loading...
دانلودک ها
میثم تات حصاری بازدید : 112 جمعه 29 آبان 1394 نظرات (0)

Truck Driver crazy road یک بازی عالی و زیبا در زمینه کامیون رانی می باشد که تبدیل به بازی پرطرفداری در بین بازی های مسابقه ای بدل شده است. شما در این بازی می توانید تا با خیال راحت بهترین وضعیت را در راندن کامیون داشته باشید و برای انجام ماموریت های آن از کامیون های مختلف نیز استفاده کنید. شما برای بازی نیاز به مهارت رانندگی بالایی دارید و می بایستی در برخی از موارد نیز از تکنیک ها و شانس نیز استفاده کنید. بازی روی اندروید ۲.۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

 

Truck Driver crazy road 1.05 Apk + Data

 

Truck Driver crazy road Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی شبیه سازی و زیبای کامیون رانی Truck Driver crazy road 1.05 برای اندروید

 

میثم تات حصاری بازدید : 79 جمعه 29 آبان 1394 نظرات (0)

CM Swipe ساده ترین و بهترین راه به منظور دسترسی سریع به برنامه های اندروید می باشد که توسط این برنامه امکان پذیر شده است. کاربران توسط این برنامه می توانید سوئیچ های مختلفی را در گوش تعریف نمایند و بوسیله آن تنها با یک کلیک به برنامه های مختلف به صورت همزمان سوئیچ داشته باشند. این برنامه در واقع در گوشه های برنامه ها اجرا خواهد شد و تنها با زدن ضربه ای کاربران قادر خواهند بود تا بقیه برنامه ها را مشاهده کرده و با یک ضربه آنها را اجرا کنند. شما توسط این راه می توانید سرعت عملکرد خود را افزایش دهد و در زمان کوتاهی بسیاری از فعالیت های خود را انجام دهید. برنامه روی اندروید ۴.۳ و بالاتر نصب و اجرا نی شود.

 

CM Swipe Cover(Downloadha.com) دانلود نرم افزار دسترسی سریع به برنامه ها CM Swipe 1.1.0 برای اندروید

میثم تات حصاری بازدید : 110 جمعه 29 آبان 1394 نظرات (0)

iTranslate تکنولوژی قدرتمندی برای سیستم عامل اندروید می باشد که امکان ترجمه صوتی و متنی را برای کاربران اندروید فراهم می کند. شما توسط این برنامه می توانید تا به هر زبانی که می خواهید صحبت کنید و برنامه ترجمه و صوت آن را برای شما پخش کند. برنامه دارای پیگیری و الگوریتم های پیشرفته ای برای منظور می باشد که از جمله آنها می توان به انمان تملق گویی و همچنین صحبت به چند زبان زنده دنیا اشاره کرد. برنامه روی سیستم عامل اندروید ۴.۱ و بالاتر قابلیت نصب و اجرا دارد.

 

iTranslate Cover(Downloadha.com) دانلود برنامه مترجم صوتی و متنی iTranslate 3.2 برای اندروید

میثم تات حصاری بازدید : 86 جمعه 29 آبان 1394 نظرات (0)

JOOX Music یک نرم افزار عالی و مفید به منظور پخش رایگان موسیقی در برنامه می باشد که برای دوستداران موسیقی و سبک های خاص ارائه شده است. این برنامه قابلیت پشتیبانی از میلیون ها آهنگ برای پخش را دارا می باشد و کاربران می توانند تا آهنگ های آنلاین را نیز مشاهده کرده و با کیفیت دلخواه و بالا دریافت نمایند. برنامه دارای قابلیت جستجوی آنلاین موسیقی در بین فایل ها و همچنین از روی اینترنت می باشد که مناسب تمام سلیقه ها و سبک ها نیز خواهد بود. هم اکنون می توانید این برنامه عالی را برای سیستم عامل اندروید ۲.۳.۳ به طور مستقیم دریافت نمایید.

 

Joox Music Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار پخش رایگان موسیقی JOOX Music 1.4.2 برای اندروید

میثم تات حصاری بازدید : 569 جمعه 29 آبان 1394 نظرات (0)

FreeDCam برنامه قدرتمندی جهت مدیریت دوربین گوشی و ارائه ویژگی های مختلف برای تهیه تصویر و فیلم های باکیفیت تر می باشد. برنامه روی اکثر گوشی های سامسونگ و سونی و … اجرا می شود و نیاز به هیچ گونه قفل شکن و فعالسازی نیز نمی باشد. برنامه می تواند تصاویر گرفته شده توسط گوشی را مدیریت کرده و کیفیت آنها را به صورت قابل توجهی افزایش دهد. می توانید پس از گرفتن عکس آنها را ویرایش کنید و برای دوستان خود نیز ارسال نمایید. برنامه روی اندروید ۴.۰ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

 

FreeDCam Cover%28Downloadha.com%29 دانلود برنامه مدیریت دوربین گوشی FreeDCam 3.3.121 برای اندروید

میثم تات حصاری بازدید : 77 جمعه 29 آبان 1394 نظرات (0)

MOOV برنامه قدرتمندی تحت همین نام تجاری می باشد که برخی از ویژگی های ناب و جدیدی را برای کاربران اندروید ارائه می دهد. توسط این برنامه می توانید فایل های فشرده موسیقی را دریافت کرده و گوش نمایید. این برنامه امکان اشتراک گذاری فایل های موسیقی را برای شما فراه می کند و شما قادر خواهید بود تا سبک های مختلف موسیقی را دریافت کرده و جریان منظمی را توسط برنامه ادامه دهید. برنامه در دل خود دارای راهنمایی های مختلفی می باشد و کاربران می توانند تا هرگونه فایلی را به لیست پخش اضافه نمایند و ویژگی های مختلفی را برای آن تعریف نمایند. برنامه روی اندروید ۴.۰ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

 

MOOV Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار پخش و دانلود موسیقی MOOV 2.1.3 برای اندروید

 

میثم تات حصاری بازدید : 106 جمعه 29 آبان 1394 نظرات (0)

Solo Photo یک برنامه کاربردی و مفید به منظور آلبوم کردن تصاویر می باشد که با ارائه ویژگی های جدید امکان جایگزینی گالری رسمی گوشی را فراهم کرده است. شما توسط این برنامه می توانید تصاوی خود را به صورت محافظت شده و با رمز عبور در برنامه قرار دهید و دسته های مختلفی را برای این منظور تشکیل دهید. این برنامه می توانید تصاویر را به صورت درگ و دراپ به برنامه اضافه کرده و هر گونه اضافه کاری را از بین ببرد. به همین دلیل می باشد که کارها سریع تر پیش رفته و می توانید تصاویر بیشتری را در گلاری مشاهده نمایید. این برنامه روی اندروید ۴.۱ و بالاتر قابلیت نصب و اجرا دارد.

 

Solo Photo Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار گالری حرفه ای Solo Photo 1.13 برای اندروید

 

میثم تات حصاری بازدید : 72 جمعه 29 آبان 1394 نظرات (0)

Walking War Robots بازی آنلاین چند نفره ای می باشد که در آن شما در گروه ۶ نفره ای در جنگ های مختلف شرکت خواهید نمود و خواهید توانست تا در زمره گروه های جنگنده برای بقای خود تلاش نمایید. بازی در واقع راهی برای نبرد روبات ها می باشد که در مودرن ترین تجهیزات ساخته شده اند و قادرند تا نبردی عظیم و پر از هیجان را تجربه کنند. بازی در حال حاضر از انیمیشن ها و صحنه های ویژه بسیاری را در خود دارا می باشد. شما می تواند یک چالش رقابتی را در عین هوشمندی داشته باشید و روبات های خود را برای رویایی جنگی هیجان انگیز آماده سازید. بازی روی اندروید ۴.۱ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

 

Walking War Robots v1.1.0 Apk + Data

 

 

Walking War Robots Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی اکشن و آنلاین جنگ ربات ها Walking War Robots v1.1.0 برای اندروید

میثم تات حصاری بازدید : 81 جمعه 29 آبان 1394 نظرات (0)

Paradise Island بازی جزیره بهشتی از جمله بازی های محبوب و اعتیادآور در بین بازی های اندروید می باشد. شما در بازی می بایستی مکان و منظره مناسبی را برای ساخت جزیره بهشتی خود انتخاب کنید و سپس ساخت و ساز را شروع کرده و گردشگران بسیاری را به سمت خود روانه سازید. بازی در سبک ساخت و ساز و مدیریتی دنبال خواهد شد و کاربران می توانند تا بزرگترین امپراتوری را در سرزمین خود برپا سازند و مدیریت همه ساخت و ساز ها و رفت آمد ها را برعهده بگیرند. بازی روی اندروید ۲.۲ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

 

Paradise Island 3.2.15 Apk + Data

 

Paradise Island Cover(Downloadha.com) دانلود بازی زیبای جزیره بهشتی Paradise Island 3.2.15 برای اندروید

میثم تات حصاری بازدید : 79 جمعه 29 آبان 1394 نظرات (0)

Gangstar Vegas بازی مهیجی در سبک اکشن می باشد که تازه ترین نسخه آن به تازگی برای اندروید منتشر شده است. بازی آخرین قسمت خود را در بخش ماجرایی دنبال خواهد کرد و شما می توانید در بخش هایی از این بازی از خطرناک ترین شهرهای جهان عبور کرده و یک یفر خطیری را به منظور رسیدن و آماده شدن برای جنگ طی نمایید. بازی در این نسخه به خوبی تحسین شده است و می توان گرافیک آن را مهمترین بخش از این تحسین ها اعلام کرد. شما در بازی می توانید در ظالمانه ترین خیابان های شهر قدم بزنید و نبردهای تن به تن و سختی را با جنگنده های خیایانی داشته باشید. بازی شامل ۸۰ ماموریت مختلف در دل خود می باشد که بیشتر به جنگ های مافیایی شبیه می باشند. بازی روی اندروید ۲.۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

 

Gangstar Vegas 2.2.1a Apk + Data

 

Gangstar Vegas Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی اکشن و مهیج گانگستر وگاس Gangstar Vegas 2.2.1a برای اندروید

 

میثم تات حصاری بازدید : 82 چهارشنبه 08 مهر 1394 نظرات (0)

موزیک پلیر Rocker Music Player یک موزیک پلیر با امکانات مناسب برای گوشی اندرویدی شماست. این برنامه با داشتن ظاهری ساده و به‌دور از پیچیدگی کار با یک موزیک پلیر را برای شما ساده می‌کند. در این برنامه می‌توانید پلی‌لیست ایجاد کرده، آهنگ‌های خود را بر اساس معیارهای مختلف مثل آلبوم، آرتیست، ژانر و… دسته بندی کنید، از اکولایزرهای موجود استفاده کنید، آهنگ‌ها را از Lock Screen کنترل نمایید، از برنامه‌های Scrobble مثل last.fm همزمان با آهنگ گوش دادن استفاده کنید و… این برنامه همچنین دارای دو نوع Widget بوده و دارای قابلیت‌های متنوع دیگری نیز می‌باشد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

Rocket%20Player%20Premium%20v3.4.1.200 نرم افزار موزیک پلیر Rocket Music Player Premium 3.0.0.0 مخصوص اندروید

میثم تات حصاری بازدید : 92 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

Disney Bola Soccer شما در این بازی در نقش گروهی از بازیکنان اماتور به عنوان ستاره به جام جهانی راه پیدا کرد و می بایستی با استفاده از مهارت های خود بازی های خود را پیروز شوید. این بازی در سبکی جدید و به صورت گروهی برگزار می شود که شامل مسابقات آنلاین نیز خواهد شد. هم اکنون می توانید این بازی را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Disney Bola Soccer v1.1.4 Apk + Mod

 

Disney Bola Soccer Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی جدید و زیبای فوتبال Disney Bola Soccer v1.1.4 برای اندروید

میثم تات حصاری بازدید : 80 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

Sybil Castle of Death یک بازی جدید در سبک ترسناک می باشد که به تازگی برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. شما در این بازی در یک قلعه مخوف به دنبال اسرار خواهید بود می بایستی در یک ریتم استراتژیک مناسب از برج خود دفاع بعمل آورید. عنصرهای بنحصربفرد بهمراه داستان زیبای بازی از بخش های زیبای این بازی می باشد که هم اکنون می توانید از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Sybil Castle of Death v1.0 Apk + Data

 

Sybil Castle of Death Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی ترسناک و زیبای قلعه مرگ Sybil Castle of Death v1.0 برای اندروید

میثم تات حصاری بازدید : 73 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

این بازی فوق العاده سرگرم کننده که با اعمال های خود به شهربازی سامان می دهید به طوری که مشکلات زیاد و حوادث بیشتری شما را دنبال می کند این مشکلات و حوادثات شامل میزن دارایی برای احداث جدید دستگاه ها و اتفاقات صدمه دیدن بازدیدکنندگان شهربازی درحین تفریح با دستگاه ها و سایر مسائل ها می باشد.این بازی نسبت به نسخه قبلی تغییرات بیشماری انجام شده است که یکی از آنها حضور پدر و مادران در کنار فرزندان و افزایش دستگاه های شهربازی و گروهی از نوجوانان که به طور دسته جمعی به گردش پرداخته اند.در این نسخه قادر به تغییر زاویه دوربین و زوم کردن با بیشترین جزییات می باشید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

RollerCoaster Tycoon 4 Mobile v1.5.3 بازی مدیریت شهربازی RollerCoaster Tycoon 4 Mobile v1.5.3 مخصوص اندروید

 

میثم تات حصاری بازدید : 68 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

 

Pyramid Solitaire Saga بازی جدید در سبک بازی های فکری برای اندروید است . در این بازی باید در نقش دختری به نام هلنا باید معما ها را حل کنید و یکی پس از دیگری مراحل را پشت سر بگذارید در اصل باید با قرار دادن کارت های هماهنگ در یک ردیف آن ها را حذف کنید و امتیاز بگیرید . در این بازی بیش از صد مرحله ، گرافیکی عالی ، امکان بازی به صورت آنلاین و … موجود است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

 

 

Pyramid Solitaire Saga v1.26.1 بازی معمایی هرم Pyramid Solitaire Saga v1.26.1 مخصوص اندروید

 

 

 

میثم تات حصاری بازدید : 67 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

این بازی ایرانی و جذاب که توسط بچه های دانشگاه شهید بهشتی تهران نوشته شده است با سبکی جذاب و منحصربفرد دایره لغات چهارحرفی را شامل می شود که کاربران باید در زمان مشخص شده یک کلمه با معنای مشخص ساخته و وارد مرحله بعدی شوند. بازی دارای رده بندی آنلاین نیز می باشد که می توانید با ثبت رکوردهای خود با دوستان خود رقابت کرده و حتی جز ۱۰۰ نفر برتر ایران نیز قرار بگیرید. بدلیل گستره وسیع لغات چهار حرفی این بازی به هیچ عنوان خسته کننده نبوده و هر زمان می تواند برایتان جذاب باشد. پس فرصت را از دست نداده و این بازی ایرانی و رایگان را دانلود نموده و از آن لذت کافی را ببرید.

 

HarfDoozak Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی فکری و جذاب HarfDoozak v1.5.1 برای اندروید

میثم تات حصاری بازدید : 96 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

Advanced Task Manager Pro یک برنامه کاربردی برای گوشی های اندرویدی میباشد .این نرم افزار میتواند تمامی برنامه های باز و درحال اجرا را بسته و به سرعت پرازشگر گوشی شما کمک کند و باعث بهبودی در آن شود .با بسته شدن برنامه های در حال اجرا ، حافظه رم گوشی شما ازاد شده و باعث سرعت بخشیدن به تلفن همراه شما میشود و باعث صرفه جویی در مصرف شارژ باتری میشود. به کمک این نرم افزار میتوانید برخی از برنامه ها را Uninstall و یا آن ها را ازحافظه داخلی گوشی به کارت حافظه یا برعکس انتقال دهید.

 

 Advanced Task Manager Pro دانلود اپلیکیشن مدیریت گوشی اندروید Advanced Task Manager Pro 5.2.1   اندروید

 

 

میثم تات حصاری بازدید : 67 سه شنبه 11 فروردین 1394 نظرات (0)

CSI: Hidden Crimes یک بازی جنایی و معمایی برای اندروید است . داستان بازی در شهر لاس وگاس اتفاق میافتد ، شهر پر از مجرمان و قاتلان زیادی است و وظیفه شما این است که باید با سرنخ ها که پیدا می کنید قاتل را شناسایی کنید . از امکانات جدید اضافه شده در این بازی اضافه شدن قسمت هالووین ، اضافه شدن زبان های بیشتر ، قابلیت زوم ، مپ های جدید است . همچنین این بازی بر اساس سریال تلویزیونی با همین نام تولید و ساخته شده . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

CSI Hidden Crimes V1.14.4 بازی معمایی CSI: Hidden Crimes v1.14.4 مخصوص اندروید

میثم تات حصاری بازدید : 80 سه شنبه 11 فروردین 1394 نظرات (0)

Sniper 3D Assassin بازی تک تیرانداز یک بازی سرگرم کننده برای اندروید می باشد . تمام کاری که در این بازی باید انجام دهید این است که در نقش یک تک تیرانداز که باید عملیات ها را به طور حرفه ای انجام دهید و ماموریتهای مختلف را با موفقیت پشت سر بگذارید . با پشت سر گذاشتن مراحل میتوانید سلاح های مختلف خرید و ارتفا بدهید . بازی Sniper 3D Assassin گرافیک عالی و گیم پلی اسانیست . این بازی توسط کمپانی Fun Games For Free ساخت و عرضه شده . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Sniper 3D Assassin v1.5 بازی تک تیرانداز Sniper 3D Assassin v1.5 مخصوص اندروید

 

میثم تات حصاری بازدید : 112 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)

بازی استراتژیک Blood Brothers 2  با بیش از ۲۵ میلیون طرفدار در سراسر جهان به یکی از محبوب ترین بازی های موجود در گوگل پلی تبدیل شده است . تجربه بسیار خوبی از داستان وفاداری و خیانت به برادران را در این بازی داشته باشید . داستان های گالبریت  و ارتش خون آشام را پشت سر گذاشته و با استفاده از نیروی سحر و جادو دشمنان خود را نابود نمایید . در کنار برادران خود قرار گرفته و نیروهای نظامی خود را قوی تر نمایید و ارتش خود را روز به روز بزرگ تر کنید . در صورت تمایل می توانید با دوستان خود نیز مبارزه کنید .

 

Blood Brothers 2 دانلود بازی خون برادر Blood Brothers 2 2.1.0   اندروید

میثم تات حصاری بازدید : 93 جمعه 10 بهمن 1393 نظرات (0)

باتری ها، با گذشت زمان توانایی خود برای شارژ شدن کامل را از دست می دهند. شارژ کردن گوشی خود به صورا روزانه را فراموش کنید! Battery Life Repair نرم افزاری رایگان جهت تعمیر باتری قدیمی گوشی شما می باشد. باطری را کالیبره نموده و طول عمر آن را تا حدود ۲ الی ۶ ساعت افزایش دهید و زمان باتری را تا ۷۰% بهبود بخشد. محیط کاربری آسان Battery Life Repair باعث شده تا هر کاربری توانایی کار کردن را بدون داشتن هیچ دانشی داشته باشد . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Battery Life Repair PRO 3.05 نرم افزار بهبود عمر باتری Battery Life Repair PRO v3.05 – اندروید

میثم تات حصاری بازدید : 75 جمعه 10 بهمن 1393 نظرات (0)

اولین اجراکننده ویدئوی آندروید با قابلیت MULTI-CORE DECODING. بر اساس این قابلیت کارایی اجرا تا ۷۰ درصد نسبت به دستگاه‌های تک هسته‌ای بهبود پیدا می‌کند.

MX Player دانلود بخش کننده فیلم MX Player 1.7.36a اندروید

میثم تات حصاری بازدید : 95 جمعه 10 بهمن 1393 نظرات (0)

آیا اسلحه ها را دوست دارید؟ اگر این چنین است پس حتما بازی Overkill 2 را نیز دوست خواهید داشت! در این بازی اکشن سبک شوتر بیش از ۳۰ اسلحه مختلف که به صورت سه بعدی و البته کاملا واقعگرایانه طراحی شده است می توانید برای شلیک های خود استفاده کنید . مهم ترین ویژگی بازی آمیختن کنترلر ساده در کنار گیم پلی چالش برانگیز می باشد که باعث می شود احساس کنید بدر حال بازی با کنسول هستید ! در این بازی ماموریت شما سفر به مکان های جنگی و نابودی دشمنان با سلاح پیشرفته ای که در اختیار دارید می باشد. بسیار مراقب باشید زیرا جنگ شوخی نیست و ممکن است به دست مخالفان کشته شوید.برای اجرای این بازی به اندروید ۲.‍۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Overkill%202%201.46 بازی اکشن Overkill 2 v1.46 – اندروید

میثم تات حصاری بازدید : 77 جمعه 10 بهمن 1393 نظرات (0)

Iron Desert بازی استراتژیک آنلاین از استودیوی بازیسازی MY.COM برای اندروید است . در این بازی یک پایگاه نظامی با انواع توپخانه ها و سلاح های مختلف در اختیارتان قرار میگیرد که دارای تجهیزات اولیه برای مبارزه با دشمنان است و می بایستی با کمک ان ها به پایگاه های دیگر کاربران سراسر جهان حمله کنید و ان ها را شکست دهید . اجازه دسترسی به تانکها و هلیکوپترهای پیشرفته ای را پیدا میکنید که میتوانید با استفاده از آنها ضربات سختی را به دشمنان وارد نمایید. البته فقط به فکر حمله نباشید، چرا که باید پایگاه شما در برابر هجوم نیروهای دشمن مقاومت کافی داشته باشد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

Iron Desert 1.2.5 بازی استراتژیک انلاین Iron Desert 1.2.5 – اندروید

میثم تات حصاری بازدید : 74 پنجشنبه 06 آذر 1393 نظرات (0)

بازی موتورسواری Motocross Elite یک بازی جذاب در فضایی دوبعدی است که در آن شما با دیگر موتورسواران بر سر اول شدن رقابت خواهید کرد. در این بازی ۵ رقابت بزرگ قرار دارد که مجموعاً شامل ۷۰ مرحله است. شما باید حفظ تعادل موتور خود و کنترل بر روی سرعت بتوانید رقبا را پشت سر بگذارید و پس از پرش‌های خود بر روی نقاط مناسب فرود آیید تا از دیگران عقب نمانید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

motocross elite بازی موتورسواری Motocross Elite 1.0.4   آیفون و آیپد

میثم تات حصاری بازدید : 72 پنجشنبه 06 آذر 1393 نظرات (0)

بازی Where’s My Water یک بازی محبوب پازل از کمپانی Disney بود که توانست در نسخه‌ی اول خود کاربران زیادی را جذب خود کند. حالا نسخه‌ی دوم این بازی با مراحلی کاملاً‌ جدید عرضه شده تا مسیر موفقیت نسخه‌ی قبلی بازی را ادامه دهد. در این بازی بیش از ۱۰۰ مرحله‌ با فضایی جدید گنجانده شده است. در این بازی حالت‌های جدیدی همچون Duck Rush نیز گنجانده شده است که در آن شما باید تلاش کنید اردک‌های اسباب‌بازی بیشتری را پیدا کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

wheres my water2 android بازی سرگرم کننده Wheres My Water? 2 1.0   اندروید

میثم تات حصاری بازدید : 71 پنجشنبه 06 آذر 1393 نظرات (0)

اپلیکیشن Endomondo یک ابزار مناسب برای دویدن، دوچرخه‌سواری و یا پیاده‌روی است که می‌توانید با کمک آن وضعیت حرکات خود را بررسی کنید. پس از هربار پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری می‌توانید مسیر طی شده، مسافت طی شده و اطلاعات دیگر مربوط به مسیری که طی کرده‌اید را بر روی گراف مشاهده نمایید. می‌توانید برای خود زمانی مشخص را تعیین کنید و یا میزان مشخص کالری که می‌خواهید بسوزانید را مشخص کنید و با کمک این اپلیکیشن شروع به فعالیت کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز دارید.

 

endomondo android بررسی وضعیت ورزشی شما با Endomondo Sports Tracker PRO 9.1.2   اندروید

میثم تات حصاری بازدید : 76 پنجشنبه 06 آذر 1393 نظرات (0)

اپلیکیشن Internet Speed Meter یک ابزار ساده و کارآمد برای مشاهده‌ی سرعت اینترنت شما است. این برنامه به‌صورت لحظه‌ای سرعت اینترنت شما را در نوار بالای صفحه به‌شما نشان می‌دهد و می‌توانید تاریخچه‌ای از سرعت اینترنت خود و حجم ترافیک مصرف‌شده در هر روز را نیز در آن مشاهده کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

internet speed meter android مشاهده‌ی سرعت اینترنت شما با Internet Speed Meter 1.3.0   اندروید

میثم تات حصاری بازدید : 118 پنجشنبه 06 آذر 1393 نظرات (0)

در بازی Zombie Gunship شما در یک هواپیمای مجهز AC-130 بر فراز یک منطقه‌ی مشخص در حال پرواز هستید و باید بازماندگان حمله‌ی زامبی‌ها را به کشتن زامبی‌ها تا جایی که می‌توانید زنده نگه دارید! زامبی‌ها هربار در موج‌هایی به‌سمت شهروندان حمله می‌کنند و شما باید همه‌ی آن‌ها را از پا در بیاورید… هرچه بیشتر مقاومت کنید، موج‌های سنگین‌تری از زامبی‌ها به‌سمت مردم حمله‌ور می‌شوند و این کار شما را سخت‌تر خواهد کرد! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

zombie gunship android بازی زیبای Zombie Gunship 1.10   اندروید

میثم تات حصاری بازدید : 85 پنجشنبه 06 آذر 1393 نظرات (0)

یک مرغ بدون سر چقدر می‌تواند بدود؟ در بازی Headless شما کنترل یک مرغ بدون سر را دارید که باید تا جایی که می‌توانید او را در دویدن کمک کنید. در راه باید از روی موانع بپرید یا از زیر آن‌ها رد شوید. همچنین در مسیر کیسه‌های خونی وجود دارد که با گرفتن آن‌ها می‌توانید مدت بیشتری را بدوید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۳.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

headless android بازی جذاب Headless 0.1.2   اندروید

میثم تات حصاری بازدید : 65 پنجشنبه 06 آذر 1393 نظرات (0)

حتماً با سری بازی‌های Tycoon آشنایی دارید. در این بازیها سعی می‌شود یک شغل یا فعالیت برای شما شبیه‌سازی شود و مسئولیت آن فعالیت به شما واگذار می‌شود و باید بتوانید با کنترل بر روی همه‌ی فاکتورها، به یک مدیر موفق تبدیل شوید. بازی Transport Tycoon که پیش از این نیز در PC وجود داشته حالا برای کاربران موبایل نیز منتشر شده است. در این بازی شما با کنترل کمپانی حمل و نقل خود باید بتوانید با ارائه‌ی بهترین سرویس، درآمد خود را به بیشترین حد ممکن برسانید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

transport tycoon android بازی زیبای Transport Tycoon 0.9.1004   اندروید

میثم تات حصاری بازدید : 82 پنجشنبه 06 آذر 1393 نظرات (0)

لایو والپیپر یک تصویر متحرک از ساحل است که می‌توانید به‌عنوان پشت‌صفحه گوشی اندرویدی خود انتخاب نمایید. از جمله افکت‌های موجود برای این برنامه، افکت باران، افکت‌های صوتی، پشت صفحه‌ی قابل شخصی‌سازی و قابلیت تکان دادن موبایل برای شدت گرفتن امواج است! برای فعال شدن باران، پس از فعال‌سازی آن در منوی اصلی کافیست با دوبار لمس کردن صفحه شاهد بارش باران باشید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

beach lwp android لایو والپیپر ساحل Beach Live Wallpaper 2.0.6   اندروید

میثم تات حصاری بازدید : 84 پنجشنبه 06 آذر 1393 نظرات (0)

اپلیکیشن Instagram امروزه به محبوب‌ترین ابزار تخصصی اشتراک‌گذاری عکس در بین کاربران موبایل تبدیل شده است. این نرم‌افزار به‌کاربر اجازه می‌دهد عکس‌های گرفته‌شده توسط موبایل خود را با دوستان خود و کاربرانِ دیگر در این شبکه به‌اشتراک بگذارد. فیلتر‌های موجود در این برنامه، باعث می‌شود بتوانید ظاهر عکس‌های خود را قبل از آپلود، به‌طور قابل توجهی بهبود دهید. همچنین قابلیت‌هایی نظیر برش عکس یا مات کردن قسمت مشخصی از آن، قابلیت‌های دیگری هستند که باعث می‌شوند عکس شما زیباتر به‌نظر برسد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

instagram android به اشتراک گذاری عکسها با Instagram 4.1.2   اندروید

میثم تات حصاری بازدید : 90 پنجشنبه 06 آذر 1393 نظرات (0)

نرم‌افزار SquareHome یک لانچر برای گوشی‌های اندروید است که محیط موبایل شما را شبیه به محیط Windows 8 می‌کند. امکان ایجاد کاشی‌ها یا Tileهای معروف در Windows 8 برای اپلیکیشن‌ها یا ویجت‌های شما وجود دارد. می‌توانید اندازه‌ی کاشی‌ها را تغییر دهید و جای آن‌ها را نیز در صفحه مشخص کنید. لطفاً‌ توجه کنید برای نصب این لانچر نیاز به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

squarehome android لانچر SquareHome beyond Windows 8 1.2.6   اندروید

میثم تات حصاری بازدید : 72 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

نسخه جدید نرم افزار کاربردی Photo Snap Mobile 2.6.1 که مخصوص موبایل است منتشر شد این نرم افزار یک ویرایشگر تصویر است که قابلیت هایی همچون تغییر اندازه تصویر ، چرخش تصویر و … را دارد همچنین در این نرم افزار شما می توانید کار خود را با دو فرمت JPEG و BMP ذخیره نمایید نرم افزار فوق مخصوص گوشی های نوکیا سری۶۰ ورژن ۵ می باشد.

 

Photo Snap Mobile v2.6.1 نرم افزار كاربردي Photo Snap Mobile 2.6.1 مخصوص موبايل

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 488
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 165
  • باردید دیروز : 242
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 407
  • بازدید ماه : 407
  • بازدید سال : 10,688
  • بازدید کلی : 170,486