loading...
دانلودک ها
میثم تات حصاری بازدید : 159 جمعه 29 آبان 1394 نظرات (0)

در این نوشته برایتان مجموعه‌ی کامل آفیس ۲۰۱۶ برای مک را آماده کرده‌ایم. شاید آفیس نیازی به معرفی نداشته باشد. در مک هم همانند ویندوز می‌توانید از مجموعه‌ی آفیس شامل Word, Powerpoint, Excel و… استفاده نمایید و از امکانات ویژه‌ی هر برنامه بهره‌مند شوید. مایکروسافت ادعا می‌کند کسانی که در ویندوز کاربران دائم آفیس بوده‌اند در مک هم با همان فرمت‌ها و دستورها مواجه خواهند شد و نیازی ندارند وقتی را برای یادگیری صرف کنند. این مجموعه شامل دو ورژن Home and Student و Bussiness است. توجه داشته باشید متاسفانه آفیس مک سازگاری کامل با زبان فارسی ندارد ولی با این حال روش‌هایی وجود دارد تا بتوانید از زبان فارسی نیز در این مجموعه بهره‌مند شوید، مثل باز کردن یک فایل که قبلاً در آفیس سازگار با زبان فارسی ایجاد شده و انجام عملیات در آن فایل که در این حالت مشکلات آفیس با زبان فارسی به حداقل خواهد رسید.

Pre-Activated Version

 

 

Microsoft Office Standard 2016 دانلود آفیس 2016   Microsoft Office Standard 2016 Volume License Edition v15.14   نسخه Mac

 

میثم تات حصاری بازدید : 80 چهارشنبه 27 آبان 1394 نظرات (0)

Advanced SystemCare Pro نرم افزاری بسیار قدرتمند و کامل برای بهینه سازی ، پاکسازی و افزایش سرعت سیستم در کنار محافظت از حریم خصوصی و حذف فایل های مخرب است. این نرم افزار دارای امکانات فراوانی جهت رفع مشکلات ویندوز در کنار ابزارهای بهبود دهنده مانند افزایش سرعت اینترنت و بالا بردن امنیت ویندوز می باشد. پاکسازی رجیستری ویندوز ، یکپارچه سازی هارد دیسک ، افزایش سرعت سیستم ، کنترل حریم خصوصی ، حذف فایل های هرز ، بررسی اینترنت و سایت های اینترنتی مخرب ، افزایش سرعت اینترنت تا ۳۰۰ درصد و رفع مشکلات ویندوز از قابلیت های اصلی این نرم افزار محسوب می شود. در نسخه جدید ظاهر جدید و کاربردی تر در نظر گرفته شده است و جهت افزایش سرعت اینترنت و یکپارچه سازی هارد دیسک تکنولوژی های جدیدی به کار گرفته شده است. لازم به ذکر است نرم افزار دارای ۲۰ ابزار اختصاصی برای بهینه سازی و بهبود عملکرد ویندوز است و دارای امکانی به نام ActiveBoost می باشد که به صورت زنده ویندوز را بهینه سازی میکند. Turbo Boost نیز قابلیتی است که با فعال کردن آن در زمان بازی و امور مهم میتوانید نهایت قدرت سیستم را به کار بگیرید.

 

 

Advanced%20SystemCare%20PRO نرم افزار بهینه سازی قدرتمند Advanced SystemCare 9.0.3.1077

 

میثم تات حصاری بازدید : 73 چهارشنبه 27 آبان 1394 نظرات (0)

AceMoney نرم افزاری عالی برای مدیریت امور مالی شخصی و خانگی است به سادگی و آسانی هرچه تمام تر می باشد. این نرم افزار حتی میتواند برای کسب و کارهای کوچک به عنوان نرم افزار حسابداری مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار دارای چند نوع حساب کاربری (account) از پیش تنظیم شده است مانند حساب های مربوط به پس انداز ، وام ، بدهی ، چک ها و کارت های الکترونیکی که کاربر برای استفاده از آنها نیز به تنظیمات نخواهد داشت و فقط بایستی به ورود اطلاعات اقدام کند. البته این نرم افزار میتواند حساب کاربری مخصوص برای کاربر را نیز ایجاد کند تا اگر کاربری نیاز به حساب کاربری ویژه ای داشت ، خود به تنظیم آن اقدام کند. این نرم افزار برای مصرف و مدیریت بودجه و حقوق (Home budget management) نیز امکانات ویژه ای دارد. دارای ۱۰۰ دسته بندی مختلف برای مصرف بودجه و هزینه است و میتوانید با اختصاص هرمقدار بودجه برای هرکاری ، هزینه ها را کنترل کنید. قابلیت جالب دیگر این نرم افزار مشاهده و دریافت اطلاعات نرخ ارز بیش از ۱۵۰ کشور جهان به صورت زنده و از طریق اینترنت می باشد. باتوجه به دسته بندی های نرم افزار ، شما میتوانید هزینه هایی که بابت هر کاری انجام داده اید را در نرم افزار وارد کنید تا در هر زمان بتوانید هزینه هایی که برای مثال صرف غذا کرده اید را بررسی کنید و فاکتورهای مختلف را ایجاد کنید. یا میتوانید ببینید از چه زمینه ای درآمد کسب کرده اید و راه های مختلف کسب درآمد و میزان درامدتان را مشاهده نمایید. این نرم افزار همانطور که ذکر شد میتواند به عنوان یک نرم افزار حسابداری کوچک نیز مورد استفاده قرار گیرد. در این نرم افزار میتوانید صورت حساب هایی که باید پرداخت کنید یا دریافت کنید را تنظیم و زمانبندی کنید تا زمان آنها را از دست ندهید و نرم افزار به شما اطلاع خواهد داد. این نرم افزار توانایی ایجاد نسخه پشتیبان از اطلاعاتی که در آن وارد کرده اید را نیز دارد. همچنین نرم افزار میتوانید از خود در برابر کاربران غیرقانونی با پسورد محافظت نماید. این نرم افزار دارای قابلیت های دیگری نیز می باشد که البته در ایران قابل استفاده نیستند.

 

AceMoney%20Lite%204.36 نرم افزار مدیریت امور مالی و حسابداری AceMoney Lite 4.36

 

میثم تات حصاری بازدید : 97 چهارشنبه 08 مهر 1394 نظرات (0)

PhoneClean نرم افزاری کامل برای بهینه سازی سیستم عامل iOS و افزایش سرعت آن می باشد. این نرم افزار میتواند با آزاد سازی حافظه رم در کنار قابلیت هایی مانند یکپارچه سازی فضای دیوایس در نهایت باعث بهینه سازی کامل iOS شود. قابلیت بعدی در رابطه با هارد دیسک است ، این نرم افزار فایل های اضافی و فایل هایی که قابلیت حذف شدن را نداردن را پاک کند .همچنین نرم افزار PhoneClean از تمامی دیوایس های شرکت اپل مانند آیپد ، آیپاد و آیفون ۶ ، ۵ ، ۴ و … پشتیبانی میکند .

 

PhoneClean%203.8.0 نرم افزار بهینه سازی ios توسط PhoneClean 3.8.0

 

میثم تات حصاری بازدید : 67 چهارشنبه 08 مهر 1394 نظرات (0)

Wise Disk Cleaner نرم افزاری عالی برای کسانی است که میخواهند فایل های اضافی و ناکارامد و هرز را از داخل هارد دیسک خود را پاک نمایند. تشخیص فایل های هرز و اضافی درون ویندوز توسط کاربر ساده میسر نیست و همچنین برخی از این فایل ها در قسمت های مخفی ویندوز وجود دارد. بنابراین برای پاکسازی آنها نیز به یک نرم افزار کمکی خواهد بود. این نرم افزار رایگان و عالی نسبت به پاکسازی تاریخچه اینترنت مرورگرهای (Internet Explorer, Chrome, Firefox و Safari browsers) و تاریخچه ویندوز شامل : Recycle Bin, Recent Documents, Temporary files و Log files اقدام میکند. همچنین پاکسازی میانبرهای نامعتبر ، کش ، کوکی ها و برخی از قسمت های ویندوز نظیر trace هایی که ویندوز ذخیره کرده است نیز جز وظایف نرم افزار محسوب می شود. این نرم افزار با پاکسازی هایی که انجام میدهد ، فضای ویندوز را خالی تر و فضای هارد دیسک را نیز آزاد تر می نماید و میتواند ابزار خوبی برای پاکسازی هارد دیسک و ویندوز باشد.

 

Wise%20Disk%20Cleaner%208.83.619 نرم افزار پاکسازی هارد دیسک Wise Disk Cleaner 8.83.619

میثم تات حصاری بازدید : 150 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

nVIDIA GeForce Driver با این درایور قدرت بیشتری در کارت های گرافیک شرکت انویدیا در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. مسلما جهت اجرای بازی های جدید به این درایور احتیاج خواهید داشت و کارهای روزانه نظیر مدیریت دسکتاپ ، نمایش فایل های مالتی مدیا و امور کاری و… نیز با این درایور بهتر و با کیفیت بالاتری مهیا خواهد بود. این درایور برروی نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت ویندوزهای xp , 7 , 8 , vista نصب خواهد شد. برای دانلود و اطلاع از تغییرات این نسخه از اپدیت به ادامه ی مطلب بروید.

 

nVIDIA%20GeForce%20Driver%20353 نرم افزار درایور کارت های گرافیک انویدیا nVIDIA GeForce Driver 353.62

میثم تات حصاری بازدید : 148 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

TweakNow PowerPack مجموعه ای کاملاً یکپارجه از ابزارهایی است که به شما اجازه بهینه سازی جزئی ترین بخش های سیستم عامل ویندوز و مرورگر را خواهد داد. بیش از ۱۰۰ تنظیمات مخفی ویندوز توسط این نرم افزار نمایان و قابل تنظیم شده است که کاربر با استفاده از آنها میتواند نسبت به بهینه سازی بهتر ویندوز خود اقدام کند. نرم افزار دارای ۷ بخش اصلی که مهمترین انها شامل Windows Secret که همان ۱۰۰ تنظیمات مخفی ویندوز است که در این قسمت قابل تنظیم هستند. بخش مهم بعدی Windows Cleaner شامل پاک کننده های رجیستری و دیسک و یکپارچه سازی رجیستری و هارد دیسک ، مدیریت استارت آپ و حذف کامل نرم افزارهای نصب شده و حذف غیرقابل بازیابی اطلاعات می باشد و بخش مهم بعدی که شامل ابزار متفرقه می شود miscellaneous tools نام دارد که ابزارهای مهمی نظیر بهینه سازی رم و خاموش شدن اتوماتیک کامپیوتر و ساختن چندین دسکتاپ به صورت مجازی و مدیریت پروسه ها از جمله ابزارهای مهم این نرم افزار می باشد. نرم افزار دارای امکانات دیگری نظیر مشاهده اطلاعات سخت افزاری و نرم افزاری سیستم و تهیه نسخه های پشتیبان و بازگردانی آنها می باشد که باعث می شود این نرم افزار به عنوان ابزاری مناسب جهت بهینه سازی مورد استفاده کاربران قرار گیرد. محیط کاربری نرم افزار بسیار ساده است و تازه کارترین کاربر نیز توانایی استفاده از امکانات آن را خواهد داشت.

 

TweakNow%20PowerPack%204.6.0 نرم افزار بهینه سازی متفاوت ویندوز TweakNow PowerPack 4.6.0

 

میثم تات حصاری بازدید : 162 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

امروزه استفاده از فایل های PDF به یک کار روزمره برای بسیاری از کاربران تبدیل شده و سادگی در استفاده و انعطاف پذیری این نوع فرمت از دلایل اصلی آن می باشد که هر کاربری را نسبت به آن علاقه مند می نماید، WinScan2PDF نرم افزاری کاربردی در زمینه تبدیل فایل های اسکن شده به PDF می باشد. WinScan2PDF مبدل کم حجم و رایگانی است . سادگی در استفاده ، قابلیت تبدیل فایل های اسکن شده به PDF ، سازگار با تمامی نسخه های ویندوز از قابلیت های این نرم افزار است.

 

WinScan2PDF%203.01 نرم افزار تبدیل فایل اسکن شده به پی‌ دی‌ اف WinScan2PDF 3.01

میثم تات حصاری بازدید : 73 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

PDF Converter نرم افزار تبدیل، ایجاد و ویرایش فایل های پی دی اف می باشد که با ارائه یک رابط کاربری مناسب و زیبا امکانات گسترده ای را به منظور مدیریت فایل های پی دی اف در اختیار شما می گذارد. شما با این برنامه می تواند اسناد خود را به پی دی اف تبدیل کنید و آنها را تجزیه و تحلیل نمایید. امکان اضافه کردن فونت و قالب بندی اسناد نیز از دیگر ویژگی های برنامه می باشد. هم اکنون می توانید این نرم افزار را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

PDF%20Converter Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار مبدل فایل های پی دی اف Able2Extract PDF Converter v9.0.11.0

میثم تات حصاری بازدید : 66 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

Start Menu Reviver ابزار شخصی سازی و سازگار با صفحه لمسی به منظور افزایش کارایی منوی استارت ویندوز ۷و۸ است. این برنامه با قابلیت های منحصر بفرد و رابط کاربری با امکان شخصی سازی خود ، شما را قادر کرده تا بتوانید به نرم افزار های مورد علاقه دسترسی سریع داشته باشید. مدیریت ، یافتن و اجرای برنامه های دسکتاپ ، App های ویندوز ۸ ، وب سایت ، اسناد ، فولدرها و یا تنظیمات مستقیما از استارت منوی ویندوز از قابلیت های دیگر این برنامه محسوب می شود.این برنامه از سیستم عامل های Windows 7, Windows 8, و Windows 8 برپایه تبلت پشتیبانی کامل می کند.

 

Start%20Menu%20Reviver%203.0.0.14 نرم افزار شخصی سازی استارت ویندوز Start Menu Reviver 3.0.0.14

میثم تات حصاری بازدید : 59 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

Foxit Reader به گفته سایت سازنده بیش از ۵۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا داردو در همان مطلب هم ذکر شده است که وقتی کاربری برای اولین بار از این ابزار استفاده می کند ماه ها و حتی سال ها از آن بهره می برد. محیط کاربری نرم افزار هم فوق العاده ساده و در عین حال جذاب است که به افزایش رضایت کاربران کمک زیادی می تواند بکند. برای این که ابزاری ساده و در عین حال کارآمد داشته باشید پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را دریافت کرده و برای همیشه خیالتان را بابت گشودن اسناد PDF راحت نماید.

 

Foxit%20Reader%207.2.0 نرم افزار مشاهده اسناد پی دی اف Foxit Reader 7.2.0

میثم تات حصاری بازدید : 74 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

Registry First Aid Platinum نرم افزار قدرتمند برای بهینه سازی و تعمیر رجیستری ویندوز می باشد. رجیستری ویندوز در صورتی که حاوی ورودهای نامعتبر و ناقص باشد ، میتواند منبع تمامی مشکلات ویندوزتان تعیین شود. کرش شدن ، پیغام خطاهای متعدد ، کاهش سرعت بالا امدن ویندوز نرم افزارها همگی علاوه بر اینکه میتوانند عامل دیگری داشته باشند ، ممکن است از رجیستری نیز تاثیر بگیرند ؛ بنابراین بهتر است با نرم افزاری به صورت منظم به تعمیر و پاکسازی رجیستری ویندوز خود اقدام کنید. Registry First Aid Platinum نرم افزار قدیمی است که برای کاربران ساده و کاربران حرفه ای با فراهم آوردن امکاناتی کمک میکند تا رجیستری ویندوز پاکسازی گردد و در صورت لزوم تعمیراتی توسط نرم افزار روی آن اعمال شود. نرم افزار ضمن امکاناتی بهینه سازی ، توانایی ایجاد فایل پشتیبان از رجیستری و بازگردانی آن در مواقع ضروری نیز می باشد. همچنین نرم افزار میتواند نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز را به طور کامل پاکسازی نماید تا از خطاهای ناشی از حذف شدن نرم افزارها رهایی یابید.

 

Registry%20First%20Aid%2010.1.0.2292 نرم افزار بهینه سازی و تعمیر رجیستری Registry First Aid 10.1.0.2292

میثم تات حصاری بازدید : 73 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

نرم‌افزار کاملا رایگان DiskDigger یکی از ابزارهای بازیابی اطلاعات است که قادر است بازیابی انواع اطلاعات از دست رفته از منابع مختلف را به‌طور رایگان برای شما به ‌انجام برساند. این نرم‌افزار قادر است اطلاعات پاک شده از هر منبعی که به رایانه متصل می‌شود را برای شما بازیابی کند. حافظه‌های فلش، کارت‌های حافظه، هارد‌دیسک‌ها و … برخی از منابع قابل بازیافت توسط این ابزار هستند و انواع عکس، فایل‌های تصویری، موزیک، اسناد و … از جمله فرمت‌هایی هستند که به کمک این برنامه قابل بازیابی‌اند.همچنین این برنامه قادر است هارد‌دیسک‌هایی که کاملا فرمت شده‌اند یا به‌طور ناقص فرمت شده‌اند و ویندوز قادر به شناسایی آنها نیست و یا حتی هارد‌دیسک‌هایی که بدسکتور دارند را نیز بازیابی کند.

 

DiskDigger%201.7.3.1689 نرم افزار بازیابی اطلاعات DiskDigger 1.7.3.1689

میثم تات حصاری بازدید : 58 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

Windows 10 Manager ابزاری کابردی به منظور مدیریت آسان ویندوز جدید ۱۰ می باشد که شما با آن براحتی می توانید ویندوز خود را بهینه سازی کرده و با تعمی قسمت های مختلف آن کارایی آن را بهتر و بیشتر کنید. امکان افزایش سرعت سیتم  همچنین فعالسازی بخش های امنیتی و پاکسازی فایل های غیرمجاز از دیگر ویژگی های برنامه می باشد. هم اکنون می توانید این نرم افزار را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.
 

Windows 10 Manager Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار مدیریت و بهینه سازی ویندوز 10 Yamicsoft Windows 10 Manager v1.0.0 DC 29.07.2015 Final

میثم تات حصاری بازدید : 66 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

pdfMachine ابزاری کاربردی و زیبا به منظور مدیریت و ویرایش فایل های پی دی اف می باشد. شما با این برنامه قابلین ساخت و تبدیل اسناد مختلف الکترونیکی را داشته و امکان مشاهده آنها را نیز خواهید داشت. این برنامه با پشتیبانی از فونت های چندزبانه و همچنین امکان حاشیه نویسی اسناد می توانید بسیار کاربردی بوده و امکانات حرفه ای را برای کاربرانش فراهم آورد. هم اکنون می توانید این نرم افزار را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

pdfMachine Ultimate Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار ساخت و ویرایش فایل های پی دی اف BroadGun pdfMachine Ultimate v14.81

میثم تات حصاری بازدید : 89 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

همانطور که میدانید در برخی از موارد ویندوز از کل قابلیت حافظه رم استفاده نمی کند و برای استفاده از کل آن به صورت معمول نمیتوان راه حلی پیدا کرد. ولی با نرم افزارهای ویژه برای بهینه سازی حافظه رم میتواند این فرایند را انجام داد. Wise Memory Optimizer نرم افزاریست که با خالی کردن و بهینه سازی رم سرعت ویندوز را بالاتر میبرد . این نرم افزار با بهینه سازی قسمت های مختلف حافظه اصلی و با استفاده از ابزارهایی که در اختیار کاربران قرار میدهد توانایی سیستم و سرعت کارکرد با نرم افزارها و بازی های مختل را تا میزان زیادی افزایش می دهد و بر کارایی سیستم می افزاید.

 

Wise Memory Optimizer 3.35 نرم افزار استفاده کامل از حافظه رم Wise Memory Optimizer 3.35

 

میثم تات حصاری بازدید : 105 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

 

Flash Drive Recovery نرم افزاری برای بازگردارنی فایل های از دست رفته فلش میباشد.به کمک این نرم افزار شما می توانید فایل های چون عکس، فایل های MP3 ،اسناد و … را که حذف شده اند بازگردانید.طبق ادعای کمپانی SoftOrbits تولید کننده نرم افزار Flash Drive Recovery این برنامه می تواند فایلهای پاک شده را حتی از روی فلش مموری های فرمت شده نیز ریکاوری نماید. این نرم افزار یک پیش نمایش از فایل های تصویری به  شما نشان میدهد تا شما در انتخاب فایل برای بازیابی دچار اشتباه نشوید.

 

Flash Drive Recovery نرم افزار بازیابی فایلهای پاک شده Flash Drive Recovery 2.0

 

 

 

 

میثم تات حصاری بازدید : 111 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

ES-Computing EditPlus نرم افزاری رایگان برای ویراش فایل های متنی و انواع فایل های کد اصلی (Source Code) برنامه ها و جایگزینی مناسب برای ++Notepad ویندوز است. توسط این نرم افزار کاربر میتواند انواع فایل های زبان های برنامه نویسی نظیر , C++, Java, C#, XML, HTML, PHP, Javascript, RC resource file, makefile, ASCII art file (extension .nfo, doxygen, ini file, batch file, ASP, VB/VBS source files, SQL, Objective-C, CSS, Pascal, Perl, Python and Lua را مشاهده و ویرایش نماید و نرم افزار با پشتیبانی از زبان و syntax این زبان های نامبرده شده به راحتی میتواند به جدا ساختن جملات و نمایش بخش های مختلف دستورات با رنگ های مختلف اقدام کند. قابلیت باز نمودن چندین فایل به صورت همزمان درون یک پنجره یا tab-browsering نیز از امکانات مهم نرم افزار محسوب می شود.. امکانات این برنامه عبارت از مشخص نمودن Syntax ها ، تفکیک و قالب بندی کدها ، تکمیل خودکار کدها ، ویرایش همزمان چند فایل ، Drag & Drop متون ، قابلیت جستجوی کامل و … می باشد. همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماکروها را نیز دارا می باشد. قابلیت جالب دیگر نرم افزار امکان پرینت گرفتن از صفحات کد زبان های برنامه نویسی به همان صورت مشخص بودن بخش های مختلف کد با رنگ های مختلف می باشد که کمتر نرم افزار دارای این قابلیت می باشد.

 

EditPlus.Cover نرم افزار ویرایش فایل HTML با ES Computing EditPlus 3.80.1378

 

میثم تات حصاری بازدید : 88 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

همانطور که می دانید در هنگاه حذف نرم افزار ها ممکن است اطلاعاتی همچون پوشه ها، فایل ها و اطلاعات ثبت شده بر روی رجیستری ویندوز، باقی بماند. این اطلاعات کاملا غیر ضروری هستند و تنها برای باز نصب نرم افزار کاربرد خواهند داشت؛ اما این اطلاعات باعث خواهد شد تا سرعت سیستم عامل کاهش پیدا کرده و فضای هارد دیسک نیز اشغال شود. Soft Organizer نرم افزاری بسیار کارآمد است که توانایی حذف برنامه های نصب شده روی سیستم یا همان Uninstall کردن برنامه ها را به کاربر می دهد و با توجه به امکانات متعددش حذف کامل برنامه ها را فراهم می سازد.Soft Organizer بر تمامی تغییرات صورت گرفته توسط فرآیند نصب هر برنامه در سیستم، نظارت کرده و با این کار به شما کمک می‌کند تا در موقع آنیستال کردن آن برنامه‌ها به راحتی بتوانید فایل‌ها و ورودی‌های رجیستری برنامه را شناسایی و حذف کنید.

 

Soft Organizer نرم افزار حذف کامل نرم افزار ها Soft Organizer 4.10

 

میثم تات حصاری بازدید : 72 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

EximiousSoft ePage Creator یک ابزار چاپ و نشر دیجیتال میباشد که برایکسب و کار شما و کارهای شخصی شما مفید میباشد.با استفاده از این نرم افزار میتوانید فایل های PDF خود را ایجاد کنید یا میتوانید آنهارا ویرایش  و چاپ نمایید.این نرم افزار به شما کمک میکند تا فایل های PDF ، فایل های ورد (DOC،docx) و اسناد TXT،RTF و فایل های تصویری و صوتی و حتی فایل ویدیو های سایت یوتیوب را تبدیل کند.به کمک این  نرم افزار میتوانید نشریات سه بعدی ایجاد کنید

 

EximiousSoft ePage Creator نرم افزار چاپ و نشر دیجیتال EximiousSoft ePage Creator 3.06

میثم تات حصاری بازدید : 68 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

مجموعه نرم افزارهای مهندسی Autocad هم اکنون توسط مهندسین استفاده می شود و در رابطه با ترسیم نقشه های مهندسی می باشد. فایل های تولید شده توسط این نرم افزار معمولا حجیم بوده و همچنین برای نمایش نیازمند نصب نرم افزارهای سنگین autocad می باشد. در کنار این مسئله باتوجه به اینکه امکان ویرایش ساده این فایل ها توسط نرم افزار autocad وجود دارد ، از نظر حفظ کپی رایت مشکلاتی وجود دارد. Acme CAD Converter نرم افزاری کامل برای تبدیل فرمت های DWG وDXF و DWF به فرمت های دیگر نظیر PDF, WMF, JPEG, TIFF, EPS, SVG, CGM می باشد. به این ترتیب افرادی که نیاز به تنها مشاهده نقشه ها دارند ، دیگر نیازی نیست نرم افزارهای اتوکد را نصب داشته باشند و یا اینکه فایل اصلی نقشه را در اختیار داشته باشند. در کنار این تبدیل فرمت ها ، تبدیل درون خانوادگی نرم افزار Autocad یعنی تبدیل DWF to DWG نیز امکان پذیر است. این نرم افزار در هنگام تبدیل ظاهر فونت ها و رنگ ها را کاملا حفظ میکند و از نظر ظاهری کاملا مشابه با فایل اصلی تبدیل ها انجام خواهد شد. یکی از مشکلات هنگام تبدیل فرمت نقشه های اتوکد به فرمت های نام برده شده ، تعیین ناحیه هایی است که نقشه درون فایل اتوکد قرار دارد. این نرم افزار میتواند به شما این امکان را دهد که مانند فرایند پرینت در نرم افزار اتوکد ، پنجره مورد نظر را برای تبدیل انتخاب کنید. لازم به ذکر است این نرم افزار میتواند به عنوان یک نرم افزار نمایش فایل های DWG نیز مورد استفاده قرار گیرد.

 

Acme%20CAD%20Converter نرم افزار تبدیل فرمت های نقشه های مهندسی Acme CAD Converter 2015 8.7.0.1440

 

میثم تات حصاری بازدید : 86 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

Speedy Painter یک نرم افزار نقاشی برای ویندوز میباشد.قبل از هر چیزی باید بگویم که این برنامه برای استفاده حرفه ای از جمله ویرایش عکس و یا طراحی وب سایت کاربر خاصی ندارد .این برنامه شامل گزینه هایی برای نقاشی حتی برای کاربرانی غیر حرفه ای و بی تجربه میباشد.این برنامه دارای یک قلم طراحی می باشد که شما به سلیقه خود میتوانید آن را از نظر اندازه ،سختی،شفافیت و …تنظیم نمایید.اگرچه بر روی خود ویندوز برنامه ی نقاشی (Paint) وجود دارد ولی این نرم افزار برای کسانی که میخواهند به صورت حرفه ای تر نقاشی کنند بسیار کاربردی می باشد.این نرم افزار دارای نسخه غیر نصبی یا قابل حمل (portable version) نیز میباشد.

 

 Speedy Painter دانلود نرم افزار نقاشی Speedy Painter 3.3.6

میثم تات حصاری بازدید : 89 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

AnyDVD & AnyDVD علاوه بر قابلیت‌های AnyDVD جنبه‌هایی دیگری دارد که برای کار با HD-DVD ها (دی‌وی‌دی‌های High Definition) مفید واقع می‌شوند، که حذف رمز HD-DVD ها از آن جمله است. این نرم‌افزار امکان تماشای فیلم را روی یک اتصال نمایش دیجیتال بدون کارت گرافیک HDCP و با صفحه نمایش HDCP فراهم می‌کند. دیگر نیازی به خرید یک مانیتور گران‌قیمت ندارید،این نرم‌افزار دیسک‌هایی را روی کامپیوتر شخصی و با استفاده از PowerDVD Ultra نمایش می‌دهد که به‌طور معمول امکان نمایش آن‌ها وجود ندارد، فیلم‌هایی که توسط Studio Canal، Weinstein Company، Kinowelt و … پخش می‌شوند.

 

AnyDVD%20%26%20AnyDVD%20HD%207.6.0.0 نرم افزار شکستن قفل دیسک ها AnyDVD & AnyDVD HD 7.6.0.0

میثم تات حصاری بازدید : 69 سه شنبه 11 فروردین 1394 نظرات (0)

Wise Program Uninstaller نرم افزاری رایگان و سریع است برای حذف کامل نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز و جایگزین بخش حذف نرم افزار سیستم عامل ویندوز. این نرم افزار میتواند به صورت سریع نرم افزارها حذف نمایند ،همچنین برای نرم افزارهایی که به صورت عادی در ویندوز قابل حذف شدن نیستند با قابلیت Forced Uninstall به راحتی حذف خواهند شد. لازم به ذکر است Wise Program Uninstaller اطلاعات باقی مانده از نرم افزار حذف شده را از بین خواهد برد و با پاکسازی اطلاعات درون رجیستری مربوط به نرم افزار حذف شده از انباشته شدن اطلاعات اضافی درون ویندوز جلوگیری میکند که این خود باعث بهینه سازی ویندوز می شود. محیط نرم افزار نیز بسیار ساده بوده و تمامی کاربران به سادگی میتوانند با ابزارهای موجود در آن ارتباط برقرار نمایند.

 

Wise Program Uninstaller 1.68.87 نرم افزار حذف کامل نرم افزار های نصب شده Wise Program Uninstaller 1.68.87

میثم تات حصاری بازدید : 69 سه شنبه 11 فروردین 1394 نظرات (0)

همانطور که میدانید فایل ها و فولدرها ممکن است به دلایل مختلفی از جمله حذف شدن اشتباه توسط کاربر و یا حذف شدن به دلیل فرمت شدن هارد دیسک از دسترس شما خارج شوند. AOMEI Backupper نرم افزاری که در عین سادگی دارای قدرت بسیار بالایی برای تهیه بک آپ تنها با چند کلیک است . این نرم افزار تهیه‌ی پشتیبان و بازیابی از فایل‌ها، پارتیشن‌ها کمک می‌کند و همجنین Wise Data Recovery از انواع دیسک، هارد و …. پشتیبانی میکند تا بدون مشکل بک آپ گیری را انجام دهید. . از امکانات این نرم افزار بازگرداندن فایل ها آسیب دیده ، پشتیبان گیری از دیسک ، ایجاد دیسک قابل بوت ، فشرده سازی ، تقسیم بک آپ به چند پارت ، سازگاری با سیستم عامل های مختلف و … است .

 

AOMEI Backupper Standard 2.5 نرم افزار بازیابی فایل های حذف شده AOMEI Backupper Standard 2.5

 

میثم تات حصاری بازدید : 76 سه شنبه 11 فروردین 1394 نظرات (0)

WinUtilities نرم افزار بهینه سازی کاملی است که ابزارهای فراوانی جهت بهینه سازی ، محافظت و ارائه امکانات جهت افزایش سرعت ویندوز و رفع خطاها به کاربر ارائه میدهد. این نرم افزار دارای ۲۲ ابزار است که تمامی آنها میتوانند به عنوان نرم افزار مجزا نیز کاربرد داشته باشند. تمامی این ابزارها در جهت بهبود عملکرد ویندوز و محفاظت و نگهداری آن می باشند. ابزارهای موجود در این نرم افزار به شرح زیر است. Disk Defrag : یکپارچه سازی اصولی و قدرتمند جهت افزایش سرعت دسترسی اطلاعات درون هارد دیسک File Undelete : بازیابی اطلاعات حذف شده از روی هارد دیسک با پروتکل های ntfs و fat32 Disk Cleaner : پاکسازی فایل های زائد و هرز درون هارد دیسک Registry Cleaner : اسکن رجیستری و یافتن ورودی های نامعتبر و مخرب و پاکسازی رجیستری Startup Cleaner : مدیریت نرم افزارهای فعال در استارت آپ و غیرفعال کردن آنها در صورت نیاز History Cleaner : پاکسازی انواع حافظه های موجود در ویندوز از حافظه مرورگرها گرفته تا حافظه های خود ویندوز File Splitter : بریدن انواع فایل های حجیم و تقسیم آنها به قسمت های کوچکتر File Shredder : حذف فایل ها به طوری که دیگر قابل بازیابی نباشند. EXE Protector : محافظت و قفل گذاشتن برروی انواع فایل :/.-ای اجرایی و نرم افزارهای روی ویندوز ادامه بخش های نرم افزار را در ادامه مطلب مطالعه نمایید. Memory Optimizer : بهینه سازی حافظه رم سیستم و افزایش بهره وری آن Duplicate Files Finder : یافتن فایل های تکراری و حذف آنها Process Manager : مشاهده انواع فایل ها و نرم افزارهایی که در حال فعالیت در ویندوز می باشند و غیرفعال کردن انها Uninstall Manager : حذف اصولی و کامل نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز Registry Backup&Restore : تهیه نسخه پشتیبان از رجیستری ویندوز و بازگردانی آن در زمان مورد نیاز Auto Shutdown : خاموش شدن ویندوز در زمان معین و مشخص شده و…

 

WinUtilities%20Free%2011.35 نرم افزار ابزارهای بهینه سازی قدرتمند WinUtilities Free 11.35

میثم تات حصاری بازدید : 79 جمعه 10 بهمن 1393 نظرات (0)

Q-Dir. نرم افزاری قدرتمند و ساده برای مدیریت فایل ها و پوشه ها می باشد. از ویژگی های مهم این نرم افزار سرعت بالا و طراحی خیره کننده آن است . امکاناتی مثل Drag and Drop ، نمایش فایل های مخفی و … از امکانات عمومی این نرم افزار می باشد ولی این فایل منیجر قابلیت های بسیار دیگری هم دارد که فقط باید ببینید تا باور کنید.این نرم افزار نیازی به نصب ندارد فقط کافی است نام آن را از Q-Dir_Installer.exe به Q-Dir.exe تغییر دهید و از آن لذت ببرید همچنین از این فایل منیجر می توانید بر روی فلش مموری هم استفاده کنید .

 

Q Dir 6.06 نرم افزار مدیریت پوشه ها و فایل ها Q Dir 6.06

 

میثم تات حصاری بازدید : 84 جمعه 10 بهمن 1393 نظرات (0)

YoWindow نرم افزار ای بسیار مفید و کاربردی می باشد. این برنامه که حجم بسیار کمی دارد، می تواند روی یک پشت زمینه زیبا، وضعیت آب و هوای محل زندگیتان را در روز جاری و سه روز آینده نشان بدهد. بعد از نصب برنامه سرعت وزش بد، رطوبت، درجه حرارت، ابری، آفتابی یا بارانی بودن هوا، همگی روی پشت زمینه یک دهکده زیبا به صورت دیداری به شما نشان داده خواهد شد.یکی از قابلیت های جالب YoWindow آن است که شما می توانید در طول مدت روز، شاهد طلوع و غروب خورشید نیز باشد. YoWindow قادر است سرعت وزش باد، رطوبت، درجه حرارت و اطلاعات دیگر را در هر منطقه دلخواه شما به نمایش گذارد.

 

YoWindow Unlimited 4 Build 23 final نرم افزار آگاهی از وضعیت آب و هوا YoWindow Unlimited 4 Build 23 final

 

میثم تات حصاری بازدید : 86 جمعه 10 بهمن 1393 نظرات (0)

Speccy نرم افزاری کامل و حرفه ای جهت نمایش کامل و با جزئیات ریز از تمامی سخت افزارهای نصب شده برروی سیستم می باشد. این نرم افزار حرفه ای و در عین حال رایگان میتواند ریزترین اطلاعات موجود همانند هسته اصلی کارت گرافیک و شرکت سازنده رم و… را در کنار دیگر اطلاعات مرسوم به نمایش بگذارد. نمایش اطلاعات کامل از پردازنده CPU، مادربورد،کارت گرافیک،کارت صدا،حافظه رم،هارد درایو،کارت شبکه و لوازم جانبی متصل به سیستم از قابلیت های اصلی نرم افزار به شمار می رود. بدیهی است، خلاصه نیز در دسترس است، نشان دادن اطلاعات مهم در مورد هر قطعه از سخت افزار که در بالا ذکر شد همچنین نمایش سطح دمای فعلی CPU و گرافیک و همچنین قواعد فایروال و اتصالات TCP و اینترنت از جمله دیگر قابلیت های نرم افزار محسوب می شود. نمایش شرکت سازنده قطعات سخت افزاری،نمایش مک آدرس کارت شبکه،نمایش اطلاعات کامل از وضعیت هارد دیسک و… از دیگر امکانات نرم افزار محسوب میگردد. قابلیت خروجی گرفتن از اطلاعات به نمایش در آمده در قالب فایل متنی txt و xml نیز به کاربر کمک میکند تا در صورت نیاز اطلاعات سیستم خود را به راحتی با دیگران به اشتراک بگذارد.

 

Speccy%201.28.709 نرم افزار نمایش اطلاعات کامل سخت افزار Speccy 1.28.709

میثم تات حصاری بازدید : 74 جمعه 07 آذر 1393 نظرات (0)

CDBurnerXP نرم افزاری عالی برای رایت انواع لوح های فشرده cd و dvd و blu-ray و همچنین hd-dvd می باشد. این نرم افزار در عین حال رایگان نیز می باشد. این نرم افزار انواع لوح های فشرده به صورت data و با سرعت های مختلف رایت را انجام خواهد داد. قابلیت رایت روی لوح های فشرده دو طرفه و bootable را نیز دارا می باشد. در زمینه رایت لوح های فشرده صوتی ، قابلیت رایت لوح های فشرده mp3 و همچنین رایت audio cd را با قابلیت ویرایش تگ و با پشتیبانی از فرمت های mp3, wav, ogg, flac و wma و دارا بودن پلیر داخلی برای پخش فایل های صوتی انتخاب شده نرم افزار CDBurnerXP را در بخش صوتی نیز توانمند می سازد. ساخت و ایجاد فایل های iso از لوح های فشرده شما و همچنین رایت فایل های iso روی رایت لوح های فشرده از دیگر امکانات نرم افزار محسوب میگردد. رایت لوح های فشرده video نیز در زمره توانایی های این نرم افزار قرار گرفته است. رایت لوح های فشرده به صورت copy همزمان نیز مقدرو می باشد.

 

AVS Disc Creator رایت انواع لوح های فشرده AVS Disc Creator 5.1.2.525

میثم تات حصاری بازدید : 80 جمعه 07 آذر 1393 نظرات (0)

Nero Burning ROM اتاق رایت شرکت NERO است که بخشی از نرم افزار کامل آن محسوب می شود که معمولا به صورت جدا یعنی به صورت Nero Burning ROM نیز منتشر میگرد. این اتاق رایت دارای تمامی قابلیت های رایت نرم افزار کامل نرو می باشد که کاربر با استفاده از آن تمامی نیازهای مربوط به رایت خود را برطرف شده خواهد دید. رایت انواع لوح های فشرده به صورت CD/DVD و Blu-ray از قابلیت های اصلی نرم افزار می باشد. به صورت جزئی رایت به صورت لوح های فشرده video و audio قابل پخش برروی دستگاه های مالتی مدیا و پشتیبانی از بعد وسیعی از فرمت ها از قابلیت های مهم Nero Burning ROM محسوب می گردد. همچنین رایت فایل های ایمیج و تهیه اینگونه فایل ها از لوح های فشرده در کنار رایت لوح های فشرده به صورت data از امکانات جانبی نرم افزار محسوب میگردد. قابلیت های دیگری نظیر رایت های لوح های فشرده قفل دار و همچنین رایت فایل های حجیم برروی چندین لوح فشرده به صورت تنظیم اتوماتیک باعث می شود نیازی های فرعی کاربر نیز برطرف گردد.

 

nero burning room رایت انواع لوح های فشرده Nero Burning ROM 2014.15.01400

 

میثم تات حصاری بازدید : 75 پنجشنبه 06 آذر 1393 نظرات (0)

Nero هنوز هم یکی از تواناترین مجموعه‌های نرم‌افزاری رایت انواع دیسک‌های سخت می‌باشد و اکثر نیازهای کاربران کامپیوتر را در بخش خلاقانه‌ی خود قرار داده است (که شامل ویرایش ویدیو و انتشار آن، اسلایدها و … می‌باشد)، اما بیشتر بهبودهایی که در نسخه‌ی ۲۰۱۴ آن وجود دارد در بخش استفاده از نرم‌افزار است. از جمله‌ی این بهبودها می‌توان به انکود سریع‌تر، پخش همزمان ویدیوها بر روی تلویزیون، و پشتیبانی بیش از ۴هزار ویدیو می‌توان اشاره نمود. ماژول‌های دیگر نرم‌افزار ظاهری مدرن را دارا شده‌اند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به بخش Nero MediaHome اشاره نمود که یک کتابخانه‌ی رسانه‌ای بسیار عالی و پخش‌کننده‌ای قدرتمند برای ویدیوها، آهنگ‌ها و تصاویر شما می‌باشد. برای مشاهده‌ی آموزش نصب این نسخه از نرم‌افزار و دانلود آن از وبسایت دانلودها می‌توانید به ادامه‌ی مطلب مراجعه نمایید.

 

Nero 2014 platinum cover جدیدترین نسخه برترین نرم افزار رایت با نام Nero 2014 Platinum v15.0.02200

 

میثم تات حصاری بازدید : 84 جمعه 30 آبان 1393 نظرات (0)

VSO ConvertXtoDVD نرم افزاری عالی برای رایت و سوزاندن انواع ویدیوها به روی انواع لوح های فشرده DVD با امکانات فراوان می باشد. این نرم افزار عالی با پشتیبانی از تمامی فرمت های عادی ویدیویی و فرمت های خاص نظیر mkv و divx باعث می شود مشکلی در هنگام رایت لوح فشرده نداشته باشید. همچنین این نرم افزار عالی با استفاده از موتور سخت افزاری هنگام تبدیل ویدیوها به فرمت دی وی دی باعث افزایش سرعت خواهد شد و در کنار این قابلیت استفاده از ۲ فاز برای تبدیل فرمت ویدیوها به دی وی دی باعث افزایش کیفیت و جلوگیری از افت کیفیت ویدیوها خواهد شد. این نرم افزار عالی با قابلیت ویرایش ویدیوها نیز همراه است تا کاربر از نظر ویرایش های معمول بی نیاز باشد ، قابلیت های ویرایشی این نرم افزار شامل برش قسمت های مورد نظر ویدیو،چرخش ویدیو و تنظیم روشنایی و کنتراست ویدیو می باشد. توانایی اضافه نمودن چندین زیرنویس به ویدیو در حال رایت با پشتیبانی از فرمت های زیرنویس idx, sub و srt و همچنین قابلیت ساخت منو برای دی وی دی با موزیک و ویدیو دلخواه کاربر از دیگر امکانات نرم افزار محسوب میگردد. دی وی دی های رایت شده میتوانند در حالت NTSC و PAL باشند و همچنین قابلیت پخش شدن روی تمامی دستگاه های دی وی دی پلیر را خواهند داشت. محیط کاربری نرم افزار بسیار ساده و گویا طراحی شده است تا تمامی کاربران با سطوح فنی مختلف توانایی کارکرد با آن را داشته باشند.

 

VSO ConvertXtoDVD رایت ویدیو روی دی وی دی ConvertXtoDVD 5.1.0.2

 

میثم تات حصاری بازدید : 86 جمعه 30 آبان 1393 نظرات (0)

System Speed Booster نرم افزاری مناسب جهت رفع نیازهای بهینه سازی کاربران می باشد. اگر سرعت ویندوزتان کاهش یافته است و دچار کرش و هنگ می شود و خطاهای مختلفی دریافت میکنید و هنوز به فکر راه حلی برای رفع مشکلتان نبوده اید System Speed Booster میتواند گزینه های مورد نیاز شما باشد. این نرم افزار به شما ویندوز بدون خطا ، با سرعت بیشتر و تمیز و امن تحویل خواهد داد. با چندین کلیک میتوانید به راحتی ویندوز را تقویت نموده و سرعت و کارکرد آن را مشابه روزهای اولیه نصب آن نمایید. پاکسازی و تسریع عملکرد ویندوز با اسکن و از بین بردن ورودی های نامعتبر و بدون استفاده که باعث خواهد شد ویندوز علاوه بر افزایش سرعت از خطاهای بی مورد نجات یابد. ممکن است مشکلاتی در ویندوز وجود داشته باشد که به وسیله System Speed Booster کاربر قادر می شود تا برای رفع مشکلات آن راه حل هایی را پیش رو خود دیده و به سادگی آنها را حل نماید. همچنین این نرم افزار پس از نصب با اعمال تنظیماتی به صورت خودکار و اتوماتیک پارامترهایی را انجام خواهد داد که باعث افزایش سرعت ویندوز خواهد شد. نرم افزار دارای بخش های پاکسازی رجیستری،پاکسازی فایل های هرزه،پاکسازی فایل های حریم خصوصی،بهینه سازی ویندوز می باشد و در بخش ابزارها دارای قابلیت های کنترل پنل حرفه ای ،مشاهده جزئیات نرم افزاری و سخت افزاری سیستم،خاموش کننده اتوماتیک،پاکسازی دیسک،چک و بررسی دیسک،مدیریت استارت آپ و… می باشد.

 

System Speed Booster افزایش سرعت ویندوز System Speed Booster 3.0.5.8

 

میثم تات حصاری بازدید : 72 پنجشنبه 29 آبان 1393 نظرات (0)

نرم افزار Abi Word نرم افزاری مشابه به Microsoft Word که در ویندوز موجود میباشد هست . این نرم افزار مناسب برای نوشتن نامه ها ، تحقیقات ، یادداشت روزانه و … است . از امکانات منحصر به فرد این نرم افزار می توان به هماهنگی کامل با سیستم عاملی که در آن نصب می شود اشاره کرد. همچنین امکان پرینت و اجرای عکس ها را هم برای شما فراهم می کند.

 

 abiword تایپ آسان و حرفه ای با AbiWord 2.8.1

میثم تات حصاری بازدید : 99 چهارشنبه 28 آبان 1393 نظرات (0)

نرم افزار جدید و بهبود یافته مترجم کلمات و متن Babylon 8 بصورت خودکار تمام خواسته های شما به عنوان یک فرهنگ لغت جامع را برآورده می سازد. این نرم افزار را می توان بهترین مترجم کلمات و متن ها به حساب آورد.ترجمه و غلت یابی املائی آنلاین متن ها در فضای اینترنت، ترجمه به زبان های مورد انتخاب شما و لیست کلمات پیشنهادی که به صورت خودکار در یک منوی باز شونده به شما نشان داده می شود را می توان سه تفاوت عمده نسخه جدید Babylon 8 با ویرایش های قدیمی آن نام برد.
با استفاده از نرم افزار Babylon 8 ترجمه متن ها و کلمات به آسانترین شیوه ممکن انجام می شود زیرا دیگر نیازی به Copy/Paste های وقت گیر و یا باز شدن پنجره های متفاوت نخواهید داشت. تنها کافیست موس خود را بر روی یک متن در Word، Excel ، پیغام رسان، صفحه وب و یا هر محیط قابل خواندن دیگری نگه دارید تا معنی آن در اختیار شما قرار گیرد. تنها چیزی که احتیاج است، یک کلیک ساده موس می باشد.

 baby قویترین مترجم کلمات و متون انگلیسی به نام Babylon v8.0.2 r11 

میثم تات حصاری بازدید : 82 چهارشنبه 28 آبان 1393 نظرات (0)

آزمون ورودی دانشگاهها در کشور ما یکی از مهمترین امتحانات و آزمون های زندگی است که نقش سرنوشت سازی در تعیین آینده شغلی اکثریت قشر جوان جامعه دارد . همه ساله قریب به بیش از یک میلیون و چهارصد هزار نفر، داوطلب شرکت در این آزمون هستند و در این رقابت بزرگ شرکت دارند. یکی از عوامل موفقیت داوطلبان در این آزمون آشنایی با تست های کنکور سالهای گذشته و افزایش مهارت تست زنی است. نرم افزار تست همراه ، شامل مجموعه ای از سوالات چهار گزینه ای ( بالغ بر ۴۸۰۰ تست ) به همراه پاسخ آنها در درس های  ریاضی  , معارف , ادبیات و … بوده و  چندین امکان دیگر نیز دارد و گزینه ایی مناسب برای افراد کنکوری است در مواقعی که به  کتاب دسترسی ندارند این نرم افزار به صورت جاوا بوده و بر روی اکثر گوشی ها کار میکند.

 

KonkoorDemo نرم افزار تست همراه ویژه کنکوری ها به صورت جاوا

میثم تات حصاری بازدید : 84 چهارشنبه 28 آبان 1393 نظرات (0)

نرم افزار Vista Start Menu به شما این امکان را می دهد که به راحتی از منوی Start بر تمامی اجزا و زیرشاخه های موجود در سیستم خود دسترسی داشته باشید و فقط با جا به جا کردن موس به مسیر مورد نظر خود برسید. علاوه بر این شما می توانید با انجام تنظیماتی که در خود نرم افزار قرار دارد بدون موس و فقط با فشردن اعداد و یا حروف کیبورد به مسیرهای مختلف هدایت شوید و در نهایت با زدن دکمه Enter فایل و یا پنجره مورد نظر خود را باز کنید.

 

vistastart نرم افزار منوی استارت پیشرفته ویندوز Vista Start Menu SE 3.35

میثم تات حصاری بازدید : 90 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

قرآن کریم کتاب آسمانی بیش از ۲ میلیارد مسلمان در جهان میباشد، به امید روزی که همه مسلمانان با تکیه بر قرآن اتحاد و وحدت کامل پیدا کنند. بر آن شدیم که یک مرجع بزرگی از ترجمه کامل قرآن کریم را برای شما جمع آوری نموده و برای دانلود در اختیار شما قرار دهیم. این مجموعه شامل متن کامل قرآن مجید به ۳۶ زبان زنده دنیا می باشد. در ضمن فایل ها با فرمت pdf (پی دی اف) بوده و باید با برنامه پی دی اف خوان باز نمایید.
ترجمه شده به ۳۶ زبان زنده دنیا (متوسط حجم هر فایل ۲ مگابایت):
فارسی، عربی، چینی، ژاپنی، فرانسه، آلمانی، ایتالیایی، ترکیه ای، روسی، هلندی، اسپانیایی، لاتین، ناتالی، اوکراینی، فیلیپینی، سواهیلی، سوئد، اسلاواکی، رومانی، پرتقالی، لهستانی، نروژی، کره، یونان، فلاندی، اسپرانتور، انگلیسی، دانمارکی، چکوسلاواکی، تایلندی

 

Quran in 36 Languages متن قرآن کریم به ۳۶ زبان دنیا Quran in 36 Languages

 

download متن قرآن کریم به ۳۶ زبان دنیا Quran in 36 Languagesلینک دانلود – 66.7 مگابایت | لینک کمکی

میثم تات حصاری بازدید : 76 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

یک پاک کننده کامل وتمام عیار برای هارد دیسک شما و محافظت از برگرداندن غیر مجاز دوباره اطلاعات و فایل های  پاک شده . با O&O SafeErase حتی هکرها , جاسوس ها و سارقین اطلاعات هم نمی توانند فایل های پاک شده  توسط این نرم افزار را بازیابی و دوباره به حالت اول برگردانند  این برنامه بوسیله ۵ متد مختلف اطلاعات رو از روی سیستم حذف میکند ود آخر گزارش کاملی از فایلهای حذف شده  رو برای شما نمایش میدهد    

 

o%26o حذف کامل اطلاعات از سیستم با O&O SafeErase 4.1.103

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 488
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 105
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 237
  • باردید دیروز : 242
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 479
  • بازدید ماه : 479
  • بازدید سال : 10,760
  • بازدید کلی : 170,558