loading...
دانلودک ها
میثم تات حصاری بازدید : 92 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

AVG Internet Security 9.0.663.1703 Multilingual : نسخه جدید اینترنت سیکوریتی Avg منتشر شد. محافظتی جامع و اساسی بر روی کامپیوترتان برضد ویروس ها و برنامه های مخرب اینترنتی انجام دهید! این محصول بی همتا امنیت اینترنتی شکست ناپذیری از طریق محافظت درمقابل ویروس ها، برنامه های جاسوسی، هکرها، اسپم و سایت های نامناسب برای شما فراهم می کند. 
AVG Internet Security یک راه حل قابل اعتماد برای کاربران خانگی و یا شرکت های کوچک می باشد که استفاده از آن نیز بسیار اسان است و توسط میلیون ها کاربر در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. 
این نرم افزار، محافظتی اساسی و همه جانبه برای ویندوز بر علیه کلیه تهدیدهای آنلاین انجام می دهد. با استفاده از این برنامه می توانید با اطمینان خاطر در منزل و یا شرکت از اینترنت استفاده کنید.

 

avg امنيت واقعي در اينترنت با AVG Internet Security 9.0663

میثم تات حصاری بازدید : 90 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

نسخه جدیدتر VSO Image Resizer نرم افزاری مفید و کاربردی جهت تغییر سایز تصاویر در سریعترین زمان ممکن به صورت گروهی . 
امروزه همه ی انسان ها به دنبال راحتی و آسایش در هنگام انجام کارهای خود هستند که معمولآ سعی می کنند از راحترین و سریعترین راه ممکن به مقصود خود برسند که بهترین کیفیت را داشته باشد.در دنیای نرم افزار ها هم بدین گونه است که همه بدنبال آن دسته از نرم افزارهایی هستند که در کمترین زمان ممکن بهترین کیفیت را در خروجی ارائه می دهند.برنامه هایی که جهت ویرایش تصاویر طراحی شده اند هم از این قائده مستثنی نیستند در واقع نرم افزاری که در سریعترین زمان ممکن ویرایش مورد نظر را بر روی تصویر انجام دهد از محبوبیت بیشتری نسبت به سایرین برخوردار است.
VSO Image Resizer نرم افزاری است که به شما این امکان را می دهد تا به راحتی در سریعترین زمان ممکن اندازه تصاویرتان را تغییر دهید.در واقع شما با وارد کردن تصویر و یا تصاویر مورد نظر خود در Add List نرم افزار، می توانید سایز آنها را کوچک و یا بزرگ کنید.تا به حال نرم افزار های گوناگونی برای اینکار طراحی و ساخته شده اما هیچ کدام از آن ها نمی توانند در زمان کم و با کیفیت مناسب به طور گروهی سایز عکس را تغییر دهند.در این نرم افزار قسمتی صرفآ جهت راحتی کاربران طراحی شده که پس از نصب اگر کاربر بر روی یک عکس و یا تعدادی عکس کلیک راست کند در منوی باز شده قسمتی را خواهید دید که به کمک آن به راحتی می تواند وارد نرم افزار شود و سایز تصاویر خود را تغییر دهد.
از نکات جالب توجه نرم افزار VSO Image Resizer می توان به اندازه های از قبل تعیین شده و آماده موجود در آن اشاره کرد که کاربر بدون وارد کردن سایز تصویر خود در قسمت Resolution نرم افزار یکی از سایز های آماده را انتخاب می کند. از قابلیت های دیگر این نرم افزار امکان استفاده از آن به دو صورت حرفه ای و آماتور، که می توان به راحتی و بدون تنظیمات حرفه ای سایز تصاویر را تغییر داد. قسمت های حرفه ای مخصوص آن دسته از کاربرانی طراحی شده که به نرم افزار هایی مانند فتوشاپ تسلط داشته باشند از جمله این قسمت ها می توان به ایجاد افکت و قابلیت فیـلـتر تصاویر اشاره کرد. همچنین این نرم افزار علاوه بر پشتیبانی از کلیه ی فرمتهای تصاویر و عکس، قابلیت تغییر سایز و ویرایش عکس های ذخیره شده در دوربین های دیجیتالی با فرمت های مختلف را نیز دارا است.

 

imageresiz تغییر سایز تصاویر در سریعترین زمان با VSO Image Resizer v3.0.0.30

میثم تات حصاری بازدید : 72 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

آیا تابه حال یک آکواریم سه بعدی را به گونه ای که بسیار واقعی به نظر رسد، مشاهده نموده اید؟
نرم افزار Aqua Real 3D اولین آکواریم سه بعدی است که از پیشرفته ترین فناوری ها درزمینه های ۳DVR (واقعیت دنیای مجازی) و بیومکانیک بهره می برد. در این آکواریم زیبا  بدون شک زیباترین موجودات در دنیای زیرآب را خواهید دید. در این نرم افزار حتی قادر به بازی کردن با این موجودات دوست داشتنی خواهید بود ، به آنها دست بزنید (البته با کلیک موس چرا که با این کار آنها را از این سو به آنسو می رانید)، به انها غذا بدهید ویا فقط به تماشای این صحنه های زیبا و دلنشین بنشینید و آنها را هنگامی که به زیبایی در باشکوه ترین آکواریم سه بعدی غوطه ور هستند تماشا نمایید. در حقیقت این نرم افزار نه تنها یک اسکرین سیور بسیار زیبا است، بلکه می تواند به عنوان دسکتاپ شمنا را به محیطی کاملا پویا و فعال تبدیل نماید، که می تواند تجربه واقعی ترین آکواریم مجازی با عالیترین کیفیت ممکن رابرای شما به ارمغان آورد.
پس از اینکه نرم افزار Aqua Real 3D را نصب نمودید، بر روی آیکون میانبر ایجاد شده بر روی دسکتاپ خود کلیک نمایید، چیزی که مشاهده خواهید نمود، تنها یک برنامه کامپیوتری ساده نخواهد بود، پنجره ای که باز خواهید نمود از دسکتاپ شما تا اقیانوسی بی انتها گسترده می شود. چیزی که به شما ارائه می شود تنها تعدادی از نقاط روشن ودرخشان نمی باشد بلکه، عروس های زیبای دریایی و مرجان های باشکوه و دیگر موجودات زیبا را خواهید دید که درون آب شناور هستند. گروهی از ماهی ها شناکنان به دنبال یکدیگر هستند مانند اینکه برروی پارچه های ابریشمی غوطه ور هستند . نور طلایی رنگ خورشید به درون اقیانوس نفوذ می کند و بر لابلای تپه های مرجانی آبی رنگ می تابد، گویی که نقاشی چیره دست این صحنه عظیم و باشکوه و زیبا را نقاشی نموده است. هر چند هیچ چیزی نمی توناد جایگزین اقیانوس بیکران آبی شود ولی با این نرم افزار به این حقیقت پی خواهید برد که در دنیای مجازی نیز میتوان به حسی مشابه آنچه در دنیای واقع به ان دست می یابیم، رسید و طبیعت را بصورت مجازی لمس نمود. صدا گذاری این نر افزار نیز به قدی زیبا و دل نشین می باشد که حس بود کنار دریا برروی ساحل را به بیننده القا می کند.

میثم تات حصاری بازدید : 73 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

Photo Effects Studio یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای ایجاد افکتهای زیبا بر روی تصاویر میباشد و به این منظور میتواند جایگزین مناسبی برای نرم افزار های گرافیکی حجیم و عمومی گردد.
منتهای سهولت در کار با این نرم افزار پیش بینی گردیده است به طوری که برای ایجاد تغییرات مورد نظرمان تنها کافی  است ابتدا تصویر مورد نظرمان را انتخاب کنیم ( گزینه Open ) و سپس از صفحه افکتهای مورد نظر Effect List از میان هشت گروه کلی :
Color رنگ lumination روشنایی Complex ترکیبی Artistic هنری Geometric هندسی Nature طبیعی Montage مبتنی بر جدا کردن اجزا و Basic پایه ، یکی را انتخاب کرده و وارد زیر گروه مربوط به آن گردیم .
هر دسته از این گروهها خود شامل چندین زیر گروه میباشند که در مجموع شامل چندین هزار افکت منفرد میگردد . پس از انتخاب تغییر مورد نظر تنها کافی است بر روی آن کلیک نماییم تا عکس اولیه به شکلی که به صورت پیش نمایش و بر روی عنوان افکت مورد نظر دیده میشود تبدیل گردد و پله آخر را هم که چنانکه همه عزیزان به خوبی بدان واقف میباشند Save یا ذخیره تصویر تغییر یافته میباشد .
در نرم افزار علاوه بر امکان اضافه نمود افکتهای اصلی بخشی نیز به عنوان Decoration پیش بینی گریده است که میتوان توسط آن انواع قابهای مجازی و نمادهای هنری چون شمع و پروانه و … را به تصویر اضافه نمود همچنین در این بخش امکان اضافه نمود متن به تصویر در نظر گرفته شده است .
نرم افزار کاملا Portable و بی نیاز از هر نوع کرک میباشد. تست امنیتی توسط آنتی ویروسهای Norton و Nod32 نرم افزار را بدون مشکل ارزیابی کرده اند. برای اجرای نرم افزار تنها کافی است فایل Photo Effects Studio.exe را اجرا فرمایید .

 

imageefect ایجاد افکت های زیبا بر روی تصاویر با Photo Effects Studio v2.27

میثم تات حصاری بازدید : 84 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (1)

BB FlashBack Pro نرم افزاری قدرتمند وبا کارایی آسان می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بتوانیداز تمامی فعالیتهایی که توسط ویندوز برروی کامپیوتر دسکتاپ خود انجام می دهید تصویر برداری نموده و بصورت فیلمی با فرمت دلخواه ذخیره نمایید، این نرم افزار دقیقا همان چیزی را که درون سیستم خود مشاهده می نمایید را ضبط می نماید. این نرم افزار با ویرایشگر داخلی خود که به شما اجازه میدهد تا برروی فیلمها با استفاده از متن و یا یک صدای ضبط شده که بیانگر چگونگی مراحل کاری است که می خواهید مثلا به عنوان آموزش برروی ویدئوی خود قرار دهید، فیلمها و تصاویر گرفته شده از دسکتاپ خود را ویرایش نمایید. نسخه منتشر کننده (Publisher) نرم افزار این توانایی را دارد که فایلهای خروجی را بصورت فیل فلش و یا ویدئوهای AVI ذخیره نموده تا فیلمهای ساخته شده توسط شما قابلیت ارائه برروی وبسایتهای مخلتلف یا اسناد را داشته باشند. ویرایش دسکتاپ نرم افزار نیز دارای یک عملکرد ساده فرستادن گزارش ” Send Report” می باشد که آخرین دقایق فعالیت های برروی صفحه نمایش را برروی یک میل گزارشی ضمنی پیوست نماید. با استفاده از این برنامه معنی فناوری برتر را درک خواهید نمود بدین معنی که با قابلیت ضبط با اجرای برنامه در پس زمینه و ویژگی غیر قابل شناسایی بودن حتی توسط کامپیوتر های مدرن می توانید حتی بدون اینکه شخص مورد نظر اطلاع داشته باشد، تمامی فعالیتهای وی را ضبط نمایید. با استفاده از این نرم افزار قدرتمند می توانید به سادگی ویدئوهای آموزشی برای نرم افزارها و یا دیگر آموزشهای مبنی بر کامپیوتر خود را ایجاد نمایید.

 

bbflash تصویر برداری از محیط های مختلف ویندوز با BB FlashBack Pro 2.6.4 Build 1293

میثم تات حصاری بازدید : 90 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

Monster Trucks Nitro بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده ای می باشد که در آن شما توسط کامیون ها و ماشین های بسیار بزرگ به مسابقه با دیگر کامیون های غول پیکر می پردازید. در ابتدا شما باید سعی کنید تا تمامی مسابقه ها را پیروز شوید تا بتوانید جایزه ی آن ها را بدست آورید! همینطور که مسابقه ها را پیروز شوید ، بر حساب پولی شما نیز افزوده می شود که این خود زمینه ی شرکت در مسابقات حرفه ای تر را فراهم می سازد. در مسابقات حرفه ای شما علاوه بر اینکه جوایز پولی آن ها را بدست می آورید ، به شما مدال های گوناگونی نیز داده می شود. در ضمن فراموش نکنید که برای شرکت در مسابقات حرفه ای ، شما مبلغی پول را برای ورود به این مسابقات پرداخت می کنید که در صورت برنده شدن علاوه بر پولی که از دیگر شرکت کنندگان دریافت می کنید ، پول خودتان نیز به شما پس داده می شود! پس همیشه سعی کنید جزء برندگان این سری از مسابقات باشید.

 

Monster Trucks Nitro 3 لذت مسابقه با ماشین های غول پیکر با بازی جذاب Monster Trucks Nitro 2.1.0

میثم تات حصاری بازدید : 77 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

یکی از فرمتهای رایج تصویری که امروزه زیاد در اینترنت مشاهده می شود فرمت Mkv می باشد این فرمت با حجم کم ولی با کیفیت بالا بسیار مورد استفاده ارائه کنندگان فیلم ها بر روی اینترنت می باشد ولی مشکل عمده ای که این فرمت تصویری دارد عدم ساپورت آن در دستگاه های خانگی و سیستم های پخش می باشد که علت آن هم جدید بودن این فرمت می باشد شرکت معتبر Xilisoft که سابقه طولانی در تولید نرم افزارهای تبدیل فایلهای ویدیویی و صوتی دارد نرم افزار Xilisoft MKV Converter را ارائه کرده است که به راحتی می توانید با چند کلیک ویدیو مورد نظر را به فرمت های تصویری رایج و قدیمی در آورید یک نکته بسیار خوبی که در این ورژن از نرم افزار استفاده شده سرعت بالای تبدیل و پشتیبانی از زیرنویسهای فارسی است برای این کار کافی است که زیر نویس فیلم مورد نظر خود را در کنار فیلم و همنام با آن کرده و کار تبدیل را انجام دهید تا زیرنویس به فیلم بچسبد!

 

mkvconvert تبدیل فرمت Mkv به سایر فرمت ها توسط Xilisoft MKV Converter 5.1.26.092

میثم تات حصاری بازدید : 83 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

در ماه سپتامبر سال ۱۹۴۳ ارتش رایش سوم تقریبا تمامی سرزمین های اروپا را اشغال می کنند. سرزمینهایی که توسط آلمانی ها فتح شده بودند از Brest، شهری واقع در سواحل غرب قاره اروپا تا حومه استالینگراد گسترده شده بودند. گروه های مقاومت متعددی در سرزمینهای اشغالی اروپا فعالیت می کردند. با استفاده از تاکتیک های غافل گیرانه و پشتیبانی از سوی مردم محلی ، آنها می توانستند بصورت موثرتری با تعداد بیشتری از سربازان مجهز و آموزش دیده به مقابله بپردازند.
دولت بریتانیا  یکی ازبهترین کوماندوهای خود را عازم اروپای مرکزی می نماید. لهستان، لیتوانی، اوکراین و بلاروس کشورهایی بودند که تحرکات مقاومت در آنها بیشرین تاثیر را داشتند. وضایف  انگلیسی ها شامل آموزش و پشتیبانی از چریکهای داخلی جنگنده در جسورانه ترین عملیات های تخریبی و منحرف کننده نظامی بود . در این میان، شما عازم ماموریتی نوعی می شوید که شامل منفجر کردن پل ها، یورش به کاروان های دشمن و جمع آوری مهمات و اسلحه های ضروری می باشد. شخص بازی کننده همچنین در یک دزدی بانک نیز شرکت می نماید و درنهایت نیز یک پایگاه تولید راکتهای V2 را نابود می کند.
ویژگی های این بازی فوق العاده جذاب را در ادامه می توانید مشاهده کنید.

 

dergame بازی جنگی و سراسر هیجان Battlestrike Force of Resistance

میثم تات حصاری بازدید : 70 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

برخی از نرم افزار های کوچکی هستند که با حجم کمی که دارند، قابلیت های ریز اما مفیدی را به رایانه اضافه می کنند که کار با رایانه را برای کاربران آسان تر می کنند. یکی از این نرم افزارها Send To Toys 2.5.0.0 است که در این مطلب سایت دانلودها به شما معرفی خواهیم کرد. برای پی بردن به ویژگی این نرم افزار، معرفی آن را با یک مثال شروع می کنیم. وقتی روی فایل ها، پوشه ها و برنامه های ویندوز، کلیک راست نشانگر ماوس خود را فشار دهید، گزینه ای به نام Send To را مشاهده می کنید. از این گزینه در بسیاری از موارد برای انتقال یک برنامه روی دسکتاپ و انتقال فایل یا پوشه ای روی حافظه فلش استفاده می شود. کاربران زیادی وجود دارند که دوست دارند گزینه های موجود در این منو را به دلخواه خود تغییر دهند.
برخی از آنها تمایل دارند که گزینه هایی را از آن حذف کنند و برخی دیگر نیز تمایل دارند تا گزینه هایی را به طور اختصاصی برای خودشان به این منو اضافه کنند. انجام این کار به طور معمول کمی پیچیده و زمان بر است و فقط کاربران حرفه ای قادر به انجام آن هستند اما با استفاده از نرم افزار ساده Send To Toys 2.5.0.0 انجام این کار در مدت زمانی بسیار کوتاه و توسط تمام کاربران امکان پذیر خواهد شد. به کمک این برنامه می توانید فایل های خود را به طور مستقیم به برنامه ها و مسیرهای مورد نظرتان انتقال دهید. این نرم افزار کمتر از یک مگابایت حجم دارد و استفاده از آن کاملا رایگان و بدون محدودیت است.

 

Send To Toys 2.5.0.0 انتقال مستقیم فایلها به مسیرهای مورد نظر در ویندوز با Send To Toys 2.5.0.0

 

میثم تات حصاری بازدید : 84 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار PdfGrabber این امکان را برای شما فراهم می آورد تا به سرعت و به سادگی اسناد پی دی اف خود را به تمامی فرمتهای اصلی دیگر تبدیل نمایید. این نرم افزار از فونت اصلی به کار رفته در سند پی دی اف برای نزدیک تر شدن هر چه بیشتر نتیجه کار به صفحه بندی فایل اصلی استفاده می نماید. بااستفاده از ویرایشگر محتوای نرم افزار نیز می توان انتخاب نمود که چه بخشی از فایل پی دی اف بایستی استخراج شود ویا اینکه تمامی فایل را بصورت یکجا تبدیل نمود. کنترل از راه دور از طریق خط فرمان، پوشه های کنترل شده و واسط کاربری COM کارهای روزانه شما با اسناد را آسانتر از همیشه می نماید. لایسنس های شبکه این نرم افزار نیز قابلیت استخراج همزمان فایل های پی دی اف برای چندین کاربر را بصورت یکجا برروی یک شبکه می دهد. همچنین با استفاده از این نرم افزارمی توانید تصمیم بگیرید که کدام یک از تصاویر سند پی دی اف بایستی استخراج گردد و یا اینکه تمامی سند را به تصویر تبدیل نمایید. همچنین این نسخه از نرم افزار برای کاربران حرفه ای نیز بخوبی مجهز گردیده است، قابلیتهای اضافی ارائه شده دراین نسخه شامل فرمتهای خروجی DXF/AutoCAD با آرایش صفحه ی دی اف، PowerPoint  و  XML، قابلیت استخراج چندین فایل پی دی اف بصور همزمان و گزینه برای کنترل از راه دور از طریق خط فرمان و یا عملکرد پوشه کنترل شده ” Monitored Folder” می باشند. می توان گفت که در حال حاضر این نرم افزار بهترین نمونه موجود در بازار برای تبدیل اسناد پی دی اف نوشته شده به زبان فارسی به فایلهای Word و غیره می باشد.

 

pdfgrabber تبدیل فرمت PDF به سایر فرمتها با پشتیبانی از زبان فارسی PdfGrabber 5.0.0.10 Pro

میثم تات حصاری بازدید : 65 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

Aztec Tribe بازی بسیار جالب و سرگرم کننده ای می باشد که شما در آن توسط Eons که یکی از افراد قبیله می باشد انتخاب می شوید تا محل مناسبی را برای برقراری سرزمین جدیدی برای قبیله پیدا کنید. شما در این راه باید سختی های بسیاری را متحمل شوید ، به عنوان مثال ممکن است در هنگام جستجوی یک سرزمین با دشمنان بسیاری روبه رو شوید که باید آن ها را نابود و از پای در آورید. یکی از علت هایی که قبیله شما تصمیم به مهاجرت به سرزمین دیگری را گرفته است ، وجود دشمنان بسیار و حمله ی متداول آن ها به قبیله می باشد. پیش از اینکه قبیله شما دشمنانی را داشته باشد ، شما در سرزمینی بسیار آرام با لذت زندگی می کردید. شما در هنگام جستجو باید به کشف معادن و منابع مختلفی که سر راهتان قرار دارد بپردازید تا از لحاظ مادی نیز قبیله تان را ثروتمند کنید و آن ها بتوانند به راحتی سرزمین جدشان را پایه گذاری کنند. پس از به پایان رساندن این ماموریت ، شما به یک استراحت طولانی مدت احتیاج خواهید داشت که افراد قبیله تمامی مقدمات را فراهم نموده اند و منتظر بازگشت شما از این ماموریت هستند.

 

aztecgame بازی استراتژیک جذاب Aztec Tribe 1.0.6

میثم تات حصاری بازدید : 77 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

Screensaver Factory نرم افزار شماره یک در جهان در زمینه ابزارهای ساخت و تولید نرم افزارهای محافظ صفحه نمایش می باشد. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا اسکرین سیورهای خیره کننده و شگفت انگیز در سطح حرفه ای تنها در عرض چند دقیقه بسازید. با استفاده از نرم افزار Screensaver Factory می توانید اسکرین سیورهای مصابق سلیقه خود درست نمایید ، میتوانید اسکرین سیورهای خود را از هر مجموعه تصویری دلخواه، ویدئو یا تصاویر متحرک فلش، به علاوه موسیقی پس زمینه و ایجاد نموده و با بیشاز ۱۰۰ افکت تصویری پیوندهنده زیبا و ملایم همراه نمایید. Screensaver Factory  قابلیت کاربری بسیار ساده  را دارا می باشد که شما را قادر می سازد تامحافظ های صفحه نمایشی کاملا مستقل با قابلیت نصب خودکار ایجاد نموده ویااینکه آنها را متناسب با اجرا از روی سی دی بسازید.

 

Screensaver Factory1 ساخت اسکرین سیور با استفاده از Screensaver Factory Enterprise v5.2 Retail

میثم تات حصاری بازدید : 85 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

Xilisoft RMVB Converter نرم افزاری است قدرتمند از شرکت بسیار معروف Xilisoft که قادر است در کمترین زمان ممکن فرمت RMVB را به فرمت هایی نظیر Avi , Mp4 , MPEG و سایر فرمت های محبوب و شناخته شده تبدیل کند. محدوده ی کاری این نرم افزار فقط به تبدیل فرمت RMVB به سایر فرمت ها محدود نمیشود ، بلکه قادر است تا سایر فرمت ها را نیز به فرمت RMVB تبدیل کند. مهم نیست که فایل ویدئویی شما در قالب کدام یک از فرمت های MKV, FLV, MPEG, DAT, VOB, WMV می باشد ، زیرا این نرم افزار از تمامی این فرمت ها به طور کامل پشتیبانی کرده و قادر است تا در کمترین زمان ممکن آن ها را به فرمت RMVB تبدیل کند. نرم افزار دارای تنظیمات بسیاری جهت تبدیل بوده و شما طبق نیاز خود می توانید به تنظیم آن ها بپردازید. همچنین اگر پردازنده سیستم شما از نوع دو هسته ای می باشد ، برنامه قادر است تا از حداکثر توان آن جهت تبدیل استفاده کند که این خود باعث می شود تا زمان تبدیل کاهش یابد و در وقت شما صرفه جویی شود.

 

rmvbconvert تبدیل فایل های RMVB با استفاده از Xilisoft RMVB Converter 5.1.26

میثم تات حصاری بازدید : 88 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

Norton AntiVirus 2010 نام آنتی ویروس بسیار معروف شرکت Symantec می باشد که از قدیمی ترین آنتی ویروس های جهان محسوب می شود. این آنتی ویروس از محبوبیت بسیار زیادی بین مخاطبان برخوردار است. نسخه ی ۲۰۱۰ این محصول با تغییرات بسیار زیادی به کاربران عرضه شده است که Symantec این نسخه را سریعترین ، قدرتمندترین و آماده ترین آنتی ویروس خود معرفی کرده است. همچنین پیش بینی شده است که این محصول به زودی جای بسیاری از آنتی ویروس ها را اشغال خواهد کرد و انتخاب بسیاری از کاربران خواهد بود. زیرا این آنتی ویروس با تمامی سیستم ها با سخت افزار قوی و ضعیف سازگاری کامل دارد و مقدار بسیار کمی از حافظه رم را جهت فعالیت خود اشغال می کند. این امر باعث محبوبیت هرچه بیشتر آن میان کاربران خواهد شد. چیزی که دیگر شرکت های مشابه کمتر به آن توجه کرده اند و بیشتر آن ها محصولاتی سازگار با سیستم های قدرتمند تولید می کنند. با این نسخه از نرم افزار شما به صورت لحظه ای به روز می شوید ، در واقع هیچگاه نباید نگران به روز رسانی دیتابیس آنتی ویروس خود باشید ، زیرا برنامه به صورت خودکار به روز رسانی می شود. این بسته شامل آنتی ویروس و ضد ابزارهای جاسوسی می باشد که جهت جلوگیری از ویروسی شدن سیستم و جلوگیری از به سرقت رفتن اطلاعات مورد استفاده قرار می گیرد. اما اگر باز هم می خواهید امنیت کامپیوتر و اطلاعات موجود بر روی آن را به طور کامل حفظ کنید ، کافی است تا از دیگر محصولات این شرکت استفاده کنید.
نسخه ی ۲۰۱۰ نرم افزار با تمامی محصولات و سیستم عامل های مایکروسافت سازگاری کامل دارد و از آن ها به طور کامل پشتیبانی می کند.

 

norton2010 نسخه جدید آنتی ویروس محبوب نورتون   Norton™ AntiVirus 2010

میثم تات حصاری بازدید : 78 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز War محصول جدید شرکت Glu Mobile که در سبک استراتژیک و جنگی ساخته شده است را برای شما آماده دانلود نموده ایم این بازی به صورت جاوا و در ابعاد ۱۷۶×۲۰۸, ۲۴۰×۳۲۰, ۳۲۰×۲۴۰, ۳۵۲×۴۱۶ پیکسل منتشر شده است.

 

War بازی جدید و استراتژیک War به صورت جاوا برای موبایل

میثم تات حصاری بازدید : 76 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی LucyQ Deluxe Portable یک بازی مرحله ای بسیار جالب است که حول محور یک داستان کودکانه جالب پیش می رود. شما به عنوان شخصیت بازی هر مرحله با توجه به تصویر کمکی که می بینید وارد مرحله بازی می شوید و تصویری در صفحه می بینید. سمت چپ صفحه تصاویر کوچکی که از تصویر بزرگ بریده شده اند وجود دارند که شما باید جای آنها را در تصویر اصلی پیدا کنید. با اینکه کار ساده ای به نظر می رسد اما پس از گذراندن چندین مرحله تبدیل به یک کار سخت و خسته کننده می شود که باید از تیز هوشی خودتان در جلو رفتن جریان بازی کمک بگیرید. شما برای اجرای خوب این بازی حداقل ۲۵۶ مگابایت رم داشته باشید. کارتگرافیک۳۲ هم جواب کار شما را خواهد داد. یک سی پی یو ی ۸۰۰ مگاهرتزی هم کافی است تا بازی توان اجرا شدن داشته باشد. در ضمن DirectX 7 یا بالاتر هم باید نصب داشته باشید. این بازی روی ویندوز ۹۸ ویندوز ایکس پی , ویندوز ۲۰۰۰ هم اجرا می شود. امیدواریم از دانلود این بازی کامپیوتری لذت ببرید.

 

lucy game بازی مرحله ای و هیجان انگیز LucyQ Deluxe Game

میثم تات حصاری بازدید : 92 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

امروزه انواع مختلفی از نرم افزارهای دانلود منیجر در اختیار کاربران قرار می گیرد. یکی از این نرم افزارها که علاوه بر مدیریت دانلودها سرعت دریافت را تا حدود زیادی بالا می برد Fresh Download  نام دارد ، این نرم افزار قدرتمند که به سادگی می توان از آن استفاده نمود با انواع مرورگرها سازگاری داشته و قدرت دانلود را تقریبا از تمامی پروتوکل ها دارد. Fresh Download  قدرتمند که با اکثر فرمت های رایج سازگاری دارد امکان دریافت همزمان را به کاربران نیز می دهد. این نرم افزار که با توجه به سرور دریافتی امکان Stop  و Resume نیز به فایل های دریافتی می دهد قادر است تا با چند قسمت کردن دانلود ها سرعت را تا حدود زیادی افزایش دهد.
Fresh Download  همچنین با انواع کانکشن ها نظیر (dial-up, cable, DSL / ADSL, satellite, T1) سازگاری داشته و با توجه به نوع کانکشن سرعت دریافت را افزایش می دهد.نرم افزارمورد بحث از ویندوز ۹۵ تا آخرین نسخه های ویندوز را پشتیبانی نموده و می توان به سادگی از آن بهره برد.

 

freshdownloader افزایش سرعت دانلود با نرم افزار Fresh Download v8.36 Portable

میثم تات حصاری بازدید : 84 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

همیشه انسانها بدنبال محیطهای جدیدتر و زیباتر هستند و در مقابل سعی میکنند از محیط های تکراری و خسته کننده به دور باشند این محیطهای تکراری میتوانند دکور اتاق ، دکور میز کار و یا حتی صفحه دسکتاپ کامپیوتر شما باشد!
شما تا چه زمانی میتوانید هر روز و یا هر باری که کامپیوتر خود را روشن میکنید تصویر زمینه کامپیوتر را تغییر داده و یک تصویر جدید به عنوان پشت زمینه کامپیوتر قرار دهید بلاخره روزی خواهد رسید که شما از این کار خسته شده و به همان عکس تکراری عادت میکنید و یا هفته ای یا ماه به ماه تصویر دسکتاپ را عوض میکنید! این مشکل شما به راحتی با نرم افزار Adolix Wallpaper Changer حل می شود!
آخرین نسخه نرم افزار Adolix Wallpaper Changer طوری ساخته شده که شما تعدادی تصویر را در منوی این نرم افزار قرار می دهید و بعد با تنظیم زمان عوض شدن تصاویر می توانید در هر لحظه یکی از تصاویری را که انتخاب کرده اید، بر روی دسکتاپ کامپیوتر خود تماشا کنید.

 

wallchange تغییر خودکار والپیپر با استفاده از Adolix Wallpaper Changer 2.2

میثم تات حصاری بازدید : 80 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

Astrogeddon بهترین بازی اکشن و برنده جایزه از سوی Shareware Industry Awards 2005 می باشد، این بازی هیجانی یک نبرد سیاره ای همراه با انفجارهای متعدد و از نوع بازی های Arcade می باشد که محیط بازی قدیمی را بصورت محیطی جدید و جذاب تبدیل نموده است. ماموریت شما در این بازی، محافظت ازسیاره زمین جدید در برابر ناوگان اهریمنی بیگانگان می باشد. قواعد بازی بسیار ساده هستند: به هرچیزی که می توانید شلیک نمایید و تنها زنده بمانید! بازی Astrogeddon کاملا با گرافیک سه بعدی ارائه شده است که به شما تجربه ای جدید از یک بازی کلاسیک را میدهد. این بازی قابلیت حرکت آزادانه ۳۶۰ درجه را به شما می دهد، انفجارهای مهیب و بیش از ۲۰ نوع فضاپیمای مختلف دشمن و بیش از ۱۰۰ مرحله دشوار و سهمگین از دیگر ویژگی های این بازی می باشند. افزایش قدرت شما شامل ارتقا شلیک توپ، موشک های هدایت شونده و غیر هدایت شونده، و شلیک بصورت ممتد، انفجاری و شعله افکن می باشد.

 

Astrogeddon بازی اکشن و هیجانی Portable Astrogeddon بدون نیاز به نصب

میثم تات حصاری بازدید : 77 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

آیا تا به حال به فکر اجرای بازی های پلی استیشن در کامپیوتر خود بوده اید؟
تا به حال نرم افزارهای گوناگونی برای این کار تولید شده اند که هیچکدام موفقیتی جالبی کسب نکرده اند. ولی شبیه ساز VGS کاملترین و قدرتمند ترین و سریعترین این سری از نرم افزارها است که شما با استفاده از این برنامه می توانید اکثر بازی های پلی استیشن ۱ را در کامپیوتر خود اجرا نمائید.در مجموع توسط این نرم افزار دو روش برای اجرای بازیهای پلی استیشن در کامپیوتر وجود دارد.
- روش اول :
شما کافی است سی دی بازی مورد نظر را درون سی دی رام کامپیوتر خود قرار داده و بعد با اجرای این نرم افزار به راحتی بازی مورد نظر را در کامپیوتر خود انجام دهید.

- روش دوم :
شما می توانید به کمک نرم افزارهایی مانند CloneCD و یا Nero از سی دی بازی مورد نظر Image گرفته و به کمک برنامه های درایو مجازی مانند Clone Drive بازی خود را اجرا کرده و سپس با نرم افزار VGS بازی را درون کامپیوتر انجام دهید که در اینصورت نیازی به قرار دادن سی دی بازی درون سی دی رام نیست.

 

vgame اجرای بازی های پلی استیشن در کامپیوتر   Virtual Game Station 1.41

میثم تات حصاری بازدید : 82 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

McAfee Total Protection نام یک نرم افزار حفاظتی قدرتمند از کمپانی معروف McAfee می باشد که نام آن برای کاربران دنیای نرم افزار و اینترنت ناشناخته نیست و محصولات امنیتی این شرکت همیشه مورد استفاده افراد حرفه ای بوده است. در این نرم افزار قدرتمند که نسخه ۲۰۰۹ آن به تازگی برای کاربران ارائه شده است می توان اقدامات مدیریتی امنیتی مناسبی را بر روی یک شبکه اعمال نمود.
از ویژگی های این نرم افزار می توان به توانایی اعمال سیستم های امنیتی یکپارچه و تعریف شده توسط مدیر بر روی سیستم های شبکه ، شناسایی نقاط ضعف و آسیب پذیری های شبکه تحت نظارت و معرفی آن ها به مدیریت ، توانایی مدیریت آسان بر شبکه با استفاده از ابزارهای موجود در برنامه ، توانایی جلوگیری  و کاهش حملات ۰day ( حملاتی که بر روی نقاط ضعف عمومی نشده بر روی سیستم ها صورت می گیرد ) به سیستم ها با بهبود قسمت دفاعی و دفع اکسپلویت های مخرب به صورت خودکار و تحلیل آن توسط نرم افزار و اقدام به Patch نمودن نقطه آسیپ پذیر ، شناسایی rootkit ها و نابودی آن ها ، توانایی استفاده از اینترنت و وب سایت ها توسط کاربران شبکه با اطمینان با استفاده از ابزار هشدار دهنده در مورد وب سایت های خطرناک احتمالی و آگاه سازی آن ها  و غیره  اشاره نمود.

 

mcafee بسته امنیتی مکافی McAfee Total Protection 2009

میثم تات حصاری بازدید : 80 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی زیبا و فوق العاده هیجان انگیز Bass Fishing mania 2 که به تازگی به صورت جاوا و در سایز ۳۲۰×۲۴۰ پیکسل منتشر و در سایت دانلودها.کام در اختیار شما قرار گرفته است.

 

Bass Fishing mania 2 بازي Bass Fishing mania 2 به صورت جاوا براي موبايل

میثم تات حصاری بازدید : 80 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

DPlot از نرم افزارهای کوچک و سریع جهت رسم گرافهای دو بعدی و سه بعدی ، ویژه کلیه رشته های مهندسی میباشد .
یقینا عزیزانی که به منظور نمایش حاصل تحقیقات و پژوهشهای خود نیاز به عملیات آماری و ارائه بصری محتوای مورد نظر خود را داشته اند ، نیاز به یک نرم افزار کوچک و سریع ، جهت نمایش نتایج کار خود به صورت گراف و یا نمودار را احساس کرده اند . البته بیشتر نرم افزارهای آماری خود تا حدی امکان رسم گرافها را ارائه داده اند ولی گاه استفاده از منابع مختلف و لزوم نمایش اطلاعات نا همگون در کنار یک دیگر به مشکل اصلی محققین و دانش پژوهان عزیز تبدیل میگردد.
در نرم افزار DPlot برای رسم نمودار مورد نظر خود ، پس از تنظیمهای مقدماتی و انتخاب نوع گراف ، تنها کافی است مقادیر را وارد نماییم و به همین سادگی و تنها با یک کلیک شکل مورد نظر آماده میگردد . در نرم افزار امکانات متعددی جهت تکمیل طرح نهایی پیش بینی گردیده است . که از آن جمله میتوان از امکان اضافه نمودن متن دلخواه و پاره ای از نمادهای ریاضی نام برد . دوستان گرامی توجه داشته باشند ، همانند اکثر نرم افزارهای حرفه ای بدیت آوردن نتیجه دلخواه با DPlot نیز مستلزم مطالعه دقیق Help آن و بررسی مثالهای موجود در نرم افزار میباشد . به طور مثال در شروع کار ابعاد پیش فرض صفحه کاری صفر در صفر در نظر گرفته شده است که در صورت استفاده از موارد موجود در گزینه New چیزی قابل مشاهده نخواهد بود و لازم است قبل از آن از طریق گزینه View و Set Client Area ابعاد آن تنظیم گردد . همچنین تنظیمهای فراوانی جهت رنگ ، ابعاد خطوط ، …. و یا حتی برای عملیات حرفه ای تر مثل نسبت نمایش پارامترهای ورودی لگاریتمی/خطی در نرم افزار پیش بینی گردیده است که البته به سهولت و در اندک زمانی میتوان بدانها مسلط گردید .
امکانات ذخیره سازی نرم افزار Save از فرمتهای گوناگونی پشتیبانی مینماید که فرمتهای گرافیکی معروفی چون JPG را نیز در بر میگیرد .
نرم افزار کاملا Portable میباشد و محدودیتهای تجاری آن قبلا بر طرف گردیده است . فایل نرم افزار از نظر امنیتی کنترل و بدون مشکل ارزیابی گردیده است .
جهت اجرا نرم افزار تنها کافی است از پوشه Portable DPlot v 2.2.6.7 فایل Portable DPlot 2.2.6.7.exe را اجرا فرمایید .

 

dplot رسم گرافهای دو بعدی و سه بعدی توسط DPlot 2.2.6.7

میثم تات حصاری بازدید : 76 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

گاهی نیاز است که بدون از دست دادن اطلاعات و پاک کردن فایلهای موجود در یک هارد دیسک تغییراتی در اندازه و نوع پارتیشن ها بدهید. با اینکه مدت زیادی است نسخه جدیدی ازNorton Partition Magic منتشر نشده است ولی هنوز بهترین برنامه برای پارتیشن بندی هارد به شمار می رود. این برنامه را به دلیل کامل شدن آرشیو سایت دانلودها معرفی کرده ایم و این نسخه آخرین ورژن از این نرم افزار محبوب است. توصیه مهم این است که هاردهای بالاتر از ۸۰ را با این برنامه از ابتدا پارتیشن بندی نکنید و برای پارتیشن بندی هاردهای نو از پارتیشن بندی ویندوز در هنگام نصب یا بعد از نصب در قسمت Computer Management ویندوز استفاده کنید. اما برای تغییر اندازه پارتیشنها و کارهای دیگر در هر هاردی با هر ظرفیتی هنوز می توانید از این نرم افزار استفاده کنید.

 

pmagic مدیریت پارتیشن هارد دیسک Norton Partition Magic 8.05

میثم تات حصاری بازدید : 75 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

TeamViewer 9.0.28223 Enterprise نرم افزاری بسیار کاربردی برای اتصال بین دو یا چند کامپیوتر از راه دور می باشد. همانطور که میدانید برای اتصال کامپیوترها به یکدیگر نیز به ایجاد شبکه محلی یا وجود IP اختصاصی در بستر اینترنت می باشد که هر دو این موارد برای کامپیوترهایی که از یکدیگر دور هستند ، تقریبا غیرممکن است ، چرا که تهیه یک IP اختصاصی برای کامپیوتر خانگی عملا امکان ندارد. برای رفع این مشکل نرم افزار Teamviewer بسیار کارآمد است. توسط این نرم افزار و سرورهای شرکت سازنده آن ، با در اختیار داشتن IP مجازی و پسورد ، میتوانید به کامپیوترها متصل شوید.این نرم افزار از وبسایت دانلود ها قابل دانلود است .

 

TeamViewer 9.0.28223  مدیریت سیستم از راه دور TeamViewer 9.0.28223 Enterprise

میثم تات حصاری بازدید : 69 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

Mozilla Firefox 29.0 محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید

 

Mozilla Firefox 29.0 Final نسخه نهایی مرورگر سریع فایرفاکس Mozilla Firefox 29.0 Final

میثم تات حصاری بازدید : 70 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

داستان بازی اینبار بیشتر به "پیتر پارکر" پرداخته است و دارای چلنج های بیشتری نسبت به قسمت گذشته است به گفته ی سازندگان بازی در این شماره سیستم تار زدن و سیستم مبارزه بهبود یافته و عمیق تر شده است ، بازی در منهتن (نیویورک) اتفاق می افتد و به شما اجازه آپگرید کردن کارکتر را میدهد همچنین شما میتوانید با سیستم "Hero or Menace" حِس یک قهرمان واقعی را داشته باشید.در این شماره شما شاهد رویارویی با دشمنان قدیمی و جدید اسپایدرمن خواهید بود. Sam Riegel به نقش خودش به عنوان Spider-Man باز خواهد گشت، و گیم پلی این نسخه نیز بسیار به گیم پلی نسخه اول در این سری شباهت پیدا کرده است. برای باز کردن لباس های متفاوت در بازی، بازیکنان نیاز دارند تا ماموریت های فرعی را به اتمام برسانند و حتی پس از به اتمام رسیدن مراحل اصلی بازی، جرایم در شهر اتفاق خواهد افتاد. در این نسخه از بازی سیستم شب و روز و تفاوت در زمان های بازی وجود نداشته اما گیمرها می توانند در زمان های مختلف در شهر گشت بزنند.

The Amazing Spider-man 2 PC-Proper.RELOADED

 

The Amazing Spider man 2 pc cover دانلود بازی The Amazing Spider man 2 برای PC

میثم تات حصاری بازدید : 82 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

 بازی، داستان دختری به نام “اورورا” را روایت می کند که از خانه اش دزدیده شده و به سرزمین دوری برده می شود.در راه شخصیت های فرعی نیز وجود دارند که به شما کمک شایانی می کنند.سازندگان بازی تاکید کرده اند که شخصیت های فرعی نیز در بازی تاثیر بسزایی  در روند بازی دارند و همچنین قابل بازی می باشند.در بازی میتوانید از دوستان خود برای هدایت دیگر شخصیت ها نیز کمک بگیرید و به کمک دوستان خود سناریوی این بازی را پیش ببرید و این ماجراجویی زیبا را به پایان برسانید. در بازی تصمیمات زیادی پیش رویتان قرار میگیرد که باید به نحو احسنت از آن ها استفاده کنید ، زیرا در طول بازی تصمیم هایتان نتایجی خواهند داشت که ممکن است پیامد های خوبی را به همراه نداشته باشد.پس در تصمیم گیری دقت کنید. روایت بازی همانند شعری میباشد که باید آن را تا بیت آخر خوانده و آن را معنی کنید.این موضوع را حتی سازندگان بازی روی آن تاکید کرده و بارها و بارها خصوصا در مراسم Ubi Digi Days آن را اذعان داشته اند. اورورا یک دختر کوچیک می باشد که مشخصات ظاهری آن همانند شخصیت اصلی انیمیشن Brave است.او دارای موهای قرمز (جیغ) می باشد . او یک تاج طلا بر روی سر خود دارد که به نوعی سمبل این بازی میباشد.او یک لباس سر تا سر سفید پوشیده است و چهره ی او بسیار زیبا است.

Child of Light PC-RELOADED

نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱.۹ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Child of Light pc cover small دانلود بازی Child of Light برای PC

میثم تات حصاری بازدید : 72 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

تغییر چهره و تغییر شکل یکی از تکنیک های ساخت انیمیشن است که در آن یک عکس تبدیل به عکس دیگر می شود. برنامه رایگان FotoMorph به شما امکان ساخت این انیمیشن های تغییر شکل را در چند دقیقه فراهم می کند. بدین ترتیب می توانید به عنوان مثال یک انیمیشن از تبدیل کودک به یک فرد بزرگسال را به سادگی تهیه کنید. موتور رندر این نرم افزار بسیار قدرتمند است و به سادگی چندین فریم را در ثانیه رندر می کند. این سرعت به شما امکان مشاهده نتیحه نهایی به صورت آنی را می دهد. استفاده از FotoMorph برای ساخت فلش، Gif های انیمیشن، AVI، Jpeg و دیگر فرمت ها کاربرد دارد.

 

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 488
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,375
  • بازدید ماه : 1,375
  • بازدید سال : 11,656
  • بازدید کلی : 171,454