loading...
دانلودک ها
میثم تات حصاری بازدید : 58 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

Motorama: Classic Racing نام نسخه جدید سری بازی های Motorama می باشد که در سبک ماشین سواری و اکشن عرضه شده است. در این بازی، شما به حال و هوای ماشین های دهه ۵۰ میلادی و آن دسته از ماشین هایی که در فیلم های آن دوره به کار میرفته است دعوت می شوید و یادواره هایی از سناریوها، ماشین ها و خیابان های آن زمان را برای خود تجربه خواهید نمود. در این بازی، شما می توانید ماشین های خود را به طریقی که دوست دارید طراحی کنید و در ۸ مرحله مسابقه ای، به مسابقه و نبرد با سایر ماشین ها بپردازید. ۵تم متفاوت برای این بازی تعبیه شده است و شما تلاش می کنید تا خود را سلطان جاده ها بنامید!

Motorama Classic Racing PC-RELOADED

 

Motorama Classic Racing pc cover دانلود بازی Motorama Classic Racing برای PC

میثم تات حصاری بازدید : 75 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

عنوان Project CARS در حقیقت، دست پخت جدید سازندگان Slighty Mad Studios می باشد؛ شرکتی واقع در پایتخت انگلستان؛ یعنی لندن که وظیفه نشر بازی را خود به عهده دارد و بیشتر با عناوینی همچون Need For Speed: Shift, Shift 2: Unleashed, Test Drive و… شناخته می شود.  PJ برای هدف خود، یعنی انقلاب در شبیه ساز رانندگی آن چنان مصمم است که قرار شده تا بازی از تکنولوژی فوق پیشرفته Project Morpheus VR استفاده کند. در PJ صد ها ماشین وجود دارد که که همگی لایسنس شده هستند و بیشتر در برنامه هایی همانند Top Gear مشاهده شده اند اما نباید انتظار داشته باشید که هر ماشینی در بازی استفاده شود و برخی از آن ها بدون استفاده در بازی قرار داده شوند. با توجه به نمایش ها و تریلر های بازی، ماشین ها از طراحی، تنوع و جزئیات بسیار خوبی بهره مند هستند و شما قادر خواهید بود تا هر کلاسی از ماشین را خریداری کنید و شروع به تیونگ آن کنید یا مانند یک ماشین معمولی بدون بدنه های مخصوص مسابقه شروع به رانندگی کنید! شاید شما هم NFS: Shift که معجون سازندگان PJ بود را تجربه کردید که چقدر پیست های متنوع و زیبایی داشت! اکنون این شرکت با پیشرفت هایی که داشته برای ساخت پیست های مسابقه ای، هر کشور و قاره ای را مد نظر خود قرار داده است. با نیم نگاهی به نمایش های بازی، شما تنوع پیست ها را درک خواهید کرد. پیست ها یا در استادیوم ها هستند یا در وسط شهر و حتی تونل ها! هر پیست آب و هوای آفتابی، بارانی، غروبی و… خود را دارد و در کل در پیست ها شاهد آب و هوای مختلفی هستید. PJ برخلاف دیگر عناوین هم سبک خود، قرار است تا تمامی پیست ها و ماشین های خود را در همان اول به اختیار بازیکنان در آورد یعنی شما از همان اول قادر خواهید بود که پیست مورد علاقه و ماشین مورد علاقه خود را انتخاب و با دوستان یا خودتان یک مسابقه واقعی دهید!

Project CARS PC-RELOADED

|آپدیت Update.v1.4.Incl.DLC-RELOADED بازی به پست اضافه شد|

 

Project CARS pc cover small دانلود بازی Project CARS برای PC

میثم تات حصاری بازدید : 85 پنجشنبه 06 آذر 1393 نظرات (0)

در این بازی چیزی که بیشتر و قابل درک تر از دیگر بخش های مهم بازی است مرگ و باخت های پیاپی و اعصاب خورد کنی است که در طول مسابقات بارها و بارها گیمر را به مرز خورد کردن سیستم و کنترل ( GamePad ) سوق می دهد. با شروع این بازی حس خاصی خواهید داشت ، حسی آکنده از نفرت !! شاید تعجب کنید، ولی این بازی تا جایی که من تجربه کرده ام به سختی عنوانی همانند Dark Souls است که با روح و جان بازیباز مبارزه می کند و او را به فکر اینکه چرا این بازی را خریده است می اندازد!! از جایی که بازی دارای سختی های زیادی است (منجمله مرگ های پی در پی) سازندگان سیستم جالبی برای بازی در نظر گرفته اند، آنهم دریافت پول در هر صورت است!! اگر بازی را تا انتها به پیش بروید و در انتها به مقام اول برسید پول و امتیاز زیادی کسب خواهید کرد که در آپگرید و به روز کردن وسیله خود تاثیر زیادی دارد، در غیر اینصورت اگر در میانه راه شکست بخورید به میزات مسافتی که طی کرده اید و مقامی که داشتیه اید پول و امتیاز کسب می کنید، همین امر باعث می شود تا بازیباز خیلی زود از روند کند و روح خراش بازی خسته نشود و امیدی هر چند کوچک برای ادامه مسیر داشته باشد.

Gas Guzzlers Extreme PC-RELOADED

 

Gas Guzzlers Extreme pc cover دانلود بازی Gas Guzzlers Extreme برای PC

میثم تات حصاری بازدید : 83 پنجشنبه 06 آذر 1393 نظرات (0)

در F1 2013 شما می‌توانید به جای تمامی رانندگان مشهور نظیر لوئیس همیلتون، سباستین فتل و غیره بازی کنید، همچنین تمامی پیست‌ها و ماشین‌های واقعی مسابقات فرمول یک نیز در بازی وجود خواهد داشت. در ضمن تمامی تغییراتی که در قوانین مسابقات فرمول یک ایجاد شده است نیز در F1 2013 وجود خواهد داشت. F1 2013 دارای بخش جدیدی به نام Classic Mode می‌باشد که توسط  گزارشگر معروف Murray Walker معرفی می‌شود. در این بخش رانندگان مشهور دهه‌ی ۸۰ در کنار رانندگان حال حاضر مسابقه می‌دهند. همچنین ماشین‍ها و پیست‌های قدیمی فرمول یک نیز در این بخش قابل دسترس هستند. Classic Mode را می‌توانید در حالت آنلاین و آفلاین بازی کنید. F1 2013 دارای بخش Young Driver’s Test نیز می‌باشد که نسبت به سال قبل گسترش بسیاری پیدا کرده است. این بخش برای بازیکنان جدیدی است که هنوز به زیر و بم فرمول یک آشنا نیستند. همه‌ی بخش‌های آفلاین بازی نیز با RaceNet هماهنگ هستند تا F1 2013 را رقابتی و اجتماعی‌تر از نسخه‌های پیشین بکند.

F1 2013 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳.۱ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

F1 2013 pc cover دانلود بازی F1 2013 برای PC

 

 

میثم تات حصاری بازدید : 88 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

Monster Trucks Nitro بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده ای می باشد که در آن شما توسط کامیون ها و ماشین های بسیار بزرگ به مسابقه با دیگر کامیون های غول پیکر می پردازید. در ابتدا شما باید سعی کنید تا تمامی مسابقه ها را پیروز شوید تا بتوانید جایزه ی آن ها را بدست آورید! همینطور که مسابقه ها را پیروز شوید ، بر حساب پولی شما نیز افزوده می شود که این خود زمینه ی شرکت در مسابقات حرفه ای تر را فراهم می سازد. در مسابقات حرفه ای شما علاوه بر اینکه جوایز پولی آن ها را بدست می آورید ، به شما مدال های گوناگونی نیز داده می شود. در ضمن فراموش نکنید که برای شرکت در مسابقات حرفه ای ، شما مبلغی پول را برای ورود به این مسابقات پرداخت می کنید که در صورت برنده شدن علاوه بر پولی که از دیگر شرکت کنندگان دریافت می کنید ، پول خودتان نیز به شما پس داده می شود! پس همیشه سعی کنید جزء برندگان این سری از مسابقات باشید.

 

Monster Trucks Nitro 3 لذت مسابقه با ماشین های غول پیکر با بازی جذاب Monster Trucks Nitro 2.1.0

میثم تات حصاری بازدید : 87 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (1)

دانلود بازی Professional Farmer 2014 برای PC

بازی Professional Farmer 2014 یک شبیه ساز کامل کشاورزی می باشد که به بازیکن امکان کنترل کامل مزرعه، کشت مزارع، کاشت محصولات کشاورزی، دامداری و خرید و فروش محصولات را میدهد. ابتدا در یک مزرعه کوچک کار خود را شروع می کنید و کم کم با فروش محصولات زمین های خود را بزرگتر و ماشیلات جدید کشاورزی بدست میاورید. کلید موفقیت در این بازی در برنامه ریزی خوب برای کشت محصول مناسب در هر فصل سال میباشد.

Professional Farmer 2014 PC-TiNYiSO

 

Professional Farmer 2014 pc cover دانلود بازی Professional Farmer 2014 برای PC

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 488
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 239
  • باردید دیروز : 242
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 481
  • بازدید ماه : 481
  • بازدید سال : 10,762
  • بازدید کلی : 170,560