loading...
دانلودک ها
میثم تات حصاری بازدید : 72 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

۱Password for Windows نرم افزار قدرتمندی به منظور ذخیره پسوورد های استفاده شده در اینترنت کامپیوتر شخصی می باشد. شما با این برنامه دیگر نیازی ندارید که پسوورد های متعدد را حفظ کرده و سردرگم شوید چون با این برنامه همه آنها در یک آرشیو جمع شده و شما می توانید به طور ایمن آنها را نگهداری نمایید. هم اکنون می توانید این برنامه را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.
 

1Password for Windows Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار مدیریت رمزهای عبور 1Password for Windows v4.6.0.584

میثم تات حصاری بازدید : 63 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

یکی از قابلیت های جالب سیستم عامل ویندوز قابلیت زمان بندی یا schedule است. VisualCron یک نرم افزار اتوماتیک است که برای زمان بندی وظایف برای ویندوز طراحی شده است. نرم افزاری بسیار قدرتمند و کارآمد که توانایی اجرای بیش از ۱۰۰۰ مدل از دستورات و عملکردها را دارد. با استفاده از VisualCron میتوانید در زمان های از پیش تعیین شده وظایفی چون اجرای اسکریپت و فایل های پیشرفته، انتقال فایل ها، اجرای دستورات SQL ، وظایف جهت دهی فعال، رمز گذاری و … انجام دهید . همچنین این قابلیت را دارید که دستوراتی را به مدت طولانی به نرم افزار دهید که در صورت نداشتن دسترسی به سیستم خود نرم افزار به صورت خودکار همه کارها را انجام دهد.

 

VisualCron%207.7.2 نرم افزار زمان بندی کارها VisualCron 7.7.2

 

میثم تات حصاری بازدید : 75 پنجشنبه 29 آبان 1393 نظرات (0)

Infix Pro PDF Editor نرم افزاری کاملی در زمینه فایل های پی دی اف می باشد که ضمن توانایی عالی در ویرایش فایل های پی دی اف امکانات لازم جهت تبدیل فرمت دیگر فایل ها به فرمت pdf را نیز دارا می باشد. این نرم افزار در زمینه ویرایش فایل های pdf بی نظیر است. قدرت ویرایش Infix Pro PDF Editor همانند قدرت ویرایش نرم افزار word در زمینه فایل های متنی است به طوری که این نرم افزار میتواند فایل های pdf را مثل یک متن ویرایش کند. متن جدید به آن اضافه کند. محل عکس ها را تغییر دهد یا عکس جدیدی اضافه کند و حتی متن را اصلاح کند به طوری که با اضافه یا حذف یک قسمت ، دیگر بخش های یک نوشته به طور خودکار تنظیم شوند. این نرم افزار میتواند فونت نوشته های فایل pdf را تغییر دهد ، سایز آنها را بزرگ یا کوچک کند و حتی رنگ آنها را نیز تعویض نماید. قابلیت بعدی نرم افزار توانایی تبدیل هر فایل قابل پرینتی به فرمت pdf است. این نرم افزار با ایجاد یک پرینتر مجازی ، به راحتی هر فایل قابل پرینت شدنی را به فرمت pdf تبدیل میکند. مسلما با این قابلیت فایل های محبوب نرم افزار آفیس و عکس ها و… به فرمت pdf تبدیل خواهند شد. همچنین توسط این نرم افزار میتوانید ادغام چند فایل pdf به یک فایل یکتا و همچنین جدا کردن یک صفحه از یک فایل pdf را نیز انجام دهید.

 

infix pdf editor ویرایش حرفه ای فایل های پی دی اف Infix PDF Editor Pro 6.21

میثم تات حصاری بازدید : 84 چهارشنبه 28 آبان 1393 نظرات (0)

همانطور که می دانید نوع قلم نوشتاری در خواندن بهتر و جذابیت نوشته تاثیر بسیار زیادی دارد. در تمامی ویندوز ها تعدادی قلم یا همان فونت قرار گرفته که کاربر می تواند از آن ها در هنگام تایپ مطالب خود استفاده کند. اما این تعداد فونت محدود بوده و از نظر ظاهری دارای جذابیت زیادی نمی باشد. از همین رو امروز در دانلودها مجموعه ای را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم که شامل ۱۰۰ فونت جدید و بسیار زیبا می باشد و شما می توانید از آن ها در هنگام تایپ مطالب خود در نرم افزار های نوشتاری مانند آفیس و یا در هنگام نوشتن کلمه یا متن بر روی عکس در نرم افزار های گرافیکی مانند فتوشاپ استفاده کنید.

 

100font مجموعه 100 فونت جدید و زیبای انگلیسی   Ultimate Fonts Collection

میثم تات حصاری بازدید : 71 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

آیا تابه حال یک آکواریم سه بعدی را به گونه ای که بسیار واقعی به نظر رسد، مشاهده نموده اید؟
نرم افزار Aqua Real 3D اولین آکواریم سه بعدی است که از پیشرفته ترین فناوری ها درزمینه های ۳DVR (واقعیت دنیای مجازی) و بیومکانیک بهره می برد. در این آکواریم زیبا  بدون شک زیباترین موجودات در دنیای زیرآب را خواهید دید. در این نرم افزار حتی قادر به بازی کردن با این موجودات دوست داشتنی خواهید بود ، به آنها دست بزنید (البته با کلیک موس چرا که با این کار آنها را از این سو به آنسو می رانید)، به انها غذا بدهید ویا فقط به تماشای این صحنه های زیبا و دلنشین بنشینید و آنها را هنگامی که به زیبایی در باشکوه ترین آکواریم سه بعدی غوطه ور هستند تماشا نمایید. در حقیقت این نرم افزار نه تنها یک اسکرین سیور بسیار زیبا است، بلکه می تواند به عنوان دسکتاپ شمنا را به محیطی کاملا پویا و فعال تبدیل نماید، که می تواند تجربه واقعی ترین آکواریم مجازی با عالیترین کیفیت ممکن رابرای شما به ارمغان آورد.
پس از اینکه نرم افزار Aqua Real 3D را نصب نمودید، بر روی آیکون میانبر ایجاد شده بر روی دسکتاپ خود کلیک نمایید، چیزی که مشاهده خواهید نمود، تنها یک برنامه کامپیوتری ساده نخواهد بود، پنجره ای که باز خواهید نمود از دسکتاپ شما تا اقیانوسی بی انتها گسترده می شود. چیزی که به شما ارائه می شود تنها تعدادی از نقاط روشن ودرخشان نمی باشد بلکه، عروس های زیبای دریایی و مرجان های باشکوه و دیگر موجودات زیبا را خواهید دید که درون آب شناور هستند. گروهی از ماهی ها شناکنان به دنبال یکدیگر هستند مانند اینکه برروی پارچه های ابریشمی غوطه ور هستند . نور طلایی رنگ خورشید به درون اقیانوس نفوذ می کند و بر لابلای تپه های مرجانی آبی رنگ می تابد، گویی که نقاشی چیره دست این صحنه عظیم و باشکوه و زیبا را نقاشی نموده است. هر چند هیچ چیزی نمی توناد جایگزین اقیانوس بیکران آبی شود ولی با این نرم افزار به این حقیقت پی خواهید برد که در دنیای مجازی نیز میتوان به حسی مشابه آنچه در دنیای واقع به ان دست می یابیم، رسید و طبیعت را بصورت مجازی لمس نمود. صدا گذاری این نر افزار نیز به قدی زیبا و دل نشین می باشد که حس بود کنار دریا برروی ساحل را به بیننده القا می کند.

میثم تات حصاری بازدید : 74 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

آیا تا به حال به فکر اجرای بازی های پلی استیشن در کامپیوتر خود بوده اید؟
تا به حال نرم افزارهای گوناگونی برای این کار تولید شده اند که هیچکدام موفقیتی جالبی کسب نکرده اند. ولی شبیه ساز VGS کاملترین و قدرتمند ترین و سریعترین این سری از نرم افزارها است که شما با استفاده از این برنامه می توانید اکثر بازی های پلی استیشن ۱ را در کامپیوتر خود اجرا نمائید.در مجموع توسط این نرم افزار دو روش برای اجرای بازیهای پلی استیشن در کامپیوتر وجود دارد.
- روش اول :
شما کافی است سی دی بازی مورد نظر را درون سی دی رام کامپیوتر خود قرار داده و بعد با اجرای این نرم افزار به راحتی بازی مورد نظر را در کامپیوتر خود انجام دهید.

- روش دوم :
شما می توانید به کمک نرم افزارهایی مانند CloneCD و یا Nero از سی دی بازی مورد نظر Image گرفته و به کمک برنامه های درایو مجازی مانند Clone Drive بازی خود را اجرا کرده و سپس با نرم افزار VGS بازی را درون کامپیوتر انجام دهید که در اینصورت نیازی به قرار دادن سی دی بازی درون سی دی رام نیست.

 

vgame اجرای بازی های پلی استیشن در کامپیوتر   Virtual Game Station 1.41

میثم تات حصاری بازدید : 74 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۷۱ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .

 

Desktop Wallpapers S5 مجموعه 71 والپیپر با کیفیت برای دسکتاپ Desktop Wallpapers

 

میثم تات حصاری بازدید : 70 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

مجموعه ایی شامل ۶۰ پس زمینه فوق العاده زیبا برای موبایل در سایز ۳۲۰×۲۴۰ پیکسل و با موضوعات مختلف که در سایت دانلود ها.کام در اختیار شما قرار گرفته است.
 

60 240x320 wallpapers 60 پس زمينه فوق العاده زيبا مخصوص موبايل

میثم تات حصاری بازدید : 74 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

مجموعه ۳۰ تایی از زیباترین والپیپر ها را میتوانید از دانلودها دریافت نمایید . این مجموعه با نام والپیپر های سه بعدی و فرمت Jpeg ، با کیفیت HD برای شما عزیزان تدارک دیده شده . پیشنهاد میکنم این مجموعه عالی را از دست ندهید .

 

3d cover مجموعه ای از والپیپرهای سه بعدی 3D

میثم تات حصاری بازدید : 78 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

مجموعه ۲۰ تایی ازبهترین والپیپرها را با کیفیت عالی میتوانید از دانلودها دریافت نمایید. این مجموعه با نام Nature Wallpapers  و فرمت Jpeg است . و میتوان به عنوان بکگراد نیز استفاده نمود توصیه میکنیم این مجموعه زیبا را حتما دانلود نمایید.

 

nature downloadha.com مجموعه اي از والپيپرهاي طبيعت با نام Nature Wallpapers

 

میثم تات حصاری بازدید : 81 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

مجموعه آیکون های فوق العاده برای کامیپوتر را میتوانید از سایت دانلودها دریافت نمایید.کاربران میتوانند این ایکون های زیبا را برای تنوع در کامپیوتر خود استفاده نمایند این آیکون ها داری کیفیت بالایی است توصیه میکنیم این مجموعه را حتما دانلود نمایید . 

 

Untitled 1 مجموعه آیکون های زیبا با نام Beautiful Icons

میثم تات حصاری بازدید : 101 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

مجموعه ۴۱ تایی از والپیپرهای طبیعت را با کیفیت خوب میتوانید از دانلودها دریافت نمایید. این مجموعه با نام Vietnam Nature و دارای سایز ۱۰۲۴×۳۷۴-۱۹۲۰×۱۲۰۰ و فرمت Jpeg است . و میتوان به عنوان بکگراد نیز استفاده نمود توصیه میکنیم این مجموعه زیبا را حتما دانلود نمایید.

 

Vietnam%20Nature%20 والپیپرهای باکیفیت و زیبا از طبیعت Vietnam Nature

 

میثم تات حصاری بازدید : 86 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

مجموعه ۵۴ تایی ازبهترین والپیپرها را با کیفیت خوب میتوانید از دانلودها دریافت نمایید. این مجموعه با نام Wallpaper Best Collection  و فرمت Jpeg است . و میتوان به عنوان بکگراد نیز استفاده نمود توصیه میکنیم این مجموعه زیبا را حتما دانلود نمایید.

 

wallpaper pack downloadha.com مجموعه اي از بهترين والپيپرها Wallpaper Best Collection

میثم تات حصاری بازدید : 81 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

اسکرین سیور فوق العاده قلب های حبابی برای ویندوز ایکس پی و ۲۰۰۰ .قطعا اگر با ویندوز ویستا کار کرده باشید متوجه میشوید که این اسکرین سیور زیبا در ویندوز ویستا موجود است اما به دلیل اینکه این اسکرین سیور طرفداران زیادی داشته , برنامه نویسان آنرا به ویندوز ایکس پی و ۲۰۰۰ برگردانده اند.
این اسکرین سیور دارای حجم بسیار کمی برای دانلود است و شما میتوانید آنرا به راحتی دانلود کرده و از آن در محیط ویندوز خود استفاده کنید.

 

heart bubble screensaver xp دانلود اسکرین سیور قلب های حبابی Heart Bubble ScreenSaver

میثم تات حصاری بازدید : 70 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

VirtualBox نام نرم افزاری است که به کاربران اجازه استفاده از چندین سیستم عامل را به صورت مجازی به کاربر می دهد. این نرم افزار از بسیاری جهات از VMware Workstation بهتر عمل میکند. برای مثال حجم VMware Workstation حدودا ۵۵۰ مگابایت حجم دارد و به طبع هنگام نصب هم فضای نسبتا زیادی را نیاز دارد. بالعکس VirtualBox شرکت Sun تنها حدود ۳۵ مگابایت حجم دارد و اصلا قابل مقایسه با حجم VMware Workstation نیست.

میثم تات حصاری بازدید : 100 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

SpeedCommander نام نرم افزاری است که تجربه ای جالب از گشتن در میان اطلاعات هارد دیسک را برای شما به ارمغان می آورد این نرم افزار تمامی امکانات لازم را در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل های خود را کپی کنید ، آنها را مرتب نمایید ، فایل ها را منتقل کنید و یا آنها راحذف نمایید. همچنین می توانید برای سهولت و سرعت بیشتر در انجام کارها از کلیدهای ترکیبی صفحه کلید نیز بهره بگیرید. ویژگی های این نرم افزار امکان استفاده از کلیدهای ترکیبی صفحه کلید ، امکان حذف ، مرتب سازی ، کپی و انتقال فایل ها و فولدرها ، دارای دو پنجره مجزا برای مسیر و محتویات و … است .

 

SpeedCommander 15.30.7600 نرم افزار مدیریت حرفه ای فایل SpeedCommander 15.30.7600

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 488
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 194
  • باردید دیروز : 242
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 436
  • بازدید ماه : 436
  • بازدید سال : 10,717
  • بازدید کلی : 170,515