loading...
دانلودک ها
میثم تات حصاری بازدید : 75 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۷۱ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .

 

Desktop Wallpapers S5 مجموعه 71 والپیپر با کیفیت برای دسکتاپ Desktop Wallpapers

 

میثم تات حصاری بازدید : 90 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

Viking Saga 3: Epic Adventure – در این قسمت از داستان وایکینگ ها شما در نقش پادشاهی شمالی به نام Ingolf بازی خواهید کرد . او قصد ازدواج با زن رویاهای خود را دارد ولی برای رسیدن به این او ، ابتدا می بایست درخواست پدر دختر را برآورده کند . پدر دختر از او بزرگترین الماس دنیا را می خواهد ! این گوهر گرانبها در زمین های دوردست موجود می باشد ، پس با سوار با کشتی دریاها و زمین ها را برای یافتن این الماس زیر و رو کنید. از ۴۴ مرحله ی جذاب بازی که برای تست مهارت های مدیریتی شما طراحی شده اند ، لذت ببرید!

 

Viking Saga 3 دانلود بازی مدیریتی حماسه وایکینگ Viking Saga 3: Epic Adventure

میثم تات حصاری بازدید : 69 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی فوق العاده محبوب Street of Rage این بار در موبایل شما ، این بازی به تازگی به صورت جاوا و در ابعاد ۱۲۸×۱۲۸, ۱۷۶×۲۲۰, ۲۴۰×۳۲۰ پیکسل منتشر شده و در سایت دانلود ها . کام در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

 

Street of Rage بازي شورش در شهر به صورت جاوا براي موبايل

میثم تات حصاری بازدید : 86 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

 برای اکثر کسانی که از سیستم های کامپیوتر زیاد استفاده می کنند اتفاقاتی همچون کمبود حافظه رم، کرش کردن یا عمل نکردن سیستم، کند شدن و دیگر اتفاقاتی از این قبیل که در زمان حداکثر میزان استفاده از رایانه می افتد روبرو شده اید. نرم افزاری برای بهبود کارایی سیستم در بحرانی ترین شرایط و پیشگیری از اتفاقات احتمالی نرم افزاری را معرفی کرده که با بهبود حافظه رم شرایطی پایدار را برای کامپیوتر شما فراهم می کند.

 

free memory improve master نرم افزار بهبود حافظه رم Memory Improve Master

میثم تات حصاری بازدید : 85 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار بهینه سازی و افزایش سرعت در هنگام کار با برنامه فتوشاپ. همانطور که همه می دانید نرم افزار Adobe Photoshop یکی از قدرتمند ترین برنامه های گرافیکی است که اکثر گرافیست ها با آن آشنایی دارند و از آن برای انجام کارهای گرافیکی خود استفاده می کنند.
اما این نرم افزار به دلیل داشتن حجم بالا و محیط پیچیده موجب کاهش بسیار شدید سرعت سیستم در هنگام اجرای برنامه و همچنین کاهش سرعت در محیط خود نرم افزار می شود به همین دلیل اکثر کاربران قدرت سخت افزاری سیستم خود را افزایش داده تا بتوانند با آن کار کنند.
امروز قصد داریم نرم افزاری را به شما معرفی کنیم که این مشکل را بر طرف نموده و از کاهش سرعت سیستم در هنگام کار با فتوشاپ تا حد مطلوبی جلوگیری می کند.
Photoshop SpeedUp نرم افزاری است که با بهینه سازی و دست کاری برخی از تنظیمات برنامه فتوشاپ باعث افزایش چشمگیر سرعت سیستم در هنگام اجرای برنامه و همچنین کار در محیط آن می شود.
شما با نصب این نرم افزار دیگر نیازی به داشتن قطعات سخت افزاری بسیار قوی جهت اجرای برنامه فتوشاپ و کار با آن نخواهید بود و فقط با داشتن یک سیستم معمولی می توانید از سرعت کافی در هنگام کار با برنامه برخوردار شوید.
Photoshop SpeedUp از کمترین حافظه موجود در کامپیوتر استفاده می کند تا از کاهش سرعت سیستم در هنگام کار با برنامه فتوشاپ جلوگیری کند.همچنین این نرم افزار از جدید ترین ورژن برنامه Adobe Photoshop CS4 پشتیبانی کرده و قادر است تا از نسخه های قدیمی تر برنامه فتوشاپ نیز پشتیبانی کند.

psop بهینه سازی و افزایش سرعت در هنگام کار با فتوشاپ   Photoshop SpeedUp 2.00

میثم تات حصاری بازدید : 85 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار AgataSoft ShutDown یکی از بهترین و عالی ترین نرم افزارهای خاموش کردن اتوماتیک کامپیوتر می باشد که شما با تنظیم زمان در محیط این نرم افزار میتوانید علاوه بر خاموش کردن کامپیوتر عملیات هایی از قبیل :
Power off ، Restart ، Log off ، Suspend ، Power off monitor ، Hibernate ، Alarm clock
را بر روی کامپیوتر خود انجام دهید.
همچنین در این نرم افزار قسمتی به نام Scheduled وجود دارد که این امکان را به شما می دهد تا یکی از عملیات های بالا را در تاریخ و زمانی که شما مشخص میکنید انجام دهد. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به قرار دادن پسورد بر روی قسمت های مختلف نرم افزار و همچنین داشتن Hot Key و … اشاره کرد
 

shotdown خاموش کردن اتوماتیک سیستم با استفاده از AgataSoft ShutDown Pro 2.9

میثم تات حصاری بازدید : 111 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

شرکت WinMend یک شرکت نرم افزار در زمینه ارائه برنامه هایی در زمینه بهینه سازی ، حفاظت و نگهداری از سیستم می باشد . این بار این شرکت دست به تولید نرم افزار برای بازیابی اطلاعات پاک شده زده است. دانلودها نیز با ارائه نسخه جدید یکی از نرم افزارهای این شرکت در نظر دارد در این زمینه به کاربران خود کمک کند.
WinMend Data Recovery یک نرم افزار مبتنی بر ویندوز می باشد برای بازیابی اطلاعات و داده های پاک شده . این برنامه قابلیت بازگردانی اطلاعات از روی  FAT12/ FAT16/FAT32/NTFs/NTFs5 را دارا می باشد . این نرم افزار قدرتمند توانایی اسکن درایوهای هارد دیسک ، دیسک های فلش ، حافظه های کارت را برای بازیابی اطلاعات گم شده و پاک شده را دارا می باشد . این پاک شدن چه بر اثر فرمت یا پاک شدن بر اثر اتفاق یا با دستور خود کاربر باشد ، با این نرم افزار قابل بازیابی می باشد . WinMend Data Recovery با عملکردهای منحصر به فرد خود با سرعت بالا درایوهای قابل پشتیبانی را اسکن و با اطمینان و آسودگی خاطر اطلاعاتی را که پیدا کرده است و قابل بازیابی است را به شما نمایش می دهد . این فرایند بسیار سالم و بدون هیچ تاثیر منفی بر روی سیستم شما می باشد . این نرم افزار دارای قسمت اسکن کامل می باشد که در صورتی که قسمت اسکن سریع نتوانست فایل مورد نظر شما را پیدا کند ، با این قسمت شما شانس بیشتری را خواهید داشت.

 

win mind data recovery نرم افزار قدرتمند بازيابی اطلاعات پاك شده WinMend Data Recovery 1.33

میثم تات حصاری بازدید : 78 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

از گذشته رسم بر این بوده که وقتی شخصی قصد بیدار شدن از خواب در ساعت خاصی را داشته باشد با تنظیم یک ساعت در آن زمان و شنیدن صدای زنگ آن از خواب بیدار شود. انواع و اقسام زنگ ها و ساعت ها از گذشته تا کنون ساخته و طراحی شده اند و این طراحی ها به کامپیوتر و دنیای نرم افزاری نیز وارد شده است. سیستم عامل ویندوز دارای ساعتی برای نمایش زمان می باشد. این ساعت فقط به منظور نمایش زمان طراحی شده است و دارای هیچ گونه امکانات خاصی نمی باشد و به طور مثال کاربران نمیتوانند برای بیدار شدن از خواب خود اقدام به تنظیمی نمودن آن برای زنگ زدن و هشدار دادن نمایند زیرا از این ویژگی برخوردار نیست. نرم افزار های گوناگونی برای نمایش زمان بر روی زمینه دسکتاپ طراحی شده اند که تمامی آن ها به طور معمول از ویژگی Alarm نیز پشتیبانی می کنند. 
در این مطلب با نرم افزاری در این زمینه آشنا می شوید.
Alarm Master Plus نام یک ساعت زنگ دار حرفه ای نرم افزاری با ویژگی ها و امکانات بالا می باشد که به وسیله آن کاربران می توانند علاوه بر استفاده از ویژگی اصلی نرم افزار که اعلام Alarm در زمان های تعیین شده می باشد از ویژگی های دیگر موجود در این نرم افزار نیز استفاده نمایند. از این ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد می توان به پخش فایل های صوتی و تصویری مشخص شده در زمان تعیین شده ، قابلیت ایجاد تکرار ، مدیریت بر زمان های تنظیم هشدار از جمله زمان پخش alarm ، تعداد تکرار آن ها در یک روز و یا یک هفته و تاریخ های از پیش تعیین شده ، دارای ابزار هوشمند  snooze  و … اشاره نمود.

 

Alarm Master Plus ساعت زنگ دار همه کاره برای کامپیوتر شما Alarm Master Plus v5.04.00

میثم تات حصاری بازدید : 73 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

G-Force DVDRip (2009) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

gforce دانلود انیمیشن G Force 2009

 

نام انیمیشن: G-Force

ژانر: انیمیشن ، اکشن ، ماجرایی ، فانتزی

کارگردان: Hoyt Yeatman

سال انتشار: ۲۰۰۹

مدت زمان: ۸۸ دقیقه

حجم: ۳۰۰ مگابایت

کیفیت: DVDRip Mkv

زیرنویس فارسی: دارد

 

خلاصه داستان : داستان فیلم در مورد یک نیروی ویژه است که از چهار موش تعلیم دیده و حرفه ای تشکیل شده اند و این گروه در ماموریتی باید با یک میلیاردر شرور که قصد دارد دنیا را تحت سلطه قرار دهد مبارزه کند…

میثم تات حصاری بازدید : 73 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

نسخه جدید نرم افزار کاربردی Photo Snap Mobile 2.6.1 که مخصوص موبایل است منتشر شد این نرم افزار یک ویرایشگر تصویر است که قابلیت هایی همچون تغییر اندازه تصویر ، چرخش تصویر و … را دارد همچنین در این نرم افزار شما می توانید کار خود را با دو فرمت JPEG و BMP ذخیره نمایید نرم افزار فوق مخصوص گوشی های نوکیا سری۶۰ ورژن ۵ می باشد.

 

Photo Snap Mobile v2.6.1 نرم افزار كاربردي Photo Snap Mobile 2.6.1 مخصوص موبايل

میثم تات حصاری بازدید : 82 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

مجموعه دو بازی جدید برای موبایل ، بازی Memory Wiz  و بازی Sudden Stroke که هر دو به تازگی به صورت جاوا و در اندازه ۳۲۰×۲۴۰ پیکسل منتشر شده اند را برای شما آماده دانلود نموده ایم.

 

2 240x320 java games 2 بازي جديد و زيبا با فرمت جاوا براي موبايل

میثم تات حصاری بازدید : 85 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار جالب و کاربردی Download accelerator 1.38.98 شما می توانید در گوشی خود بر روی دانلود ها مدیریت داشته باشید این نرم افزار مخصوص گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳ و ۵ بوده و در سایت دانلودها.کام در اختیار شما قرار گرفته است.

 

Download accelerator 1.38.98 نرم افزار مديريت دانلود Download accelerator 1.38.98 مخصوص موبايل

میثم تات حصاری بازدید : 77 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

مجموعه ۴۰ تایی از زیبا ترین و با کیفیت ترین والپیپر ها را میتوانید از سایت دانلودها دریافت نمایید . این مجموعه با نام Colorful Feathers & Wings و فرمت Jpeg ، با کیفیت HD برای دانلود در اختیار شما دوستان قرار گرفته است .

توصیه میکنم برای جذاب تر شدن بکگراند خود ، این مجموعه استثنایی را از دست ندهید .

 

Cover مجموعه ای از والپیپر های بال و پر های رنگارنگ

میثم تات حصاری بازدید : 86 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

شاید شما فکر کنید که تروجان همان ویروس است که به سیستم حمله می کند و باعث نابود شدن اطلاعات شما میشود. ولی تروجان یک فایل جاسوسی میباشد که توسط هکر با توجه به نیاز به اطلاعاتی که میخواهد به دست بیاورد برای قربانی فرستاده میشود. که نوع بسیار مهمی از تحدیدهای اینترنتی میباشد. پس با ماهیت مشخص تروجان را نمی توان ویروس برشمرد. هکر ها بر اساس نیازهای خود به اطلاعات قربانی که میتواند پسورد ایمیل،آیدی شخص،اکانت اینترنتی،نام و پسورد رایانه شما و … میباشد تروجان خود را آماده سازی میکند. این تروجان ها از کجا وارد سیستم ما میشود و ممکن است چه مشکلاتی برای رایانه ما بوجود آوردند. شاید برای شما پیش آمده باشد که در چت لینک هایی برای شما فرستاده شود این آدرس اینترنتی های مشکوک که اصولا هکر ها برای نفوذ به رایانه شما ارسال میکنند حاوی کدهای مخربی میباشد که با کیک کردن بر روی لینک و رفت به آدرس اینترنتی ممکن است فایلهای مخرب بر روی سیستم شما نصب شود. این تروجان ها با ارسال فایلهای آلوده بر روی سیستم قربانی شروع به کار میکند و به صورت مخفیانه به فعالیت خود ادامه میدهد و اطلاعات شما را برای هکر ارسال میکند.

 

t.r پاک کردن تمام تروجان ها با Trojan Remover v6.8.1 Build 2591

میثم تات حصاری بازدید : 76 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

مجموعه ایی از والپیپر های بسیار زیبا و با کیفت در سایز ۳۲۰×۲۴۰ پیکسل مخصوص موبایل  و با موضوع خودرو Bmv که در سایت بزرگ دانلودها.کام در اختیار شما قرار گرفته است.

 

Bmv 240x320 wallpapers والپيپر هاي فوق العاده زيبا با موضوع ماشين مخصوص موبايل

میثم تات حصاری بازدید : 77 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

Panorama Studio Pro نرم افزار گرافیکی است که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید مناظر و چشم اندازهایی بصورت انفرادی و چندگانه از تصاویر دلخواه خود، بصورت کاملا کروی  ۳۶۰ درجه یا همان پانوراما ایجاد نمایید. این نرم افزار راه حلی کامل برای تصاویر پانورامایی یا همان تصاویر با چشم انداز ۳۶۰ درجه می باشد. علاوه بر امکان ساختن آسان تصاویر پانورامایی، Panorama Studio Pro گزینه ای برای به هم چسباندن تصاویر مرتب شده مطابق سلیقه شما برای چشم انداز دلخواه را به شما ارائه می نماید. این برنامه به شما امکان خلق مناظر و چشم اندازهایی فوق العاده بزرگ را می دهد بگونه ای که حتی از محدوده گیگاپیکسل هم فراتر رود. ویژگی اصلی این نرم افزار سادگی محیط کاربری و یادگیری سریع طرز کار با آن می باشد که با یک بار امتحان نمودن به این موضوع پی خواهید برد.

 

panorama studio ساخت تصاویر ۳۶۰ درجه (پانوراما) با Panorama Studio Pro 2.0.5

 

 

میثم تات حصاری بازدید : 122 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

 

UP BDRip (2009) Mkv

(نسخه با کیفیت دی وی دی جایگزین شد)

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

up دانلود انیمیشن UP 2009

 

نام انیمیشن: UP – بالا

ژانر: انیمیشن ، کمدی ،خانوادگی

کارگردان: Pete Docter  Bob Peterson

سال انتشار: ۲۰۰۹

مدت زمان: ۹۶ دقیقه

حجم: ۳۰۰ مگابایت

کیفیت: BDRip Mkv

زیرنویس فارسی: دارد

IMDB

خلاصه داستان : انیمیشن درمورد پیرمردی است که در شهری بزرگ زندگی میکند و از کل جامعه فاصله گرفته است و در تنهایی به سر می برد. خانه ی کوچک او در میان آسمان خراش هایی است که هر روز بلندتر می شوند و اکنون شهرداری میخواهد خانه ی او را تخریب کند و تخلیه کند. اما پیرمرد حاضر نیست خانه اش را به هیچ وجه ترک کند به همین علت با هزاران بادکنک که به خانه اش وصل کرده است به پرواز در می آید تا سفر پر ماجرایی را آغاز کند. اما بر حسب اتفاق پسر شش ساله ی همسایه نیز با او همراه می شود و آنها در سفری به جنگل ها و طبیعت دور افتاده ماجراهای جالبی را تجربه میکنند …

 

میثم تات حصاری بازدید : 96 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

فیلم سینمایی دو خواهر به کارگردانی محمد بانکی و بازی محمدرضا گلزار ، نیکی کریمی ، الناز شاکردوست و حامد کمیلی هم اکنون در حال اکران می باشد. سه قطعه با کلام این فیلم به نام های (پناهم بده ، تمومه ، دریا) توسط بابک جهانبخش آهنگسازی و خوانده شده است که هم اکنون می توانید این سه آهنگ زیبا را دانلودها دریافت کنید.

 

babak 3 دانلود قطعات فیلم دو خواهر با صدای بابک جهانبخش

میثم تات حصاری بازدید : 77 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

مجموعه ایی شامل ۱۵ تم بسیار زیبا را برای شما آماده نموده ایم. این تم ها مخصوص گوشی های سونی اریکسون با سایز ۳۲۰×۲۴۰ پیکسل می باشد.

 

15 240x320 se themes مجموعه تم هاي سوني اريكسون قسمت 1

میثم تات حصاری بازدید : 73 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی زیبا و محبوب Moto Racing Evolved 2D محصول سال ۲۰۰۹ می باشد که به صورت جاوا و در ابعاد مختلف برای تمامی گوشی ها منتشر شده و در اختیار شما کاربران دانلودها قرار گرفته است.

 

Moto Racing Evolved بازي جديد Moto Racing Evolved 2D به صورت جاوا براي موبايل

میثم تات حصاری بازدید : 111 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

مجموعه ۵۰ تایی از والپیپرها را با کیفیت خوب میتوانید از دانلودها دریافت نمایید. این مجموعه با نام Snakes Wallpapers با فرمت Jpeg است. 

 

s مجموعه ای از والپیپر های زیبای مارها Snakes Wallpapers

میثم تات حصاری بازدید : 85 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

امروزه بیلیارد در کشور ما به یکی از مهیج ترین سرگرمی های جوانان تبدیل شده و اکثر شما نمونه ای از این بازی را در کامپیوتر خود نگه داری می کنید.
تا به حال بازی های گوناگونی در این زمینه ساخته و منتشر شده که غالبآ دارای نواقصی از قبیل : محدود بودن سبک بازی ، محدودیت از نظر تعداد بازیکنان ، محدودیت زوایای تصویر و … بوده اند.
Billard Simulator 2009 جدیدترین نوع بازی بیلیارد می باشد که در آن نواقص مذکور کاملآ بر طرف شده و با داشتن محیطی جذاب و مهیج به یکی از محبوب ترین ترین بازی ها شما تبدیل می شود.
در این بازی جدید شما می توانید مانند دنیای واقعی به هر سبکی که علاقه منداید به تنهایی و یا با جمعی از دوستان خود به رقابت بپردازید و اوقات فراغت خود را با آن پر کنید.
همچنین این بازی به صورت پرتابل بوده و نیازی به نصب ندارد که این امکان را به شما می دهد تا آن را در فلش مموری ها بریزید و با خود حمل کنید و در صورت نیاز با وصل کردن مموری خود به کامپیوتر و اجرای بازی، با جمع دوستان و آشنایان لحظات خوب و خوشی را سپری کنید.

 

biliard2009 بازی بیلیارد Portable Billard Simulator 2009

میثم تات حصاری بازدید : 96 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی لهراسبی به نام دلنوازان. این آهنگ تیتراژ پایانی سریال دلنوازان بوده که هم اکنون از شبکه سوم سیما در حال پخش است. تنظیم کننده این اثر نیز بهروز صفاریان می باشد. هم اکنون میتوانید این آهنگ شنیدنی را با کیفیت اورجینال از دانلودها دریافت کنید.

 

ali delnavazan دانلود تیتراژ سریال دلنوازان با صدای علی لهراسبی

 

میثم تات حصاری بازدید : 105 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

YoYo Web Browser v1.0 یک نرم افزار مرورگر وب برای موبایل است که قابلیت های زیادی دارد این نرم افزار به صورت جاوا منتشر شده و تقریبا بر روی همه گوشی های کار می کند.
 

YoYo مروگر وب براي موبايل YoYo Web Browser v1.0 Beta   جاوا

میثم تات حصاری بازدید : 81 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

CDBurnerXP یک نرم افزار رایت CD و DVD رایگان است که توانایی رایت دیسک های Blu-Ray و HD-DVD را هم دارد.این نرم افزار فایل های ISO را هم پشتیبانی میکند و بصورت چند زبانه است و هرکاربری در هرکجا میتواند بصورت کاملا رایگان از آن استفاده کند. به راحتی هر چه تمام تر شما میتوانید سی دی  و دی وی دی های خود را رایت نمایید . خیلی از کاربران مبتدی در این زمینه مشکل دارند و توانایی آن را ندارند که با برنامه های همچون Nero کار کنند ما به شما پیشنهاد میکنیم برای سهولت هر چه بیشتر از برنامه ی CDBurnerXP برای  رایت فیلم , موزیک و اطلاعات خود استفاده نمایید .

 

CDBurnerXP 4.2.5.1541 رایت آسان CD و DVD با CDBurnerXP 4.2.6.b1669

میثم تات حصاری بازدید : 71 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

مجموعه ایی شامل ۶۰ پس زمینه فوق العاده زیبا برای موبایل در سایز ۳۲۰×۲۴۰ پیکسل و با موضوعات مختلف که در سایت دانلود ها.کام در اختیار شما قرار گرفته است.
 

60 240x320 wallpapers 60 پس زمينه فوق العاده زيبا مخصوص موبايل

میثم تات حصاری بازدید : 74 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

امروزه از فلش درایوهای USB استفاده بسیاری می شود، استفاده های مختلفی از ذخیره اطلاعات شخصی گرفته تا استفاده به عنوان وسیله ای قابل حمل برای حمل دسکتاپ شما. چه برای استفاده به عنوان وسیله ای به منظور ذخیره عکسهای شخصی و چه استفاده برای ذخیره اطلاعات تجاری و اداری برای افرادی که دائما درحال سفر هستند، فلش درایود USB وسیله ای سودمند برای انتقال اطلاعات می باشد. از دست دادن فایل ها و فولدرهای درون درایو USB می تواند بسیار ناامید کننده باشد، نرم افزار USB Flash Drive Data Recovery تمامی مدیای دیجیتال شما را اسکن نموده و ساده ترین روش را برای بازیابی اطلاعات از دست رفته ویا اطلاعات حذف شده تصادفی را به شما ارائه می نماید. آنالیز دقیق مدیای آسیب دیده با استفاده از ابزارهای فناوری پیشرفته و تکنیک های مختلف ، بهترین نتایج را به سادگی هر چه تمامتر و با صرفه جویی در زمان به شما ارائه می نماید.

usb falsh data recovery بازیابی آسان اطلاعات از درایو USB با USB Flash Drive Data Recovery v7.0

میثم تات حصاری بازدید : 75 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

اکثر کاربران برای رهایی از ویروس های مزاحم از نرم افزارهای آنتی ویروس استفاده می کنند که این روزها داشتن یک آنتی ویروس قوی و بروز در رایانه یک امر ضروری به حساب می آید. در این مطلب سایت دانلودها به معرفی آنتی ویروسی کم حجم می پردازیم که قادر است بیش از ۱۰ نوع ویروس را به همراه ویروس اتوران از بین ببرد. نام این نرم افزار M Autorun Killer 1.5 است که قادر است علاوه بر از بین بردن ویروس ها Run و Cmd ویندوز و همچنین رجیستری و Task Manager را هم فعال کرده و علاوه بر آن ها فولدر آپشن ویندوز را هم مجددا بازگردانی کند.

 

M Autorun Killer 1.5 از بین بردن ویروس ها با نرم افزار M Autorun Killer 1.5

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 488
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 294
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 554
  • باردید دیروز : 119
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,239
  • بازدید ماه : 1,239
  • بازدید سال : 11,520
  • بازدید کلی : 171,318