loading...
دانلودک ها
میثم تات حصاری بازدید : 88 جمعه 29 آبان 1394 نظرات (0)

نرم افزار ™Adobe® Photoshop® Lightroom یکی از برنامه های مفید و ضروری برای عکاسان می باشد که توسط این نرم افزار حرفه ای می توانند بر روی عکس های خود مدیریت کنند و تنظیمات حرفه ای را بر روی عکس های خود انجام دهند در نتیجه شما می توانید وقت به نسبت کمتری را در پشت کامپیوتر خود نسبت به پشت لنز دوربین بگزرانید. در نسخه ۵ این نرم افزار ابزارهای Healing Brush، Radial Gradient و Straightening Tools به طور کامل آپدیت شده اند. با صرف مدت زمان کمی می توانید عکس ها را مرتب و دسته بندی کرده و تصحیح کردن عکس ها را انجام دهید و عکس های اضافی را حذف کنید. ظاهر نرم افزار بسیار ساده و زیبا می باشد و عکس های داخل برنامه شده را در با چیدمان سریع و آسان در معرض دید شما قرار می دهد.

..:: همراه آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار ::..

 

 

Photoshop.Lightroom ویرایش فوق حرفه ای تصاویر Adobe Photoshop Lightroom CC 6.3   نسخه Mac

 

میثم تات حصاری بازدید : 115 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

نرم افزار THE FOUNDRY Mischief با اسفاده از یک تکنولوژی جدید انقلابی در طراحی به وجود آورده است.  در این نرم افزار امکان زوم کامل و دقیق برای طراحی به وجود می اورد که به شما در طراحی کمک می کند .توسط این نرم افزار شما قادر خواهید بود که تصاویر موجود در سیستم خود را به صورت وکتور درآورید.این نرم افزار به شما این اجازه میدهد که هر چقدر که میخواهید زوم کنید.این نرم افزار نسبت به برنامه های مشابه دیگر مانند فوتوشاپ کم حجم تر میباشد . به کمک این نرم افزار تصایر با وضوح بالا بسازید.

 

THE FOUNDRY Mischief نرم افزار طراحی حرفه ای THE FOUNDRY Mischief 2.1.1   نسخه Mac

میثم تات حصاری بازدید : 88 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

JetBrains IntelliJ IDEA یک نرم افزار مترجم زبان جاوا میباشد که از HTML / XHTML, XML / XSL, CSS, Ruby, و javascript پشتیبانی میکند.این نرم افزار دارای دارای محیطی گسترده برای برنامه نویس های تحت HTML ، XML ، CSS ، javascript ، PHP و SQL میباشد.این نرم افزار از کد های باز CVS ، Subversion ، Perforce ، Git ، ClearCase ، Team Foundation Server ، StarTeam و Visual SourceSafe نیز پشتیبانی میکند.این نرم افزار به صورت خودکار اشتباهات شما را بر طرف میکند.این نرم افزار امکانات کار تیمی مانند TeamCity Integration ، IDE Talk ، Eclipse Interoperability ، Shareable Configurations را نیز برای شما فراهم میکند.

 

JetBrains IntelliJ نرم افزار ساخت نرم افزار به زبان جاوا JetBrains IntelliJ IDEA 14.1.4.141.1532.4   نسخه Mac

میثم تات حصاری بازدید : 69 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

JetBrains IntelliJ IDEA یک نرم افزار مترجم زبان جاوا میباشد که از HTML / XHTML, XML / XSL, CSS, Ruby, و javascript پشتیبانی میکند.این نرم افزار دارای دارای محیطی گسترده برای برنامه نویس های تحت HTML ، XML ، CSS ، javascript ، PHP و SQL میباشد.این نرم افزار از کد های باز CVS ، Subversion ، Perforce ، Git ، ClearCase ، Team Foundation Server ، StarTeam و Visual SourceSafe نیز پشتیبانی میکند.این نرم افزار به صورت خودکار اشتباهات شما را بر طرف میکند.این نرم افزار امکانات کار تیمی مانند TeamCity Integration ، IDE Talk ، Eclipse Interoperability ، Shareable Configurations را نیز برای شما فراهم میکند.

 

JetBrains IntelliJ نرم افزار ساخت نرم افزار به زبان جاوا JetBrains IntelliJ IDEA 14.1.4.141.1532.4   نسخه لینوکس

 

میثم تات حصاری بازدید : 96 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

Advanced Task Manager Pro یک برنامه کاربردی برای گوشی های اندرویدی میباشد .این نرم افزار میتواند تمامی برنامه های باز و درحال اجرا را بسته و به سرعت پرازشگر گوشی شما کمک کند و باعث بهبودی در آن شود .با بسته شدن برنامه های در حال اجرا ، حافظه رم گوشی شما ازاد شده و باعث سرعت بخشیدن به تلفن همراه شما میشود و باعث صرفه جویی در مصرف شارژ باتری میشود. به کمک این نرم افزار میتوانید برخی از برنامه ها را Uninstall و یا آن ها را ازحافظه داخلی گوشی به کارت حافظه یا برعکس انتقال دهید.

 

 Advanced Task Manager Pro دانلود اپلیکیشن مدیریت گوشی اندروید Advanced Task Manager Pro 5.2.1   اندروید

 

 

میثم تات حصاری بازدید : 86 دوشنبه 20 بهمن 1393 نظرات (0)

Cloud Raiders – مهاجمان ابری یک بازی فوق العاده زیبا با گرافیک اچ دی در سبک بازی های استراتژی برای ویندوز فون  است که به دلیل بسیار عالی بودنش می تواند با بازی پرطرفدار کلش آف کلنز رقابت نماید! در این بازی که بیش از ۱ میلیون بازیکن از سراسر جهان را داراست شما می بایستی که دهکده ی اختصاصی خود را با نژادهای مورد علاقه تان در سرزمین های آسمانی بنا کنید و با جمع آوری نیروی انسانی و فراهم کردن زندگی برای آن ها به یک امپراطوری بزرگ تبدیل شوید!هم اکنون میتوانید این بازی را از دانلود ها دریافت نمایید .

 

Cloud Raiders 2014 دانلود  بازی Cloud Raiders   ویندوز فون

میثم تات حصاری بازدید : 74 جمعه 07 آذر 1393 نظرات (0)

نرم افزار Viber ابزاری است که در بین انواع سیستم عامل‌های محبوب وجود داشته و امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. از نکات قابل توجه این برنامه می‌توان به این اشاره کرد که به طور خودکار تمام دوستانتان که Viber دارند را شناسایی کرده و به لیست دوستانتان اضافه می‌کند، پس دیگر لازم نیست دوستانتان را جداگانه به لیستی اضافه نمایید. این نرم افزار کاربردی را از دست ندهید. برای اجرای این برنامه به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

viber ارتباط رایگان با دوستانتان توسط Viber 3.1.5   آیفون و آیپد

میثم تات حصاری بازدید : 71 پنجشنبه 06 آذر 1393 نظرات (0)

اپلیکیشن Endomondo یک ابزار مناسب برای دویدن، دوچرخه‌سواری و یا پیاده‌روی است که می‌توانید با کمک آن وضعیت حرکات خود را بررسی کنید. پس از هربار پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری می‌توانید مسیر طی شده، مسافت طی شده و اطلاعات دیگر مربوط به مسیری که طی کرده‌اید را بر روی گراف مشاهده نمایید. می‌توانید برای خود زمانی مشخص را تعیین کنید و یا میزان مشخص کالری که می‌خواهید بسوزانید را مشخص کنید و با کمک این اپلیکیشن شروع به فعالیت کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز دارید.

 

endomondo android بررسی وضعیت ورزشی شما با Endomondo Sports Tracker PRO 9.1.2   اندروید

میثم تات حصاری بازدید : 76 پنجشنبه 06 آذر 1393 نظرات (0)

اپلیکیشن Internet Speed Meter یک ابزار ساده و کارآمد برای مشاهده‌ی سرعت اینترنت شما است. این برنامه به‌صورت لحظه‌ای سرعت اینترنت شما را در نوار بالای صفحه به‌شما نشان می‌دهد و می‌توانید تاریخچه‌ای از سرعت اینترنت خود و حجم ترافیک مصرف‌شده در هر روز را نیز در آن مشاهده کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

internet speed meter android مشاهده‌ی سرعت اینترنت شما با Internet Speed Meter 1.3.0   اندروید

میثم تات حصاری بازدید : 84 پنجشنبه 06 آذر 1393 نظرات (0)

اپلیکیشن Instagram امروزه به محبوب‌ترین ابزار تخصصی اشتراک‌گذاری عکس در بین کاربران موبایل تبدیل شده است. این نرم‌افزار به‌کاربر اجازه می‌دهد عکس‌های گرفته‌شده توسط موبایل خود را با دوستان خود و کاربرانِ دیگر در این شبکه به‌اشتراک بگذارد. فیلتر‌های موجود در این برنامه، باعث می‌شود بتوانید ظاهر عکس‌های خود را قبل از آپلود، به‌طور قابل توجهی بهبود دهید. همچنین قابلیت‌هایی نظیر برش عکس یا مات کردن قسمت مشخصی از آن، قابلیت‌های دیگری هستند که باعث می‌شوند عکس شما زیباتر به‌نظر برسد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

instagram android به اشتراک گذاری عکسها با Instagram 4.1.2   اندروید

میثم تات حصاری بازدید : 85 پنجشنبه 06 آذر 1393 نظرات (0)

اپلیکیشن Renamer به‌شما در تغییر نام یا Rename کردن چندین فایل به‌صورت همزمان کمک می‌کند. معمولاً طراحان وب، برنامه‌نویس‌ها، نویسندگاه و مدیران سرورها و کاربران حرفه‌ای برای دسته‌بندی اطلاعات خود نیاز به تغییر نام دسته‌ی بزرگی از فایل‌ها دارند. ولی انجام این کار به‌صورت تک تک بسیار وقت‌گیر است. این اپلیکیشن با ظاهری کاربرپسند به‌شما در انجام این کار یاری می‌رساند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به Mac OS X 10.7 و بالاتر نیاز دارید.

 

renamer mac تغییر نام همزمان فایل‌ها با Renamer 4.2.5   مک

میثم تات حصاری بازدید : 79 پنجشنبه 29 آبان 1393 نظرات (0)

مجموعه‌ی iLife به مجموعه‌ی ۳ اپلیکیشن  iMovie 10، iPhoto 9.5 و GarageBand 10 گفته می‌شود که هرسه توسط اپل برای کاربران مک ساخته شده است. اپلیکیشن iPhoto یک ابزار کامل برای مدیریت و دسته‌بندی عکس‌های شخصی شماست که در نسخه‌ی جدید بهبودهای فراوانی داشته است که شاید مهم‌ترین آن پشتیبانی از ساختار ۶۴-بیت است. اپلیکیشن iMovie یک ابزار ساده در عین حال کاربردی است که به کاربران معمولی که هیچ تخصص خاصی در زمینه‌ی ساخت و ادیت فیلم ندارند امکان این را می‌دهد تا فیلم‌های شخصیشان را در کنار یکدیگر گذاشته و یک فیلم با کیفیت بالا بسازند. در آخر نیز GarageBand به‌شما امکان می‌دهد آهنگسازی کنید. لازم نیست در این کار حرفه‌ای باشید، اپلیکیشن دارای لوپ‌ها و افکت‌های زیادی است و می‌توانید با کمترین دانش موسیقی، کارهای جالبی بسازید. این مجموعه یکی از ابزارهای کاربردی برای کاربران مک است. برای اجرای نسخه‌ی جدید نیاز به OS X Mavericks 10.9 و بالاتر دارید.

 

ilife 2013 مدیریت عکس و فیلم و موزیک با iLife 2013   مک

میثم تات حصاری بازدید : 87 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

رینگتون های جدید و بسیار زیبا با کیفیت بالا و فرمت Mp3 که مخصوص زنگ موبایل هستند را برای شما کاربران سایت دانلود ها آماده نموده ایم.

 

The Best Ringtone رینگتون های جدید مخصوص زنگ موبایل

میثم تات حصاری بازدید : 78 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

نسخه جدید نرم افزار قدرتمند و محبوب راهنمای مسافرت های برون مرزی Psiloc World Traveler v1.04 منتشر شد. این نرم افزار مخصوص گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳ و ۵ بوده و امکانات بسیار مفیدی برای مسافران دارد.

امکانات نرم افزار :
- پیش بینی دقیق آب و هوای  ۲۲۰۰ مکان تفریحی جهان
- ساعت دقیق کشور های جهان به صورت دیجیتال
- تبدیل پول و ارز تمامی کشور ها به یکدیگر و بروز رسانی قیمت ها به صورت ۲۴ ساعت یک بار
- نقشه سه بعدی و دقیق از کره زمین
- اطلاعات پرواز ها
- و…

 

 

Psiloc World Traveler v1 04  لذت سفر های خارجی با Psiloc World Traveler v1.04 مخصوص موبایل

میثم تات حصاری بازدید : 73 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

Capree iON BatteryTimer v1.03 یک نرم افزار فوق العاده کاربردی برای گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳ و ۵ می باشد توسط این نرم افزار شما می توانید بر تمامی مسائل موجود پیرامون شارژ باطری گوشی از قبیل میزان شارژ فعلی به صورت درصدی ، زمان پایان شارژ گوشی و … تسلط داشته باشید و به بهترین نحو شارژ باطری خود را مدیریت نمایید. همچنین این نرم افزار به شما در مصرف بهینه شارژ گوشی نیز کمک بسیار زیادی می کند.

 

BatteryTimer مدیریت کامل شارژ باطری موبایل با iON BatteryTimer v1.02

میثم تات حصاری بازدید : 84 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار جالب و کاربردی Download accelerator 1.38.98 شما می توانید در گوشی خود بر روی دانلود ها مدیریت داشته باشید این نرم افزار مخصوص گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳ و ۵ بوده و در سایت دانلودها.کام در اختیار شما قرار گرفته است.

 

Download accelerator 1.38.98 نرم افزار مديريت دانلود Download accelerator 1.38.98 مخصوص موبايل

میثم تات حصاری بازدید : 76 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

مجموعه ایی شامل ۱۵ تم بسیار زیبا را برای شما آماده نموده ایم. این تم ها مخصوص گوشی های سونی اریکسون با سایز ۳۲۰×۲۴۰ پیکسل می باشد.

 

15 240x320 se themes مجموعه تم هاي سوني اريكسون قسمت 1

میثم تات حصاری بازدید : 91 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی جدید و فوق العاده زیبای Tom Clancy’s Rainbow Six 3 به تازگی توسط شرکت بازی سازی Gameloft منتشر شد . این بازی که در سبک اکشن است به صورت جاوا و در ابعاد مختلف برای تمامی گوشی های موبایل منتشر و در اختیار شما قرار گرفته است.
 

 

Rainbow Six 3 بازي جنگي Tom Clancys Rainbow Six 3 با فرمت جاوا برای موبایل
 

 
میثم تات حصاری بازدید : 79 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

مجموعه دو تم فوق العاده زیبا با رنگ مشکی و گرافیک بالا که مخصوص گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳ هستند را برای شما کاربران سایت دانلودها.کام آماده دانلود کرده ایم.

 

2 S60v3 theme 2 تم فوق العاده زيبا براي گوشي هاي نوكيا سري 60 ويرايش سوم

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 488
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 95
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 222
  • باردید دیروز : 242
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 464
  • بازدید ماه : 464
  • بازدید سال : 10,745
  • بازدید کلی : 170,543