loading...
دانلودک ها
میثم تات حصاری بازدید : 80 چهارشنبه 27 آبان 1394 نظرات (0)

Advanced SystemCare Pro نرم افزاری بسیار قدرتمند و کامل برای بهینه سازی ، پاکسازی و افزایش سرعت سیستم در کنار محافظت از حریم خصوصی و حذف فایل های مخرب است. این نرم افزار دارای امکانات فراوانی جهت رفع مشکلات ویندوز در کنار ابزارهای بهبود دهنده مانند افزایش سرعت اینترنت و بالا بردن امنیت ویندوز می باشد. پاکسازی رجیستری ویندوز ، یکپارچه سازی هارد دیسک ، افزایش سرعت سیستم ، کنترل حریم خصوصی ، حذف فایل های هرز ، بررسی اینترنت و سایت های اینترنتی مخرب ، افزایش سرعت اینترنت تا ۳۰۰ درصد و رفع مشکلات ویندوز از قابلیت های اصلی این نرم افزار محسوب می شود. در نسخه جدید ظاهر جدید و کاربردی تر در نظر گرفته شده است و جهت افزایش سرعت اینترنت و یکپارچه سازی هارد دیسک تکنولوژی های جدیدی به کار گرفته شده است. لازم به ذکر است نرم افزار دارای ۲۰ ابزار اختصاصی برای بهینه سازی و بهبود عملکرد ویندوز است و دارای امکانی به نام ActiveBoost می باشد که به صورت زنده ویندوز را بهینه سازی میکند. Turbo Boost نیز قابلیتی است که با فعال کردن آن در زمان بازی و امور مهم میتوانید نهایت قدرت سیستم را به کار بگیرید.

 

 

Advanced%20SystemCare%20PRO نرم افزار بهینه سازی قدرتمند Advanced SystemCare 9.0.3.1077

 

میثم تات حصاری بازدید : 73 چهارشنبه 27 آبان 1394 نظرات (0)

AceMoney نرم افزاری عالی برای مدیریت امور مالی شخصی و خانگی است به سادگی و آسانی هرچه تمام تر می باشد. این نرم افزار حتی میتواند برای کسب و کارهای کوچک به عنوان نرم افزار حسابداری مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار دارای چند نوع حساب کاربری (account) از پیش تنظیم شده است مانند حساب های مربوط به پس انداز ، وام ، بدهی ، چک ها و کارت های الکترونیکی که کاربر برای استفاده از آنها نیز به تنظیمات نخواهد داشت و فقط بایستی به ورود اطلاعات اقدام کند. البته این نرم افزار میتواند حساب کاربری مخصوص برای کاربر را نیز ایجاد کند تا اگر کاربری نیاز به حساب کاربری ویژه ای داشت ، خود به تنظیم آن اقدام کند. این نرم افزار برای مصرف و مدیریت بودجه و حقوق (Home budget management) نیز امکانات ویژه ای دارد. دارای ۱۰۰ دسته بندی مختلف برای مصرف بودجه و هزینه است و میتوانید با اختصاص هرمقدار بودجه برای هرکاری ، هزینه ها را کنترل کنید. قابلیت جالب دیگر این نرم افزار مشاهده و دریافت اطلاعات نرخ ارز بیش از ۱۵۰ کشور جهان به صورت زنده و از طریق اینترنت می باشد. باتوجه به دسته بندی های نرم افزار ، شما میتوانید هزینه هایی که بابت هر کاری انجام داده اید را در نرم افزار وارد کنید تا در هر زمان بتوانید هزینه هایی که برای مثال صرف غذا کرده اید را بررسی کنید و فاکتورهای مختلف را ایجاد کنید. یا میتوانید ببینید از چه زمینه ای درآمد کسب کرده اید و راه های مختلف کسب درآمد و میزان درامدتان را مشاهده نمایید. این نرم افزار همانطور که ذکر شد میتواند به عنوان یک نرم افزار حسابداری کوچک نیز مورد استفاده قرار گیرد. در این نرم افزار میتوانید صورت حساب هایی که باید پرداخت کنید یا دریافت کنید را تنظیم و زمانبندی کنید تا زمان آنها را از دست ندهید و نرم افزار به شما اطلاع خواهد داد. این نرم افزار توانایی ایجاد نسخه پشتیبان از اطلاعاتی که در آن وارد کرده اید را نیز دارد. همچنین نرم افزار میتوانید از خود در برابر کاربران غیرقانونی با پسورد محافظت نماید. این نرم افزار دارای قابلیت های دیگری نیز می باشد که البته در ایران قابل استفاده نیستند.

 

AceMoney%20Lite%204.36 نرم افزار مدیریت امور مالی و حسابداری AceMoney Lite 4.36

 

میثم تات حصاری بازدید : 89 چهارشنبه 27 آبان 1394 نظرات (0)

The Flash Season 2 Web-DL/HDTV (2014) Mkv   x264/x265

|قسمت هفتم (نسخه HDTV 720p) به پست اضافه شد|

|بازبینی و سانسور شده توسط وبسایت دانلودها|

 

The Flash Season 2 cover small دانلود فصل دوم سریال فلش – The Flash Season 2 2015

 

نام سریال: The Flash Season 2 – فصل دوم سریال فلش

ژانر: اکشن، ماجراجویی، درام

سال انتشار: ۲۰۱۵

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۳۶۰ مگابایت

کیفیت: Web-DL 720p/HDTV 720p/Web-DL x265 720p

زیرنویس انگلیسی: دارد

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: The Flash (فلش) سریالی تلویزیونی می باشد که توسط Greg Berlanti, Andrew Kreisberg و Geoff Johns نویسندگی و تهیه شده است تا در شبکه ی The CW پخش شود. این فیلم از یکی از کاراکتر های کمیک DC که Flash نام دارد گرفته شده است. کاراکتر “فلش” توسط Robert Kanigher خلق شده و شخصیتی است که با جنایتکاران و جرم به مبارزه می پردازد. سریال The Flash در حقیقت یک اسپین آف برای سریال محبوب Arrow محسوب می شود. داستان سریال توسط Berlanti, Kreisberg و Johns نوشته شده و کارگردان آن نیز David Nutter می باشد و …

میثم تات حصاری بازدید : 75 چهارشنبه 27 آبان 1394 نظرات (0)

History Channel – Secrets of Einstein's Brain (2015) HDRip Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|نسخه کم حجم اختصاصی دانلودک ها به پست اضافه شد|

 

secrets.of.einsteins.brain.cover دانلود مستند اسرار مغز انیشتین   Secrets of Einsteins Brain 2015

نام مستند: Secrets of Einstein's Brain

محصول: History Channel

سال انتشار: ۲۰۱۵

مدت زمان: ۸۵ دقیقه

حجم: ۷۹۶ مگابایت

کیفیت: HDRip

زبان: انگلیسی

زیرنویس فارسی: ندارد

آلبرت آینشتاین (به آلمانی: Albert Einstein) زاده ۱۴ مارس ۱۸۷۹ – درگذشته ۱۸ آوریل ۱۹۵۵)  فیزیک‌دان نظری آلمانی بود. او بیشتر به خاطر نظریّه نسبیت و بویژه برای هم‌ارزی جرم و انرژی (E=mc۲) (که از معروف‌ترین روابط فیزیک بین غیرفیزیک‌دان‌هاست) شهرت دارد. علاوه بر این، او در بسط تئوری کوانتوم و مکانیک آماری سهم عمده‌ای داشت. اینشتین جایزه نوبل فیزیک را در سال ۱۹۲۱ برای خدماتش به فیزیک نظری و به خصوص به خاطر کشف قانون اثر فوتوالکتریک دریافت کرد. سال ۲۰۱۵ ۶۰ امین سالگرد درگذشت آلبرت انیشتین و ناپدید شدن مغز او می باشد. دانشمندان مختلفی به دنبال پیدا کردن دلیل باهوشی وی بوده اند. این مستند ماجرای دزدیده شدن مغز انیشتین توسط دکتر کالبد شکافی، و مناطقی که سفر کرده و همچنین دلیل متمایز بودن انشیتین را به تصویر میکشد.

میثم تات حصاری بازدید : 79 چهارشنبه 27 آبان 1394 نظرات (0)

وقتی که وارد بازی تاج و تخت شدی، تو می بری یا می میری، میانه ای وجود ندارد. این جمله ی سرسی (Cersei) یکی از شخصیت های داستان های جورج مارتین و نغمه ی آتش و یخ است. اگر طرفدار مجموعه سریال های این مجموعه باشید، معنی جمله ی بالا را درک می کنید. ولی چه می شود، اگر بازی های سریالی Game of Thrones را بازی کنید؟ حس کردن یک بازی تاج و تخت، شاید چالش اصلی سازندگان بود و احتمالا برای همین هم از طرز روایت و انتخاب داستان ها و شخصیت ها، درست مانند سریال ها (که امتحان خود را پس داده) استفاده شد. داستان بازی ماجراهای چند شخصیت مختلف، بسیار دور از هم و البته مرتبط به هم را نشان می دهد و مانند چیزی که توقع داشتیم، قرار است قسمت به قسمت، با تمام شخصیت ها جلو برویم. در این میان، بر اثر اتفاقات بعضی از شخصیت ها کم می شوند و یا شخصیت های جدیدی به داستان اضافه می شوند. شباهت این چنینی داستان، مانند این است که انگار، این بازی از روی سریال های تلویزیونی ساخته شده و نه از خود کتاب، با این تفاوت که این بار، اتفاق های مهم را شما رقم می زنید و این قدرت شماست که بر داستان تاثیر می گذارد.

Game of Thrones Episode 6 PC-CODEX

 

Game of Thrones Episode 6 pc cover small دانلود بازی Game of Thrones Episode 6 برای PC

 

میثم تات حصاری بازدید : 97 چهارشنبه 08 مهر 1394 نظرات (0)

PhoneClean نرم افزاری کامل برای بهینه سازی سیستم عامل iOS و افزایش سرعت آن می باشد. این نرم افزار میتواند با آزاد سازی حافظه رم در کنار قابلیت هایی مانند یکپارچه سازی فضای دیوایس در نهایت باعث بهینه سازی کامل iOS شود. قابلیت بعدی در رابطه با هارد دیسک است ، این نرم افزار فایل های اضافی و فایل هایی که قابلیت حذف شدن را نداردن را پاک کند .همچنین نرم افزار PhoneClean از تمامی دیوایس های شرکت اپل مانند آیپد ، آیپاد و آیفون ۶ ، ۵ ، ۴ و … پشتیبانی میکند .

 

PhoneClean%203.8.0 نرم افزار بهینه سازی ios توسط PhoneClean 3.8.0

 

میثم تات حصاری بازدید : 75 چهارشنبه 08 مهر 1394 نظرات (0)

All My Movies با محیط کاربری بسیار جذاب و استفاده بسیار آسان این قابلیت را دارد تا فیلم ها را بر اساس دی وی دی بودن، سی دی بودن و یا موارد دیگر دسته بندی و سپس دسته های دیگری هم در آن ها ایجاد نماید. می توان با واردکردن نام یک فیلم تمامی مشخصات مربوط به آن را نظیر کارگردان و یا ژانر آن را مشخص ساخت در در هنگام جست و جو آسان تر به آن دست یافت. نکته جالب در مورد این ابزار این است که با قرار دادن دی وی دی فیلم و یا حتی اسکن فیلم ها در هارد دیسک به صورت اتوماتیک آن ها را وارد برنامه ساخته و آن ها را دسته بندی نمود. یکی از مهم ترین قابلیت های این ابزار ساخت بانک اطلاعاتی آن است. زمانی که سیستم عامل کاربر به هر دلیلی از بین رود می توان با بازگشایی دوباره بانک اطلاعاتی نرم افزار تمامی فیلم ها و … را دوباره بازیابی نمود. All My Movies از زبان های مختلف زنده دنیا پشتیبانی خواهد کرد و نکته آخر در مورد این ابزار ، قابلیت وارد نمودن آنچه در سایت بسیار معروف IMDb به عنوان توضیحات و نام فیلم ها است در این ابزار وجود خواهد داشت.

 

All%20My%20Movies%208.5 نرم افزار دسته بندی و مدیریت فیلم ها All My Movies 8.5

میثم تات حصاری بازدید : 67 چهارشنبه 08 مهر 1394 نظرات (0)

Wise Disk Cleaner نرم افزاری عالی برای کسانی است که میخواهند فایل های اضافی و ناکارامد و هرز را از داخل هارد دیسک خود را پاک نمایند. تشخیص فایل های هرز و اضافی درون ویندوز توسط کاربر ساده میسر نیست و همچنین برخی از این فایل ها در قسمت های مخفی ویندوز وجود دارد. بنابراین برای پاکسازی آنها نیز به یک نرم افزار کمکی خواهد بود. این نرم افزار رایگان و عالی نسبت به پاکسازی تاریخچه اینترنت مرورگرهای (Internet Explorer, Chrome, Firefox و Safari browsers) و تاریخچه ویندوز شامل : Recycle Bin, Recent Documents, Temporary files و Log files اقدام میکند. همچنین پاکسازی میانبرهای نامعتبر ، کش ، کوکی ها و برخی از قسمت های ویندوز نظیر trace هایی که ویندوز ذخیره کرده است نیز جز وظایف نرم افزار محسوب می شود. این نرم افزار با پاکسازی هایی که انجام میدهد ، فضای ویندوز را خالی تر و فضای هارد دیسک را نیز آزاد تر می نماید و میتواند ابزار خوبی برای پاکسازی هارد دیسک و ویندوز باشد.

 

Wise%20Disk%20Cleaner%208.83.619 نرم افزار پاکسازی هارد دیسک Wise Disk Cleaner 8.83.619

میثم تات حصاری بازدید : 82 چهارشنبه 08 مهر 1394 نظرات (0)

موزیک پلیر Rocker Music Player یک موزیک پلیر با امکانات مناسب برای گوشی اندرویدی شماست. این برنامه با داشتن ظاهری ساده و به‌دور از پیچیدگی کار با یک موزیک پلیر را برای شما ساده می‌کند. در این برنامه می‌توانید پلی‌لیست ایجاد کرده، آهنگ‌های خود را بر اساس معیارهای مختلف مثل آلبوم، آرتیست، ژانر و… دسته بندی کنید، از اکولایزرهای موجود استفاده کنید، آهنگ‌ها را از Lock Screen کنترل نمایید، از برنامه‌های Scrobble مثل last.fm همزمان با آهنگ گوش دادن استفاده کنید و… این برنامه همچنین دارای دو نوع Widget بوده و دارای قابلیت‌های متنوع دیگری نیز می‌باشد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

Rocket%20Player%20Premium%20v3.4.1.200 نرم افزار موزیک پلیر Rocket Music Player Premium 3.0.0.0 مخصوص اندروید

میثم تات حصاری بازدید : 93 یکشنبه 15 شهریور 1394 نظرات (0)

Mojosoft BusinessCards MX به شما برای طراحی و چاپ کارت ویزیت کمک خواهد کرد . برنامه به گونه ای طراحی شده است که یک کاربر ساده و مبتدی برای طراحی کارت های حرفه ای به مشکلی برنخورد و تنها با کشیدن و رها کردن ابزارهای موردنظر خود را اعمال کند تا درنهایت به کارت موردعلاقه خود برسد . فرآیند طراحی به وسلیه ی اجزای ساده تری همانند عکس ها ، نوشته ها ، ارقام و … انجام می شود . همچون خیلی دیگر از برنامه ها ، این نرم افزار نیز دارای یک گالری غنی و کاربردی از مدل های پیش ساخته شده می باشد که با استفاده از آن ها می توانید سریعتر به نتیجه برسید .

 

BusinessCards MX 5.00 نرم افزار طراحی کارت ویزیت های زیبا Mojosoft BusinessCards MX v5.00

 

میثم تات حصاری بازدید : 62 یکشنبه 15 شهریور 1394 نظرات (0)

Gunned Down: The Power of the NRA (2015) HDTV 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

PBS 2015 دانلود مستند Gunned Down: The Power of the NRA   ۲۰۱۵

 

نام مستند :  Gunned Down: The Power of the NRA

سال انتشار: ۲۰۱۵

مدت زمان: ۵۵ دقیقه

حجم: ۱۰۰۰ مگابایت

کیفیت: HDTV 720p

زبان: انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه داستان :حمل سلاح گرم در آمریکا آزاد است. سازمان حمایت از اسلحه داران NRA، با قدرت سیاسی بالایی که دارد،  تسهیلاتی را به شهروندان آمریکایی دارای سلاح می دهد. بچه های نیز از این حمایت بی بهره نخواهند بود. دانش آموزانی هر ساله با دلایل مختلف به مدارس خود حمله کرده و حوادث مرگباری را رقم می زنند. این مستند به بررسی موضوع حمل اسلحه گرم در آمریکا می پردازد.هم اکنون میتوانید این مستند رااز دانلودک ها دریافت نمایید .

میثم تات حصاری بازدید : 68 یکشنبه 15 شهریور 1394 نظرات (0)

PBS – Niagara Falls (2006) WEB-DL 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

PBS 201551  دانلود مستند PBS – Niagara Falls 2006

 

نام مستند :  PBS – Niagara Falls

سال انتشار: ۲۰۰۶

مدت زمان: ۵۵ دقیقه

حجم: ۵۰۰ مگابایت

کیفیت: DVD Rip

زبان: انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه داستان : در این مستند به بررسی آبشار نیاگارا خواهیم پرداخت.آبشارهای نیاگارا ترکیبی از دو آبشار بسیار بزرگ و یک آبشار کوچک‌تر می‌باشد که بر رودخانه نیاگارا واقع است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی آبشار نیاگارا در مرز ایالت نیویورک در آمریکا و کانادا در جنوب استان انتاریو بین دو شهر نیاگارا فالز اونتاریو و نیاگارا فالز نیویورک قرار دارد. آبشار بزرگ‌تر اصطلاحا به آبشار کانادایی یا آبشار نعل اسب معروف است و آبشار کوچک‌تر به آبشار آمریکایی معروف است.علت اصلی شهرت آبشار نیاگارا نه به علت ارتفاع آن بلکه به علت عریض بودن آن است. به طور متوسط نزدیک به ۱٬۸۳۴ مترمکعب در ثانیه سرازیر می‌گردد، که از این لحاظ آبشار نیاگارا دارای رتبه نخست در میان آبشارهای جهان می باشد.آبشارهای نیاگارا در بیست دقیقه‌ای شهر بوفالو آمریکا و نود دقیقه‌ای شهر تورنتو کانادا قرار دارد…هم اکنون میتوانید این مستند رااز دانلودک ها دریافت نمایید .

 

میثم تات حصاری بازدید : 65 یکشنبه 15 شهریور 1394 نظرات (0)

سایت یودمی مجموعه دوره های مختلفی را در در مورد جاوا شروع کرده است و به طور جامع از این به بعد به این دوره ها خواهیم پرداخت. اولین دوره آموزشی جاوا همانطور که انتظارش نیز می رود به معرفی کلی و اصول اولیه آن پرداخته و به صورت نظری و عملی این علم قدرتمند را به بررسی می گذارد. هر فصل این دوره در واقع یک مسابقه برای کاربران می باشد تا براساس اندوخته های خود بتوانند یک پروژه خوب را آماده سازند. نمونه های جدیدی در این دوره آماده شده است که در سراسر وب کاملا با ایده های نوع و جدیدی اراده شده اند. همانطور که می دانید جاوا محبوب ترین زبان برنامه نویسی در دنیای اینترنت می باشد و به دلیل کارایی های گسترده خود در همه زمینه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

 

Udemy Learning JAVA Series Course 1 Beginning To JAVA Cover%28Downloadha.com%29 دانلود دوره های آموزشی جاوا   بخش اول شروع با جاوا

میثم تات حصاری بازدید : 76 یکشنبه 15 شهریور 1394 نظرات (0)

Steve Jobs: The Man in the Machine (2015) WEB-DL 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

Steve Jobs The Man in the M دانلود مستند ۲۰۱۵ Steve Jobs: The Man in the Machine

 

نام مستند :  Steve Jobs: The Man in the Machine

سال انتشار: ۲۰۱۵

مدت زمان: ۱۲۸ دقیقه

حجم: ۸۵۰ مگابایت

کیفیت: WEB-DL 720p

زبان: انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه داستان :مستندی درباره ی زندگی شخصی و خصوصی استیون پاول جابز کارآفرین، مخترع، بنیانگذار و مدیر ارشد اجرایی شرکت رایانه‌ای اپل و یکی از چهره‌های پیشرو در صنعت رایانه است .هم اکنون میتوانید این مستند رااز دانلودک ها دریافت نمایید .

میثم تات حصاری بازدید : 150 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

nVIDIA GeForce Driver با این درایور قدرت بیشتری در کارت های گرافیک شرکت انویدیا در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. مسلما جهت اجرای بازی های جدید به این درایور احتیاج خواهید داشت و کارهای روزانه نظیر مدیریت دسکتاپ ، نمایش فایل های مالتی مدیا و امور کاری و… نیز با این درایور بهتر و با کیفیت بالاتری مهیا خواهد بود. این درایور برروی نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت ویندوزهای xp , 7 , 8 , vista نصب خواهد شد. برای دانلود و اطلاع از تغییرات این نسخه از اپدیت به ادامه ی مطلب بروید.

 

nVIDIA%20GeForce%20Driver%20353 نرم افزار درایور کارت های گرافیک انویدیا nVIDIA GeForce Driver 353.62

میثم تات حصاری بازدید : 139 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

Slimjet مرورگری است که بر پایه و اساس گوگل کروم بوده و میتوان یکی از بهترین مرورگر حال حاضر نام برد. این نرم افزار در حقیقت نسخه ویرایش شده و شخصی سازه شده گوگل کروم میباشد که شما هم میتوانید به سلیقه خود آن را شخصی سازی کنید و لذت ببرید . امکانات این نرم افزار امکان افزودن و مدیریت Add-ons ، امکان تنظیم تم ، همگام سازی با اکانت گوگل ، امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت ، قابلیت بهبود نرم افزاری ، دانلود از یوتیوب ، ترجمه صفحات ، پیش بینی آب و هوا ، اشتراک در فیس بوک و … است .

 

Slimjet 4.0.15.0 نرم افزار مرورگر وب Slimjet 4.0.15.0

میثم تات حصاری بازدید : 148 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

TweakNow PowerPack مجموعه ای کاملاً یکپارجه از ابزارهایی است که به شما اجازه بهینه سازی جزئی ترین بخش های سیستم عامل ویندوز و مرورگر را خواهد داد. بیش از ۱۰۰ تنظیمات مخفی ویندوز توسط این نرم افزار نمایان و قابل تنظیم شده است که کاربر با استفاده از آنها میتواند نسبت به بهینه سازی بهتر ویندوز خود اقدام کند. نرم افزار دارای ۷ بخش اصلی که مهمترین انها شامل Windows Secret که همان ۱۰۰ تنظیمات مخفی ویندوز است که در این قسمت قابل تنظیم هستند. بخش مهم بعدی Windows Cleaner شامل پاک کننده های رجیستری و دیسک و یکپارچه سازی رجیستری و هارد دیسک ، مدیریت استارت آپ و حذف کامل نرم افزارهای نصب شده و حذف غیرقابل بازیابی اطلاعات می باشد و بخش مهم بعدی که شامل ابزار متفرقه می شود miscellaneous tools نام دارد که ابزارهای مهمی نظیر بهینه سازی رم و خاموش شدن اتوماتیک کامپیوتر و ساختن چندین دسکتاپ به صورت مجازی و مدیریت پروسه ها از جمله ابزارهای مهم این نرم افزار می باشد. نرم افزار دارای امکانات دیگری نظیر مشاهده اطلاعات سخت افزاری و نرم افزاری سیستم و تهیه نسخه های پشتیبان و بازگردانی آنها می باشد که باعث می شود این نرم افزار به عنوان ابزاری مناسب جهت بهینه سازی مورد استفاده کاربران قرار گیرد. محیط کاربری نرم افزار بسیار ساده است و تازه کارترین کاربر نیز توانایی استفاده از امکانات آن را خواهد داشت.

 

TweakNow%20PowerPack%204.6.0 نرم افزار بهینه سازی متفاوت ویندوز TweakNow PowerPack 4.6.0

 

میثم تات حصاری بازدید : 162 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

امروزه استفاده از فایل های PDF به یک کار روزمره برای بسیاری از کاربران تبدیل شده و سادگی در استفاده و انعطاف پذیری این نوع فرمت از دلایل اصلی آن می باشد که هر کاربری را نسبت به آن علاقه مند می نماید، WinScan2PDF نرم افزاری کاربردی در زمینه تبدیل فایل های اسکن شده به PDF می باشد. WinScan2PDF مبدل کم حجم و رایگانی است . سادگی در استفاده ، قابلیت تبدیل فایل های اسکن شده به PDF ، سازگار با تمامی نسخه های ویندوز از قابلیت های این نرم افزار است.

 

WinScan2PDF%203.01 نرم افزار تبدیل فایل اسکن شده به پی‌ دی‌ اف WinScan2PDF 3.01

میثم تات حصاری بازدید : 148 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

KeyScrambler نرم افزار فوق العاده پر کاربرد جهت بالابردن امنیت در محیط اینترنت است . با این نرم افزار میتوانید بلافاصله با فشردن هر کلید از صفحه کلید رمز شده ی آن را در اختیار داشته باشید و هرگونه کی لاگر را از بین می برد و داده های حیاطی شما را محافظت می کند . KeyScrambler میتواند حروف و اعداد تایپ شده با صفحه کلید را بصورت کدهای مختلف و رمزگذاری شده درآورد تا از سرقت توسط کی لاگر ها جلوگیری کند . امنیت در خرید اینترنتی ، ساپورت انواع مرورگر ها مانند فایرفاکس ، کروم ، اپرا و … ، رابط گرافیکی کاربر پسند ، هماهنگی با سایر نرم افزارهای رمزگذار و … از امکانات این نرم افزار است .

 

KeyScrambler%203.8.0.0 نرم افزار رمز نگاری و رمز گذاری KeyScrambler 3.8.0.0

 

میثم تات حصاری بازدید : 109 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

اتفاقات این نسخه بعد از وقایع آرکم سیتی (Arkham City) اتفاق می افتد. یک سال بعد از مرگ جوکر، بتمن که در نبود رقیب همیشگی خود دوباره به میدان بازگشته است. در این حال جمعی از دشمنان اصلی بتمن، یعنی Two-Face، Penguin و Harley Quinn نیز این فرصت را پیدا کرده اند که هر یک به دلیل خاص خود، باهم دیگر علیه بتمن متحد شوند. اما تهدید دیگری نیز متوجه شهر گاتام است. Scarecrow (مترسک) در شب هالووین، با گاز و بمب های ترس جدید خود، شهر را مورد تهدید قرار می دهد. این اتفاق باعث خارج شدن ۶ میلیون نفر از شهر گاتام می شود و حال بتمن به همراه پلیسی که تعداد نیروهایش به شدت کم شده است، باید گاتام را که از خلافکاران پر شده است، نجات دهند. ولی همه چیز به این جا ختم نمی شود. بتمن، حال باید با دشمن جدیدی رو به رو شود… Arkham Knight. Arkham Knight، برای اولین بار وارد سری بتمن شده است و قبل از این عنوان در هیچ کمیک، فیلم یا بازی ایفای نقش نکرده است. به اعتقاد طرفداران بازی، این شخصیت احتمالا دشمن اصلی بتمن در این عنوان خواهد بود و گواه آن نیز قرار گرفتن نام این شخصیت بر بازی است. به هر حال چیز زیادی در مورد ماهیت این شخصیت در دسترس نیست. تنها چیزی که می دانیم، این است که بر روی لباس این شخصیت، علامت Arkham Asylum حک شده است. لباس این شخصیت، به نوعی حالت نظامی لباس بتمن است. Arkham Knight اطلاعات زیادی در مورد بتمن دارد و علیرغم این که متحد Scarecrow است ولی دلایل شخصی خودش را برای کشتن بتمن دارد.

Batman Arkham Knight PC-CPY

|نسخه فشرده FitGirl با حجم ۲۶.۶ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Batman Arkham Knight pc cover small دانلود بازی Batman Arkham Knight برای PC

میثم تات حصاری بازدید : 82 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

Mr Robot Season 1 Webrip (2015) Mkv   x264/x265

|قسمت ششم در ادامه مطلب قرار گرفت|

|زیرنویس فارسی قسمت ششم در ادامه مطلب قرار گرفت|

|بازبینی و سانسور شده توسط وبسایت دانلودها|

 

Mr Robot Season 1 2015 cover small دانلود فصل اول سریال آقای ربات   Mr Robot Season 1 2015

 

نام سریال: Mr. Robot Season 1 – فصل اول سریال آقای ربات

ژانر: جنایی، درام

سال انتشار: ۲۰۱۵

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۶۰ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۳۸۰/۱۶۰ مگابایت

کیفیت: Webrip 720p/Webrip x265 720p

IMDB

زیرنویس انگلیسی: دارد

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان:  آقای ربات سریالی درباره یک آنارشیست مرموز می باشد که برنامه نویس جوانی با نام "Elliot" که از بیماری اضطراب اجتماعی رنج می برد و با مردم از طریق هک کردن آن ها ارتباط برقرار می کند را استخدام می کند و …

میثم تات حصاری بازدید : 77 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

Samurai II: Vengeance همانطور که از نامش بر می آید یک بازی رزمی است اما نه همانند سایر بازی هایی که تا کنون انجام دادید بلکه با یک گیم پلی خارق العاده و گرافیک حیرت انگیز که شما را در دل جنگ های رزمی خواهد برد . در این بازی ۳ بعدی شما در نقش یک سامورایی سعی در اجرای عدالت و نابودی دشمنان دارید. گرافیک بازی بسیار عالی بوده و در حالت ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می شود! دشمنان جدید، مهارت های بیشتر، محیط های وسیع تر و دوربین جدید همگی این بازی را به یکی از بهترین بازی های اکشن iOS تبدیل کرده اند!اگر علاقه به بازی های رزمی هستید پیشنهاد ما این است که Samurai II: Vengeance را از دست ندهید ! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.1 و بالاتر نیاز دارید.

 

Samurai II Vengeance 1.1 بازی سامورایی Samurai II: Vengeance v1.1.1 مخصوص آیفون و آیپد

میثم تات حصاری بازدید : 90 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

باز هم شرکت Rovio یک بازی جدید با حضور پرندگان خشمگین خود منتشر کرده است. این بار در فضایی کاملاً جدید و سه‌بعدی! در بازی Angry Birds Transformers شما با یک تجربه‌ی کاملاً جدید روبرو هستید، باید با استفاده از تانک و اسلح هایی که در اختیار شما قرار میگیرد باید با پرندگان رباتیک از نابودی جزیره Piggy Island جلوگیری کنید. همچنین با ادامه‌ی بازی توسط شما پرندگان جدیدی را می‌توانید برای رانندگی انتخاب کنید که قابلیت‌های گوناگون دارند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

Angry Birds Transformers 1.1 بازی پرندگان خشمگین Angry Birds Transformers v1.1.8 مخصوص آیفون و آیپد

میثم تات حصاری بازدید : 68 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

بازی Draw Something یک بازی حدسی جالبیست ! در این نرم افزار باید که آنلاین میباشد باید یه شی ، چیزی بکشید و دوستانتان را دعوت کنید تا آن ها حدسایشان را بازگو کنند و با درست جواب دادن امتیاز میگیرند و دفعه بعدی نوبت شماست و این بازی به همین صورت تکرار میشود . از دیگر ویژگی این بازی به صورت نوبتی ، انواع رنگ ها و ابزار ، قابلیت ارتقا ابزار نقاشی ، اشتراک گذاری نقاشی ها و … است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

Draw Something 2.3 بازی نقاشی Draw Something Pro 2.3.0 مخصوص آیفون و آیپد

میثم تات حصاری بازدید : 62 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

سرانجام نسخه کاملا نهایی ویندوز ۱۰ عرضه شد! ساعاتی پیش این نسخه به صورت جهانی عرضه گردید که مایکروسافت برای آن حدود ۴۰ترابیت فضای اختصاصی تهیه کرده بود! ۳ نسخه از ویندوز ۱۰ انتشار پیدا کرده است که شامل Enterprise, Pro و Home می شوند. در واقع نسخه Pro همان نسخه Ultimate در ویندوز ۷ می باشد. فایل های ISO دانلودشده دقیقا مطابق با فایل های ISO قرار گرفته در سایت رسمی مایکروسافت می باشند که برای صحت این موضوع یک عکس در ادامه مطلب ضمیمه شده است. تیم دانلودها مفتخر است تا به عنوان یکی از اولین وبسایت های ایرانی، طعم استفاده از نسخه کاملا نهایی ویندوز ۱۰ را به شما بچشاند. برای دانلود نسخه های مختلف این ویندوز و فایل های فعال سازی و روش فعال سازی می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|نسخه کاملا نهایی، فایل های ریلیز شده در تاریخ ۲۹جولای ۲۰۱۵|

|به همراه آموزش نصب کامل و قدم به قدم|

 

  Windows 10 final build cover small دانلود نسخه نهایی ویندوز 10   Windows 10 Pro/Enterprise/Home x86/x64 29th July 2015

میثم تات حصاری بازدید : 70 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

Clean Space اگر شما نیز برایتان اتفاق اتفاده است که همواره به دلالیل امنیتی افراد سودجو در اینترنت شما را جستجو کرده و با پیدا رد شما در اینترنت مشکلات زیادی را بوجود آورده اند، با این برنامه می توانید این مشکل را رفع کرده و تمامی ردهای خود در اینترنت پاک کرده و خود را به صورت مخفی در اینترنت درآورید. با این نرم افزار امنیت شما در اتصالات اینترنت رفع شده و هیچ نفوذی نمی تواند شما را تهدید کند. هم اکنون می توانید این نرم افزار را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Clean Space Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار حذف ردپاهای اینترنتی Clean Space 2015.02

میثم تات حصاری بازدید : 72 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

۱Password for Windows نرم افزار قدرتمندی به منظور ذخیره پسوورد های استفاده شده در اینترنت کامپیوتر شخصی می باشد. شما با این برنامه دیگر نیازی ندارید که پسوورد های متعدد را حفظ کرده و سردرگم شوید چون با این برنامه همه آنها در یک آرشیو جمع شده و شما می توانید به طور ایمن آنها را نگهداری نمایید. هم اکنون می توانید این برنامه را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.
 

1Password for Windows Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار مدیریت رمزهای عبور 1Password for Windows v4.6.0.584

میثم تات حصاری بازدید : 73 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

PDF Converter نرم افزار تبدیل، ایجاد و ویرایش فایل های پی دی اف می باشد که با ارائه یک رابط کاربری مناسب و زیبا امکانات گسترده ای را به منظور مدیریت فایل های پی دی اف در اختیار شما می گذارد. شما با این برنامه می تواند اسناد خود را به پی دی اف تبدیل کنید و آنها را تجزیه و تحلیل نمایید. امکان اضافه کردن فونت و قالب بندی اسناد نیز از دیگر ویژگی های برنامه می باشد. هم اکنون می توانید این نرم افزار را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

PDF%20Converter Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار مبدل فایل های پی دی اف Able2Extract PDF Converter v9.0.11.0

میثم تات حصاری بازدید : 97 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

DFX Audio Enhancer یک پلاگین صوتی قدرتمند به منظور پخس فایل های صوتی و رسانه ای با کیفیت می باشد که امکان افزایش کیفیت وریلیز صدا را برای کاربرانش فراهم می آورد. شما با این برنامه می توانید به طور کلی کیفیت صدا را به طور قابل توجهی افزایش داده و صدا را تقویت نمایید. همواره دو اشکال عمده در میکس صداها یافت می شود که می توان به بریده شدن فرکانس های بالایی و همچنین عدم تطابق عمق صداها اشاره کرد. این برنامه با یافتن این خطاها باس خوبی به صداها داده و با ابزارهای پیشرفته کیفیت صدا را به بالاترین حد خود می رساند. هم اکنون می توانید این نرم افزار را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

DFX Audio Enhancer Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار افزایش کیفیت پخش موزیک DFX Audio Enhancer v11.401

میثم تات حصاری بازدید : 70 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

در این مجموعه ی آموزشی با عنوان  Udemy – Learn Photoshop, Web Design & Profitable Freelancing که توسطUDEMY تهیه شده است شما با نحوه ی طراحی وب توسط فتوشاپ آشنا خواهید شد حتی اگر شما با مفاهیم ابتدایی ان اشنا نباشید.در این ویدیو مدرس ان در تلاش است تا با کمک خلاقیتی که در برنامه ی فتوشاپ در زمینه ی  طراحی وجود دارد بتواند تا برایتان ایجاد راه کسب درامدی سود مندانه را نشان دهد.هم اکنون میتوانید این مجموعه ی اموزشی را از دانلودها دریافت نمایید .

 

.Web Design & Profitable Fre دانلود ویدیو ی آموزشی Udemy   Learn Photoshop, Web Design & Profitable Freelancing

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 488
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 115
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 250
  • باردید دیروز : 242
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 492
  • بازدید ماه : 492
  • بازدید سال : 10,773
  • بازدید کلی : 170,571