loading...
دانلودک ها
میثم تات حصاری بازدید : 76 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

 کسب درآمد اینترنتی

آیا میخواهید پولدار شوید.شما می توانید همه ی بازدید کنندگان خود را به پول تبدیل کنید.

در پاپ آپ به ازای هر بازدیدکننده 80ریال به شما می دهند. یعنی اگر روزی 8000 تا بازدید کننده داشته باشید 80000ریال به شما می دهند.

تازه اگر زیر مجموعه نیز بگیرید 20% از درآمد زیر مجموعه هایتان به شما می رسد.

   تا فرصت را از دست نداده اید بر روی لینک زیر کلیک کنید. با تشکر فراوان.

 

                                 کلیک کنید

میثم تات حصاری بازدید : 83 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (1)

دانلود بازی assassins creerd iv;black flag  

 

 بخش عمده ای از بازی در سال ۱۷۱۵ و در عصر طلایی دزدان دریایی اتفاق می افتد. در این شماره بازیکنان نقش یک دزد دریایی و عضوی از فرقه اساسین ها به نام Edward Kenway را ایفاد میکنند که در واقع همان پدربزرگ کانر ( شخصیت اصلی نسخه سوم ) است. داستان بازی از آنجا شروع می شود که پس از خاتمه یافتن جنگ در میان امپراتوری های اروپایی و بیکار شدن گروهی از کارمندان نیروی دریایی، عده ی زیادی از آنها من جمله Edward برای به دست آوردن پول و ثروت، همسران و خانواده های خود را ترک کرده و راهی آب های کارائیب می شوند و به گروه دزدان دریایی می پیوندند. Edward در طول این مسیر با حوادث و افراد زیادی رو به رو خواهد شد که مسیر و اهداف زندگی او را تغییر می دهند.

  تصاویری از محیط بازی  

 

Assassins Creed IV screenshots 01 small دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC Assassins Creed IV screenshots 02 small دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC

Assassins Creed IV screenshots 03 small دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC Assassins Creed IV screenshots 04 small دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC

Assassins Creed IV screenshots 05 small دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC Assassins Creed IV screenshots 06 small دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC

 

میثم تات حصاری بازدید : 87 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (1)

دانلود بازی Professional Farmer 2014 برای PC

بازی Professional Farmer 2014 یک شبیه ساز کامل کشاورزی می باشد که به بازیکن امکان کنترل کامل مزرعه، کشت مزارع، کاشت محصولات کشاورزی، دامداری و خرید و فروش محصولات را میدهد. ابتدا در یک مزرعه کوچک کار خود را شروع می کنید و کم کم با فروش محصولات زمین های خود را بزرگتر و ماشیلات جدید کشاورزی بدست میاورید. کلید موفقیت در این بازی در برنامه ریزی خوب برای کشت محصول مناسب در هر فصل سال میباشد.

Professional Farmer 2014 PC-TiNYiSO

 

Professional Farmer 2014 pc cover دانلود بازی Professional Farmer 2014 برای PC

میثم تات حصاری بازدید : 103 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی assetto corsa erly access برای pc

 

Assetto Corsa یک شبیه ساز نسل بعدی رانندگی برای ویندوز PC از دنیای واقعی است. این بازی توسط Kunos Simulazioni ساخته و طراحی شده است و در ۸ نوامبر ۲۰۱۳ بصورت رسمی منتشر شده است. شرکت سازنده سعی کرده تا در این بازی گیمر را با یک رانندگی در جهان واقعی روبرو کند و سعی کرده از طبیعی ترین سیستم هندلینگ و شبیه سازی برای ساخت این بازی بهره ببرد. این بازی دارای ۵ حالت FREE PRACTICE, HOTLAP, TIME ATTACK, 12 SPECIAL EVENTS, DRIFT MODE میباشد که بطور کلی ۳۵ مدل خودروی زیبا و کارآمد، ۱۶ کلاس خودرو و ۱۱ مسیر متفاوت در گیم پلی این بازی قابل دستیابی می باشند. به گقته سازنده این بازی هر دو هفته بسته آپدیتی برای این بازی در نظر گرفته میشود که هر هفته گیمر با ماشین های جدید و آهنگ های جدیدی برای بازی روبرو میشود.

                                   

این بازی یکی از قوی ترین بازی های اتومبیل رانی است که در این بازی شما با مراحلی سخت و هیجان انگیز می توانید اوقات فراغت خود را پر کنید.امید وارم از بازی لذت ببرید.

میثم تات حصاری بازدید : 81 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (1)

این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که با کامپیوتر چت کنید.به این شکل که هر چه بنویسید جوابتان را می دهد.البته گفتنی است که شما می توانید کلمه های مختلفی را به او یاد دهید. مانند:طوطی.


 

لینک دانلود

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 488
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 203
  • باردید دیروز : 242
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 445
  • بازدید ماه : 445
  • بازدید سال : 10,726
  • بازدید کلی : 170,524