌کند تا در موقع آنیستال کردن آن برنامه‌ها به راحتی بتوانید فایل‌ها و ورودی‌های رجیستری برنامه را شناسایی و حذف کنید.

 

Soft Organizer نرم افزار حذف کامل نرم افزار ها Soft Organizer 4.10

 

میثم تات حصاری بازدید : 79 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

Artifact Interactive Garden Planner نام یک نرم افزار برای طراحی فضای سبز میباشد که به کمک آن میتوانید باغ یا ویلای خود را طراحی کنید.با استفاده از این نرم افزار میتوانید زمین را پلن بندی کنید درختان را جانمایی کنید ، اشیا را در مکان های دلخواه قرار دهید و به راحتی با قابلیت کشیدن در نرم افزار تغییرات دلخواه را در طراحی باغ خود انجام دهید. همچنین میتوانید نرده یا فنس و مسیر برای باغ طراحی کنید.بعد از انجام طراحی میتوانید طرح خود را با بالاترین کیفیت چاپ نمایید.

 

Artifact Interactive Garden نرم افزار طراحی فضای سبز Artifact Interactive Garden Planner 3.3.6

 

میثم تات حصاری بازدید : 88 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

JetBrains IntelliJ IDEA یک نرم افزار مترجم زبان جاوا میباشد که از HTML / XHTML, XML / XSL, CSS, Ruby, و javascript پشتیبانی میکند.این نرم افزار دارای دارای محیطی گسترده برای برنامه نویس های تحت HTML ، XML ، CSS ، javascript ، PHP و SQL میباشد.این نرم افزار از کد های باز CVS ، Subversion ، Perforce ، Git ، ClearCase ، Team Foundation Server ، StarTeam و Visual SourceSafe نیز پشتیبانی میکند.این نرم افزار به صورت خودکار اشتباهات شما را بر طرف میکند.این نرم افزار امکانات کار تیمی مانند TeamCity Integration ، IDE Talk ، Eclipse Interoperability ، Shareable Configurations را نیز برای شما فراهم میکند.

 

JetBrains IntelliJ نرم افزار ساخت نرم افزار به زبان جاوا JetBrains IntelliJ IDEA 14.1.4.141.1532.4   نسخه Mac

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 488
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 118
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 253
  • باردید دیروز : 242
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 495
  • بازدید ماه : 495
  • بازدید سال : 10,776
  • بازدید کلی : 170,574