loading...
دانلودک ها
میثم تات حصاری بازدید : 71 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

WinRAR محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید. قابلیت های کلیدی نرم افزار را در ادامه می توانید مشاهده کنید …

 

winrar قویترین نرم افزار فشرده ساز Winrar 3.90 Final

میثم تات حصاری بازدید : 70 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

VirtualBox نام نرم افزاری است که به کاربران اجازه استفاده از چندین سیستم عامل را به صورت مجازی به کاربر می دهد. این نرم افزار از بسیاری جهات از VMware Workstation بهتر عمل میکند. برای مثال حجم VMware Workstation حدودا ۵۵۰ مگابایت حجم دارد و به طبع هنگام نصب هم فضای نسبتا زیادی را نیاز دارد. بالعکس VirtualBox شرکت Sun تنها حدود ۳۵ مگابایت حجم دارد و اصلا قابل مقایسه با حجم VMware Workstation نیست.

میثم تات حصاری بازدید : 74 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار Internet Download Manager معروف به IDM با بیش از ۲۰۰.۰۰۰ کاربر ثبت شده در سراسر جهان یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود فایل از اینترنت میباشد. IDM سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد و بر خلاف دیگر نرم افزار های مشابه که قبل از شروع عملیات دانلود فایل ها را تکه تکه می کنند این نرم افزار در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت File ها را تکه تکه کرده و دانلود هر قسمت به طور جداگانه انجام می کند. این عمل باعث افزایش سرعت دانلود و دریافت File ها خواهد شد. همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید شما از طریق این برنامه می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید.

IDM downloadha.com دانلود انواع فايل ها با Internet Download Manager 5.17

میثم تات حصاری بازدید : 92 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (1)

آیا دوست دارید مالیات ها را افزایش داده و یا هزینه های نظامی خود را کاهش دهید ؟ در بازی Dictator کافیست روی صندلی ریاست جمهوری بنشینید و حکم صادر کنید ! در این بازی در مذاکرات بین المللی شرکت کرده و بدهی های داخلی کشور را تصفیه نمایید ، اما مراقب باشید ، زیرا هر یک از تصمیمات شما عواقبی دارد . این چیزی است که یک سیاستمدار واقعی باید از آن مطلع باشد . برای اجرای این بازی به اندروید ۴.‍۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

Dictator v1.22 بازی دیکتاتور Dictator v1.22 – اندروید

میثم تات حصاری بازدید : 86 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

 

Rick and Morty S01 (2013) 720p/480p

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

دانلود در دو کیفیت HD 720p و HD 480p با زیرنویس فارسی

 

Rick and Morty دانلود فصل اول انیمیشن سریالی ریک و مورتی Rick and Morty S01 2013

نام انیمیشن : Rick and Morty

ژانر : انیمیشن ، ماجراجویی ، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: میانگین هرقسمت ۲۲ دقیقه

حجم : – مگابایت

کیفیت : HDTV 720p/480p

زیرنویس فارسی : دارد

امتیاز IMDBه: ۹.۳ از ۱۰

خلاصه : تابحال پدربزرگ‌هایی دیده‌ایم که بد باشند، با سپاس از فیلم اخیر جانی نکسویل، Jackass Presents: Bad Grandpa، که در اکتبر ۲۰۱۳ نمایش داده شد؛ که در آن پیرمردی هرکار روانیِ آزاردهنده را بر سر نوه‌ی ۸ساله‌اش می‌آورد. اما آن پدربزرگ بد در مقایسه با پدربزرگ سریال Rick and Morty یک شهروند نمونه است! این سریال نیز داستان های استفاده پدربزرگ از نوه اش را به نمایش می کشد ..

 

میثم تات حصاری بازدید : 83 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

Mozilla Firefox 31.0 محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید.

 

Mozilla Firefox دانلود آخرین نسخه مرورگر سریع فایرفاکس Mozilla Firefox 31.0 Final

میثم تات حصاری بازدید : 71 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (1)

اگر نگران این هستید مبادا رمز های عبور خود را فراموش کنید, ما به شما نرم افزار کارامدی در این زمینه معرفی می کنیم که وظیفه مدیریت رمز های عبور را بر عهده دارد. Efficient Password Manager تمامی اطلاعات عمومی مربوط به رمزهای عبور شما را در خود ذخیره می کند. این برنامه علاوه بر ذخیره رمزهای عبور سیستمی، قابلیت ذخیره پسوردهای وب سایتها، کدهای ثبت نام در سایت ها، کلمات عبور حساب های FTP را دارا می‌باشد. این نرم افزار به کاربر کمک می کند تا در عرض چند صدم ثانیه یک رمز قدرتمند تولید کرده و با این برنامه فقط کافیست به جای حفظ تعداد متعددی رمز فقط یک رمز عبور را به خاطر بسپارید.

 

Efficient Password Manager Pro v3.70.367 نرم افزار مدیریت پسورد Efficient Password Manager Pro v3.70.367

 

میثم تات حصاری بازدید : 80 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

بسیاری از کاربران کامپیوتری با نرم افزار PowerPoint آشنا می باشند و یا نام آن را شنیده اند. این نرم افزار یکی از برنامه های مجموعه Office شرکت Microsoft می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به ساخت اسلاید برای استفاده در امور معرفی تحقیقات و پروژه ها پر کاربرد می باشد. iSpring Presenter نرم افزار ساخت آموزش های الکترونیکی مجازی در فایل های ارایه پاور پوینت است. iSpring Presenter به شما امکان میدهد که با افزودن عکس ، فیلم ، متن ، آزمون و نظرسنجی ، اسلاید حرفه ای خود را جهت ارایه یا آموزش چند رسانه ای آماده و در فرمت های مختلف منتشر کنید.

 

iSpring Presenter 7.0.0.5960 نرم افزار ساخت آموزش های مجازی iSpring Presenter 7.0.0.5960

 

میثم تات حصاری بازدید : 79 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

ویروس های جدیدی که در اکثر دانشگاه ها و مراکز پُر کامپیوتر وجود دارند وارد فلش شده و پوشه های آن را مخفی می کنند و میانبری برای آن ها قرار می دهند که با زدن آنها ابتدا خود ویروس فعال شده و سپس پوشه در پنجره جدیدی باز می شود. با No Hidden کافی است ابتدا اتوران سیستم خود را غیر فعال کنید سپس فلش را به سیستم بزنید و بدون اینکه فلش را باز کنید نرم افزار را باز کرده و از لیست کشویی اولی درایو را انتخاب کنید، سپس بر روی دکمه “خارج سازی تمامی موارد در فلش دیسک از حالت مخفی شدگی سیستم” کلیک نمایید. حال سیستم از شما می پرسید درایور مورد نظر را برای چک کردن موارد باز کند تا بتوانید در داخل فلش فایل ها را چک کنید.

 

No Hidden v2.2 نرم افزار رفع مخفی شدن فایل بر اثر ویروس No Hidden v2.2

 

میثم تات حصاری بازدید : 100 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

SpeedCommander نام نرم افزاری است که تجربه ای جالب از گشتن در میان اطلاعات هارد دیسک را برای شما به ارمغان می آورد این نرم افزار تمامی امکانات لازم را در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل های خود را کپی کنید ، آنها را مرتب نمایید ، فایل ها را منتقل کنید و یا آنها راحذف نمایید. همچنین می توانید برای سهولت و سرعت بیشتر در انجام کارها از کلیدهای ترکیبی صفحه کلید نیز بهره بگیرید. ویژگی های این نرم افزار امکان استفاده از کلیدهای ترکیبی صفحه کلید ، امکان حذف ، مرتب سازی ، کپی و انتقال فایل ها و فولدرها ، دارای دو پنجره مجزا برای مسیر و محتویات و … است .

 

SpeedCommander 15.30.7600 نرم افزار مدیریت حرفه ای فایل SpeedCommander 15.30.7600

 

میثم تات حصاری بازدید : 86 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

Registry Reviver یک نرم افزار کاربردی در زمینه پاک سازی رجیستری می باشد که کارایی و عملکرد کامپیوتر شما را به بالاترین حد ممکن می رساند. با استفاده روزانه از کامپیوتر، سرعت آن با افزایش ورودی های نادرست رجیستری، ارورهای رجیستری و فایل های از کارافتاده کاهش چشم گیری پیدا میکند. حتی امکان بروز مشکلات جدی تر مانند هنگ کردن یا فریز شدن سیستم، ظاهر شدن صفحه آبی مرگ، قفل شدن سیستم، ظاهر شدن ارورهای بی مورد و … نیز وجود خواهد داشت.

 

Registry Reviver 3.0.1.160 نرم افزار رفع مشکلات رجیستری Registry Reviver 3.0.1.160

میثم تات حصاری بازدید : 71 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

FBackup نرم افزاری قدرتمند و رایگان می باشد که به وسیله آن کاربران قادر خواهند بود تا از اطلاعات مختلف خود فایل های پشتیبان تهیه نمایند تا در صورت از دست دادن اطلاعات با بازیابی آن ها اطلاعات خود را مجددا به دست آورند. این نرم افزار از ابزارهای مختلفی برای کمک به کاربران در این زمینه استفاده می کنند و بدین شکل کاربران مختلف قادر خواهند بود تا اطلاعات خود را مجددا بعد از نابودی در اختیار داشته باشند.

 

FBackup 5.0.483 نرم افزار پشتیبان گیری سریع فایل ها FBackup 5.0.483

 

میثم تات حصاری بازدید : 85 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

Jang Geum's Dream (2005-2007) 480p DVDRip x264 Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

| این پست به صورت هفتگی آپدیت می شود |

| ۱۰ قسمت اول آماده ی دانلود |

 

Jang Geums Dream cover دانلود دوبله فارسی سریال کارتونی رویای زیبای من Jang Geums Dream
نام انیمیشن : Jang Geum's Dream – رویای زیبای من
ژانر : انیمیشن ، ماجراجویی ، کمدی
سال انتشار : ۲۰۰۵-۲۰۰۷
تعداد فصل : ۲ فصل
مدت زمان : میانگین ۲۵ دقیقه
کیفیت : DVDRip 480p (بهترین کیفیت موجود)
دوبله فارسی (صدا و سیما)
خلاصه داستان : کارتون رویای زیبای من ، سریالی انیمیشنی است که از روی سریالی به همین نام ساخته شده است . یانگوم رویای تبدیل شدن به یک آشپز کاخ را دارد که در این بین ماجراهای زیادی برای او و دوستانش پیش می آید . این سریال دارای ۵۲ قسمت می باشد که برای اولین بار از شبکه دو سیما پخش شد . هم اکنون می توانید نسخه ی دوبله شده آن را برای اولین بار از وبسایت دانلودها دریافت نمایید …
 
میثم تات حصاری بازدید : 90 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

CatDog (1998–2005) 480p DVDRip x264 Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

| این پست به صورت هفتگی آپدیت می شود |

| قسمت های ۶ تا ۱۳ اضافه شدند |

 

Catdog Double farsi دانلود دوبله فارسی سریال کارتونی گربه سگ CatDog
نام انیمیشن : CatDog – گربه سگ
ژانر : انیمیشن ، خانوادگی ، کمدی
سال انتشار : ۱۹۹۸–2005
تعداد فصل : ۳ فصل
مدت زمان : میانگین ۱۱ دقیقه
کیفیت : DVDRip 480p (بهترین کیفیت موجود)
دوبله فارسی (صدا و سیما)
خلاصه داستان : کارتون گربه سگ (CatDog) اثر پیتر هانان محصول کمپانی نیکلودین است.این کارتون در ۵ اکتبر سال ۱۹۹۸به صورت مجموعه تلویزیونی در آمریکا پخش شد، گربه سگ داستان دوبرادر به هم چسبیده (گربه و سگ) است که دارای دو بعد هوشیاری و عاطفی هستند. گربه سگ از والدین خود که یک قورباغه و یک موجود پاگنده بودند توسط گردباد جدا شدند. مکان زندگی گربه سگ در خانه‌ای در حومه نیربورگ است. خانه گربه سگ نیمی به شکل ماهی و نیمی به شکل استخوان است و در این خانه با وینزلو (موش) زندگی می‌کنند . سایت دانلودها قصد دارد تمامی قسمت های دوبله شده این کارتون قدیمی را با بهترین کیفیت صدا و تصویر برای شما آماده کند …
 
میثم تات حصاری بازدید : 79 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.21.2 Final

میثم تات حصاری بازدید : 80 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (1)

Murdered Soul Suspect عنوان یک عنوان جدید در سال ۲۰۱۴ می باشد که بازیکنان را به دنیایی رمز آلود می برد و پلیرها می بایست معماهای شخصی بازی را حل نمایند . داستان بازی اتفاقات پس از مرگ رونان اوکانر (Ronan O'Connor) را به تصویر می کشد. رونان اوکانر (Ronan O'Connor) یک کاراگاه حرفه ای است که در شهر Salem زندگی می کند. اتفاقات بازی از جایی آغاز می شود که رونان اوکانر به آپارتمانی مرموز وارد می شود و پس از آن به دلایلی نامعلوم از پنجره ی آخرین طبقه ی آپارتمان به بیرون پرت شده و به زمین برخورد می کند و در حال از دست دادن جانش است، در این زمان رونان اوکانر خودش را تماشا می کند و مانند هر انسان معمولی هنوز مرگ خودش و روح بودش را نپذیرفته ولی به مرور زمان به این وضعیت عادت می کند. اکنون رونان هیچ چیز را به یاد نمی آورد، چرا به آن آپارتمان رفته بود و چرا از پنجره ی به بیرون پرت شد سوالاتی هستند که ذهن رونان را به خود مشغول کرده است، از آنجا که رونان کاراگاهی زبده است قصد دارد قاتل خودش را پیدا کند و دلیل مرگش را بداند تا بتواند با آرامش مرگ را تجربه کند. ایده ی داستان بازی یکی از جالب ترین ایده ی هایی است که می توان به سراغ آن رفت و از آنجا که رونان به خوش گذرانی نپرداخته و به دنبال علل مرگش است داستان بازی را بیش از پیش پیچیده می کند.

 

Murdered Soul Suspect-CODEX

| نسخه فشرده BlackBox با حجم ۶.۷ گیگابایت به پست اضافه شد |

 

Murdered Soul Suspect PC دانلود بازی Murdered Soul Suspect برای PC

میثم تات حصاری بازدید : 88 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

نسخه ی سوم این سری سعی دارد از کلیشه های معمول فاصله بگیرد و برای تحقق این نکته سازندگان دست به یک ریسک بزرگ زده اند و لوکیشن اصلی بازی را از خیابان ها و ساختمان های ویران اروپا به صحرای گرم و سوزان آفریقا تغییر داده اند. بازی در بازه ی زمانی سال ۱۹۴۰ تا ۱۹۴۳ میلادی جریان دارد، جایی که شعله های آتش این جنگ ویران کننده به آفریقا نیز رسیده است و این قاره را نیز در کام آتش خود فرو برده است. بازیباز در نقش یک تک تیرانداز قرار می گیرد که عضوی از نیروهای متفقین می باشد. دلیل انتخاب تک تیراندازی از نیرو های متفقین این بوده است که اولا تک تیرانداز ها در نیروهای متفقین نقش بسیار مهمی ایفا می کردند و در بسیاری از  ماموریت ها نقش کلیدیی دارا بودند و از سوی دیگر شمال آفریقا تحت نفوذ نازی ها می باشد و ساده ترین راه برای ورود به مناطق آن ها از طریق  استتار و مخفی کاری است که این کار تنها از سوی یک تک تیرانداز قابل انجام می باشد. شخصیت اصلی بازی فردی به نام Karl Fairburne می باشد که از تک تیراندازن زبده ی نیروی OSS به شمار می آید. محیط بازی با توجه به فضای آفریقا طراحی شده است و با توجه به اینکه مناطق شمالی قاره ی آفریقا دارای رشته کوه هایی می باشند در بازی نیز شاهد تپه ها و کوه های بلندی هستیم که فضای مناسبی برای یک تک تیرانداز است.

Sniper Elite III PC-FTS

Sniper Elite III PC-RELOADED added!

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۷.۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Sniper Elite III pc cover small دانلود بازی Sniper Elite 3 برای PC

 

میثم تات حصاری بازدید : 82 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

The Walking Dead Season 2 – این بازی در ژانر ماجراجویی قرار داد ولی درگیری های مختلف در بازی میتواند آن را به سبک اکشن بودن هم نسبت بدهد. شخصیت اصلی این بازی کلمانتین نام دارد که در طی ۵ فصل بزرگ میشود, وی یک دختر جوان یتیم است که در دنیای آخرالزمان ارواح گیر افتاده است, او باید یاد بگیرد که چجوری خود را از مخمصه ها خلاص کند و برای زنده ماندن خود تلاش کند. در طول بازی کلمانتین در شرایطی قرار میگیرد که اصول اخلاقی خود و غریزه خود را برای بقا زیر پا میگذارد, وی همواره به دنبال یک جای امن است. تصمیمات و اقدامات داستان در اطراف شما تغییر خواهد کرد و بازی در طی ۵ قسمت جذاب تر میشود. کلمانتین در بازی با چالش های مختلفی روبرو میشود که گیمر باید وی را همراهی کند. The Walking Dead Season 2 در مقایسه با فصل اول گرافیکی و هیجان انگیز تر شده است.

The Walking Dead Season 2 Episode 4 PC-CODEX

قسمت ۴ به صورت جداگانه به پست اضافه شد

 

The Walking Dead Season 2 Episode 1 pc cover small دانلود بازی The Walking Dead Season 2 Episode 4 برای PC

 

میثم تات حصاری بازدید : 80 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

توسط برنامه کم حجم WHDownloader می توانید به راحتی آخرین آپدیت های Windows 8.1, Windows 7 Post-SP1, Office 2013 Post-SP1, Office 2010 Post-SP2 را به صورت جداگانه دانلود نمایید . در واقع این برنامه Hotfix های جدید ویندوز و همچنین برنامه آفیس را از سایت های منبع دانلود می کند . اگر می خواهید بدون نصب دوباره ی ویندوز ، آپدیت های جدید ویندوزهای مایکروسافت را در اختیار داشته باشید ، این برنامه می تواند کمک زیادی به شما کند .

 

WHDownloader دانلود آپدیت های ویندوز و آفیس توسط WHDownloader 0.8 Final

میثم تات حصاری بازدید : 100 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

سرانجام نسخه نهایی روایت جدید شرکت مایکروسافت با نام ویندوز ۸٫۱ عرضه شد! این نسخه که با بهبودهای موثری در عملکرد کلی ویندوز و رابط کاربری همراه است، قابلیت های چشمگیری را نیز برای کاربران ویندوز ۸ به همراه دارد. در این نسخه، بهبودهای بسیاری برای کاربران موس و کیبردی ویندوز و کسانی که بیشتر از محیط دسکتاپ برای انجام کارهای خود استفاده می کنند صورت گرفته است. بزرگترین تغییر در نسخه ۸٫۱ مربوط به بازگشت نیمه کامل دکمه ی Start ونیدوز و منوهای مربوط به آن با همان حال و هوای قدیمی است. ویندوز ۸ همواره قوی تر، ایمن تر، پرسرعت تر و دارای عملکرد بهتر مموری نسبت به ویندوز ۷ را دارا بوده است اما باید توجه داشت که حرکت مایکروسافت به محیطی مبنی بر فضای لمسی، ضررهایی را در جذب کاربران قدیمی خود که با محیط دسکتاپ فعالیت می کردند را ایجاد کرده است. شاید بتوان گفت ویندوز ۸٫۱ بیشترین تمرکز خود را در جذب این کاربران داشته و بهبودهای مناسبی را برای کاربران مدرنیزه خود نیز انجام داده است.

| دانلود ویندوز ۸.۱ ، آپدیت شده ماه July 2014 |

 

Windows 8.1 AIO دانلود ویندوز 8.1 به همراه جدیدترین آپدیت ها   Windows 8.1 AIO x86/x64 July 2014

 

میثم تات حصاری بازدید : 74 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است در این نسخه تمامی Hotfix های ویندوز تا تاریخ July 2014، اینترنت اکسپلورر ۱۰ (IE 10)، درایورهای مربوط به USB3، درایورهای مربوط به کارت های شبکه، درایورهای تمامی وایرلس ها، اضافه شدن کلید نصب به طور خودکار برای فعال سازی ویندوز به صورت پیش فرض گنجانده شده است. این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید .

 

| دانلود نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوز سون ، آپدیت شده July 2014 |

 

Windows 7 Ultimate دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86/x64 July 2014

 

 

میثم تات حصاری بازدید : 84 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود قسمت بیست و پنجم سریال زیبای شاهگوش با کیفیت عالی DVDRip

با لینک مستقیم و با فرمت MKV به همراه پشت صحنه

نسخه کم حجم با فرمت MP4 اضافه شد

دانلود قسمت 25 سریال شاهگوش

کارگردان: داوود میر باقری | موضوع: طنز، اجتماعی | سال تولید: 1392

تعداد قسمت ها: 28 قسمت | مدت زمان هر قسمت: 60 دقیقه

فرمت: MKV + MP4 | حجم: 272 + 452 مگابایت

خلاصه داستان:
ابی درویشی در حال مذاکره با قویترین مرد ایران قدرت فاتح است تا او را به نوعی علیه قاف کاف اجیر کند. در ادامه سرگرد سرخی که بهمراه آب پرور ماموریت دارد آنها را زیر نظر داشته باشد متوجه می شود که ماشین قدرت فاتح همان پژو سبز لجنی است و لذا اقدام به بازداشت او میکند ابی درویشی برای وساطت همراه آنها راهی کلانتری می شود. غافل از اینکه پای خودش نیز در این پرونده گیر است…

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

میثم تات حصاری بازدید : 282 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود قسمت اول تا بیستوچهارم سریال جدید و زیبای شاهگوش با کیفیت عالی

                                     :: با لینک مستقیم و فرمت MKV به همراه پشت صحنه ::

                      دانلود قسمت اول تا بیستوچهرم سریال شاهگوش با کیفیت عالی و لینک مستقیم

 

قسمت اول :

http://up.hexdownload.ir/up/qom-dl/film/Shahgoosh-1-150x150.jpg

  دانلود با کیفیت عالی و فرمتmkv دانلود با لینک کمکی

 

دانلود پشت صحنه

https://rozup.ir/up/qom-dl/cover-film/Line.jpg

برای دانلود بقیه قسمت ها لطفا به ادامه مطلب مراجه کنید.

میثم تات حصاری بازدید : 88 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

 

The Boy with the Cuckoo Clock Heart (2013) 720p BDRip Mkv

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

The Boy with the Cuckoo Clock Heart دانلود انیمیشن The Boy with the Cuckoo Clock Heart 2013

نام انیمیشن : The Boy with the Cuckoo Clock Heart

عنوان اصلی : Jack et la mécanique du coeur

ژانر : انیمیشن | ماجراجویی | درام

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۹۴ دقیقه

حجم : ۷۱۰ مگابایت

کیفیت : BDRip 720p

زبان : دو زبانه (انگلیسی + فرانسوی)

زیرنویس فارسی : ندارد

اطلاعات بیشتر : IMDB

خلاصه : جک پسری است که در سردترین روز اسکاتلند در قرن ۱۹ چشم به جهان می گشاید اما به علت سرمای زیاد، جک قلبش را از دست می دهد و تنها مامایی که در آنجا حضور داشته قلب او را با ساعتی عوض می کند و این کار باعث می شود که او به زندگی خود بتواند ادامه می دهد. جک تحت مراقبت مادلین زندگی می کند اما با مشکلاتی روبه رو می شود و…

 

میثم تات حصاری بازدید : 91 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

 

Underdogs aka Metegol BDRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با ۲ کیفیت BDRip 720p و BDRip 1080p می باشد|

|صدای دوبله فارسی انیمیشن به صورت جداگانه به پست اضافه شد|

 

Metegol 2013 cover fixed دانلود دوبله فارسی انیمیشن مسابقه رو کم کنی   Underdogs 2013

 

نام انیمیشن: Underdogs aka Metegol – مسابقه رو کم کنی

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، خانوادگی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۱۰۶ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: BDRip 720p/BDRip 1080p

IMDB

دوبله فارسی

خلاصه داستان: فیلم ماجرای چند بازیکن فوتبال دستی ست که در یک بار محلی زندگی میکنند و می خواهند به متصدی بار که مرد جوان درمانده ای ست کمک کنند تا دهکده اش را حفظ و قلب دختر مورد علاقه اش را به دست بیاورد و …

 

میثم تات حصاری بازدید : 80 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

Appleseed Alpha Bluray/BDRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

Appleseed Alpha 2014 cover دانلود انیمیشن Appleseed Alpha 2014

 

نام انیمیشن: Appleseed Alpha – دانه سیب: آلفا

ژانر: انیمیشن، اکشن، تخیلی

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۹۰ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: Bluray 720p/BDRip 720p/BRRip 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: این انیمیشن بر اساس کتاب کمیک توسط سازنده ی ارواح در قفسه ساخته شده است. داستان این انیمیشن مربوط به سرباز زن جوانی با نام Deunan و همکار نظامی اش Briareos می باشد که از جنگ جهانی سوم در نیویورک جان سالم به در برده اند. آن ها به دنبال امید آینده ی بشریت، یعنی همان شهر Olympus، بوده اند  و …

میثم تات حصاری بازدید : 102 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

 

Mr. Peabody and Sherman WebRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با ۲ کیفیت WebRip 720p و WebRip 1080p می باشد|

|صدای دوبله فارسی انیمیشن به صورت جداگانه به پست اضافه شد|

 

Mr Peabody Sherman دانلود دوبله فارسی انیمیشن آقای پیبادی و شرمن Mr. Peabody and Sherman 2014

 

نام انیمیشن: Mr. Peabody and Sherman – آقای پیبادی و شرمن

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۹۲ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: WebRip 720p/WebRip 1080p

IMDB

دوبله فارسی (گروه دوبلاژ آوای ایران)

خلاصه داستان: آقای پیبادی ، کامل ترین سگ دنیا ، به همراه دوست بازیگوشش شرمن ، با استفاده از ماشین زمان شرمن که WABAC نام دارد می خواهند به ظالمانه ترین ماموریت بشر که توسط یک سگ و انسان انجام شده اند بروند ، ولی آنها به صورت تصادفی به یک جای دیگر سفر می کنند و مشکلاتی برایشان به وجود می آید …

 

میثم تات حصاری بازدید : 76 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

 

The LEGO Story WebRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با کیفیت WebRip 720p می باشد|

|صدای دوبله فارسی انیمیشن به صورت جداگانه به پست اضافه شد|

 

The Lego Story cover small دانلود دوبله فارسی انیمیشن کوتاه داستان لگو The LEGO Story 2013

 

نام انیمیشن: The LEGO Story – داستان لگو

ژانر: انیمیشن، انیمیشن کوتاه، بیوگرافی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۱۷ دقیقه

حجم: ۱۲۹ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

IMDB

دوبله فارسی (گلوری)

خلاصه داستان: به مناسبت هشتادمین سالگرد تاسیس کارخانه ی لگو، انیمیشنی توسط این کارخانه ساخته شده که ماجرای ایجاد کارخانه ی لگو را روایت می کند و …

 

میثم تات حصاری بازدید : 374 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

سلام به همه ی شما عزیزان امروز یه خبر مهم براتون دارم.

این خبر خیلی خبر خوبیه می دونین شما می توانید در قرعه کشی سفر به اروپا و 8 دستگاه کامپیوتر به صورت رایگان شرکت کنید برای شرکت روی

لینک زیر کلیک کنید. 

میثم تات حصاری بازدید : 78 دوشنبه 02 تیر 1393 نظرات (1)

دانلود اهنگ امیر تتلو به نام منم یکی از اون یازده تام

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

  لینک دانلود مستقیم

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 488
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 190
  • باردید دیروز : 242
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 432
  • بازدید ماه : 432
  • بازدید سال : 10,713
  • بازدید کلی : 170,511