loading...
دانلودک ها
میثم تات حصاری بازدید : 91 جمعه 29 آبان 1394 نظرات (0)

Syndicate مدرن‌ترین بازی سری Assassin’s Creed از نظر بازه زمانی است. کالسکه‌ها تق‌تق کنان از خیابان‌های سنگ فرش شده عبور می‌کنند و مردم با پرستیژ خاصی در این خیابان‌ها قدم می‌زنند. به بالای یک سقف بلند برویم، در آن جا است که قادر هستیم شیوع مدرن شدن صنعت را به وضوح مشاهده کنیم. صنعتی که با ورود به این شهر باعث شده در جای جای شهر، کارخانه‌ها و کارگاه‌ها با دودکش‌های سر به فلک کشیده خود دود‌های غلیظ و سنگین را روانه آسمان کنند. دیگر نه خبری از قلعه‌های قرون وسطایی است، نه خبری از دریای آبی و جزایر خوش آب و رنگ و حتی نه خبری از کوچه‌های گل آلود پاریس؛ اینجا سال ۱۸۶۸، دوران ویکتوریای لندن است؛ شهر صنعت، دود و خفقان درگیری‌های بی‌رحم و خونین. لندن به شکل بسیار حیرت‌آوری عظیم و زیبا طراحی شده است. یکی از اهدافی که زیر سایه عظمت لندن محقق شده، تنوع و گوناگونی مناطق ومعماری آن است. اگر به قسمت‌های ساحلی تامس «Thames» حرکت کنید، به نواحی صنعتی بازی برخواهید خورد که اتمسفر تاریک و در تضاد آن اتمسفر روشن خاص خود را دارند. سپس درست بعد از این منطقه به لمبث «Lambeth» می‌رسید که شبیه به یک ناحیه ییلاقی در شهر پر از دود لندن است، اما در این میان شاهد تخریب خانه‌های سنتی هستیم که قرار است جای خود را به معماری صنعتی بدهند. گاهی نیز در میان خانه‌های کوچک شاهد قصرها و کلیساهای عظیم با معماری متحیر کننده هستیم. جیکوب و ایوی درست همانند شما که یک بازیکن هستید، با این شهر غریب هستند زیرا آن‌ها برای اولین بار در سال ۱۸۶۸ پا به لندن می‌گذارند و داستان مبارزات آن‌ها با تمپلارها با ورود آن‌ها به شهر آغاز می‌شود. شما، جیکوب و ایوی مهمانان جدید این شهر هستید، شهری که مناطق بسیار زیادی برای کاوش دارد و انتظار شما را می‌کشد.

Assassins Creed Syndicate PC-CODEX

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲۱.۹گیگابایت به پست اضافه شد|

|آپدیت Update.1-CODEX اضافه شد|

 

Assassins Creed Syndicate pc cover small دانلود بازی Assassins Creed Syndicate برای PC

میثم تات حصاری بازدید : 115 جمعه 29 آبان 1394 نظرات (0)

«هارد وست» تصویری متفاوت از غرب وحشی نشان می‌دهد که در آن باید موجودات شیطانی را از میان بردارید. این بازی استراتژیک نوبتی سبکی مانند «ایکس‌کام» دارد. کمپین «هارد وست» شامل بیش‌از ۷ سناریوی داستانی با مجموعاً ۴۰ مأموریت است. هر مأموریت کنترل یک تا چهار شخصیت را به شما می‌دهد تا با نیروهای اهریمنی مبارزه کنید. خارج از صحنه‌های مبارزه تصمیمات مختلفی باید اتخاذ شود که هر کدام از آن‌ها سیر داستان را تحت تأثیر قرار خواهد داد. این بازی در سبک استراتژیک، ماجراجویی و RPG توسط کمپانی CreativeForge Games توسعه داده شده است.

Hard West PC-CODEX

 

Hard West pc cover دانلود بازی Hard West برای PC

میثم تات حصاری بازدید : 91 جمعه 29 آبان 1394 نظرات (0)

Fleet یک عنوان نوستالژی می باشد که پس از گذشت سالیان دراز، دوباره در قالب پلتفرم جدیدی عرضه شده است و بازی به کل تغییر کرده است. این بازی در سبک اکشن، ماجراجویی و ایندی می باشد که فضای بازی به صورت نمایش از کنار و نبرد می باشد. بر سر راه شما دشمنان، رئیس ها، حرکات تاکتیکی ترکیبی و رویکردهای اکشن قدرتمند وجود دارد تا از امکانات خود استفاده کنید و بر دشمنان خود غلبه کنید. این بازی توسط کمپانی Kurt Lorey توسعه داده شده و کمپانی KWL Productions آن را منتشر کرده است.

FL337 PC-ALiAS

 

Fleet pc cover دانلود بازی FL337 برای PC

میثم تات حصاری بازدید : 79 چهارشنبه 27 آبان 1394 نظرات (0)

وقتی که وارد بازی تاج و تخت شدی، تو می بری یا می میری، میانه ای وجود ندارد. این جمله ی سرسی (Cersei) یکی از شخصیت های داستان های جورج مارتین و نغمه ی آتش و یخ است. اگر طرفدار مجموعه سریال های این مجموعه باشید، معنی جمله ی بالا را درک می کنید. ولی چه می شود، اگر بازی های سریالی Game of Thrones را بازی کنید؟ حس کردن یک بازی تاج و تخت، شاید چالش اصلی سازندگان بود و احتمالا برای همین هم از طرز روایت و انتخاب داستان ها و شخصیت ها، درست مانند سریال ها (که امتحان خود را پس داده) استفاده شد. داستان بازی ماجراهای چند شخصیت مختلف، بسیار دور از هم و البته مرتبط به هم را نشان می دهد و مانند چیزی که توقع داشتیم، قرار است قسمت به قسمت، با تمام شخصیت ها جلو برویم. در این میان، بر اثر اتفاقات بعضی از شخصیت ها کم می شوند و یا شخصیت های جدیدی به داستان اضافه می شوند. شباهت این چنینی داستان، مانند این است که انگار، این بازی از روی سریال های تلویزیونی ساخته شده و نه از خود کتاب، با این تفاوت که این بار، اتفاق های مهم را شما رقم می زنید و این قدرت شماست که بر داستان تاثیر می گذارد.

Game of Thrones Episode 6 PC-CODEX

 

Game of Thrones Episode 6 pc cover small دانلود بازی Game of Thrones Episode 6 برای PC

 

میثم تات حصاری بازدید : 109 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

اتفاقات این نسخه بعد از وقایع آرکم سیتی (Arkham City) اتفاق می افتد. یک سال بعد از مرگ جوکر، بتمن که در نبود رقیب همیشگی خود دوباره به میدان بازگشته است. در این حال جمعی از دشمنان اصلی بتمن، یعنی Two-Face، Penguin و Harley Quinn نیز این فرصت را پیدا کرده اند که هر یک به دلیل خاص خود، باهم دیگر علیه بتمن متحد شوند. اما تهدید دیگری نیز متوجه شهر گاتام است. Scarecrow (مترسک) در شب هالووین، با گاز و بمب های ترس جدید خود، شهر را مورد تهدید قرار می دهد. این اتفاق باعث خارج شدن ۶ میلیون نفر از شهر گاتام می شود و حال بتمن به همراه پلیسی که تعداد نیروهایش به شدت کم شده است، باید گاتام را که از خلافکاران پر شده است، نجات دهند. ولی همه چیز به این جا ختم نمی شود. بتمن، حال باید با دشمن جدیدی رو به رو شود… Arkham Knight. Arkham Knight، برای اولین بار وارد سری بتمن شده است و قبل از این عنوان در هیچ کمیک، فیلم یا بازی ایفای نقش نکرده است. به اعتقاد طرفداران بازی، این شخصیت احتمالا دشمن اصلی بتمن در این عنوان خواهد بود و گواه آن نیز قرار گرفتن نام این شخصیت بر بازی است. به هر حال چیز زیادی در مورد ماهیت این شخصیت در دسترس نیست. تنها چیزی که می دانیم، این است که بر روی لباس این شخصیت، علامت Arkham Asylum حک شده است. لباس این شخصیت، به نوعی حالت نظامی لباس بتمن است. Arkham Knight اطلاعات زیادی در مورد بتمن دارد و علیرغم این که متحد Scarecrow است ولی دلایل شخصی خودش را برای کشتن بتمن دارد.

Batman Arkham Knight PC-CPY

|نسخه فشرده FitGirl با حجم ۲۶.۶ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Batman Arkham Knight pc cover small دانلود بازی Batman Arkham Knight برای PC

میثم تات حصاری بازدید : 96 چهارشنبه 07 مرداد 1394 نظرات (0)

شروع داستان بازی ما از ۸ هزار سال بعد از قیام مردم و جنگ است. زمانی که مردم کاملا فراموش کرده اند که بر روی زمینی زندگی می کنند که پادشاهی غول پیکر در آن دفن شده است. کاملا غافل شده اند از اینکه ممکن است سپاهیان او به زمین بیایند و معبود خود را از زندان رهایی دهند. مردم در  گناهان خود غرق شده اند و دیگر هیچ چیزی برای آنان اهمیت ندارد. طبق این افسانه در گذشته کسانی که گناهی  مرتکب انجام می دادند صاحب یک خالکوبی بر روی بدن خود میشدند که نشان میداد چه گناهی کرده اند. در این بین شخصیت داستان ما Hyrkan نام دارد که مردم شهر او را با لقب شیطان صدا می زنند. او یکی از گناه کار ترین انسان های روی زمین است و تمام بدنش را خال کوبی برگرفته و گناهی وجود ندارد که تا به حال مرتکب نشده باشد. حال نیرو های شیطانی از غفلت مردم استفاده می کنند و برای آزاد کردن معبود خویش به زمین حمله ور می شوند. در این بین زمینیان به دنبال فردی قهرمان و پاک هستند تا او را به جنگ با این موجودات بفرستند ولی دیگر کسی با این مشخصات در زمین وجود ندارد. تمام دنیا را گناه و پلیدی فرا گرفته و تنها راه حل این است که بدترین انسان ها را به جنگ بدترین موجودات بفرستیم. شیطانی در بدن انسان در برابر شیطاینی آسمانی. داستان بازی پتانسیل بالایی دارد و درصورت پیاده سازی درست آن شاهد داستانی عمیق و جذاب خواهیم بود.

Lords of Fallen PC-CPY

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۷ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Lords Of The Fallen pc cover small دانلود بازی Lords of Fallen برای PC

میثم تات حصاری بازدید : 97 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

این بازی یک بازی فکری است که توسط کمپانی Croteam ساخته و منتشر شده است این کمپانی در ساخت بازی هایی همچون فوتبال و فیفا تبحر داشته و تا کنون برای PC این بازی ها را منتشر کرده است که همانطور که می دانید اینطور بازی ها نیز طرفداران بسیاری دارند که از بازی کردن با آن ها لذت می برند اما این کمپانی حال تصمیم بر ساختن بازی ای در سبک فکری و هوشی گرفته است که با توجه به امکاناتی که در بازی متوجه ی آن شدیم می توان این بازی را بسیار فکری و فلسفی دانست که به اتمام رساندن مراحل آن نیاز به هوش و خلاقیت بسیاری از سمت بازیکنان آن دارد. در ابتدای بازی شما که به عنوان یک ربات در بازی قرار دارید .در باغی یونانی، بدون هیچ خاطره ای از گذشته بیدار خواهید شد بلافاصله بعد از بیدار شدن، صدایی از آسمان که خودش را Elohim، کسی که در دنیای ابدی حاکمیت دارد، می نامد از او استقبال می کند. که زیاد در بازی حضور ندارد و بیشتر بازی حول محور شما و معماها و پازل های داخل بازی می گردد که نیاز به هوش و خلاقیت برای حل آن ها دارد. اما تمام بازی نیز حل معما نیست برای مثال شما زمانی که از حل کردن پازل ها خسته شدید، می توانید در محیط باغ و بازی بگردید که به جز برج ممنوعه، آزاد هستید که در قسمت های مختلف بازی گردش کنید و ممکن است که در این میان موارد مختلفی هم پیدا کنید که شاید به دردتان بخورد، که البته تعدادی از آن ها نا مربوط هم هستند اما ممکن است جای یا در معما و پازلی بتوان از آن ها استفاده کرد.

The Talos Principle PC-CPY

 

The Talos Principle pc cover small دانلود بازی The Talos Principle برای PC

میثم تات حصاری بازدید : 90 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

MotoGP 15 نام یک بازی بسیار زیبا و گرافیکی است که به تازگی برای کنسول PC منتشر شده است ، این بازی دارای سبک مسابقات موتور سواری است که شما را در یک دنیای واقعی به مسابقات موتورسواری دعوت می کند و در اینجاست که چالش اصلی شما شروع می شود. در این بازی باید سعی کنید که به بهترین راننده موتورسواری تبدیل شوید. بازی MotoGP 15 به سه کلاس مختلف تقسیم شده است که شما باید با توجه به توانایی خود به کلاس های مختلف رفته و در هر سه کلاس قهرمان شوید. این بازی به طور کاملا واقعی گرایانه طراحی شده است که حس موتورسواری واقعی را به شما منتقل می کند. این بازی نسبت به نسخه قبلی یعنی ۲۰۱۴ تغییرات بسیار زیادی کرده است از جمله اضافه شدن چند امکان دیگر در تغییر ظاهر موتور ، افزایش گرافیک بازی ، واقعی تر شدن بازی و هزاران تغییر دیگر.اگر دنبال هیجان واقعی هستید پس حتما یکبار بازی MotoGP 15 را امتحان کنید.

MotoGP 15 PC-CODEX

 

MotoGP15 pc cover دانلود بازی MotoGP 15 برای PC

 

میثم تات حصاری بازدید : 148 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

بازی ماجرایی Tales from the Borderlands یک بازی پنج قسمتی می باشد که توسط سازندگان سری بازی های موفق The Wolf Among Us و The Walking Dead تولید شده است. در این بازی، شما به دنیای نابخشودنی پاندورا بعد از وقایع بازی Borderlands 2 وارد می شوید و داستان این بازی، مملوء از شوخی های جذاب برند Borderlands می باشد. شما در این بازی در نقش Rhys نیز بازی خواهید نمود که رویا پردازی آن برای تبدیل شدن به خوشتیپ ترین مرد شهر همواره همراه اوست و همچنین Fiona نیز به کمک شما خواهد آمد. این دو شخصیت به دنبال بازگرداندن پولی هستند که فکر می کنند برای آن ها بوده و راهی سفری می شوند که پر از گانگسترها، خلافکارها و شکارچیانی می باشد که مانعی برای رسیدن آن ها به هدفشان هستند.

Tales from the Borderlands Episode 3 PC-CODEX

 

Tales from the Borderlands pc cover دانلود بازی Tales from the Borderlands Episode 3 برای PC

 

میثم تات حصاری بازدید : 78 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

شیطان هم می‌گرید ۴ (به انگلیسی: Devil May Cry 4) یک بازی ویدئویی در سبک اکشن-ماجرایی و چهارمین قسمت از مجموعه بازی‌های شیطان هم می‌گرید است که توسط شرکت کپ‌کام برای کنسول‌های ایکس‌باکس ۳۶۰، پلی‌استیشن ۳ و همچنین مایکروسافت ویندوز به بازار عرضه شده‌است. در این بازی، بازیکن نخست در نقش قهرمان آن نرو و سپس از مرحلهٔ یازدهم تا نوزدهم در نقش دانته بازی می‌کند و در آخرین مرحله دوباره به نقش نرو باز می‌گردد. چند شخصیت جدید مانند کیریه و گلوریا به بازی اضافه می‌شوند و چند شخصیت قدیمی هم مانند لیدی فقط حضوری کوتاه در بازی دارند. داستان بازی بعد از نسخهٔ سوم و نسخهٔ اول و پیش از نسخهٔ دوم اتفاق می‌افتد. داستان از جایی آغاز می‌شود که فردی نیمه‌اهریمن به نام نِرو همراه با دوست دختر خود کیریه در مراسم مذهبی فرقهٔ شمشیر شرکت می‌کند. این فرقه کسانی هستند که اسپاردا (پدر دانته که یک اهریمن کامل بود) را پرستش می‌کنند و نرو و کیریه عضو آن هستند. که ناگهان دانته رهبر آن‌ها را به نام سانْکتوس را ترور می‌کند و دو دستیار سانکتوس به نام‌های کِرِدو(که برادر کیریه است.) و اَگنِس برای نجات جان سانکتوس اقدام می‌کنند و شهر از موجودات جهنمی پر می‌شود و نرو بعد از مبارزه با دانته و فرار او به دنبال قصر فرقهٔ شمشیر به نام قلعهٔ فورچنا می‌رود.

Devil May Cry 4 Special Edition PC-CODEX

|دی ال سی Devil.May.Cry.4.Special.Edition.DLC.Unlocker-CODEX اضافه شد|

 

Devil May Cry 4 Special Edition pc cover small دانلود بازی Devil May Cry 4 Special Edition برای PC

میثم تات حصاری بازدید : 135 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

عنوان پیش رو بزرگترین بازی در سبک دنیای باز خواهد.ماموریتهای اصلی و فرعی و هزاران جزئیات متفاوت در شهر لس سانتوس.ویژه سازی اتومبیلها,تغییر البسه,خرید سلاح و…از ویژه گیهای بارز این سبک در دنیای بازیها هست.حال به نسخه قبلی این بازی بیایید و المانهایی چون شکار کوسه و گوزن و…را اضافه کنید.بیایید تصویری در ذهن خود از پرواز با هواپیماها,سوار شدن بر جت اسکی و قایق سواری,ماموریت در اعماق اقیانوسها و…را نیز اضافه کنید.خوب تمام این ویژه گیها ناشی از خلاقیت تیم سازنده نخواهد بود.سرمایه گذاری وحشتناک,تیمی بسیار حرفه ای و هماهنگ,همراه با قدرت ریسک پذیری و البته تحقیقاتی بسیار وسیع وجود خواهد داشت.نسخه قبلی این عنوان توانست امتیاز ۹۸ را از سایت متاکریتیک بدست آورد که میتوان گفت اعجاب انگیز است. اینقدری این عنوان محبوب و مشهور است که با هر بار دیدن خبری بسیار کوچک و یا حتی شایعه پیرامون این عنوان سیل عظیمی نظر در پست مربوطه در سایتهای مختلف حمله ور میشود!این عنوان مخاطبین را با بازیهای دنیای بازی اشنا کرد.فهماند چقدر میتوان دست بازیباز را در بازیها باز گذاشت.تغییرات خوبی را ما در این عنوان شاهد خواهیم بود و این را هم همه میدانیم که این سری بازی همیشه داستانهای خوبی را باخود داشته اند.این بار قرار است شخصیت سه کاراکتر را در دنیای لس سانتوس تجربه کنید و چگونگی مستقل تشکیل شدن پوسته و عمق شخصیتی این سه نفر به همراه پیوند خوردن رابطه اینها را هم ببینید.این مقاله بسیار طولانی و مفصل خواهد بود.پیش خود فکر میکردم میشود تنها با ذکر نکات خیلی مهم هم یک متن خوب نوشت ولی دستانم در هنگام نوشتن این متن میلرزید زیرا میدانستم جای هیچگونه اغماضی نیست.بایستی تا آنجایی که میشود بیشترین نکات منتشر شده از این بازی را تا زمان انتشار جهانیش به مخاطبین تقدیم کرد.

Grand Theft Auto V PC-RELOADED

|برای اولین بار، نسخه نهایی و سالم RELOADED بازی|

 

Grand Theft Auto V pc cover دانلود بازی Grand Theft Auto V برای PC

میثم تات حصاری بازدید : 67 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

بازی Football Manager 2015 شما را در نقش یک سرمربی فوتبال قرار می دهد و شما باید سعی کنید وظایف یک سرمربی نظیر ترکیب چینی ، راهنمایی و تذکر به بازیکنان در حین فوتبال را به نحوه احسنت انجام دهید. Football Manager همواره از بازی هایی بوده که توان مدیریتی خود را در نقش یک مربی محک می زدید و نشان می دادید آیا قادر هستید مثل یک مربی سرشناس تیم خود را هدایت کنید یا خیر.بیش از ۱۰۰۰ نکته ی مثبت را نسبت به عرضه ی سال قبل خود داراست و استودیوی بازی سازی آن را واقع گرا ترین شبیه ساز مدیریت فوتبالی که تاکنون منتشر شده خطاب می کند.

Football Manager 2015 PC-CODEX

 

Football Manager 2015 pc cover small دانلود بازی Football Manager 2015 برای PC

میثم تات حصاری بازدید : 58 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

Motorama: Classic Racing نام نسخه جدید سری بازی های Motorama می باشد که در سبک ماشین سواری و اکشن عرضه شده است. در این بازی، شما به حال و هوای ماشین های دهه ۵۰ میلادی و آن دسته از ماشین هایی که در فیلم های آن دوره به کار میرفته است دعوت می شوید و یادواره هایی از سناریوها، ماشین ها و خیابان های آن زمان را برای خود تجربه خواهید نمود. در این بازی، شما می توانید ماشین های خود را به طریقی که دوست دارید طراحی کنید و در ۸ مرحله مسابقه ای، به مسابقه و نبرد با سایر ماشین ها بپردازید. ۵تم متفاوت برای این بازی تعبیه شده است و شما تلاش می کنید تا خود را سلطان جاده ها بنامید!

Motorama Classic Racing PC-RELOADED

 

Motorama Classic Racing pc cover دانلود بازی Motorama Classic Racing برای PC

میثم تات حصاری بازدید : 75 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

عنوان Project CARS در حقیقت، دست پخت جدید سازندگان Slighty Mad Studios می باشد؛ شرکتی واقع در پایتخت انگلستان؛ یعنی لندن که وظیفه نشر بازی را خود به عهده دارد و بیشتر با عناوینی همچون Need For Speed: Shift, Shift 2: Unleashed, Test Drive و… شناخته می شود.  PJ برای هدف خود، یعنی انقلاب در شبیه ساز رانندگی آن چنان مصمم است که قرار شده تا بازی از تکنولوژی فوق پیشرفته Project Morpheus VR استفاده کند. در PJ صد ها ماشین وجود دارد که که همگی لایسنس شده هستند و بیشتر در برنامه هایی همانند Top Gear مشاهده شده اند اما نباید انتظار داشته باشید که هر ماشینی در بازی استفاده شود و برخی از آن ها بدون استفاده در بازی قرار داده شوند. با توجه به نمایش ها و تریلر های بازی، ماشین ها از طراحی، تنوع و جزئیات بسیار خوبی بهره مند هستند و شما قادر خواهید بود تا هر کلاسی از ماشین را خریداری کنید و شروع به تیونگ آن کنید یا مانند یک ماشین معمولی بدون بدنه های مخصوص مسابقه شروع به رانندگی کنید! شاید شما هم NFS: Shift که معجون سازندگان PJ بود را تجربه کردید که چقدر پیست های متنوع و زیبایی داشت! اکنون این شرکت با پیشرفت هایی که داشته برای ساخت پیست های مسابقه ای، هر کشور و قاره ای را مد نظر خود قرار داده است. با نیم نگاهی به نمایش های بازی، شما تنوع پیست ها را درک خواهید کرد. پیست ها یا در استادیوم ها هستند یا در وسط شهر و حتی تونل ها! هر پیست آب و هوای آفتابی، بارانی، غروبی و… خود را دارد و در کل در پیست ها شاهد آب و هوای مختلفی هستید. PJ برخلاف دیگر عناوین هم سبک خود، قرار است تا تمامی پیست ها و ماشین های خود را در همان اول به اختیار بازیکنان در آورد یعنی شما از همان اول قادر خواهید بود که پیست مورد علاقه و ماشین مورد علاقه خود را انتخاب و با دوستان یا خودتان یک مسابقه واقعی دهید!

Project CARS PC-RELOADED

|آپدیت Update.v1.4.Incl.DLC-RELOADED بازی به پست اضافه شد|

 

Project CARS pc cover small دانلود بازی Project CARS برای PC

میثم تات حصاری بازدید : 58 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

در شهری به نام لورویچ تاریکی تمام به وجود آمده است و به همراه این تاریکی موجودات بسیار عجیبی هم به وجود آمده اند که قصد آنان صدمه زدن به انسان ها است و شما هم در این بازی باید تمام سعی خود را بکنید تا مقابل این حیوانات وحشی و خون خوار مقابله کنید. در این بازی ۴ مبارز مختلف وجود دارند که هرکدام از آنان قابلیت های خارق العاده ای دارند و شما میتوانید به دلخواه یکی از آنان را انتخاب کنید و به جنگ با حیوانات وحشی که شهر را تصرف کرده اند رفته و آن ها را نابود کنید تا امنیتی کامل در شهر پاربرجا شود. این بازی بسیار زیبا توسط کمپانی Atari  ساخته و طراحی شده است و توسط کمپانی Pure FPS برای PC منتشر شده است. این بازی دارای سبک ترسناک و اکشن می باشد که به گیمر ها هیجان بسیار زیادی را منتقل می کند. پیشنهاد می کنیم که این بازی را از دست ندهید و هم اکنون آن را با لینک مستقیم از دانلودها دریافت نمایید.

 

Alone in the Dark Illumination PC-Codex

|فایل Alone in the Dark Illumination DLC Unlocker-CODEX به پست اضافه شد|

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵.۴ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Alone in the Dark Illumination دانلود بازی Alone in the Dark Illumination برای PC

 

میثم تات حصاری بازدید : 73 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

بازی Darkness Within 2 The Dark Lineage Directors یکی از ماجراجویی ترین و ترسناک ترین بازی های است که توسط کمپانی Iceberg Interactive ساخته و طراحی شده است و توسط کمپانی Zoetrope Interactive برای کامپیوتر منتشر شده است. در این بازی شما نقش کاراگاهی به نام Loreid را دارید که بسیار ماهر و زرنگ است اما یک روز به او ماموریتی داده می شود که به یک جزیره ناشناخته سفر کند و به دنبال دختری به نام Nolder بگردد اما خبر ندارد که در آن جزیره چه خطرهای او را تهدید می کند. کاراگاه Loreid پس از رسیدن به جزیره مورد نظر متوجه می شود که این جزیره نفرین شده است و دارای موجودات عجیبی است.

 

Darkness Within 2 The Dark Lineage Directors Cut Edition PCPROPHET

 

Darkness Within 2 The Dark Lineage Directors Cut Edition دانلود بازی Darkness Within 2 The Dark Lineage Directors Cut Edition برای PC

 

میثم تات حصاری بازدید : 76 چهارشنبه 19 فروردین 1394 نظرات (0)

سلام 

باعرض پوزش از بازدیدکنندگان عزیز به دلیل امتحانات سایت تا هفته ی دیگر به روز نمی شود.

میثم تات حصاری بازدید : 82 شنبه 16 اسفند 1393 نظرات (0)

بازی Pro Lumberjack 2015 از سری بازی های شبیه سازی سال ۲۰۱۵ برای کامپیوتر است که در آن شما وظیفه دارید تا به ارباب جنگل تبدیل شوید! برای این کار، شما باید تمامی الوار چوب را که در منطقه ای عظیم از جنگل رها شده اند را جمع آوری کنید و به جنگل سامان ببخشید. با سختی های کنترل جرثقیل های حمل الوار آشنا خواهید شد و با توجه به محلی که در بازی قرار می گیرید، عملیات کوچک و بزرگی را انجام خواهید داد.

Professional Lumberjack 2015 PC-CODEX

 

Professional Lumberjack 2015 pc cover دانلود بازی Professional Lumberjack 2015 برای PC

میثم تات حصاری بازدید : 80 شنبه 16 اسفند 1393 نظرات (0)

بازی های Zombie Army در حقیقت یک نسخه ی فرعی (spin-off) از سری sniper elite هستند و از دوربین ویژه ی این سری نیز بهره می برند (دوربینی که از بین رفتن اعضا و جوارح بدن را هنگام شلیک نمایش می دهد) تفاوت این بازی با سری اصلی در داستان و دشمنان و.. می باشد که در اینجا در حقیقت باید با مردگان و ارتش زامبی ها مبارزه کنید. این مجموعه شامل بازی اول و دوم zombie army , یک قسمت سوم جدید و یک horde mode جدید. البته در بازی شاهد ارتقای گرافیکی عناوین نیز خواهیم بود.

Zombie Army Trilogy PC-CODEX

 

Zombie Army Trilogy pc cover small دانلود بازی Zombie Army Trilogy برای PC

میثم تات حصاری بازدید : 94 شنبه 16 اسفند 1393 نظرات (0)

کنون باید داستان Assassin’s Creed : Rogue را مهم ترین داستان این سری بدانید زیرا علاوه بر اینکه شما را در نقش دشمن همیشگی اساسین ها یعنی یک تمپلار قرار می دهد، قرار است به داستان پر فراز و نشیب خانواده ی کنوی پایان دهد و پیش زمینه ی داستانی عنوان Unity را به وجود آورد. داستان بازی در بازه ی زمانی بین سال های ۱۷۵۲ تا ۱۷۶۱ جریان دارد، سال هایی که یکی از جنگ های مشهور آن دوران یعنی جنگ های هفت ساله جریان داشت و این جنگ ها با داستان بازی ارتباط مهمی دارند بنابراین در ابتدا توضیحی درباره ی این جنگ ها ارایه می دهیم. جنگ های هفت ساله به مجموع درگیری هایی گفته می شود که از سال ۱۷۵۶ تا ۱۷۶۳ میلادی در مناطق آمریکای شمالی، اروپا و آمریکای مرکزی جریان داشت و اکثر قدرت های بزرگ آن زمان در آن شرکت داشتند و با توجه به اقیانوس اطلس که پلی میان آمریکای شمالی و اروپا ایت، اکثر این نبرد ها نبرد های دریایی بوده اند. فرانسه هم که در این جنگ حضور داشت، صدمات اقصادی بسیار شدیدی دید و همین امر باعث شد تا اختلاف طبقاتی در این کشور پر رنگ تر شود و سرانجام به انقلاب مردم منجر شود، به همین دلیل است که داستان این نسخه به عنوان Unity نیز ارتباط دارد.

Assassins Creed Rogue PC-CODEX

 

Assassins Creed Rogue pc cover small دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای PC

میثم تات حصاری بازدید : 97 پنجشنبه 14 اسفند 1393 نظرات (0)

Afterfall Reconquest یک بازی زیبا از تلفیق دو سبک اکشن و ماجراجویی است که توسط استدیو بازی سازی IntoXicate ساخته شده است. وقایع بازی افترفال در آخرالزمان به وقوع میپیوندد، زمانی که همه جا به سوی نابودی کشیده شده است و تنها دو گروه از مردم زنده مانده اند! دسته اول کسانی بودن که پناهگاه های مختلفی رفتند ولی پس از مدتی به این نتیجه رسیدن که تنها پناهگاه برای آن ها زندگی نمیشود و نیاز به آب و غذا بر آن ها واجب است و تصمیم گرفتند که به شهر بیایند و همین دلیل تغییر سکون و نیار به مواد غذایی باعث درگیری در بین آن ها شده است. سرنوشت گروه دوم یک رمز و راز است که به گفته سازنده در اپیزودهای بعدی به آن میپردازد. در این بازی شما در نقش شخصی قرار میگیرید که بر اثر موادهای شیمیایی به وجودی خطرناک تبدیل شده که نصف بدن آن انسان و نصف دیگر از نوعی فلز است، سلاح او یک سلاح بیوشیمیایی ترسناک است که به کمک آن میتواند دشمنان مختلفی را نابود کند.

Afterfall Reconquest Episode 1 PC-SKIDROW

 

Afterfall Reconquest Episode 1 pc cover دانلود بازی Afterfall Reconquest Episode 1 برای PC

میثم تات حصاری بازدید : 105 پنجشنبه 14 اسفند 1393 نظرات (0)

Republique Remastered نسخه بازسازی شده با همین عنوان است که در سبک اکشن، ماجراجویی و ایندی توسط کمپانی Camouflaj تولید و عرضه شده است. نسخه ای که هم اکنون برای دانلود قرار داده شده، نسخه ی Delux می باشد، که تمامی ۵قسمت این بازی را شامل می شود. این بازی باتوجه به امتیازات خوبی که از منتقدین کسب کرده است، یک بازی چالش برانگیز محسوب می شود. داستان بازی از آن جایی شروع می شود که شما تماسی از طرف Hope که زنی به دام افتاده در منطقه ای مرموز است، دریافت می کنید. با دستکاری یک شبکه ی پیچیده، شما راهبری و راهنمایی Hope را بدست می گیرید و وی را در راه رهایی از شبکه ای از حوادث خطرناک راهنمایی می کنید.

Republique Remastered PC-CODEX

 

Republique Remastered pc cover small دانلود بازی Republique Remastered برای PC

میثم تات حصاری بازدید : 88 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)

همانند Left 4 Dead، به نظر می رسد این بازی هم دارای داستانی ساده و کلیشه ای خواهد بود. داستان Evolve در آینده ای دور و در سیاره ای به نام Shear جریان دارد، جایی که انسان ها پس از استعمار بسیاری از سیارات، اکنون در اینجا به مشکل جدی بر خورده اند و شما به همراه تیمی از شکارچیان حرفه ای و سربازان با سابقه جنگی برای تصاحب این سیاره باید هیولاهای آنجا را از بین ببرید. در حال حاضر هشت شخصیت به نام های Markov، Hank ، Val، Griffin، Maggie، Lazarus، Bucket و Hyde برای این بازی معرفی شده اند که شما در قالب یک تیم چهار نفره وارد بازی می شوید می توانید به دلخواه در نقش هر کدام از آنها بازی کنید. این هشت نفر هر کدام دارای سلاح ها، قابلیت ها و کلاس های بخصوصی هستند. این بازی بیش از همه بر روی بخش چند نفره تاکید دارد. در این بخش چهار نفر در نقش افراد شکارچی یا همان انسان ها قرار گرفته و در طرف مقابل هم یک نفر در نقش یک هیولا قرار می گیرد. در بازی چندین نوع هیولا وجود دارد که تا کنون دو نمونه از آن ها به نام های Kraken و Goliath معرفی شده است. زمانی که شما در نقش هیولا قرار می گیرید ابتدا باید به دنبال رشد و به تکامل رساندن (evolve) هیولای خود باشید و برای این کار لازم است موجودات کوچکتر اطراف خود را نابود کنید و زمانی که به تکامل کافی رسیدید می توانید با قدرت بیشتری به جنگ با چهار شکارچی بروید. گفتنیست این هیولاها دارای جثه بسیار بزرگی هستند که پس از کامل کردن هر مرحله تکامل بزرگتر هم خواهند شد.

Evolve PC-CODEX

 

Evolve pc cover small دانلود بازی Evolve برای PC

میثم تات حصاری بازدید : 77 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)

Lex Mortis یک بازی Open-World و ترسناک می باشد که در سبک ماجراجویی، اکشن و ایندی قرار می گیرد که شما در آن باید جزیره ای ناشناخته را به طور کامل مورد بررسی و کاوش قرار دهید. اتمسفر و فضای بازی به طور مستقیم از زمانی که در روز بازی می کنید تاثیر می پذیرد. به عنوان مثال، در طول روز شما به مطالعه ی جزیره و اسرار آن می پردازید اما در شب، دشمنان خود را نشان داده و بدترین کابوس شما به واقعیت تبدیل می شود!

Lex Mortis PC-CODEX

 

Lex Mortis pc cover دانلود بازی Lex Mortis برای PC

میثم تات حصاری بازدید : 73 جمعه 10 بهمن 1393 نظرات (0)

شما در این بازی نقش قهرمانی را دارید که از همیشه مصمم تر بوده و می خواهد روستای خود را از شر شیاطین نجات دهد. این بازی بر اساس کتاب پرفروش Valerio Evangelisti می باشد. نام شما در این بازی Eymerich می باشد و از شما درخواست کرده اند تا روستای کالکارس که روستایی دورافتاده و در اسارت شیاطین هست را نجات دهید. شما باید رفتارهای مردم این روستا را بشناسید و با آن ها تعامل کنید تا اسرار آن ها برای شما فاش شود و به کمک بازماندگانی که هنوز اسیر شیاطین نشده اند، شهر را از دست ارواح نجات دهید..

The Inquisitor Book II The Village PC-RELOADED

 

The Inquisitor Book II The Village pc cover دانلود بازی The Inquisitor Book II The Village برای PC

میثم تات حصاری بازدید : 122 جمعه 10 بهمن 1393 نظرات (0)

 

Hitman-4-Blood-Money

دانلود بازی Hitman 4 Blood Money برای کامپیوتر

دانلود هیتمن ۴ برای PC

 | نسخه کم حجم |

Hitman 4 Blood Money نسخه چهارم از سری بازی های هیتمن در سبک اکشن سوم شخص است که در سال ۲۰۰۷ توسط IO Interactive ساخته و توسط شرکت Eidos Interactive برای پلتفرم های PC / PS2 / XBOX 360 عرضه شده است . بدون شک یکی از بهترین و پرخاطره ترین سری بازی های هیتمن است که در ژانر اکشن و مخفی کاری بسیار عالی کار کرده است و هر نسخه از آن بهتر از نسخه قبلی است و مطمانا شما در Hitman 4 Blood Money میتوانید این تغییر و تحولات را به عینه ببینید. شخصیت هیتمن را میتوان یک قاتل تما عیار یا بهتر است بگوییم یک قاتل بالفطره نامید, فقط کافیست که شما هدف را برای او مشخص کنید, فرقی نمیکند چه کسی باشد, از سران بزرگ کشورها گرفته تا رئیس جمهور آنها بعد از مدتی از صحنه ی روزگار محو میشود.

داستان Hitman 4 Blood Money از این قرار است که شما از فرد خاصی دستور میگیرید تا افردا مهم کشورها از حمله رئیس جمهور را ترور کنید. در این نسخه شما برای کشتن هر فرد به صورت مخفی راهای فراوانی را دارید و باید بهترین روش را در مکان خود انتخاب کنید تا هم هدف را بکشید و هم از کشتن آن لذت ببرید. از برخی از مهمترین ویژگی Hitman 4 Blood Money میتوان به مخفی کاری های بسیار زیاد و چشمگیر , مخفی کاری عالی , گرافیک خوب , موسیقی متن زیبا , گیم پلی بسیار ماهرانه , رفتن به ماموریت های هیجان انگیز و غیره اشاره کرد. 

میثم تات حصاری بازدید : 96 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

سخه ی HD بازی Flashback بر اساس Flashback: The Quest for Identity که در سال ۱۹۹۲ برای کنسول آمیگا منتشر شده بود ساخته می شود و در تاریخ ۲۱ آگوست برای کنسول Xbox 360 منتشر شد. این بازی یک عنوان علمی تخیلی می باشد که توسط VectorCell ساخته می شود و ناشر آن یوبیسافت می باشد که بعد از بیست سال دوباره آن را زنده کرده است. نسخه ی اصلی بازی Flashback همانطور که گفته شد در سال ۱۹۹۲ منتشر شد ولی برخلاف نسخه ی HD آن با بازخورد مناسب تری از سوی محافل مختلف مرتبط با گیم و منتقدان رو به رو شد. این امر در صورتی است که تا حال نسخه ی جدید این بازی نتوانسته نمرات خوبی را دریافت کند. داستان بازی هم در مورد شخصیتی به نام  Conrad B می باشد که همانند باقی قهرمانان قدیمی حافظه ی خود را از دست داده و …

Flashback PC-RELOADED

 

Flashback 2013 pc cover دانلود بازی Flashback برای PC

میثم تات حصاری بازدید : 92 جمعه 07 آذر 1393 نظرات (0)

این بازی یک بازی اکشن بوده و بازی گیم پلی خوبی را رونمایی میکند.در این بازی شما باید با ارتش بیگانه مبارزه کنید و آن ها را نابود کنید. بازی در ۱۴ مرحله متفاوت به وقوع میپیوندد و درگیری بر سرنجات حفظ سرزمین خودتان است. ۱۰ نوع سلاح مختلف در این بازی طراحی شده است که بسیار پیشرفته هستند و هرکدام دارای ویژگی های خاصی هستند. سازنده بازی بخوبی توانسته یک بازی اکشن را با داستان تکراری رونمایی کند چراکه بازی هایی در این سبک برای نجات سزرمین های مختلف بسیار هستند و تنها چیزی که میتواند آن ها را از همدیگر متمایز کند درگیری های مهیج و نهایت اکشن بودن یک بازی است. در این بازی شما با ۲۱ نوع دشمن مختلف مواجه میشود, طیف گسترده ای از دشمنان به عنوان پیاده نظام، رزمندگان، پرواز هواپیماهای بدون سرنشین، عنکبوت و … میتواند مورد توجه قرار گیرد. همچنین ۸ باس برای نابودی وجود دارد که بدون شک چالش برانگیزترین قسمت بازی میتواند همین قسمت باشد. موتورگرافیکی بازی بسیار فوق العاده طراحی شده و بازی از افکت ها و نورپردازی و رندر کردن خوبی بهره میبرد.

Alien Rage Unlimited PC-SKIDROW

 

Alien Rage Unlimited pc cover small دانلود بازی Alien Rage Unlimited برای PC

میثم تات حصاری بازدید : 78 جمعه 07 آذر 1393 نظرات (0)

همانند سال گذشته، نمی توان درباره FIFA 14 مطلب نوشت، اما آن را با نسخه قبلی اش مقایسه نکرد. قابلیت های جدیدی به نام های Pro Shot ،Teammate Intelligence و Variable Dribble Touches به بازی اضافه شده اند که تغییرات بسیار بزرگی را در این سری ایجاد خواهند کرد. از این رو، به نظر می رسد که FIFA 14 بزرگترین تغییرات را نسبت به نسخه قبلی در خودش قرار داده باشد. EA امیدوار است که بتواند با این روند، همچنان FIFA را موفق ترین فوتبال این نسل نگه دارد. آقای نیک چنون (Nick Channon) تهیه کننده این بازی می گوید: "هدف اصلی در FIFA 14 این است که بازیکنان بتوانند گل های بسیار خوبی بزنند و این موضوع تنها مربط به شوت کردن نمی شود.
بلکه بازی به شکلی ساخته شده که شما فرصت بهتری برای شوت کردن و گل زدن پیدا کنید. در بازی های قبلی، زمانی که می خواستید در بین مدافعان فضای خوبی پیدا کنید، باید زیاد عقب و جلو می رفتید که این کار کمی تکراری می شد و سرانجام بازیکنان می توانستند گل های نه چندان خوبی بزنند. این چیزی است که ما می خواستیم در این بازی تغییر دهیم." در FIFA 13 ما با First Touch روبرو شدیم و اکنون این قابلیت به سیستم دریبل های بازی نیز منتقل شده است. در این نسخه، توپ به شکل خودکار در زمان دویدن به پای بازیکنان نمی چسبد و کنترل توپ به مهارت های فردی بازیکن نیز بستگی دارد.

FIFA 14 XBOX360-FAIZY | Region Free

 

FIFA 14 xbox360 cover دانلود بازی FIFA 14 برای XBOX360

میثم تات حصاری بازدید : 72 پنجشنبه 06 آذر 1393 نظرات (0)

هر ساله برای بازی محبوب Pro Evolution Soccer پچ هایی توسط گروه PESEdit عرضه می شوند. امسال هم مانند روند هر سال این گروه، پچ نسخه ۱.۱ بازی عرضه شده است. همواره پچ های گروه PESEdit با هدف بهبود روند بازی و افزودن جدیدترین آپدیت ها و افزونه ها به بازی ارائه می شوند. برای مشاهده ی تغییرات صورت گرفته در این نسخه و دانلود آن می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

pes14 pc cover دانلود پچ بازی PES 2014 با نام PESEdit 2014 Patch v1.1

 

میثم تات حصاری بازدید : 88 پنجشنبه 06 آذر 1393 نظرات (0)

در سرزمین های بسیار دور در جنوبی ترین نقطه ی جهان ،در شهر مقدس Yeroh یک شاهزاده خانم زیبا افسون شده بود ! او تمام عقل خود را از دست داده است .از آن رمان به بعد ایزابل یک قلب سرد و تاریک و یخ زده دارد. این ابتدای ماجرا است.کشت و کشتار در یک روستای دور افتاده کم کم آغاز می شود. در زمانی که دنیا در تاریکی کامل به سر می برد فقط و فقط نیرومند ترین قهرمانان می توانند دنیا را نجات دهند . در حالت تک نفره یا Single player این بازی وظیفه شما پایداری در مقابل شیطان می باشد . در حالت مولتی پلیر بازی نیز می توانید با حداکثر ۷ نفر از دوستان خود به بازی بپردزید . هیولا های شیطانی تشنه به خون شما می باشند پس هنگام مبارزه با آن ها تمام تلاش خود را بکنید . در این بازی حتی ۱ لحظه نباید شمشیر خود را از دست دهید ، زیرا در هر مکان خطری شما را تهدید می کند.

Iesabel PC-SKIDROW

 

Iesabel pc cover small دانلود بازی Iesabel برای PC

میثم تات حصاری بازدید : 69 پنجشنبه 06 آذر 1393 نظرات (0)

بازی Montague's Mount عنوانی اول شخص و horror بوده و استودیو  Polypusher Studios سازنده آن می باشد. داستان بازی درباره مردی است که فراموشی گرفته و در جزیره ای متروکه در ایرلند گمشده است او باید با حل معماها در این جزیره خود را از جزیره متروکه و ترسناک نجات دهد. برای مشاهده ی لینک های دانلود و تصاویری از محیط این بازی ترسناک می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Montague's Mount PC-SKIDROW

 

Montagues Mount pc cover دانلود بازی Montagues Mount برای PC

 

میثم تات حصاری بازدید : 85 پنجشنبه 06 آذر 1393 نظرات (0)

در این بازی چیزی که بیشتر و قابل درک تر از دیگر بخش های مهم بازی است مرگ و باخت های پیاپی و اعصاب خورد کنی است که در طول مسابقات بارها و بارها گیمر را به مرز خورد کردن سیستم و کنترل ( GamePad ) سوق می دهد. با شروع این بازی حس خاصی خواهید داشت ، حسی آکنده از نفرت !! شاید تعجب کنید، ولی این بازی تا جایی که من تجربه کرده ام به سختی عنوانی همانند Dark Souls است که با روح و جان بازیباز مبارزه می کند و او را به فکر اینکه چرا این بازی را خریده است می اندازد!! از جایی که بازی دارای سختی های زیادی است (منجمله مرگ های پی در پی) سازندگان سیستم جالبی برای بازی در نظر گرفته اند، آنهم دریافت پول در هر صورت است!! اگر بازی را تا انتها به پیش بروید و در انتها به مقام اول برسید پول و امتیاز زیادی کسب خواهید کرد که در آپگرید و به روز کردن وسیله خود تاثیر زیادی دارد، در غیر اینصورت اگر در میانه راه شکست بخورید به میزات مسافتی که طی کرده اید و مقامی که داشتیه اید پول و امتیاز کسب می کنید، همین امر باعث می شود تا بازیباز خیلی زود از روند کند و روح خراش بازی خسته نشود و امیدی هر چند کوچک برای ادامه مسیر داشته باشد.

Gas Guzzlers Extreme PC-RELOADED

 

Gas Guzzlers Extreme pc cover دانلود بازی Gas Guzzlers Extreme برای PC

میثم تات حصاری بازدید : 102 پنجشنبه 06 آذر 1393 نظرات (0)

شما در سال ۱۹۶۸ و در جنگ آمریکا-ویتنام قرار گرفته اید و اکنون وظیفه ی شما این است با دشمنان مبارزه کید.در بازی جنگ ویتنام شما از انواع اسلحه ها از قبیل: تپانچه، تفنگ، تفنگ تیرانداز از خفا، مسلسل، نارنجک، تفنگ، پزشک، پرتاب موشک، و تله ها استفاده می کنید.یکی از حوادثی که در خیلی از فیلم ها به آن اشاره شده و حالا این واقعه مهم تاریخی به صورت بازی درآمده و شما در آن قدرت انتخاب دارید که در نقش سربازان نیروی دریایی امریکا باشید یا سربازان امپراتوری ژاپن البته در این سبک بازی همیشه گیمر ها هر ۲ را جداگانه تجربه می کنند ، گیم پلی بازی دارای شباهات های بسیار زیادی به بازی Dogfight دارد و می توان داستان جذاب آن را یکی از تفاوت های اصلی آن با دیگر بازی های این سبک در نظر گرفت.

Air Conflicts: Vietnam PC-RELOADED

 

Air Conflicts Vietnam pc cover دانلود بازی Air Conflicts: Vietnam برای PC

 

میثم تات حصاری بازدید : 83 پنجشنبه 06 آذر 1393 نظرات (0)

در F1 2013 شما می‌توانید به جای تمامی رانندگان مشهور نظیر لوئیس همیلتون، سباستین فتل و غیره بازی کنید، همچنین تمامی پیست‌ها و ماشین‌های واقعی مسابقات فرمول یک نیز در بازی وجود خواهد داشت. در ضمن تمامی تغییراتی که در قوانین مسابقات فرمول یک ایجاد شده است نیز در F1 2013 وجود خواهد داشت. F1 2013 دارای بخش جدیدی به نام Classic Mode می‌باشد که توسط  گزارشگر معروف Murray Walker معرفی می‌شود. در این بخش رانندگان مشهور دهه‌ی ۸۰ در کنار رانندگان حال حاضر مسابقه می‌دهند. همچنین ماشین‍ها و پیست‌های قدیمی فرمول یک نیز در این بخش قابل دسترس هستند. Classic Mode را می‌توانید در حالت آنلاین و آفلاین بازی کنید. F1 2013 دارای بخش Young Driver’s Test نیز می‌باشد که نسبت به سال قبل گسترش بسیاری پیدا کرده است. این بخش برای بازیکنان جدیدی است که هنوز به زیر و بم فرمول یک آشنا نیستند. همه‌ی بخش‌های آفلاین بازی نیز با RaceNet هماهنگ هستند تا F1 2013 را رقابتی و اجتماعی‌تر از نسخه‌های پیشین بکند.

F1 2013 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳.۱ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

F1 2013 pc cover دانلود بازی F1 2013 برای PC

 

 

میثم تات حصاری بازدید : 71 پنجشنبه 29 آبان 1393 نظرات (0)

در یک جزیره دور افتاده و سیلی از زامبی های خطرناک رو به رو هستید ، برای این که زنده بمانید چکار خواهید کرد؟ این سوالی است که در این بازی باید به آن پاسخ دهید ، اولین کاری که باید انجام دهید اکتشافات است ، با جمع آوری سلاح های مناسب و همچنین غذا برای خوردن حالا باید سعی کنید که زنده بمانید ، در بازی شما باید راه های خروج از جزیره را هم بشناسید که در نهایت بتوانید از این جزیره تاریک و ترسناک فرار کنید ، در بازی بیش از ۱۰۰ سلاح مختلف از جمله اسلحه های اتوماتیک ، دستی ، چاقو و کوکتل مولوتف و … وجود دارد که در کمتر بازی این میزان دیده شده است.

How to Survive PS3-PSN+CFW 4.21 Fix

 

How to Survive ps3 cover دانلود بازی How to Survive برای PS3

میثم تات حصاری بازدید : 88 پنجشنبه 29 آبان 1393 نظرات (0)

Final Exam عنوان یک بازی جدید و کم حجم است که توسط proudly presents ساخت و طراحی شده و در نوامبر ۲۰۱۳ توسط کمپانی Focus Home Interactive منتشر شد. سبک بازی اکشن و پلتفرمر بوده و داستان بازی مربوط به چهار شخصیت دبیرستانی است. شهر از هیولا پر شده و شما خواستار نابودی آن ها هستید. یک ماجراجویی جدید را آغاز میکنید و مراحل را به اتمام میرسانید تا به مراحل بالاتری دست پیدا کنید. اکتشاف محل های جدید و پی بردن به مهارت های جدید از قسمت های دیگری از بازی است. بازی را میتوانید بصورت تنها یا دو نفره و آنلاین بازی کنید که بدون شک قسمت دو نفره آن میتواند در درگیری علاوه بر کمک بسیار جذاب باشد. یافتن سلاح های جدید، بهبود مهارت های خود، باز کردن حرکت خاص جدید و قدرت های ویرانگر و رسیدن به تقویت کننده (امپلی فایر) از ویژگی های این بازی برای جذب گیمر است. گرافیک بازی حالت انیمیشنی دارد ولی استفاده از رنگ های جذاب و صحنه سازی های زیبا میتواند نظر گیمر را بخودش جلب کنید.

Final Exam PS3-PSN+CFW 4.21 FIX

 

Final Exam ps3 cover small دانلود بازی Final Exam برای PS3

 

میثم تات حصاری بازدید : 81 پنجشنبه 29 آبان 1393 نظرات (0)

نسخه دوم بازی بسیار پر طرفدار استراتژیک Warhammer Dawn of War که در آینده ای دور در حال وقوع است ! بلی در این نسخه شما باید در هزاره ۴۱ میلادی بازی کنید ! چیزی در حدود ۳۷۰۰ سال دیگر که دنیا و کهکشان و مرزها معنی خود را از دست می دهند ! جنگی عظیم در میان سیارات ابر قدرت کهکشان حال وقوع است و هر یک از حتی ممکن است به نابودی نسل و هستی تمامی سرنشینان یک سیاره مانند زمین پایان دهد . شما در جریان این بازی استراتژیک مهیج و حماسی باید آینده کهکشان راه شیری را در دست گیرید و طی جنگ هایی عظیم و سخت پیروزی را برای نسل خود به ارمغان آورید .

 

 dawn of 2 دانلود بازی بسیار زیبای Warhammer 40000: Dawn of War 2

 

میثم تات حصاری بازدید : 88 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

Monster Trucks Nitro بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده ای می باشد که در آن شما توسط کامیون ها و ماشین های بسیار بزرگ به مسابقه با دیگر کامیون های غول پیکر می پردازید. در ابتدا شما باید سعی کنید تا تمامی مسابقه ها را پیروز شوید تا بتوانید جایزه ی آن ها را بدست آورید! همینطور که مسابقه ها را پیروز شوید ، بر حساب پولی شما نیز افزوده می شود که این خود زمینه ی شرکت در مسابقات حرفه ای تر را فراهم می سازد. در مسابقات حرفه ای شما علاوه بر اینکه جوایز پولی آن ها را بدست می آورید ، به شما مدال های گوناگونی نیز داده می شود. در ضمن فراموش نکنید که برای شرکت در مسابقات حرفه ای ، شما مبلغی پول را برای ورود به این مسابقات پرداخت می کنید که در صورت برنده شدن علاوه بر پولی که از دیگر شرکت کنندگان دریافت می کنید ، پول خودتان نیز به شما پس داده می شود! پس همیشه سعی کنید جزء برندگان این سری از مسابقات باشید.

 

Monster Trucks Nitro 3 لذت مسابقه با ماشین های غول پیکر با بازی جذاب Monster Trucks Nitro 2.1.0

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 488
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 80
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 201
  • باردید دیروز : 242
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 443
  • بازدید ماه : 443
  • بازدید سال : 10,724
  • بازدید کلی : 170,522