loading...
دانلودک ها
میثم تات حصاری بازدید : 88 جمعه 29 آبان 1394 نظرات (0)

نرم افزار ™Adobe® Photoshop® Lightroom یکی از برنامه های مفید و ضروری برای عکاسان می باشد که توسط این نرم افزار حرفه ای می توانند بر روی عکس های خود مدیریت کنند و تنظیمات حرفه ای را بر روی عکس های خود انجام دهند در نتیجه شما می توانید وقت به نسبت کمتری را در پشت کامپیوتر خود نسبت به پشت لنز دوربین بگزرانید. در نسخه ۵ این نرم افزار ابزارهای Healing Brush، Radial Gradient و Straightening Tools به طور کامل آپدیت شده اند. با صرف مدت زمان کمی می توانید عکس ها را مرتب و دسته بندی کرده و تصحیح کردن عکس ها را انجام دهید و عکس های اضافی را حذف کنید. ظاهر نرم افزار بسیار ساده و زیبا می باشد و عکس های داخل برنامه شده را در با چیدمان سریع و آسان در معرض دید شما قرار می دهد.

..:: همراه آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار ::..

 

 

Photoshop.Lightroom ویرایش فوق حرفه ای تصاویر Adobe Photoshop Lightroom CC 6.3   نسخه Mac

 

میثم تات حصاری بازدید : 93 یکشنبه 15 شهریور 1394 نظرات (0)

Mojosoft BusinessCards MX به شما برای طراحی و چاپ کارت ویزیت کمک خواهد کرد . برنامه به گونه ای طراحی شده است که یک کاربر ساده و مبتدی برای طراحی کارت های حرفه ای به مشکلی برنخورد و تنها با کشیدن و رها کردن ابزارهای موردنظر خود را اعمال کند تا درنهایت به کارت موردعلاقه خود برسد . فرآیند طراحی به وسلیه ی اجزای ساده تری همانند عکس ها ، نوشته ها ، ارقام و … انجام می شود . همچون خیلی دیگر از برنامه ها ، این نرم افزار نیز دارای یک گالری غنی و کاربردی از مدل های پیش ساخته شده می باشد که با استفاده از آن ها می توانید سریعتر به نتیجه برسید .

 

BusinessCards MX 5.00 نرم افزار طراحی کارت ویزیت های زیبا Mojosoft BusinessCards MX v5.00

 

میثم تات حصاری بازدید : 79 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

Artifact Interactive Garden Planner نام یک نرم افزار برای طراحی فضای سبز میباشد که به کمک آن میتوانید باغ یا ویلای خود را طراحی کنید.با استفاده از این نرم افزار میتوانید زمین را پلن بندی کنید درختان را جانمایی کنید ، اشیا را در مکان های دلخواه قرار دهید و به راحتی با قابلیت کشیدن در نرم افزار تغییرات دلخواه را در طراحی باغ خود انجام دهید. همچنین میتوانید نرده یا فنس و مسیر برای باغ طراحی کنید.بعد از انجام طراحی میتوانید طرح خود را با بالاترین کیفیت چاپ نمایید.

 

Artifact Interactive Garden نرم افزار طراحی فضای سبز Artifact Interactive Garden Planner 3.3.6

 

میثم تات حصاری بازدید : 94 جمعه 10 بهمن 1393 نظرات (0)

نرم افزار Honeyview ابزاری کم حجم و قدرتمند جهت نمایش تصاویر است که تحت ویندوز فعالیت میکند . با استفاده از HoneyView می توانید تصاویر را به صورت نمایش اسلاید به همراه افکت های مختلف مشاهده کرده و حتی تصاویر موجود در فایل های فشرده را بدون خارج کردن از حالت فشرده یا اکسترکت کردن مشاهده کنید. با Honeyview قادر به باز کردن فرمت هایی نظیر BMP, JPG, GIF, PNG, PSD, DDS, JXR, WebP, J2K, JP2, TGA, TIFF, PCX, PNM,و PPM می باشید. علاوه بر فرمت های گفته شده نیز از فرمت های RAW نظیر دوربین های دیجیتالی نیز پشتیبانی میکند . از ویژگی های دیگر Honeyview می توان به قابلیت نمایش تصاویر به صورت اسلاید شود اشاره کرد.

 

Honeyview 5.09 نرم افزار نمایش سریع تصاویر Honeyview 5.09

میثم تات حصاری بازدید : 109 پنجشنبه 06 آذر 1393 نظرات (0)

Wondershare PDF Password Remover نرم افزاری عالی برای از بین بردن پسورد و انواع محدودیت های ایجاد شده روی فایل های pdf می باشد. فایل های pdf معمولا به ۲ روش رمزگذاری و محافظت می شوند. روش user password و owner password که دو روش معمول در رمزگذاری و ایجاد محدودیت در فایل های پی دی اف می باشند. این نرم افزار به سادگی این دو روش محافظت را دور خواهد زد و محدودیت های آن را خواهد شکست. روش user password در همان ابتدا نیاز به وارد نمودن پسورد جهت مشاهده و استفاده از فایل pdf خواهد داشت که سادگی شکسته خواهد شد. روش دوم که owner پسورد می باشد به ایجاد محدودیت در پرینت ، کپی و ویرایش کردن فایل های پی دی اف مربوط می باشد توسط نرم افزار Wondershare PDF Password Remover از بین خواهد رفت. این نرم افزار ضمن از بین بردن انواع پسوردها و محدودیت ها می تواند همزمان ۲۰۰ فایل پی دی اف را از حالت قفل گذاری شده رها سازد.

 

Wondershare PDF Password Remover از بین بردن پسورد فایل پی دی اف Wondershare PDF Password Remover 1.5.2.1

میثم تات حصاری بازدید : 68 جمعه 30 آبان 1393 نظرات (0)

STOIK PanoramaMaker نرم افزاری عالی برای ساخت تصاویر پانورما از عکس و تصاویر که دارای امکانات فراوانی جهت ساخت و ایجاد تصاویر ۳۶۰ درجه پانورما می باشد. کافی است تصاویر را در اختیار نرم افزار قرار دهید تا نرم افزار با پردازش و بررسی آنها نسبت به کنار هم قرار دادن و ساخت تصویر ۳۶۰ درجه اقدام کند. این نرم افزار هوشمند بوده و خود نسبت به اصلاح خطاها و قسمت های نامتقارن عمل میکند تا تصویر ساخته شده از نظر ظاهری دچار مشکل نبوده و حس ۳۶۰ درجه بودن به مشاهده کننده القاء شود. 

 

STOIK PanoramaMaker ساخت تصاویر پانوراما STOIK PanoramaMaker 2.1.1.2971

میثم تات حصاری بازدید : 74 جمعه 30 آبان 1393 نظرات (0)

Makeup Guide نرم افزاری عالی برای آرایش چهره و نمایش آن بهتر از آنچه که هست ، می باشد. توسط این نرم افزار کاربر به سادگی هرچه تمام تر میتواند نسبت آرایش چهره عکس ها اقدام کند. ابزارهایی نظیر سایه چشم،تغییر رنگ چشم،رژ صورت و لب،خط چشم و پودر یک میز آرایش مجازی را برای کاربر فراهم می آورد تا به سادگی چند کلیک چهره درون عکس را دگرگون نماید. پشتیبانی از فرمت های عکس JPG, TIF, PNG و BMP باعث می شود کاربر در زمینه ویراش عکس ها مشکلی نداشته باشد. قابلیت تنظیم روشنایی و کنتراست عکس و همچنین قابلیت تغییر اندازه ابزارهای نامبرده شده برای استفاده آنها در عکس هایی با سایزهای مختلف استفاده از نرم افزار را بسیار ساده و آسان می نماید. 

 

Makeup Guide نرم افزار آرایش چهره Makeup Guide 1.4.0

میثم تات حصاری بازدید : 81 جمعه 30 آبان 1393 نظرات (0)

Picture Collage Maker Pro نرم افزاری فوق العاده کامل برای ساخت تصاویر کلاژ می باشد. ایجاد کلاژ می تواند سرگرم کننده باشد به خصوص اگر شما با استفاده از ابزار مناسب آن را انجام دهید. Picture Collage Maker Pro برنامه ای است که می تواند به شما کمک کند تا نسبت به ساخت آلبوم های منحصر به فرد، تصاویر کلاژ ، دعوت نامه ، پوستر ، تقویم و کارت پستال اقدام کنید. نرم افزار همراه با یک رابط بصری بسیار آسان در کشف امکانات طراحی شده و تمام سطوح کاربران با تجارت مختلف میتوانند از ان استفاده کنند. توسط این نرم افزار کاربر میتواند از صفر نسبت به ساخت تصویر مورد نظر خود اقدام کند یا اینکه از قاب و قالب های از پیش طراحی شده درون نرم افزار استفاده نماید. بیش از ۱۵۰ قالب از پیش طراحی شده با موضوعات مختلف درون نرم افزار در نظر گرفته شده است تا کاربران به راحتی بتوانند نسبت به طراحی کلاژ خود اقدام نماید. نرم افزار از فرمت های عکس BMP, JPG, JPEG, GIF, PNG, TGA, TIF and TIFF پشتیبانی میکند. کاربر ضمن اینکه میتواند قاب و قالب ها و فریم های مورد نظرش را انتخاب کند ، توانایی اضافه نمودن متن و امکانات نظیر تغییر اندازه عکس و چرخاندن را نیز در اختیار خواهد داشت. موضوعات قالب های آماده نرم افزار بسیار وسیع است و دارای موضوعاتی همچنین عروسی،جشن تولد،جشن تولد کودک،مخصوص کودک،تقویم و تعطیلات و… را در بر میگیرد.

 

Picture Collage Maker Pro طراحی انواع تصاویر کلاژ Picture Collage Maker Pro 4.0.1.3790

 

میثم تات حصاری بازدید : 69 پنجشنبه 29 آبان 1393 نظرات (0)

Beauty Guide نرم افزاری مخصوص آرایش ، زیباسازی و روتوش چهره ها می باشد که محصول شرکت Two Pilot و مخلوطی از دو نرم افزار این شرکت به نام های MakeUp Guide و Cosmetic Guide می باشد و شما با دانلود این نرم افزار قابلیت های دو نرم افزار نامبرده را یکجا خواهید داشت. توسط این نرم افزار ساده و کاربردی میتوانید نقص های روی صورت نظیر جوش ها ، لک ها ، پف کردگی ، چین و چروک ، حذف خراشیدگی ها و… را از بین ببرید و همچنین میتوانید برای آرایش چهره از رژ صورت و لب ، سایه چشم ، پودر ، تغییر رنگ چشم ، خط چشم و… نیز استفاده کنید. این نرم افزار بسیار ساده و کاربردی است و همچنین در ابتدای نرم افزار فیلم های آموزشی مربوط به هرکدام از ابزار درون خود نرم افزار وجود دارد و با مشاهده آنها نحوه استفاده از ابزارها را خواهید آموخت.

 

beauty guide آرایش و رتوش چهره ها با Beauty Guide 1.6.0

میثم تات حصاری بازدید : 86 چهارشنبه 28 آبان 1393 نظرات (0)

Reshade Image Enlarger نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه بزرگ نمایی و شفاف سازی تصاویر و ویرایش آن ها می باشد. به کمک این نرم افزار می توانید عملیات بزرگ نمایی را با کیفیت بسیار بالا و بدون افت کیفیت در تصویر مشاهده کنید ! این نرم افزار قدرتمند قادر است تا با بهترین کیفیت از تصویر موجود اقدام به بزرگ نمایی نماید. این نرم افزار محصولی از شرکت Reshade Software می باشد.

 

imgzoom بزرگنمایی تصاویر بدون افت کیفیت با استفاده از Reshade Image Enlarger v2.0b

میثم تات حصاری بازدید : 90 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

بسیاری از کاربران برای فارسی نویسی در برنامه های گرافیکی مختلف مانند نرم افزار پرکاربرد فتوشاپ (Photoshop) دچار مشکل های متعددی می باشند و بعضی بایستی از نسخه های موسوم به ME مخفف  Middle East که برای کشور خاورمیانه که اکثرا زبان فارسی یا عربی دارند و از فرمتهای زبانهای این مناطق پشتیبانی به عمل می آورند استفاده نمایند، که البته این کار برای تمام کاربران به همین سادگی هم نمی باشد، برای این موضوع بایستی نسخه نرم افزاری حجیم دیگری از فتوشاپ را برروی سیستم خود نصب نمایند که خود این کار نیازمند صرف وقت و هزینه نسبتا زیادی می باشد. LeoMoon Persian TTT نرم افزاری ساده، کم حجم و کاملا رایگان و درعین حال قدرتمند می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا براحتی بتوانید در محیط های گرافیکی مختلف مانند فتوشاپ، ۳D Max و سایر برنامه های گرافیکی پراستفاده و معتبر متون دلخواه خود را بدون هیچ مشکلی به زبان شیرین فارسی تایپ نمایید. این نرم افزار خود دارای ۱۳۴ فونت فارسی می باشد که می توانید هر یک از آنهارا که برای کار شما مناسبتر می باشند رابه دلخواه و بنابر سلیقه خود انتخاب نمایید. طریقه کار با این نرم افزار کاربردی نیز بسیار ساده و طی چندین مرحله ساده می باشد.

 

persianttt نرم افزار رایگان فارسی نویس در برنامه های گرافیکی – LeoMoon Persian TTT

میثم تات حصاری بازدید : 120 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

Adobe Photoshop CS4 محصول معروف و نام آشنای شرکت نرم افزار آدوب می باشد که به شما این اجازه رامی می دهد تا  تصاویر واقعی و با کیفیت را ایجاد نموده وهمچنین این امکان را برای شما فراهم می آورد تا آنها رابا استفاده مجموعه ای کامل از ابزارهای نقاشی، رسم، نیز ابزارهای روتوش ، تغییر داده و بهبود بخشید. از دیگر قابلیتهای این نرم افزار می توان به بازبینی سریع ، برچسب گذاری، مرتب نمودن تصاویر، جستجو و ویرایش Metadata و لغت های کلیدی، و به اشتراک گذاری خودکار دسته ای از فایلها توسط مرورگرفایلی ارتقا یافته و مفید نام برد. با استفاده از فتوشاپ می توانید با روشی که بهترین راه برای شما با  ذخیره فضای کاری شخصی شده و تنظیمات ابزارها و نیز ایجاد کلیدهای میانبر صفحه کلید برروی تصاویر خود کار کنید. همچنیین می توانید چندین مرحله متفاوت را بلافاصله توسط پلات History  نرم افزار، undo  یا  redo نمایید .
همچنین میتوانید فیلترهای مختلف و متنوع فتوشاپ را از گالری فیلترها ، محلی که می توانید افکتهای جمع شده را بازبینی نمایید، مرور کنید. و همچنین نتایجی تحسین برانگیز با استفاده از ترکیب تصاویر ، متون، وصدها افکتها لایه بندی که به شما اجازه کنترل توسط گروه بندی کردن مجموعه ها، کدینگ رنگها، و قفل نمودن را می دهد، بدست آورید. تنوع در طراحی ساختارها برای کلاینتها توسط ذخیره مجموعه ای از لایه ها درون یک فایل به عنوان Layer Comp ها بسیار کار آمدتر خواهد بود. می توانید با استفاده ازقراردادن متن برروی وسشیرها و یا درون اشکال ،  چاپ چشم گیری را ایجاد نمایید. همچنین می توانید حتی درنرم افزار Adobe Illustrator در هرزمانی متن را ویرایش نمایید.
نسخه ای که هم اینک برای شما آماده کرده ایم، نیاز به نصب نداشته  و قابل حمل می باشد و با حجم بسیار کم و بسیار مناسب می باشد.

 

psportable نسخه پرتابل فتوشاپ CS4 با حجم ۵۰ مگابایت – Adobe Photoshop CS4 Portable

 

میثم تات حصاری بازدید : 89 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

نسخه جدیدتر VSO Image Resizer نرم افزاری مفید و کاربردی جهت تغییر سایز تصاویر در سریعترین زمان ممکن به صورت گروهی . 
امروزه همه ی انسان ها به دنبال راحتی و آسایش در هنگام انجام کارهای خود هستند که معمولآ سعی می کنند از راحترین و سریعترین راه ممکن به مقصود خود برسند که بهترین کیفیت را داشته باشد.در دنیای نرم افزار ها هم بدین گونه است که همه بدنبال آن دسته از نرم افزارهایی هستند که در کمترین زمان ممکن بهترین کیفیت را در خروجی ارائه می دهند.برنامه هایی که جهت ویرایش تصاویر طراحی شده اند هم از این قائده مستثنی نیستند در واقع نرم افزاری که در سریعترین زمان ممکن ویرایش مورد نظر را بر روی تصویر انجام دهد از محبوبیت بیشتری نسبت به سایرین برخوردار است.
VSO Image Resizer نرم افزاری است که به شما این امکان را می دهد تا به راحتی در سریعترین زمان ممکن اندازه تصاویرتان را تغییر دهید.در واقع شما با وارد کردن تصویر و یا تصاویر مورد نظر خود در Add List نرم افزار، می توانید سایز آنها را کوچک و یا بزرگ کنید.تا به حال نرم افزار های گوناگونی برای اینکار طراحی و ساخته شده اما هیچ کدام از آن ها نمی توانند در زمان کم و با کیفیت مناسب به طور گروهی سایز عکس را تغییر دهند.در این نرم افزار قسمتی صرفآ جهت راحتی کاربران طراحی شده که پس از نصب اگر کاربر بر روی یک عکس و یا تعدادی عکس کلیک راست کند در منوی باز شده قسمتی را خواهید دید که به کمک آن به راحتی می تواند وارد نرم افزار شود و سایز تصاویر خود را تغییر دهد.
از نکات جالب توجه نرم افزار VSO Image Resizer می توان به اندازه های از قبل تعیین شده و آماده موجود در آن اشاره کرد که کاربر بدون وارد کردن سایز تصویر خود در قسمت Resolution نرم افزار یکی از سایز های آماده را انتخاب می کند. از قابلیت های دیگر این نرم افزار امکان استفاده از آن به دو صورت حرفه ای و آماتور، که می توان به راحتی و بدون تنظیمات حرفه ای سایز تصاویر را تغییر داد. قسمت های حرفه ای مخصوص آن دسته از کاربرانی طراحی شده که به نرم افزار هایی مانند فتوشاپ تسلط داشته باشند از جمله این قسمت ها می توان به ایجاد افکت و قابلیت فیـلـتر تصاویر اشاره کرد. همچنین این نرم افزار علاوه بر پشتیبانی از کلیه ی فرمتهای تصاویر و عکس، قابلیت تغییر سایز و ویرایش عکس های ذخیره شده در دوربین های دیجیتالی با فرمت های مختلف را نیز دارا است.

 

imageresiz تغییر سایز تصاویر در سریعترین زمان با VSO Image Resizer v3.0.0.30

میثم تات حصاری بازدید : 72 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

Photo Effects Studio یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای ایجاد افکتهای زیبا بر روی تصاویر میباشد و به این منظور میتواند جایگزین مناسبی برای نرم افزار های گرافیکی حجیم و عمومی گردد.
منتهای سهولت در کار با این نرم افزار پیش بینی گردیده است به طوری که برای ایجاد تغییرات مورد نظرمان تنها کافی  است ابتدا تصویر مورد نظرمان را انتخاب کنیم ( گزینه Open ) و سپس از صفحه افکتهای مورد نظر Effect List از میان هشت گروه کلی :
Color رنگ lumination روشنایی Complex ترکیبی Artistic هنری Geometric هندسی Nature طبیعی Montage مبتنی بر جدا کردن اجزا و Basic پایه ، یکی را انتخاب کرده و وارد زیر گروه مربوط به آن گردیم .
هر دسته از این گروهها خود شامل چندین زیر گروه میباشند که در مجموع شامل چندین هزار افکت منفرد میگردد . پس از انتخاب تغییر مورد نظر تنها کافی است بر روی آن کلیک نماییم تا عکس اولیه به شکلی که به صورت پیش نمایش و بر روی عنوان افکت مورد نظر دیده میشود تبدیل گردد و پله آخر را هم که چنانکه همه عزیزان به خوبی بدان واقف میباشند Save یا ذخیره تصویر تغییر یافته میباشد .
در نرم افزار علاوه بر امکان اضافه نمود افکتهای اصلی بخشی نیز به عنوان Decoration پیش بینی گریده است که میتوان توسط آن انواع قابهای مجازی و نمادهای هنری چون شمع و پروانه و … را به تصویر اضافه نمود همچنین در این بخش امکان اضافه نمود متن به تصویر در نظر گرفته شده است .
نرم افزار کاملا Portable و بی نیاز از هر نوع کرک میباشد. تست امنیتی توسط آنتی ویروسهای Norton و Nod32 نرم افزار را بدون مشکل ارزیابی کرده اند. برای اجرای نرم افزار تنها کافی است فایل Photo Effects Studio.exe را اجرا فرمایید .

 

imageefect ایجاد افکت های زیبا بر روی تصاویر با Photo Effects Studio v2.27

میثم تات حصاری بازدید : 79 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

DPlot از نرم افزارهای کوچک و سریع جهت رسم گرافهای دو بعدی و سه بعدی ، ویژه کلیه رشته های مهندسی میباشد .
یقینا عزیزانی که به منظور نمایش حاصل تحقیقات و پژوهشهای خود نیاز به عملیات آماری و ارائه بصری محتوای مورد نظر خود را داشته اند ، نیاز به یک نرم افزار کوچک و سریع ، جهت نمایش نتایج کار خود به صورت گراف و یا نمودار را احساس کرده اند . البته بیشتر نرم افزارهای آماری خود تا حدی امکان رسم گرافها را ارائه داده اند ولی گاه استفاده از منابع مختلف و لزوم نمایش اطلاعات نا همگون در کنار یک دیگر به مشکل اصلی محققین و دانش پژوهان عزیز تبدیل میگردد.
در نرم افزار DPlot برای رسم نمودار مورد نظر خود ، پس از تنظیمهای مقدماتی و انتخاب نوع گراف ، تنها کافی است مقادیر را وارد نماییم و به همین سادگی و تنها با یک کلیک شکل مورد نظر آماده میگردد . در نرم افزار امکانات متعددی جهت تکمیل طرح نهایی پیش بینی گردیده است . که از آن جمله میتوان از امکان اضافه نمودن متن دلخواه و پاره ای از نمادهای ریاضی نام برد . دوستان گرامی توجه داشته باشند ، همانند اکثر نرم افزارهای حرفه ای بدیت آوردن نتیجه دلخواه با DPlot نیز مستلزم مطالعه دقیق Help آن و بررسی مثالهای موجود در نرم افزار میباشد . به طور مثال در شروع کار ابعاد پیش فرض صفحه کاری صفر در صفر در نظر گرفته شده است که در صورت استفاده از موارد موجود در گزینه New چیزی قابل مشاهده نخواهد بود و لازم است قبل از آن از طریق گزینه View و Set Client Area ابعاد آن تنظیم گردد . همچنین تنظیمهای فراوانی جهت رنگ ، ابعاد خطوط ، …. و یا حتی برای عملیات حرفه ای تر مثل نسبت نمایش پارامترهای ورودی لگاریتمی/خطی در نرم افزار پیش بینی گردیده است که البته به سهولت و در اندک زمانی میتوان بدانها مسلط گردید .
امکانات ذخیره سازی نرم افزار Save از فرمتهای گوناگونی پشتیبانی مینماید که فرمتهای گرافیکی معروفی چون JPG را نیز در بر میگیرد .
نرم افزار کاملا Portable میباشد و محدودیتهای تجاری آن قبلا بر طرف گردیده است . فایل نرم افزار از نظر امنیتی کنترل و بدون مشکل ارزیابی گردیده است .
جهت اجرا نرم افزار تنها کافی است از پوشه Portable DPlot v 2.2.6.7 فایل Portable DPlot 2.2.6.7.exe را اجرا فرمایید .

 

dplot رسم گرافهای دو بعدی و سه بعدی توسط DPlot 2.2.6.7

میثم تات حصاری بازدید : 71 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

تغییر چهره و تغییر شکل یکی از تکنیک های ساخت انیمیشن است که در آن یک عکس تبدیل به عکس دیگر می شود. برنامه رایگان FotoMorph به شما امکان ساخت این انیمیشن های تغییر شکل را در چند دقیقه فراهم می کند. بدین ترتیب می توانید به عنوان مثال یک انیمیشن از تبدیل کودک به یک فرد بزرگسال را به سادگی تهیه کنید. موتور رندر این نرم افزار بسیار قدرتمند است و به سادگی چندین فریم را در ثانیه رندر می کند. این سرعت به شما امکان مشاهده نتیحه نهایی به صورت آنی را می دهد. استفاده از FotoMorph برای ساخت فلش، Gif های انیمیشن، AVI، Jpeg و دیگر فرمت ها کاربرد دارد.

 

میثم تات حصاری بازدید : 81 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار بهینه سازی و افزایش سرعت در هنگام کار با برنامه فتوشاپ. همانطور که همه می دانید نرم افزار Adobe Photoshop یکی از قدرتمند ترین برنامه های گرافیکی است که اکثر گرافیست ها با آن آشنایی دارند و از آن برای انجام کارهای گرافیکی خود استفاده می کنند.
اما این نرم افزار به دلیل داشتن حجم بالا و محیط پیچیده موجب کاهش بسیار شدید سرعت سیستم در هنگام اجرای برنامه و همچنین کاهش سرعت در محیط خود نرم افزار می شود به همین دلیل اکثر کاربران قدرت سخت افزاری سیستم خود را افزایش داده تا بتوانند با آن کار کنند.
امروز قصد داریم نرم افزاری را به شما معرفی کنیم که این مشکل را بر طرف نموده و از کاهش سرعت سیستم در هنگام کار با فتوشاپ تا حد مطلوبی جلوگیری می کند.
Photoshop SpeedUp نرم افزاری است که با بهینه سازی و دست کاری برخی از تنظیمات برنامه فتوشاپ باعث افزایش چشمگیر سرعت سیستم در هنگام اجرای برنامه و همچنین کار در محیط آن می شود.
شما با نصب این نرم افزار دیگر نیازی به داشتن قطعات سخت افزاری بسیار قوی جهت اجرای برنامه فتوشاپ و کار با آن نخواهید بود و فقط با داشتن یک سیستم معمولی می توانید از سرعت کافی در هنگام کار با برنامه برخوردار شوید.
Photoshop SpeedUp از کمترین حافظه موجود در کامپیوتر استفاده می کند تا از کاهش سرعت سیستم در هنگام کار با برنامه فتوشاپ جلوگیری کند.همچنین این نرم افزار از جدید ترین ورژن برنامه Adobe Photoshop CS4 پشتیبانی کرده و قادر است تا از نسخه های قدیمی تر برنامه فتوشاپ نیز پشتیبانی کند.

psop بهینه سازی و افزایش سرعت در هنگام کار با فتوشاپ   Photoshop SpeedUp 2.00

میثم تات حصاری بازدید : 76 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

Panorama Studio Pro نرم افزار گرافیکی است که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید مناظر و چشم اندازهایی بصورت انفرادی و چندگانه از تصاویر دلخواه خود، بصورت کاملا کروی  ۳۶۰ درجه یا همان پانوراما ایجاد نمایید. این نرم افزار راه حلی کامل برای تصاویر پانورامایی یا همان تصاویر با چشم انداز ۳۶۰ درجه می باشد. علاوه بر امکان ساختن آسان تصاویر پانورامایی، Panorama Studio Pro گزینه ای برای به هم چسباندن تصاویر مرتب شده مطابق سلیقه شما برای چشم انداز دلخواه را به شما ارائه می نماید. این برنامه به شما امکان خلق مناظر و چشم اندازهایی فوق العاده بزرگ را می دهد بگونه ای که حتی از محدوده گیگاپیکسل هم فراتر رود. ویژگی اصلی این نرم افزار سادگی محیط کاربری و یادگیری سریع طرز کار با آن می باشد که با یک بار امتحان نمودن به این موضوع پی خواهید برد.

 

panorama studio ساخت تصاویر ۳۶۰ درجه (پانوراما) با Panorama Studio Pro 2.0.5

 

 

میثم تات حصاری بازدید : 77 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

بدون شک شما کارتون های کمپانی Disney را دیده اید.شخصیت های کارتونی معروفی که امروز برای ما خاطراتی از دوران کودکی را می آورند.کارتون هایی که حتی افراد بزرگسال نیز آنها را مانند کودکان دنبال میکردند.شخصیت هایی مثل میکی موس ، سونیک ، و … ، و به قدری محبوبیت خاصی در بین ما پیدا کرده اند که هیچ گاه خاطرات تماشای این کارتون های فوق العاده زیبا از اذهان هیچ یک از ما پاک نخواهد شد.شاید به خود به این فکر افتاده اید که یک کارتون حالا به صورت آماتور ، با استفاده از این شخصیت های کارتونی ، بسازید و یا آنها را امروزه چگونه میسازند.
یکی از نرم افزارهای قدرتمند در این زمینه نرم افزار Disney Cartoon Maker میباشد که به شما امکان خلق چنین شخصیت های کارتونی را میدهد.با کارآیی بسیار آسانی که برای شما به همراه دارد ، شما میتوانید کارتون و انیمیشن های ۲ بعدی بسازید.توسط این نرم افزار آنها را نقاشی کنید و متحرک سازی کنید.از روی عکس های دوستانتان و یا اعضای خانواده خود شخصیت های کارتونی بسیار زیبا خلق کنید. بدون شک از این نرم افزار و کار با آن لذت خواهید برد.

 

cartonmaker ساخت شخصیت های کارتونی با نرم افزار Disney Cartoon Maker v3.17

میثم تات حصاری بازدید : 75 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

Focus Photoeditor ویرایشگر تصویری با توانایی بالا وامکان استفاده آسان میباشد که میتواند برای بهبود بخشیدن و تصحیح تمامی انواع تصاویر دیجیتال مورداستفاده قرارگیرد، همچنین میتوانید بوسیله آن تصاویر وگرافیک موردنیاز برای وبسایتها،کارهای خانگی و کارهای اداری رانیز تهیه نمایید.تنها کافیست عکس مورد نظر را از یک فایل یا برنامه ای دیگر و یا به کمک اسکنر یا دوربین دیجیتال را انتخاب نموده وشروع بکارکنید. با استفاده از عملکردهای بینه سازی خودکار گوناگون نرم افزار میتوانید تصاویر خوردرادرعرض چندثانیه تصحیح نمایید.همچنین با کمک توانایی های فراروان تعدیل عکس نرم افزار میتوانید ظاهر عکس های خودر اربدون افت کیفیت بهبود بخشید.از دیگر ویژگیهای این ابزارسادگی استفاده ازآن میباشد بطوری که هم برای عکاسان حرفه ای و هم برای مبتدیان قابل استفاده میباشد.

 

focus downloadha.com ويرايش آسان ولي حرفه اي تصاوير با Focus Photoeditor 6.0.9.9

 

میثم تات حصاری بازدید : 77 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

تجربه عکاسی بدون مانع. کشف ACDSee طرفدار ۲ عکس مدیر ، قوی ترین پلاتفرم نرم افزاری برای مشاهده ، پردازش ، ویرایش ، سازماندهی و انتشار عکس های شما. ACDSee طرفدار تک سکوی نمایش عکاسان حرفه ای که در آن ، پردازش ، ویرایش ، سازماندهی ، کاتالوگ ، نشر و آرشیو عکس خود را رو به رشد مجموعه های دیجیتال است. ویژگی های کلیدی آن عبارتند از قابلیت گردش پیشرفته ، پشتیبانی از مشخصات نگاتیو دیجیتال (DNG) و آخرین فرمت های خام ، خام قابلیت پردازش ، دسته ای در حال ویرایش IPTC ، قدرتمند و قابلیت مدیریت رنگ و گزینه های چاپ و نشر حرفه ای است.

acdsee downloadha.com مديريت واقعي تمام عكس ها با ACDsee Pro 2

میثم تات حصاری بازدید : 80 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

اگر دنبال نرم افزاری قوی و حرفه ای می گردید که با آن لوگو یا همان عکس های تبلیغاتی برای وبسایت یا کارتهای ویزیت، طراحی کنید، ما Xara Xtreme را به شما پیشنهاد می کنیم
Xara Xtreme Pro نام نرم افزاری حرفه ای در طراحی و ترسیم تصاویر مختلف عکس، انیمیشن، تیزر های تبلیغاتی و … می باشد. اگر شما به دنبال برنامه ای می باشید تا به صورت حرفه ای نیازهای طراحی خود در این گونه موضوعات برطرف کنید، آن را یافته اید.
این نرم افزار با قراردادن امکانات مختلف و حتی افکت ها و تصاویر آماده کمک می کند تا تصاویری زیبا و متنوعی در زمینه طراحی ایجاد کنید. هچنین شما اگر قصد ایجاد تغییرات و ویرایش یک یا چندین عکس را دارید این برنامه به شما در این زمینه نیز کمک خواهد کرد و به راحتی و با یک کلیک شما می توانید با وارد نمودن تصویر مورد نظر به برنامه و انجام تغییرات، آن را با چندین عکس دیگر نیز ترکیب و ادغام کنید.همچنین به کمک این نرم افزار طراحان وب و دارندگان سایت نیز می توانند تصاویر مختلف گرافیکی سازگار با محیط وب ایجاد نمایند و از آن ها در سایت خود استفاده کنند.
سرعت بالا در ساخت تصاویر و انجام عملیات های مربوطه، کیفیت گرافیکی بسیار بالای تصاویر و استفاده از برنامه به صورت کاملا گرافیکی و استفاده از plug-in های متعدد و متنوع از مهمترین ویژگی های این نرم افزار می باشد.

Xara downloadha.com سريع ترين نرم افزار گرافيكي دنيا Xara Xtreme Pro 5.1.0.9131

میثم تات حصاری بازدید : 80 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

Swift 3D PS یک پلاگین جالب و کاربردی برای فتوشاپ است که به شما این امکان را می دهد که از ویژگی جدید فتوشاپ CS4 به صورت حرفه ای استفاده کنید. همانطور که می دانید به نسخه CS4 فتوشاپ امکانات ۳D اضافه شده است، اما این پلاگین امکاناتی به مراتب پیشرفته تر در اختیار شما می‌گذارد. این پلاگین می تواند طرح های سه بعدی مثل مدل سازی، حجم دادن و متن سه بعدی را به سادگی طراحی کند و نتیجه کار را به صورت لایه سه بعدی به فتوشاپ برگرداند. لایه های ایجاد شده به طور کامل توسط Swift 3D PS قابل ویرایش اند حتی اگر فتوشاپ آنها را تغییر دهد و روی آن ها فیلتر اجرا کند.

قابلیت های مهم این پلاگین حرفه ای عبارتند از:
- محیط پیشرفته طراحی سه بعدی
- ساخت سریع متن سه بعدی از هر نوع فونت و حجم دادن به آن 
- ساخت و حجم دادن به اشیاء و تراش دادن به وسیله ابزار قلم
- وارد کردن فایل های وکتور دو بعدی از نرم افزار Illustrator و Flash و حجم دادن به آن ها
- ساده سازی طراحی سه بعدی صحنه با استفاده از تعیین زاویه دید و نورپردازی

میثم تات حصاری بازدید : 80 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

بسیاری از کاربران کامپیوتری با نرم افزار PowerPoint آشنا می باشند و یا نام آن را شنیده اند. این نرم افزار یکی از برنامه های مجموعه Office شرکت Microsoft می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به ساخت اسلاید برای استفاده در امور معرفی تحقیقات و پروژه ها پر کاربرد می باشد. iSpring Presenter نرم افزار ساخت آموزش های الکترونیکی مجازی در فایل های ارایه پاور پوینت است. iSpring Presenter به شما امکان میدهد که با افزودن عکس ، فیلم ، متن ، آزمون و نظرسنجی ، اسلاید حرفه ای خود را جهت ارایه یا آموزش چند رسانه ای آماده و در فرمت های مختلف منتشر کنید.

 

iSpring Presenter 7.0.0.5960 نرم افزار ساخت آموزش های مجازی iSpring Presenter 7.0.0.5960

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 488
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 182
  • باردید دیروز : 242
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 424
  • بازدید ماه : 424
  • بازدید سال : 10,705
  • بازدید کلی : 170,503