loading...
دانلودک ها
میثم تات حصاری بازدید : 148 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

KeyScrambler نرم افزار فوق العاده پر کاربرد جهت بالابردن امنیت در محیط اینترنت است . با این نرم افزار میتوانید بلافاصله با فشردن هر کلید از صفحه کلید رمز شده ی آن را در اختیار داشته باشید و هرگونه کی لاگر را از بین می برد و داده های حیاطی شما را محافظت می کند . KeyScrambler میتواند حروف و اعداد تایپ شده با صفحه کلید را بصورت کدهای مختلف و رمزگذاری شده درآورد تا از سرقت توسط کی لاگر ها جلوگیری کند . امنیت در خرید اینترنتی ، ساپورت انواع مرورگر ها مانند فایرفاکس ، کروم ، اپرا و … ، رابط گرافیکی کاربر پسند ، هماهنگی با سایر نرم افزارهای رمزگذار و … از امکانات این نرم افزار است .

 

KeyScrambler%203.8.0.0 نرم افزار رمز نگاری و رمز گذاری KeyScrambler 3.8.0.0

 

میثم تات حصاری بازدید : 70 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

Clean Space اگر شما نیز برایتان اتفاق اتفاده است که همواره به دلالیل امنیتی افراد سودجو در اینترنت شما را جستجو کرده و با پیدا رد شما در اینترنت مشکلات زیادی را بوجود آورده اند، با این برنامه می توانید این مشکل را رفع کرده و تمامی ردهای خود در اینترنت پاک کرده و خود را به صورت مخفی در اینترنت درآورید. با این نرم افزار امنیت شما در اتصالات اینترنت رفع شده و هیچ نفوذی نمی تواند شما را تهدید کند. هم اکنون می توانید این نرم افزار را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Clean Space Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار حذف ردپاهای اینترنتی Clean Space 2015.02

میثم تات حصاری بازدید : 54 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

IObit Malware Fighter Pro یک جاسوس افزار پیشرفته با امکانات بسیار می باشد که امکانات مختلفی را نظیر شناسایی و حذف سریع تروجان ها و ابزارهای تبلیغاتی انجام می دهد و در واقع سیستم را در برابر نفوذهای اینترنتی نیز ایمن نگه می دارد. هم اکنون می توانید این نرم افزار را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.
 

Malware Fighter Pro Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار حذف فایل های مخرب IObit Malware Fighter Pro v3.3.0.8

میثم تات حصاری بازدید : 112 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

AVG Internet Security 2015 جدیدترین نسخه اینترنت سیکوریتی شرکت ای وی جی می باشد که اخیرا نسخه جدید آن منتشر شده است. این برنامه به راحتی به تشخیص و شناسایی ویروس و بدافزارهای آلوده می پردازد و با مسدودسازی این نوع برنامه سیستم شما را در امنیت کامل نگه می دارد. شناسایی لینک های آلوده و همچنین حفاظت از اطلاعات شخصی شما در هنگام اتصالات آنلاین از وظایف اصلی این برنامه می باشد. هم اکنون می توانید نسخه جدید برنامه AVG Internet Security 2015 را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

AVG Internet Security 2015 Cover%28Downloadha.com%29 دانلود اینترنت سیکوریتی ای وی جی AVG Internet Security 2015 15.0 Build 6037 x86/x64

 

میثم تات حصاری بازدید : 108 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

Malwarebytes' Anti-Malware نرم افزاری مناسب برای از بین بردن انواع فایل های مخرب است. فایل های مخرب بد و بزرگ هستند! کامیپوتر شما در خطر آلوده شدن به انواع ویروس ها ، تروجان ها ، کرم های اینترنتی ، جاسوس افزارها و رویت کیت ها است. این نرم افزار برای مبارزه با اینگونه تهدیدات است و میتواند امنیت مناسبی را برایتان فراهم آورد. این نرم افزار به عنوان یک نرم افزار کمکی برای آنتی ویروس ها انتخاب بسیار عالی محسوب می شود. یکی از ویژگی های نرم افزارهای مخرب نفوذ سریع و گسترس برق آسا آنهاست که به همین دلیل نیاز به نرم افزاری ویژه در این زمینه برای مقابله با آنهاست. Malwarebytes' Anti-Malware به دلیل طراحی ویژه اش میتواند سریع عمل کند. این نرم افزار با داشتن آپدیت های منظم از جدیدترین خطرات مطلع است و با سازگاری با دیگر انتی ویروس ها امنیت بالایی را برایتان پدید خواهد آورد. 

 

Malwarebytes Anti Malware مبارزه با فایل های مخرب Malwarebytes Anti Malware Premium 2.1.8.1057

میثم تات حصاری بازدید : 84 جمعه 10 بهمن 1393 نظرات (1)

AdwCleaner نرم افزاری عالی و رایگان برای از بین بردن نرم افزارهای تبلیغاتی مزاحم و ناخواسته،تولبارهای ناخواسته،هایجکرها و adds-onهای ناخواسته نصب شده روی مرورگرها می باشد. در نگاه اول شاید حذف اینگونه ابزارها ساده به نظر رسیده و نیازی به نصب نرم افزار ثانوی جهت حذف آنها نباشد. ولی اگر ابزارهای مختلف مزاحم واقعاً جهت دزدی و یا تبلیغات و اسپم تولید شده باشند حذف آنها دردسرهای زیادی خواهد داشت. بنابراین نرم افزار AdwCleaner نرم افزار ساده و کارامد است که میتواند به راحتی نسبت به شناسایی ابزارهای جاسوسی و تبلیغات مزاحم و آنها را با چند کلیک ساده و بدون نیاز به ایجاد تنظیمات در مرورگرها و ویندوز حذف و پاکسازی نماید. نرم افزار بسیار سبک و آسان طراحی شده است.

 

AdwCleaner%204.109 نرم افزار مبارزه با ابزار های تبلیغاتی AdwCleaner 4.109

میثم تات حصاری بازدید : 79 جمعه 10 بهمن 1393 نظرات (0)

اگر شما به دنبال یک آنتی ویروس سبک و قدرتمتد میگردید و از گشتن برای کرک ها و سریال های آنتی ویروس تان خسته شده اید ، میتوانید از ۳۶۰Internet Security استفاده کنید . این نرم افزار یکی از نرم افزارهای در زمینه شناسایی و حذف تروجان ها می باشد که موتورهای این آنتی ویروس شامل موتور کلود انتی ویروس ۳۶۰ ، Machine learning cloud QVM engine و BitDefender می باشد. این نرم افزار سپر دفاعی برای جلوگیری از نفوذ هکرهاست یرای سیستم شما و به اصطلاح امنیت ۳۶۰ درجه را برای شما به ارمغان می اورد. ۳۶۰Internet Security شامل آنتی ویروس و ضد ابزارهای جاسوسی می باشد که جهت جلوگیری از ویروسی شدن سیستم و جلوگیری از به سرقت رفتن اطلاعات مورد استفاده قرار می گیرد.

 

360 Internet Security 5.0.0 نرم افزار امنیتی 360Internet Security 5.0.0

میثم تات حصاری بازدید : 76 پنجشنبه 06 آذر 1393 نظرات (0)

Agnitum Outpost Firewall Pro محصولی پر قدرتمند جهت محافظت از سیستم در برابر حملات اینترنتی و هکرها و انواع ابزارهای مخرب با استفاده فایروال و دیوار آتش می باشد. حضور در دنیای اینترنت بدون دارا بودن نرم افزار امنیتی قدرتمند ، اشتباه بزرگی است که برخی کاربران آن را نادیده می گیرند. دیوار آتش یا فایروال نیز ابزاری است که به صورت اختصاصی باید مورد توجه قرار گیرد ، حتی اگر روی سیستم نرم افزارهای آنتی ویروس نیز نصب باشد. Outpost Firewall Pro فایروالی قدرتمند و قدیمی است که امکانات فوق العاده ای جهت حفظ امنیت سیستم از نظر دیوار آتش دارا می باشد. این نرم افزار ضمن اینکه امکانات اتوماتیک فراوانی را برای حفظ امنیت در دنیای وب دارا می باشد و به صورت خودکار تنظیماتی را انجام میدهد ، کاملا امکان شخصی را فراهم آورده است و کاربر میتواند به راحتی تمام اتصالات سیستم به دنیای خارج را بررسی و کنترل نماید و در صورت لزوم تنظیمات خودکار نرم افزار را تغییر دهد. نرم افزار دارای ۶ حوزه اصلی به شرح My Security, Firewall, Proactive Protection, Anti-Spyware, Web Control, Event Viewer که به طور اختصار آنها را میتواند به امنیت من ، دیوار آتش ، حافظت لحظه ای و زنده ، ضد جاسوس افزار ، کنترل وب و نمایش رویداد (اتصالات) معرفی کرد. در بخش My Security امکان مشاهده برنامه های فعال وجود دارد ، در بخش Firewall میتوانید اتصالات به اینترنت و شبکه را بررسی و قفل نمایید ضمن اینکه این بخش پورت های کاربر را تحت کنترل دارد. و شاید مهم ترین و قابل اتکاترین بخش Proactive Protection است که اصلی ترین امکانات امنیتی در آن واقع شده است. Anti-Leak که حفره های امنیتی را پوشش خواهد داد ، System Guard محافظت از سیستم ، Application Guard محافظت از نرم افزارها و امکانات دیگری نظیر قفل کردن فایل ها و پوشه ها ، حذف ویروس ها فلش مموری ها و… در این بخش قرار دارند. anti-spyware نیز دارای ابزاری جهت حذف انواع Trojans, worms, spyware و دزدهای اینترنتی می باشد. Web Control نیز جهت بررسی ایمیل ها و سایت های آلوده است تا از این طریق نفوذ به سیستم صورت نپذیرد.

 

outpost firewall pro فایروال قدرتمند Outpost Firewall Pro 8.1.1.4312.687.1936

میثم تات حصاری بازدید : 84 جمعه 30 آبان 1393 نظرات (0)

The Cleaner نرم افزاری عالی و با میلیون ها کاربر محصول شرکت MooSoft می باشد که کاربران با استفاده از آن نسبت به حفظ امنیت اطلاعاتشان و جلوگیری از به سرقت رفتن آنها توسط انواع بد افزارها اقدام کنند. این نرم افزار میتواند انواع تروجان ها،کلید دزدها (Keyloggers) ، کرم های اینترنتی ، پسورد دزدها ، جاسوس افزارها ، Backdoors و Ransomware را از بین برده و سیستم را از وجود آنها پاکسازی نمایید. ما با استفاده از ترکیبی از تشریح، تجزیه و تحلیل رفتاری و ابتکارات به دفاع از داده های شما و حذف ویروس ها اقدام میکند. توسط این نرم افزار به سادگی یک کلیک میتواند نسبت به اسکن و حذف و آپدیت اقدام کنید و همچنین قابلیت اینکه خرابی های ناشی از وجود بدافزارها را تعمیر نمایید نیز وجود دارد. The Cleaner با مجهز بودن به انواع تکنولوژی ها و اسکن لحظه ای و زنده از آلوده شدن ویندوز به انواع بدافزارها جلوگیری میکند. قابلیت تنظیم جهت اسکن های برنامه ریزی شده و آپدیت های برنامه ریزی شده نیز توسط نرم افزار میسر شده است. همچنین این نرم افزار با سازگاری داشتن با انواع آنتی ویروس ها و فایروال های معتبر میتواند دست به دست آنها امنیت کاملی را برایتان فراهم آورد.

 

the cleaner حفاظت،جلوگیری و بازیابی سیستم از ابزار مخرب The Cleaner 9.0.0.1121

میثم تات حصاری بازدید : 114 جمعه 30 آبان 1393 نظرات (0)

USB Block نرم افزاری عالی برای جلوگیری از رد و بدل و سرقت اطلاعات کامپیوتر از طریق حافظه های usb،هارد های اکسترنال(خارجی)،دیوایس های خارجی و cd و dvd می باشد. جلوگیری از رد و بدل اطلاعات و سرقت آنها از طریق قفل کردن و محافظت کردن از پورت usb و درایورهای رایت cd و dvd می باشد. USB Block وظیف بلاک کردن همه انواع دستگاه های ذخیره سازی از دسترسی به داده های و در این راه مانع از کپی غیر قانونی، تکرار، سرقت و نشت داده های کاربر را برعهده دارد. USB Block با پسورد قراردادن روی پورت usb،سی دی،دی وی دی،فلاپی درایور از اتصال هرگونه دستگاه و حافظه جلوگیری خواهد کرد و هرکاربر غیر از مدیر برای متصل کردن آنها نیازمند پسورد خواهد داشت و غیر از این راهی برای اتصال و استفاده از موارد نامبرده را نخواهد داشت. این نرم افزار همچنین میتواند از اتصال کامپیوترهای بین شبکه نیز جلوگیری به عمل آورد. این نرم افزار در حالت safe mode نیز فعال بوده و از این بابت که کاربر غیرمجاز با دور زدن نرم افزار از حالت Safe mode بتواند اطلاعاتتان را به سرقت ببرد نیز مطمئن باشید همچنین کسی بدون داشتن پسورد اصلی قادر به حذف نرم افزار و از بین بردن فایل های آن نمی باشد. قابلیت ساخت لیست سفید برای دسترسی بدون پسورد نیز مهیا شده است تا کاربر اصلی با مجاز قراردادن اتصال دستگاه های خود هربار برای اتصال نیازی به وارد نمودن پسورد نداشته باشد. همچنین نرم افزار توانایی ذخیره سازی تمامی اتصالات را دارد و در حافظه خود ذخیره سازی می نماید،همچنین اتصالات غیرمجاز را ضبط کرده و تلاش آنها برای ورود غیرمجاز را ثبت خواهد نمود.

 

USB Block قفل و محافظت از پورت usb با نرم افزار USB Block 1.5.5

میثم تات حصاری بازدید : 86 جمعه 30 آبان 1393 نظرات (0)

اگر برای مدیریت پسوردهایتان به مرورگرتان تکیه و اعتماد کرده اید و اگر هنوز برای ذخیره سازی پسوردهایتان از روش های قدیمی نظیر ذخیره سازی درون فایل های متنی استفاده میکنید ، باید بدانید که شما لطف بزرگی در حق هکرها و دزدها میکنید! در دنیای اینترنت خطرناک امروز بایستی برای ذخیره سازی هرگونه اطلاعاتی از نرم افزارهای امن و کدگذاری شده استفاده نمایید. LastPass نرم افزاری امن که مورد تایید اکثر تمامی وبسایت های معتبر نرم افزاری است که مخصوص نگهداری امن اطلاعات نظیر پسوردها و یوزرنیم ها می باشد. این نرم افزار ضمن اینکه توانایی کامل در زمینه ذخیره سازی امن پسوردها دارد ، میتواند فرم های ورود را به طور خودکار پر نماید. این نرم افزار برروی تمامی مرورگرهای محبوب نظیر Internet Explorer, Firefox, Google Chrome, Opera و Safari قابل اجراست و این امکان وجود دارد که تمامی اطلاعات ذخیره شده و تنظیم شده درون نرم افزار برروی تمامی مرورگرها قابل اجرا باشد. این نرم افزار ضمن نگهداری کاملاً امن پسوردها میتواند فضایی جهت نگهداری و نوشتن متن های سری را در اختیار کاربر قرار دهد. نرم افزار برای حفظ اطلاعات کاربر از روش های کدگذاری پیشرفته استفاده می نماید که تمامی آنها مورد تایید کارشناسان امنیت می باشد. جلوگیری از دسترسی key-loggerها به اطلاعات ورودی درون سایت ها و حملات فیشینگ نیز از قابلیت های امنیتی نرم افزار محسوب می گردد. قابلیت پشتیبان گیری و بازگردانی اطلاعات ذخیره سازی شده درون نرم افزار در مواقعی که کاربر قصد تغییر ویندوز را دارد یا به هر دلیلی اطلاعاتشان را از دست داده است از دیگر امکانات نرم افزار محسوب می گردد.

 

LastPass محافظت و مدیریت کامل پسوردها LastPass 3.0.6

میثم تات حصاری بازدید : 73 پنجشنبه 29 آبان 1393 نظرات (0)

Hide Folders نرم افزاری با قدمت بسیار زیاد است که از سال ۲۰۰۱ نسخه های آن در حال انتشار می باشد. این نرم افزار قدرتمند مخصوص محافظت از فایل ها و فولدرها با ایجاد محدودیت هایی نظیر مخفی کردن و قفل گذاشتن روی آنها می باشد. توسط این نرم افزار کاربران میتوانند به راحتی هر تعداد فایل و فولدرها را که میخواهند از دسترس دیگران دور نگهدارند. این نرم افزار علاوه بر قابلیت مخفی کردن فایل ها و فولدرها و قرار دادن پسورد روی آنها ، میتواند محدودیت هایی نظیر جلوگیری از حذف شدن و یا فقط قابل خواندن بودن فایل ایجاد کند. قابلیت فقط قابل خواندن بودن (Read Only) ضمن اینکه از حذف شدن آن فایل یا فولدر جلوگیری میکند از ویرایش آن فایل یا فولدر نیز جلوگیری به عمل می آورد. نرم افزار از فرمت های NTFS, FAT32, exFAT و FAT پشتیبانی میکند. برای دستیابی به نرم افزار نیاز به پسورد است و جز شما کاربر دیگری نمیتواند بر نرم افزار کنترل داشته باشد. در حالت safe mode نیز تنظیمات به خودی خود باقی خواهند ماند. همچنین برای پاک کردن نرم افزار نیز نیاز به پسورد خواهد بود. برای سرعت انجام کارها میتوانید کلید میانبر نیز تعریف کنید.

 

hide folders 2012 قفل و مخفی سازی اطلاعات Hide Folders 2012 4.3.4 Final

 

 

میثم تات حصاری بازدید : 85 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

Norton AntiVirus 2010 نام آنتی ویروس بسیار معروف شرکت Symantec می باشد که از قدیمی ترین آنتی ویروس های جهان محسوب می شود. این آنتی ویروس از محبوبیت بسیار زیادی بین مخاطبان برخوردار است. نسخه ی ۲۰۱۰ این محصول با تغییرات بسیار زیادی به کاربران عرضه شده است که Symantec این نسخه را سریعترین ، قدرتمندترین و آماده ترین آنتی ویروس خود معرفی کرده است. همچنین پیش بینی شده است که این محصول به زودی جای بسیاری از آنتی ویروس ها را اشغال خواهد کرد و انتخاب بسیاری از کاربران خواهد بود. زیرا این آنتی ویروس با تمامی سیستم ها با سخت افزار قوی و ضعیف سازگاری کامل دارد و مقدار بسیار کمی از حافظه رم را جهت فعالیت خود اشغال می کند. این امر باعث محبوبیت هرچه بیشتر آن میان کاربران خواهد شد. چیزی که دیگر شرکت های مشابه کمتر به آن توجه کرده اند و بیشتر آن ها محصولاتی سازگار با سیستم های قدرتمند تولید می کنند. با این نسخه از نرم افزار شما به صورت لحظه ای به روز می شوید ، در واقع هیچگاه نباید نگران به روز رسانی دیتابیس آنتی ویروس خود باشید ، زیرا برنامه به صورت خودکار به روز رسانی می شود. این بسته شامل آنتی ویروس و ضد ابزارهای جاسوسی می باشد که جهت جلوگیری از ویروسی شدن سیستم و جلوگیری از به سرقت رفتن اطلاعات مورد استفاده قرار می گیرد. اما اگر باز هم می خواهید امنیت کامپیوتر و اطلاعات موجود بر روی آن را به طور کامل حفظ کنید ، کافی است تا از دیگر محصولات این شرکت استفاده کنید.
نسخه ی ۲۰۱۰ نرم افزار با تمامی محصولات و سیستم عامل های مایکروسافت سازگاری کامل دارد و از آن ها به طور کامل پشتیبانی می کند.

 

norton2010 نسخه جدید آنتی ویروس محبوب نورتون   Norton™ AntiVirus 2010

میثم تات حصاری بازدید : 80 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

McAfee Total Protection نام یک نرم افزار حفاظتی قدرتمند از کمپانی معروف McAfee می باشد که نام آن برای کاربران دنیای نرم افزار و اینترنت ناشناخته نیست و محصولات امنیتی این شرکت همیشه مورد استفاده افراد حرفه ای بوده است. در این نرم افزار قدرتمند که نسخه ۲۰۰۹ آن به تازگی برای کاربران ارائه شده است می توان اقدامات مدیریتی امنیتی مناسبی را بر روی یک شبکه اعمال نمود.
از ویژگی های این نرم افزار می توان به توانایی اعمال سیستم های امنیتی یکپارچه و تعریف شده توسط مدیر بر روی سیستم های شبکه ، شناسایی نقاط ضعف و آسیب پذیری های شبکه تحت نظارت و معرفی آن ها به مدیریت ، توانایی مدیریت آسان بر شبکه با استفاده از ابزارهای موجود در برنامه ، توانایی جلوگیری  و کاهش حملات ۰day ( حملاتی که بر روی نقاط ضعف عمومی نشده بر روی سیستم ها صورت می گیرد ) به سیستم ها با بهبود قسمت دفاعی و دفع اکسپلویت های مخرب به صورت خودکار و تحلیل آن توسط نرم افزار و اقدام به Patch نمودن نقطه آسیپ پذیر ، شناسایی rootkit ها و نابودی آن ها ، توانایی استفاده از اینترنت و وب سایت ها توسط کاربران شبکه با اطمینان با استفاده از ابزار هشدار دهنده در مورد وب سایت های خطرناک احتمالی و آگاه سازی آن ها  و غیره  اشاره نمود.

 

mcafee بسته امنیتی مکافی McAfee Total Protection 2009

میثم تات حصاری بازدید : 85 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

شاید شما فکر کنید که تروجان همان ویروس است که به سیستم حمله می کند و باعث نابود شدن اطلاعات شما میشود. ولی تروجان یک فایل جاسوسی میباشد که توسط هکر با توجه به نیاز به اطلاعاتی که میخواهد به دست بیاورد برای قربانی فرستاده میشود. که نوع بسیار مهمی از تحدیدهای اینترنتی میباشد. پس با ماهیت مشخص تروجان را نمی توان ویروس برشمرد. هکر ها بر اساس نیازهای خود به اطلاعات قربانی که میتواند پسورد ایمیل،آیدی شخص،اکانت اینترنتی،نام و پسورد رایانه شما و … میباشد تروجان خود را آماده سازی میکند. این تروجان ها از کجا وارد سیستم ما میشود و ممکن است چه مشکلاتی برای رایانه ما بوجود آوردند. شاید برای شما پیش آمده باشد که در چت لینک هایی برای شما فرستاده شود این آدرس اینترنتی های مشکوک که اصولا هکر ها برای نفوذ به رایانه شما ارسال میکنند حاوی کدهای مخربی میباشد که با کیک کردن بر روی لینک و رفت به آدرس اینترنتی ممکن است فایلهای مخرب بر روی سیستم شما نصب شود. این تروجان ها با ارسال فایلهای آلوده بر روی سیستم قربانی شروع به کار میکند و به صورت مخفیانه به فعالیت خود ادامه میدهد و اطلاعات شما را برای هکر ارسال میکند.

 

t.r پاک کردن تمام تروجان ها با Trojan Remover v6.8.1 Build 2591

میثم تات حصاری بازدید : 73 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

همه کاربران حرفه ای و حتی کاربران تازه کار اینترنت مرورگر معروف و پرطرفدار موزیلا فایرفاکس را می شناسند . این مرورگر فوق العاده و سریع از همه جهات از دیگر مرورگرها پیشی گرفته است و در همین چند ماه پیش رکورد ۱۰۰ میلیون دانلود را زد . ولی هم اکنون مرورگر اینترنت اکسپلورر به دلیل اینکه همیشه کاربران مبتدی از حرفه ای ها بیشتر هستند ، از نظر کاربر از فایرفاکس قدرتمند جلوتر است . فایرفاکس امنیت کامل را برای یک کاربر به ارمغان می آورد و این شرکت همیشه در تولید یک مرورگر امن،سریع و قدرتمند در تلاش بوده است . فایرفاکس از قابلیت های فوق العاده ای همچون باز کردن تب ، مدیریت دانلود ، توانایی اینکه آخرین پنجره های شما را ذخیره کند و در بازدید بعدی همان ها را به شما نشان دهد ، امنیت بالا و بلوک کردن صفحات دارای اسپم و ویروس ، جلوگیری از باز شدن صفحات pop up ، توانایی ذخیره فایل های فلش ، دارا بودن قسمت Most Visited ، آر اس اس خوان ، ذخیره پسوردها به راحتی ، ذخیره صفحات برای بارگذاری سریعتر برای بازدید بعدی ، توانایی پاک کردن فقط بخشی از History ، سازگاری با کنترل پنل هاست ها و…
مرورگری فوق سریع که با ۱۵۰۰۰ تغییر در نسخه ۳ و ده ها تغییر در این نسخه این مژده را به کاربران می دهند که بتوانند از نهایت سرعت در بارگزاری صفحات وب بهره ببرند. این نسخه که از تغییرات متعددی در جاوااسکریپت ها شروع و در لوگو خاتمه می یابد قادر است تا علاوه بر پشتیبانی از HTML 5 در بارگزاری صفحات وب هم در کمترین زمان ممکن عمل نماید. 
شاید مهم ترین قابلیت های موزیلا را بتوان در سرعت بالا در بارگزاری صفحات ، لود سریع تصاویر ، سازگاری با تمامی استانداردهای تحت وب ، سازگار با تمامی پروتوکل ها و محیط کاربری جذاب و البته ساده و  کاربر پسند اشاره نمود. ضمن آن که این مرورگر در مقایسه با رقبای اصلی خود از حجم بسیار مناسب تری نسبت به قابلیت های گسترده بهره می برد و همین عامل هم در انتخاب کاربران نقش مهمی دارد.
پلاگین ها و افزونه های متعدد این مرورگر را می توان از قابلیت های مهم و کلیدی آن برشمرد. همین افزونه هایی که کاربران به بسیاری از آن ها وابسته بوده و در موارد متعدد از آن ها به عنوان یک نرم افزار بهره می برند در حالی که آن ها تنها یک ابزار ساده محسوب می شوند که هیچ فضای اضافی از سیستم را اشغال نمی کنند.

 

ff3.5 دانلود قدرتمندترین مرورگر دنیا Mozilla Firefox 3.5.3

میثم تات حصاری بازدید : 70 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

دیگر نرم افزار امنیتی که ساعت ها پیش Kaspersky به روزرسانی جدیدی از آن را به شکل و شمایلی جدیدتر ارائه نمود ، Kaspersky Antivirus 2010 نام دارد. همانطور که از نامش هم پیداست این نرم افزار امنیتی آنتی ویروس معروف شرکت Kaspersky نیز می باشد که چند سالی است به عنوان یکی از محبوب ترین ها در میان کاربران مورد استفاده قرار می گیرد. این آنتی ویروس فوق العاده قدرتمند که از محیط کاربری جدیدی هم بهره می برد قادر است تا با دارا بودن سرعت مناسب ، بانک اطلاعاتی قدرتمند از تمامی فایل های مخرب و به روز رسانی های مداوم و سریع امنیتی پایدار و مثال زدنی را برای کاربران به همراه آورد. تفاوت بسته امنیتی Internet Security با Antivirus در این است که در بسته Internet Security موارد خاصی که برای کاربرانی که مدام با اینترنت سر و کار دارند مناسب تر است ، اما شکی نیست که آنتی ویروس کسپر هم یکی از قدرتمندترین ها محسوب می شود.

 

kaspersky downloadha.com امنيت واقعي گردش در اينترنت با Kaspersky Package 2010

 
میثم تات حصاری بازدید : 91 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

Rohos Logon Key 2.7 نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران می توانند مانع از دسترسی افراد مختلف به غیر از خود به سیستم شوند. شیوه کار این نرم افزار با کیله نرم افزارهای امنیتی که بر روی سیستم نصب می شوند متفاوت است. کاربر برای استفاده از امکانات این نرم افزار علاوه بر نصب برنامه در سیستم نیازمند استفاده از یک حافظه USB را نیز دارد. شما با استفاده از نرم افزار و USB Flash خود سیستم خود را قفل می کنید و در هر بار اجرای سیستم عامل و برای دسترسی به اطلاعات نیازمند اتصال Usb Flash خود به سیستم می باشید. در واقع حافظه USB شما به عنوان کلید امنیتی کامپیوتر شما می باشد. شیوه کار این نرم افزار بدین صورت است که بعد از نصب برنامه و اتصال USB Flash به سیستم شما در درون برنامه با استفاده از یک کلید یک کلید امنیتی را بر روی حافظه فلش خود ایجاد می کنید تا در راه اندازی مجدد سیستم عامل و در زمان درخواست آن کلید رمزنگاری شده ، با اتصال Usb flash به پورت usb خود کلید را به برنامه معرفی کنید. بدین صورت دیگر تنها افرادی به سیستم شما دسترسی خواهند داشت که حافظه USB مورد نظر در اختیارشان باشد . این نرم افزار محصولی از شرکت Tesline-Service SRLمی باشد.

rohos downloadha.com با usb فلش ، كامپوتر خود را قفل كنيد با Rohos Logon Key 2.7

میثم تات حصاری بازدید : 82 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

 Zone Alaram یکی از قدیمی ترین نرم افزار های محافظتی ویندوز است، که با توجه ورود نرم افزارهای امنیتی مشابه به بازار نرم افزار، ZoneAlarm هنوز جایگاه خود را از دست نداده است، و همچنان بهترین انتخاب میباشد. ZoneAlarm بتدریج با افزودن شدن قابلیت های مختلفی همچون ضد ویروس، ضد اسپم و … به آن به یکی از نرم افزارهای امنیتی قدرتمند تبدیل شد! با نصب ZoneAlarm میتوانید با خیال راحت در اینترنت به گشت و گذار بپردازید، این برنامه کلیه فعالیت های اینترنتی شما را تحت کنترل خود میگیرد، اگر هکری قصد نفوذ به سیستم شما راداشته باشد. ZoneAlarm شما را آگاه میسازد و آی پی هکر را نیز به شما نشان میدهد، اگر برنامه ی مخربی به طور ناخواسته روی سیستم شما قرار گرفته باشد و بخواهد مخفیانه به تبادل اطلاعات بپردازد ZoneAlarm شما را آگاه میکند، در واقع هرگونه فعالیت اینترنتی که بخواهد انجام شود ملزم به کسب تائید شما میباشد.

 

ZoneAlarm downloadha.com مجموعه نرم افزارهاي امنيتي Zone Alaram 2010

میثم تات حصاری بازدید : 79 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

ویروس های جدیدی که در اکثر دانشگاه ها و مراکز پُر کامپیوتر وجود دارند وارد فلش شده و پوشه های آن را مخفی می کنند و میانبری برای آن ها قرار می دهند که با زدن آنها ابتدا خود ویروس فعال شده و سپس پوشه در پنجره جدیدی باز می شود. با No Hidden کافی است ابتدا اتوران سیستم خود را غیر فعال کنید سپس فلش را به سیستم بزنید و بدون اینکه فلش را باز کنید نرم افزار را باز کرده و از لیست کشویی اولی درایو را انتخاب کنید، سپس بر روی دکمه “خارج سازی تمامی موارد در فلش دیسک از حالت مخفی شدگی سیستم” کلیک نمایید. حال سیستم از شما می پرسید درایور مورد نظر را برای چک کردن موارد باز کند تا بتوانید در داخل فلش فایل ها را چک کنید.

 

No Hidden v2.2 نرم افزار رفع مخفی شدن فایل بر اثر ویروس No Hidden v2.2

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 488
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 102
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 232
  • باردید دیروز : 242
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 474
  • بازدید ماه : 474
  • بازدید سال : 10,755
  • بازدید کلی : 170,553