loading...
دانلودک ها
میثم تات حصاری بازدید : 65 یکشنبه 15 شهریور 1394 نظرات (0)

سایت یودمی مجموعه دوره های مختلفی را در در مورد جاوا شروع کرده است و به طور جامع از این به بعد به این دوره ها خواهیم پرداخت. اولین دوره آموزشی جاوا همانطور که انتظارش نیز می رود به معرفی کلی و اصول اولیه آن پرداخته و به صورت نظری و عملی این علم قدرتمند را به بررسی می گذارد. هر فصل این دوره در واقع یک مسابقه برای کاربران می باشد تا براساس اندوخته های خود بتوانند یک پروژه خوب را آماده سازند. نمونه های جدیدی در این دوره آماده شده است که در سراسر وب کاملا با ایده های نوع و جدیدی اراده شده اند. همانطور که می دانید جاوا محبوب ترین زبان برنامه نویسی در دنیای اینترنت می باشد و به دلیل کارایی های گسترده خود در همه زمینه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

 

Udemy Learning JAVA Series Course 1 Beginning To JAVA Cover%28Downloadha.com%29 دانلود دوره های آموزشی جاوا   بخش اول شروع با جاوا

میثم تات حصاری بازدید : 70 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

در این مجموعه ی آموزشی با عنوان  Udemy – Learn Photoshop, Web Design & Profitable Freelancing که توسطUDEMY تهیه شده است شما با نحوه ی طراحی وب توسط فتوشاپ آشنا خواهید شد حتی اگر شما با مفاهیم ابتدایی ان اشنا نباشید.در این ویدیو مدرس ان در تلاش است تا با کمک خلاقیتی که در برنامه ی فتوشاپ در زمینه ی  طراحی وجود دارد بتواند تا برایتان ایجاد راه کسب درامدی سود مندانه را نشان دهد.هم اکنون میتوانید این مجموعه ی اموزشی را از دانلودها دریافت نمایید .

 

.Web Design & Profitable Fre دانلود ویدیو ی آموزشی Udemy   Learn Photoshop, Web Design & Profitable Freelancing

میثم تات حصاری بازدید : 68 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

آیا میخواهید یاد بگیرید چگونه به شبکه ها نفوذ و از سیستم ها بهره برداری و به کامپیوتر ها و یا روترها دسترسی پیدا کنید؟آیا شما میخواهید از این مهارت های ارزشمند برای کار کردن در شرکت های که نیاز دارند به مهارت های شما برای تست نفوذ پذیری و افزایش کارای شبکه خود استفاده کنید ؟ شما در این مجموعه اموزشی تحت عنوان The Complete Hacking Course: Go from Beginner to Advanced میتوانید به پاسخ پرسشهایتان  برسید. هم اکنون میتوایند این مجموعه را از دانلودها دریافت نمایید.

 

The Complete Hacking Course دانلود ویدیو ی آموزشی  The Complete Hacking Course: Go from Beginner to Advanced

میثم تات حصاری بازدید : 77 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

در این کلیپ زیبا و مهیج می توانید داستانی از بازی پینت بال را توسط دو نفر مشاهده نمایید که در مناطق زیبایی جنگلی تدارک دیده شده است. این کلیپ زیبا یک مسابقه جذاب دوستانه بین دو نفر را نمایش داده و صحنه های خارق العاده مسابقه پینت بال را به نمایش می گذارد که هم اکنون می توانید به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

ULTIMATE PAINTBALL BIRTHDAY

 

ULTIMATE PAINTBALL BIRTHDAY Cover%28Downloadha.com%29 دانلود کلیپ زیبایی از بازی پینت بال

میثم تات حصاری بازدید : 71 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

این کلیپ زیبا و مهیج به نمایش بهترین صحنه های ورزش پینت بال در سال ۲۰۱۳ می پردازد و بهترین بازی های گروهی که منجر به شکست تیم حریف شده است را به نمایش می گذارد. حمله هایی برق آسا که توسط بازیکن یا بازیکنان برتر زده شده و موجب کشتن چندین نفر از اعضای گروه حریف می شوند. هم اکنون می توانید این کلپیپ را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Top Paintball Kills of 2013

 

Top Paintball Kills of 2013 Cover%28Downloadha.com%29 دانلود کلیپ بهترین حملات بازی پینت بال در سال 2013

میثم تات حصاری بازدید : 65 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

در این کلیپ زیبا می توانید بهترین حمله هایی را که در بازی پینت بال اتفاق می افتد را مشاهده نمایید. البته این کلیپ مربوط به بازی های پینت بال در سال ۲۰۱۴ بوده و بهترین این صحنه ها و حملات برنامه ریزی شده توسط گروه ها را به نمایش می گذارد که هم اکنون می توانید با بهترین کیفیت از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Top Paintball Kills of 2014

 

Top Paintball Kills of 2014 Cover%28Downloadha.com%29 دانلود کلیپ بهترین حملات بازی پینت بال در سال 2014

میثم تات حصاری بازدید : 73 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

در این کلیپ مهیج و زیبا بازی پینت بال را که توسط گروه های کودگان اجرا شده است را مشاهده خواهیم نمود. هیجان و استرس خاصی که این بازی در میان کودکان دارا می باشد همواره بازی ها را بسیار هیجان انگیز کرده و صحنه های خوب و البته خنده داری را نیز رقم می زند. هم اکنون می توانید این کلیپ را با کیفیت عالی از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Amazing Kids of Paintball

 

Amazing Kids of Paintball Cover%28Downloadha.com%29 دانلود کلیپ زیبای بازی پینت بال کودکان

میثم تات حصاری بازدید : 59 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

همواره در بازی پینت بال به خاطر اشتباه یکی از اعضای گروه ممکن است کل بازی یک تیم بهم ریخته و تیم در نهایت شکست خورده و اصلاحا کشته شود. این کلیپ زیبا نیز به نمایش برترین و حساس ترین اشتباهات اعضای گروه ها در این بازی پرداخته و تبعات آن را نیز نمایش می دهد که هم اکنون می توانید از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Top Paintball Fails 2014

 

Top Paintball Fails 2014 Cover%28Downloadha.com%29 دانلود کلیپ برترین اشتباهات در بازی پینت بال

میثم تات حصاری بازدید : 76 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

در این مجموعه آموزشی گذری خلاصه ای خواهیم داشت به مدل سازی در نرم افزار سولیدورکز و ویژگی های مختلف طراحی و مدل سازی زمانی آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد. این مجموعه آموزشی با ارائه مفاهیم پیشرفته در رابطه با این زمینه گزینه ها و ویژگی های اضافه مدل سازی را آموزش داده و سرعت عمل آن را نیز موردبررسی قرار میدهد. هم اکنون می توانید این مجموعه را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Digital Tutors Modeling Options for Sketching%2c Features and Assemblies in SolidWorks Cover%28Downloadha.com%29 دانلود فیلم آموزش گزینه های مدل سازی و ویژگی های مختلف مجموعه ها در سولیدورکز Digital Tutors Modeling Options for Sketching Features and Assemblies in SolidWorks

میثم تات حصاری بازدید : 104 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

در این سری آموزشی راهنمایی های لازم در رابطه با روشن بخشی در نرم افزار Cinema 4D داده می شود و همچنین می توانید از آموزش های برنامه برای ایجاد حرکات و المان های گرافیکی نیز بهره ببرید. این مجموعه نگاهی واقع بینانه تر به موضوع داشته و دستورالعمل های بازم به منظور ایجاد بافت های گرافیکی با این برنامه را موردبررسی قرار داده و ارتباط آن را با بحث روشنایی نیز بیان می کند. هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Digital Tutors Tips for Motion Graphics Lighting and Materials in CINEMA 4D Cover%28Downloadha.com%29 دانلود فیلم آموزش نکات حرکات گرافیکی نظیر نورپردازی و مواد در سینما فوردی Tips for Motion Graphics Lighting and Materials in CINEMA 4D

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 488
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 124
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 260
  • باردید دیروز : 242
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 502
  • بازدید ماه : 502
  • بازدید سال : 10,783
  • بازدید کلی : 170,581