loading...
دانلودک ها
میثم تات حصاری بازدید : 70 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

این مجموعه این تصاویر زمینه که برایتان آماده کرده ایم شامل ۵۸ والپیپر متنوع و زیبا برای استفاده در دسکتاپ ویندوز می باشد که با بهترین کیفیت ممکن برای دانلود آماده شده است. مجموعه شامل تصاویر زیبایی از طبیعت زیبا و همچنین تصاویر فانتزی می باشد که هم اکنون می توانید به صورت رایگان از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

BestMix HD Wallpapers Pack Cover%28Downloadha.com%29 دانلود 58 والپیپر متنوع و با کیفیت BestMix HD Wallpapers Pack

میثم تات حصاری بازدید : 76 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

مجموعه دیگری از والپیپرهای زیبا را با مضمون های مختلف برایتان آماده کرده ایم که مثل همیشه شامل بهترین تصاویر از تصاویر متنوع خواهد بود. این مجموعه نیز شامل کیفیت بالایی بوده و مناسب برای والپیپر دسکتاپ ویندوز می باشد. هم اکنون می توانید این مجموعه والپیپر را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Beautiful Mixed Wallpapers Pack Cover%28Downloadha.com%29 دانلود مجموعه 64 والپیپر متنوع با کیفیت بی نظیر Beautiful Mixed Wallpapers Pack

میثم تات حصاری بازدید : 71 جمعه 10 بهمن 1393 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۳۰۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات گرافیکی و هنری را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۰۸۰×۱۹۲۰ آماده شده اند .

 

WALL 20153 Recovered مجموعه ۳۰۰ والپیپر گرافیکی و هنری – Abstract HD Wallpapers

میثم تات حصاری بازدید : 86 پنجشنبه 06 آذر 1393 نظرات (0)

سری جدید متنوع از پوستر ها و والپیپر های جذاب و جدید از دانلودها برای شما جمع آوری شده است، این مجموعه زیبا و دیدنی دارای ۷۱ پوستر که همه با کیفیت بالا و فرمت JPG هستند می باشد. سایز این پوستر ها در اندازه ۱۹۲۰×۱۲۰۰ است. این پوستر ها و عکس های زیبا را می توانید به عنوان پس زمینه دسکتاپتان استفاده کنید و لذت ببرید

 

Computer Desktop Wallpapers Collection 01(1) مجموعه 71 والپیپر دیدنی برای دسکتاپ Computer Desktop Wallpapers

میثم تات حصاری بازدید : 73 پنجشنبه 29 آبان 1393 نظرات (0)

پک مجموعه تصاویر پس زمینه بسیار زیبا در موضوع Halloween دارای کیفیت عالی که شامل ۳۰ تصویر در اندازه ۱۲۰۰×۱۶۰۰ می باشد . این تصاویر توسط تیم دانلودها به مناسبت Halloween تهیه شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است. هم اکنون می توانید این والپیپرهای استثنایی را به صورت رایگان از دانلودها دریافت و از آن لذت ببرید.

 

Cover Halloween مجموعه والپیپر های روز Halloween

میثم تات حصاری بازدید : 85 چهارشنبه 28 آبان 1393 نظرات (0)

مجموعه تصاویر پس زمینه با کیفیت بالا و گرافیکی باور نکردی با موضوع ویندوز ۷ (سون) . سایز این تصاویر فوق العاده ۱۲۰۰×۱۹۲۰ می باشد که برای پس زمینه صفحه مانیتور و دسکتاپ شما بسیار مناسب است . این تصاویر کاملا توسط دانلودها جمع آوری شده است . گرافیک تصاویر بسیار بالاست و از نظر زیبایی بسیار بی نظیر هستند . همچنین این تصاویر بسیار جدید بوده و تکراری در آنها وجود ندارد . فرمت عکس ها JPG بوده و در این مجموعه که توسط دانلوها جمع آوری شده ۵۰ تصویر موجود است . 
 

Win 7 Cover مجموعه والپیپر های Windows 7

میثم تات حصاری بازدید : 99 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

برخی اوقات کار زیاد با کامپیوتر علاوه بر خستگی ای که در بردارد ، به نوعی باعث تکراری شدن محیط ویندوز هم برای ماخواهد شد. گاهی از اوقات با تغییر تم ویندوز میتوانیم از حالت یک نواختی ویندوز خود را در آوریم و گاهی از اوقات نیز میتوانیم حتی با تغییر یک پس زمینه زیبا و دلخواه این تغییر را در ویندوز خود بوجود آوریم. به همین منظور مجموعه ای از بهترین پس زمینه های دیجیتالی و هنری ویندوز XP را تحت عنوان Digital Art Windows XP برای شما آماده کرده ایم که شامل بیش از ۷۰ عکس متنوع و زیبا و با طراحی فوق العاده در رزولوشن ۱۲۰۰×۱۶۰۰ میباشد که میتوانید هم اکنون به صورت رایگان از دانلودها دریافت و از آن لذت ببرید.

 

Cover Xp مجموعه والپیپر های Digital Art Windows XP

 

Cover Xp مجموعه والپیپر های Digital Art Windows XP

میثم تات حصاری بازدید : 72 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

مجموعه پس زمینه های با کیفیت و سایز بالا و HD همچنین WideScreen توسط دانلودها آماده شده است . از مزایای این تصاویر پس زمینه یا بکگراند ها می توان به سایز فوق العاده بالا و همچنین کیفیت باور نکردی این تصویرها اشاره کرد . شما با قرار دادن این تصاویر در صفحه دسکتاپ خود می توانید لذت داشتن یک صفحه دسکتاپ زیبا و دلنشین را نصیب خود کنید . سایز این تصاویر فوق العاده ۱۲۰۰×۱۹۲۰ می باشد که در نوع خودشان بی نظیر هستند در ضمن فرمت این تصاویر jpg می باشد . موضوع این بکگراند ها تصاویر پاییزی می باشد و در این مجموعه از تصاویر زیبا و شور آور استفاده شده است . دانلودها امیدوار است از این پس زمینه ها لذت کافی را ببرید و در زیباسازی محیط کار خود از آن استفاده کنید.

 

Untitled 1 مجموعه ای از والپیپر های پاییزی

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 488
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 183
  • باردید دیروز : 242
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 425
  • بازدید ماه : 425
  • بازدید سال : 10,706
  • بازدید کلی : 170,504