loading...
دانلودک ها
میثم تات حصاری بازدید : 91 جمعه 29 آبان 1394 نظرات (0)

Syndicate مدرن‌ترین بازی سری Assassin’s Creed از نظر بازه زمانی است. کالسکه‌ها تق‌تق کنان از خیابان‌های سنگ فرش شده عبور می‌کنند و مردم با پرستیژ خاصی در این خیابان‌ها قدم می‌زنند. به بالای یک سقف بلند برویم، در آن جا است که قادر هستیم شیوع مدرن شدن صنعت را به وضوح مشاهده کنیم. صنعتی که با ورود به این شهر باعث شده در جای جای شهر، کارخانه‌ها و کارگاه‌ها با دودکش‌های سر به فلک کشیده خود دود‌های غلیظ و سنگین را روانه آسمان کنند. دیگر نه خبری از قلعه‌های قرون وسطایی است، نه خبری از دریای آبی و جزایر خوش آب و رنگ و حتی نه خبری از کوچه‌های گل آلود پاریس؛ اینجا سال ۱۸۶۸، دوران ویکتوریای لندن است؛ شهر صنعت، دود و خفقان درگیری‌های بی‌رحم و خونین. لندن به شکل بسیار حیرت‌آوری عظیم و زیبا طراحی شده است. یکی از اهدافی که زیر سایه عظمت لندن محقق شده، تنوع و گوناگونی مناطق ومعماری آن است. اگر به قسمت‌های ساحلی تامس «Thames» حرکت کنید، به نواحی صنعتی بازی برخواهید خورد که اتمسفر تاریک و در تضاد آن اتمسفر روشن خاص خود را دارند. سپس درست بعد از این منطقه به لمبث «Lambeth» می‌رسید که شبیه به یک ناحیه ییلاقی در شهر پر از دود لندن است، اما در این میان شاهد تخریب خانه‌های سنتی هستیم که قرار است جای خود را به معماری صنعتی بدهند. گاهی نیز در میان خانه‌های کوچک شاهد قصرها و کلیساهای عظیم با معماری متحیر کننده هستیم. جیکوب و ایوی درست همانند شما که یک بازیکن هستید، با این شهر غریب هستند زیرا آن‌ها برای اولین بار در سال ۱۸۶۸ پا به لندن می‌گذارند و داستان مبارزات آن‌ها با تمپلارها با ورود آن‌ها به شهر آغاز می‌شود. شما، جیکوب و ایوی مهمانان جدید این شهر هستید، شهری که مناطق بسیار زیادی برای کاوش دارد و انتظار شما را می‌کشد.

Assassins Creed Syndicate PC-CODEX

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲۱.۹گیگابایت به پست اضافه شد|

|آپدیت Update.1-CODEX اضافه شد|

 

Assassins Creed Syndicate pc cover small دانلود بازی Assassins Creed Syndicate برای PC

میثم تات حصاری بازدید : 115 جمعه 29 آبان 1394 نظرات (0)

«هارد وست» تصویری متفاوت از غرب وحشی نشان می‌دهد که در آن باید موجودات شیطانی را از میان بردارید. این بازی استراتژیک نوبتی سبکی مانند «ایکس‌کام» دارد. کمپین «هارد وست» شامل بیش‌از ۷ سناریوی داستانی با مجموعاً ۴۰ مأموریت است. هر مأموریت کنترل یک تا چهار شخصیت را به شما می‌دهد تا با نیروهای اهریمنی مبارزه کنید. خارج از صحنه‌های مبارزه تصمیمات مختلفی باید اتخاذ شود که هر کدام از آن‌ها سیر داستان را تحت تأثیر قرار خواهد داد. این بازی در سبک استراتژیک، ماجراجویی و RPG توسط کمپانی CreativeForge Games توسعه داده شده است.

Hard West PC-CODEX

 

Hard West pc cover دانلود بازی Hard West برای PC

میثم تات حصاری بازدید : 91 جمعه 29 آبان 1394 نظرات (0)

Fleet یک عنوان نوستالژی می باشد که پس از گذشت سالیان دراز، دوباره در قالب پلتفرم جدیدی عرضه شده است و بازی به کل تغییر کرده است. این بازی در سبک اکشن، ماجراجویی و ایندی می باشد که فضای بازی به صورت نمایش از کنار و نبرد می باشد. بر سر راه شما دشمنان، رئیس ها، حرکات تاکتیکی ترکیبی و رویکردهای اکشن قدرتمند وجود دارد تا از امکانات خود استفاده کنید و بر دشمنان خود غلبه کنید. این بازی توسط کمپانی Kurt Lorey توسعه داده شده و کمپانی KWL Productions آن را منتشر کرده است.

FL337 PC-ALiAS

 

Fleet pc cover دانلود بازی FL337 برای PC

میثم تات حصاری بازدید : 79 چهارشنبه 27 آبان 1394 نظرات (0)

وقتی که وارد بازی تاج و تخت شدی، تو می بری یا می میری، میانه ای وجود ندارد. این جمله ی سرسی (Cersei) یکی از شخصیت های داستان های جورج مارتین و نغمه ی آتش و یخ است. اگر طرفدار مجموعه سریال های این مجموعه باشید، معنی جمله ی بالا را درک می کنید. ولی چه می شود، اگر بازی های سریالی Game of Thrones را بازی کنید؟ حس کردن یک بازی تاج و تخت، شاید چالش اصلی سازندگان بود و احتمالا برای همین هم از طرز روایت و انتخاب داستان ها و شخصیت ها، درست مانند سریال ها (که امتحان خود را پس داده) استفاده شد. داستان بازی ماجراهای چند شخصیت مختلف، بسیار دور از هم و البته مرتبط به هم را نشان می دهد و مانند چیزی که توقع داشتیم، قرار است قسمت به قسمت، با تمام شخصیت ها جلو برویم. در این میان، بر اثر اتفاقات بعضی از شخصیت ها کم می شوند و یا شخصیت های جدیدی به داستان اضافه می شوند. شباهت این چنینی داستان، مانند این است که انگار، این بازی از روی سریال های تلویزیونی ساخته شده و نه از خود کتاب، با این تفاوت که این بار، اتفاق های مهم را شما رقم می زنید و این قدرت شماست که بر داستان تاثیر می گذارد.

Game of Thrones Episode 6 PC-CODEX

 

Game of Thrones Episode 6 pc cover small دانلود بازی Game of Thrones Episode 6 برای PC

 

میثم تات حصاری بازدید : 97 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

این بازی یک بازی فکری است که توسط کمپانی Croteam ساخته و منتشر شده است این کمپانی در ساخت بازی هایی همچون فوتبال و فیفا تبحر داشته و تا کنون برای PC این بازی ها را منتشر کرده است که همانطور که می دانید اینطور بازی ها نیز طرفداران بسیاری دارند که از بازی کردن با آن ها لذت می برند اما این کمپانی حال تصمیم بر ساختن بازی ای در سبک فکری و هوشی گرفته است که با توجه به امکاناتی که در بازی متوجه ی آن شدیم می توان این بازی را بسیار فکری و فلسفی دانست که به اتمام رساندن مراحل آن نیاز به هوش و خلاقیت بسیاری از سمت بازیکنان آن دارد. در ابتدای بازی شما که به عنوان یک ربات در بازی قرار دارید .در باغی یونانی، بدون هیچ خاطره ای از گذشته بیدار خواهید شد بلافاصله بعد از بیدار شدن، صدایی از آسمان که خودش را Elohim، کسی که در دنیای ابدی حاکمیت دارد، می نامد از او استقبال می کند. که زیاد در بازی حضور ندارد و بیشتر بازی حول محور شما و معماها و پازل های داخل بازی می گردد که نیاز به هوش و خلاقیت برای حل آن ها دارد. اما تمام بازی نیز حل معما نیست برای مثال شما زمانی که از حل کردن پازل ها خسته شدید، می توانید در محیط باغ و بازی بگردید که به جز برج ممنوعه، آزاد هستید که در قسمت های مختلف بازی گردش کنید و ممکن است که در این میان موارد مختلفی هم پیدا کنید که شاید به دردتان بخورد، که البته تعدادی از آن ها نا مربوط هم هستند اما ممکن است جای یا در معما و پازلی بتوان از آن ها استفاده کرد.

The Talos Principle PC-CPY

 

The Talos Principle pc cover small دانلود بازی The Talos Principle برای PC

میثم تات حصاری بازدید : 148 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

بازی ماجرایی Tales from the Borderlands یک بازی پنج قسمتی می باشد که توسط سازندگان سری بازی های موفق The Wolf Among Us و The Walking Dead تولید شده است. در این بازی، شما به دنیای نابخشودنی پاندورا بعد از وقایع بازی Borderlands 2 وارد می شوید و داستان این بازی، مملوء از شوخی های جذاب برند Borderlands می باشد. شما در این بازی در نقش Rhys نیز بازی خواهید نمود که رویا پردازی آن برای تبدیل شدن به خوشتیپ ترین مرد شهر همواره همراه اوست و همچنین Fiona نیز به کمک شما خواهد آمد. این دو شخصیت به دنبال بازگرداندن پولی هستند که فکر می کنند برای آن ها بوده و راهی سفری می شوند که پر از گانگسترها، خلافکارها و شکارچیانی می باشد که مانعی برای رسیدن آن ها به هدفشان هستند.

Tales from the Borderlands Episode 3 PC-CODEX

 

Tales from the Borderlands pc cover دانلود بازی Tales from the Borderlands Episode 3 برای PC

 

میثم تات حصاری بازدید : 135 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

عنوان پیش رو بزرگترین بازی در سبک دنیای باز خواهد.ماموریتهای اصلی و فرعی و هزاران جزئیات متفاوت در شهر لس سانتوس.ویژه سازی اتومبیلها,تغییر البسه,خرید سلاح و…از ویژه گیهای بارز این سبک در دنیای بازیها هست.حال به نسخه قبلی این بازی بیایید و المانهایی چون شکار کوسه و گوزن و…را اضافه کنید.بیایید تصویری در ذهن خود از پرواز با هواپیماها,سوار شدن بر جت اسکی و قایق سواری,ماموریت در اعماق اقیانوسها و…را نیز اضافه کنید.خوب تمام این ویژه گیها ناشی از خلاقیت تیم سازنده نخواهد بود.سرمایه گذاری وحشتناک,تیمی بسیار حرفه ای و هماهنگ,همراه با قدرت ریسک پذیری و البته تحقیقاتی بسیار وسیع وجود خواهد داشت.نسخه قبلی این عنوان توانست امتیاز ۹۸ را از سایت متاکریتیک بدست آورد که میتوان گفت اعجاب انگیز است. اینقدری این عنوان محبوب و مشهور است که با هر بار دیدن خبری بسیار کوچک و یا حتی شایعه پیرامون این عنوان سیل عظیمی نظر در پست مربوطه در سایتهای مختلف حمله ور میشود!این عنوان مخاطبین را با بازیهای دنیای بازی اشنا کرد.فهماند چقدر میتوان دست بازیباز را در بازیها باز گذاشت.تغییرات خوبی را ما در این عنوان شاهد خواهیم بود و این را هم همه میدانیم که این سری بازی همیشه داستانهای خوبی را باخود داشته اند.این بار قرار است شخصیت سه کاراکتر را در دنیای لس سانتوس تجربه کنید و چگونگی مستقل تشکیل شدن پوسته و عمق شخصیتی این سه نفر به همراه پیوند خوردن رابطه اینها را هم ببینید.این مقاله بسیار طولانی و مفصل خواهد بود.پیش خود فکر میکردم میشود تنها با ذکر نکات خیلی مهم هم یک متن خوب نوشت ولی دستانم در هنگام نوشتن این متن میلرزید زیرا میدانستم جای هیچگونه اغماضی نیست.بایستی تا آنجایی که میشود بیشترین نکات منتشر شده از این بازی را تا زمان انتشار جهانیش به مخاطبین تقدیم کرد.

Grand Theft Auto V PC-RELOADED

|برای اولین بار، نسخه نهایی و سالم RELOADED بازی|

 

Grand Theft Auto V pc cover دانلود بازی Grand Theft Auto V برای PC

میثم تات حصاری بازدید : 73 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

بازی Darkness Within 2 The Dark Lineage Directors یکی از ماجراجویی ترین و ترسناک ترین بازی های است که توسط کمپانی Iceberg Interactive ساخته و طراحی شده است و توسط کمپانی Zoetrope Interactive برای کامپیوتر منتشر شده است. در این بازی شما نقش کاراگاهی به نام Loreid را دارید که بسیار ماهر و زرنگ است اما یک روز به او ماموریتی داده می شود که به یک جزیره ناشناخته سفر کند و به دنبال دختری به نام Nolder بگردد اما خبر ندارد که در آن جزیره چه خطرهای او را تهدید می کند. کاراگاه Loreid پس از رسیدن به جزیره مورد نظر متوجه می شود که این جزیره نفرین شده است و دارای موجودات عجیبی است.

 

Darkness Within 2 The Dark Lineage Directors Cut Edition PCPROPHET

 

Darkness Within 2 The Dark Lineage Directors Cut Edition دانلود بازی Darkness Within 2 The Dark Lineage Directors Cut Edition برای PC

 

میثم تات حصاری بازدید : 77 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)

Lex Mortis یک بازی Open-World و ترسناک می باشد که در سبک ماجراجویی، اکشن و ایندی قرار می گیرد که شما در آن باید جزیره ای ناشناخته را به طور کامل مورد بررسی و کاوش قرار دهید. اتمسفر و فضای بازی به طور مستقیم از زمانی که در روز بازی می کنید تاثیر می پذیرد. به عنوان مثال، در طول روز شما به مطالعه ی جزیره و اسرار آن می پردازید اما در شب، دشمنان خود را نشان داده و بدترین کابوس شما به واقعیت تبدیل می شود!

Lex Mortis PC-CODEX

 

Lex Mortis pc cover دانلود بازی Lex Mortis برای PC

میثم تات حصاری بازدید : 73 جمعه 10 بهمن 1393 نظرات (0)

شما در این بازی نقش قهرمانی را دارید که از همیشه مصمم تر بوده و می خواهد روستای خود را از شر شیاطین نجات دهد. این بازی بر اساس کتاب پرفروش Valerio Evangelisti می باشد. نام شما در این بازی Eymerich می باشد و از شما درخواست کرده اند تا روستای کالکارس که روستایی دورافتاده و در اسارت شیاطین هست را نجات دهید. شما باید رفتارهای مردم این روستا را بشناسید و با آن ها تعامل کنید تا اسرار آن ها برای شما فاش شود و به کمک بازماندگانی که هنوز اسیر شیاطین نشده اند، شهر را از دست ارواح نجات دهید..

The Inquisitor Book II The Village PC-RELOADED

 

The Inquisitor Book II The Village pc cover دانلود بازی The Inquisitor Book II The Village برای PC

میثم تات حصاری بازدید : 79 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

 بازی، داستان دختری به نام “اورورا” را روایت می کند که از خانه اش دزدیده شده و به سرزمین دوری برده می شود.در راه شخصیت های فرعی نیز وجود دارند که به شما کمک شایانی می کنند.سازندگان بازی تاکید کرده اند که شخصیت های فرعی نیز در بازی تاثیر بسزایی  در روند بازی دارند و همچنین قابل بازی می باشند.در بازی میتوانید از دوستان خود برای هدایت دیگر شخصیت ها نیز کمک بگیرید و به کمک دوستان خود سناریوی این بازی را پیش ببرید و این ماجراجویی زیبا را به پایان برسانید. در بازی تصمیمات زیادی پیش رویتان قرار میگیرد که باید به نحو احسنت از آن ها استفاده کنید ، زیرا در طول بازی تصمیم هایتان نتایجی خواهند داشت که ممکن است پیامد های خوبی را به همراه نداشته باشد.پس در تصمیم گیری دقت کنید. روایت بازی همانند شعری میباشد که باید آن را تا بیت آخر خوانده و آن را معنی کنید.این موضوع را حتی سازندگان بازی روی آن تاکید کرده و بارها و بارها خصوصا در مراسم Ubi Digi Days آن را اذعان داشته اند. اورورا یک دختر کوچیک می باشد که مشخصات ظاهری آن همانند شخصیت اصلی انیمیشن Brave است.او دارای موهای قرمز (جیغ) می باشد . او یک تاج طلا بر روی سر خود دارد که به نوعی سمبل این بازی میباشد.او یک لباس سر تا سر سفید پوشیده است و چهره ی او بسیار زیبا است.

Child of Light PC-RELOADED

نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱.۹ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Child of Light pc cover small دانلود بازی Child of Light برای PC

میثم تات حصاری بازدید : 87 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

بدون شک با دیدن این تصویر خاطرات گذشته ماریو که در کنسول های قدیمی میکرو با هیجان زیاد بازی میکردید برایتان زنده می شود. در حال حاضر با عرضه شدن بازی های فوق العاده مدرن و جدید به بازار بازی های رایانه ای و استیشن های ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ گفته می شد که بازی های قدیمی دیگر جایی در خانه های مردم نداشته باشند ولی این نوع بازی ها هنوز هم لذت و هیجان تازه ای به دوست داران خود میدهند.
هم اینک سایت دانلودها نسخه ۴ این بازی سرگرم کننده و جالب را برای کامپیوتر شما تهیه کرده است. بازی ماریو یا قارچ خور دارای مراحل بسیار بسیار زیادی است . شما باید در شروع هر مرحله شروع به جلورفتن کنید و قارچ ها را بخورید و قارچ های سمی را له کنید و امتیاز بگیرید. در بازی قارچ های سحر آمیز نیز وجود دارد که شما را بزرگ میکند و گل های جادویی وجود دارد که خوردن آنها به شما انرژی میدهد و در عین حال نباید در هنگام عبور از گذرگاه ها در گودال ها بیافتید. در آخر امیدواریم از دانلود بازی رایگان ماریو برای همیشه نسخه چهارم که پرتابل هم بوده و نیاز به نصب ندارد لذت ببرید.

 

mario بازی پرهیجان ماریو (قارچ خور) Portable Mario Forever 4

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 488
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 207
  • باردید دیروز : 242
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 449
  • بازدید ماه : 449
  • بازدید سال : 10,730
  • بازدید کلی : 170,528