loading...
دانلودک ها
میثم تات حصاری بازدید : 77 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

Samurai II: Vengeance همانطور که از نامش بر می آید یک بازی رزمی است اما نه همانند سایر بازی هایی که تا کنون انجام دادید بلکه با یک گیم پلی خارق العاده و گرافیک حیرت انگیز که شما را در دل جنگ های رزمی خواهد برد . در این بازی ۳ بعدی شما در نقش یک سامورایی سعی در اجرای عدالت و نابودی دشمنان دارید. گرافیک بازی بسیار عالی بوده و در حالت ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می شود! دشمنان جدید، مهارت های بیشتر، محیط های وسیع تر و دوربین جدید همگی این بازی را به یکی از بهترین بازی های اکشن iOS تبدیل کرده اند!اگر علاقه به بازی های رزمی هستید پیشنهاد ما این است که Samurai II: Vengeance را از دست ندهید ! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.1 و بالاتر نیاز دارید.

 

Samurai II Vengeance 1.1 بازی سامورایی Samurai II: Vengeance v1.1.1 مخصوص آیفون و آیپد

میثم تات حصاری بازدید : 90 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

باز هم شرکت Rovio یک بازی جدید با حضور پرندگان خشمگین خود منتشر کرده است. این بار در فضایی کاملاً جدید و سه‌بعدی! در بازی Angry Birds Transformers شما با یک تجربه‌ی کاملاً جدید روبرو هستید، باید با استفاده از تانک و اسلح هایی که در اختیار شما قرار میگیرد باید با پرندگان رباتیک از نابودی جزیره Piggy Island جلوگیری کنید. همچنین با ادامه‌ی بازی توسط شما پرندگان جدیدی را می‌توانید برای رانندگی انتخاب کنید که قابلیت‌های گوناگون دارند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

Angry Birds Transformers 1.1 بازی پرندگان خشمگین Angry Birds Transformers v1.1.8 مخصوص آیفون و آیپد

میثم تات حصاری بازدید : 68 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

بازی Draw Something یک بازی حدسی جالبیست ! در این نرم افزار باید که آنلاین میباشد باید یه شی ، چیزی بکشید و دوستانتان را دعوت کنید تا آن ها حدسایشان را بازگو کنند و با درست جواب دادن امتیاز میگیرند و دفعه بعدی نوبت شماست و این بازی به همین صورت تکرار میشود . از دیگر ویژگی این بازی به صورت نوبتی ، انواع رنگ ها و ابزار ، قابلیت ارتقا ابزار نقاشی ، اشتراک گذاری نقاشی ها و … است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

Draw Something 2.3 بازی نقاشی Draw Something Pro 2.3.0 مخصوص آیفون و آیپد

میثم تات حصاری بازدید : 88 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

JetBrains IntelliJ IDEA یک نرم افزار مترجم زبان جاوا میباشد که از HTML / XHTML, XML / XSL, CSS, Ruby, و javascript پشتیبانی میکند.این نرم افزار دارای دارای محیطی گسترده برای برنامه نویس های تحت HTML ، XML ، CSS ، javascript ، PHP و SQL میباشد.این نرم افزار از کد های باز CVS ، Subversion ، Perforce ، Git ، ClearCase ، Team Foundation Server ، StarTeam و Visual SourceSafe نیز پشتیبانی میکند.این نرم افزار به صورت خودکار اشتباهات شما را بر طرف میکند.این نرم افزار امکانات کار تیمی مانند TeamCity Integration ، IDE Talk ، Eclipse Interoperability ، Shareable Configurations را نیز برای شما فراهم میکند.

 

JetBrains IntelliJ نرم افزار ساخت نرم افزار به زبان جاوا JetBrains IntelliJ IDEA 14.1.4.141.1532.4   نسخه Mac

میثم تات حصاری بازدید : 59 سه شنبه 11 فروردین 1394 نظرات (0)

Canabalt یک بازی روان و مهیج برای گوشی ها و تبلت های iOS می باشد . در این بازی می بایست برای نجات جان خود فرار کنید ! و با پرش از روی ساختمان ها و موانع ، مراحل بازی را طی کنید . اگر نتوانید با موفقیت از بالای یک ساختمان به دیگری پرش کنید مطمئناً جان خود را از دست خواهید داد . بازی به صورت ۲ بعدی می باشد که برخی از صحنه های آن به صورت سه بعدی طراحی شده اند . این بازی با کیفیت بالا (HD) ساخته شده است . لطفا توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

Canabalt 2.0 بازی سرگرم کننده Canabalt v2.0 مخصوص آیفون ، آیپد و آیپاد

میثم تات حصاری بازدید : 87 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)

کسی نیست که طرفدار بازی‌های سبک Racing باشد و با بازی محبوب Asphalt که توسط شرکت Gameloft منتشر می‌شود آشنایی نداشته باشد. حالا نسخه‌ی هشتم این بازی باز هم با تغییرات و بهبودهایی همراه بوده تا تجربه‌ی بازی بهتری را برای شما رقم بزند. بازی Asphalt 8 که در سبک Arcade است بر خلاف بازی‌های شبیه‌ساز رانندگی، تلاش می‌کند هیجان بازی را تا حدی که می‌تواند برای شما زیاد کند. در این بازی ۴۷ ماشین پرقدرت قرار داده شده است که ۸۰٪ آن‌ها ماشین‌های جدید هستند و ماشین‌هایی نظیر لامبورگینی، بوکاتی ویرون، فراری و پاگانی زندا در بازی قرار داده شده‌اند. در جاده‌ها قسمت‌هایی هستند که مانند سکوی پرش طراحی شده‌اند و با رفتن روی آن‌ها ماشین شما پرش‌های بلند و جذابی را تجربه می‌کند. همچنین در بازی ۹ محل متفاوت برای مسابقه دادن وجود دارد و در کل ۱۸۰ مرحله در حالت Career برای به پایان رساندن قرار داده شده است. لطفا توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

Asphalt 8 Airborne 1.4 بازی ماشین‌ سواری Asphalt 8: Airborne v1.4.0 – آیفون ، آیپد و آیپاد

میثم تات حصاری بازدید : 74 جمعه 07 آذر 1393 نظرات (0)

نرم افزار Viber ابزاری است که در بین انواع سیستم عامل‌های محبوب وجود داشته و امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. از نکات قابل توجه این برنامه می‌توان به این اشاره کرد که به طور خودکار تمام دوستانتان که Viber دارند را شناسایی کرده و به لیست دوستانتان اضافه می‌کند، پس دیگر لازم نیست دوستانتان را جداگانه به لیستی اضافه نمایید. این نرم افزار کاربردی را از دست ندهید. برای اجرای این برنامه به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

viber ارتباط رایگان با دوستانتان توسط Viber 3.1.5   آیفون و آیپد

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 488
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 116
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 251
  • باردید دیروز : 242
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 493
  • بازدید ماه : 493
  • بازدید سال : 10,774
  • بازدید کلی : 170,572