loading...
دانلودک ها
میثم تات حصاری بازدید : 73 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

در حال حاضر نرم افزارهاى بی شمارى براى پردازش تگ هاى فایل هاى موزیک در اینترنت موجود است. اما Tag&Rename محصول شرکت SoftPointer ادعا می کند که از ویژگی هایى برخوردار است که می تواند با استفاده از آن ها این نوع پردازش را به طور متفاوت انجام دهد. 
نرم افزار Tag&Rename ابزار قدرتمند جهت مدیریت فایل های موسیقی می باشد. با این نرم افزار شما قادر خواهید بود بسیار سریع و آسان مجموعه موسیقی های خود را تغییر نام دهید، اطلاعت موجود در فایل موسیقی را ویرایش کنید (tag informations)، اطلاعاتی را بر اساس نام موسیقی در فایل وارد کنید و یا اطلاعات موسیقی را از سرورهای Amazon.com در فایل وارد کنید. نرم افزار Tag&Rename بسیاری از فیلدهای اطلاعاتی موجود در فایل های موسیقی از جمله lyrics و Cover art و Rating و Album artist و…. را پشتیبانی می کند. همچنین این نرم افزار از Tagهای مخصوص موسیقی های کلاسیک نیز پشتیبانی می کند. به کمک این نرم افزار شما خیلی راحت می توانید اسامی و تگ های فایل هایتان مانند ID3v1 ،ID3v2.2 ،ID3v2.3 ID3v2.4 tags  را به دلخواه خودتان در بیارید.

tag rename downloadha.com تغيير مشخصات فايل هاي مديا به صورت دسته جمعي با Tag & Rename 3.5.2

میثم تات حصاری بازدید : 85 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

اگر به محیط زیبای میندوز ۷ دلبسته اید اما وقت لازم برای عوض کردن سیستم عامل به ۷ ندارید یا به هر دلیل دیگری نمی توانید از این محیط زیبا استفاده کنید می توانید با نصب این نرم افزار از محیط سیستم عامل ۷ بر روی XP نهایت لذت را ببرید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار  Seven Transformation Pack 3:
- تغییر بوت اسکرین
- شیشه ای شدن و شفاف شدن کامل استارت منو و تسکبار
- استایل کاملا شفاف و شیشه ای ویندوز ۷
- تغییر استارت منو ویندوز ۷
- تغییر صفحه خوش آمد ویندوز
- تغییر محیط Explorer یا My computer
- ساید بار ویندوز ۷
- والپیپر های ویندوز ۷ 
- و …

دانلود اسکریپت

7transformation downloadha.com تجربه ويندوز 7 با Seven Transformation Pack 3

میثم تات حصاری بازدید : 78 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

تجربه عکاسی بدون مانع. کشف ACDSee طرفدار ۲ عکس مدیر ، قوی ترین پلاتفرم نرم افزاری برای مشاهده ، پردازش ، ویرایش ، سازماندهی و انتشار عکس های شما. ACDSee طرفدار تک سکوی نمایش عکاسان حرفه ای که در آن ، پردازش ، ویرایش ، سازماندهی ، کاتالوگ ، نشر و آرشیو عکس خود را رو به رشد مجموعه های دیجیتال است. ویژگی های کلیدی آن عبارتند از قابلیت گردش پیشرفته ، پشتیبانی از مشخصات نگاتیو دیجیتال (DNG) و آخرین فرمت های خام ، خام قابلیت پردازش ، دسته ای در حال ویرایش IPTC ، قدرتمند و قابلیت مدیریت رنگ و گزینه های چاپ و نشر حرفه ای است.

acdsee downloadha.com مديريت واقعي تمام عكس ها با ACDsee Pro 2

میثم تات حصاری بازدید : 71 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

دیگر نرم افزار امنیتی که ساعت ها پیش Kaspersky به روزرسانی جدیدی از آن را به شکل و شمایلی جدیدتر ارائه نمود ، Kaspersky Antivirus 2010 نام دارد. همانطور که از نامش هم پیداست این نرم افزار امنیتی آنتی ویروس معروف شرکت Kaspersky نیز می باشد که چند سالی است به عنوان یکی از محبوب ترین ها در میان کاربران مورد استفاده قرار می گیرد. این آنتی ویروس فوق العاده قدرتمند که از محیط کاربری جدیدی هم بهره می برد قادر است تا با دارا بودن سرعت مناسب ، بانک اطلاعاتی قدرتمند از تمامی فایل های مخرب و به روز رسانی های مداوم و سریع امنیتی پایدار و مثال زدنی را برای کاربران به همراه آورد. تفاوت بسته امنیتی Internet Security با Antivirus در این است که در بسته Internet Security موارد خاصی که برای کاربرانی که مدام با اینترنت سر و کار دارند مناسب تر است ، اما شکی نیست که آنتی ویروس کسپر هم یکی از قدرتمندترین ها محسوب می شود.

 

kaspersky downloadha.com امنيت واقعي گردش در اينترنت با Kaspersky Package 2010

 
میثم تات حصاری بازدید : 75 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

میتوانید با استفاده از این نرم افزار پرتابل چندین فایل رو از سایت های اشتراکی مانند رپید شیر و مدیا فایر و…دانلود نمایید

حتی در بعضی از سایت های اشتراکی زیر قابلیت resume نیز دارد.  

قابلیت های کلیدی :

پشتیبانی دانلود به طور همزمان از خدمات چند سایت

دانلود کردن با استفاده از پروکسی

خودکار بروز رسانی پلاگین

 یک برنامه ساده مدیریت

 کار در سیستم عامل ویندوز ، لینوکس و MacOS

 

 

down دانلود FreeRapid Downloader 083 beta 4 build 464 Portable

 

 

میثم تات حصاری بازدید : 70 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (1)

مجموعه آیکون های فوق العاده برای کامیپوتر را میتوانید از سایت دانلودها دریافت نمایید.کابران میتوانند این ایکون های زیبا را برای تنوع در کامپیوتر خود استفاده نمایند این آیکون ها با فرمت png 128×128 می باشد وداری کیفیت بالایی است توصیه میکنیم این مجموعه را حتما دانلود نمایید . 

 

 

xmv5s1 مجموعه آيكون هاي زيبا با نام StainlessIcons

 

میثم تات حصاری بازدید : 83 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

شما در Tower Bloxx باید برج هایی را از روی هم قرار دادن طبقات یک ساختمان درست کنید چون وضعیت ساخت و ساز شهر خیلی وخیمه ، شهردار از شما می خواد که شهر رو با ساختن برج ها زیباتر کرده و برای مردم سقفی تهیه کنید! جالب اینجاست که مردم ساکن برج ها قبل از اتمام کار شما در خانه سکونت می گزینند.

tower downloadha.com بازي جذاب Tower Bloxx Deluxe

میثم تات حصاری بازدید : 83 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

توسط نرم افزار Google Earth شما قادر به جستجوی:تصویر، نقشه و اطلاعات جغرافیایی از سرتاسر جهان هستیدو فقط با Type نام منطقه ی مورد نظر به جزئیات آن با Zoom کاملاً مستقیم دسترسی داشته باشید. از توانایی های دیگر این نرم افزار می توان به جست و جوی اختصاصی: مدارس، پارک ها، Restaurant ها و همچنین Hotel ها اشاره کرد. یکی از قابلیت های این نرم افزار می توان به تغییر موقعیت های جذاب آن، آن هم به صورت سه بعدی و همچنین Save و Share آن اشاره کرد. در کل باید گفت با وجود نرم افزارهای مشابه تا به حال چنین نرم افزاری به این قدرت تولید نشده است. 
قابلیت های کلیدی:
عکاسی هوایی و داده های سه بعدی نمایان آن هم کامل و بی عیب از زمین، دارا بودن یک تریلیون بایت از آنتن های هوایی، ماهواره های عکاسی جهت نمایش در سرتاسر جهان آن هم با در اختیار گذاری بالاترین وضوح و جزئیات، جستجو های محدوده ای از قبیل: Restaurant ها، Hotel ها و حتی دستورالعمل های رانندگی، نمایش کاملا سه بعدی از تمامی نتایج، نمایش طبقه بندی شده ی پارک ها، مدارس، بیمارستان ها، فرودگاه ها، شرح خطوط و زوایا، اشتراک گذاری Annotation های مورد استفاده ی شما توسط معاوضه ی داده ای KML ، موارد استفاده برای: طراحی یک مسیر (برای راحتی مسافرت ها)، گرفتن اطلاعات از راه های زمینی، جست و جوی خانه یا آپارتمان، جست و جو ، اکتشاف در مورد جهان، یافتن یک مکان تجاری، توجه: قابلیت های ذکر شده در بالا همگی رایگان نبوده و برای استفاده از امکانات دیگر باید نسخه های Plus و Pro خریداری شوند اما … قابلیت های منحصر به فرد در نسخه های Plus و Pro: – Google Earth Plus: افزودن قابلیت پشتیبانی از دستگاه های GPS ، کارائی سریع تر ، توانایی ورودی های spreadsheet و بهترین و بالترین وضوح برای print بهتر – Google Earth Pro (جهت استفاده های حرفه ای و بازرگانی): Google Earth Pro نهایت جستجو گری ، عرضه و ابزاری است کمک کننده جهت اطلاعات مکان های خاص برای سازمان های خاص.

gearth downloadha.com مشاهده تمام نقاط زمين با Google Earth Pro Gold Edition 2009

میثم تات حصاری بازدید : 74 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

با افزایش کاربران اینترنت و علاقه کاربران برای داشتن یک سایت مستقل پیشرفت های زیاد در این زمینه روی داده است . یکی از این پیشرفت ها ، مدیریت روی هاست سایت ها بوده است . این نرم افزار ها را معمولا به طور عامیانه به نام نرم افزارهای FTP می شناسند . نرم افزارهای FTP ، مدیریت محتوای هاست شما را برعهده می گیرند ، بدون اینکه شما وارد کنترل پنل هاست سایت شوید . فقط کافی است اینگونه نرم افزارها را نصب کنید و سپس با وارد کردن آدرس سایت و نام کاربری و پسورد هاست ، وارد هاست خود شوید و روی آن مدیریت داشته باشید.

SmartFTP یک نمونه کامل مدیریت محتوای هاست و یک برنامه FTP فوق العاده حرفه ای و محبوب است . شما با این نرم افزار می توایند فایل های داخل کامپیوتر خود را به راحتی به داخل هاست خود آپلود نمایید . شما به راحتی می توانید با این برنامه در هاست خود پوشه های جدید ایجاد کنید یا اینکه پوشه ای را حذف کنید . فایلی را ویرایش کنید . دیگر لازم نیست با سرعت پایین کنترل پنل هاست خود درگیر باشید . این نرم افزار بدون نیاز به کنترل پنل هاست شما را قادر به مدیریت محتوای هاست می کند . سرعت بالای این نرم افزار باعث می شود که شما فقط برای اموری که به کنترل پنل هاست نیاز هست ، از کنترل پنل استفاده کنید . در ضمن این نرم افزار قابلیت های فوق العاده ای را دارا می باشد . افزایش سرعت اپلود یکی از مهم ترین و اساسی ترین قابلیت این نرم افزار است .

 

smart downloadha.com ارسال آسان فايل ها و مديريت هاست ها با Smart Ftp Professional 4.0.1048

 
میثم تات حصاری بازدید : 94 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

Rohos Logon Key 2.7 نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران می توانند مانع از دسترسی افراد مختلف به غیر از خود به سیستم شوند. شیوه کار این نرم افزار با کیله نرم افزارهای امنیتی که بر روی سیستم نصب می شوند متفاوت است. کاربر برای استفاده از امکانات این نرم افزار علاوه بر نصب برنامه در سیستم نیازمند استفاده از یک حافظه USB را نیز دارد. شما با استفاده از نرم افزار و USB Flash خود سیستم خود را قفل می کنید و در هر بار اجرای سیستم عامل و برای دسترسی به اطلاعات نیازمند اتصال Usb Flash خود به سیستم می باشید. در واقع حافظه USB شما به عنوان کلید امنیتی کامپیوتر شما می باشد. شیوه کار این نرم افزار بدین صورت است که بعد از نصب برنامه و اتصال USB Flash به سیستم شما در درون برنامه با استفاده از یک کلید یک کلید امنیتی را بر روی حافظه فلش خود ایجاد می کنید تا در راه اندازی مجدد سیستم عامل و در زمان درخواست آن کلید رمزنگاری شده ، با اتصال Usb flash به پورت usb خود کلید را به برنامه معرفی کنید. بدین صورت دیگر تنها افرادی به سیستم شما دسترسی خواهند داشت که حافظه USB مورد نظر در اختیارشان باشد . این نرم افزار محصولی از شرکت Tesline-Service SRLمی باشد.

rohos downloadha.com با usb فلش ، كامپوتر خود را قفل كنيد با Rohos Logon Key 2.7

میثم تات حصاری بازدید : 77 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (1)

بازی Ragdoll Cannon یک بازی ساده با طراحی ساده و موزیکی فوق العاده جذاب می باشد.  تجربه و تحقیقات نشان داده که بازی های ساده بسیار اعتیاد آور تر از بازی های پیچیده می باشد.  در این بازی تنها کاری که باید بکنید اینه که با موس نشونه بگیرید و آدم ها رو شلیک کنید به محلی که مشخص شده  بزنید! البته همیشه کار به این راحتی که به نظر می رسه نیست ، این بازی به معنای واقعی خلاقانس که دارای ۱۷۰ مرحله می باشد!
 

canno بازی اعتیاد آور Ragdoll Cannon

میثم تات حصاری بازدید : 87 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

این بازی با حجم کم و گرافیک سه بعدی بی نظیری که دارد تعجب هر بیننده ای رو به خود جذب میکند تصور این که این چنین زیبا اما با حجمی کم اندکی دشوار است اما هیچ چیز غیر ممکن نیست! اگر از طرفداران بازی کامپیوتری فکری هستید این بازی شطرنج را از دست ندهید.
ویژگی های این بازی زیبا شامل :
- گرافیک بالا کیفیت صدا و تصویر تاپ
- حجم بسیار کم قابلیت دانلود با سرعت های بسیار پایین
- قابلیت تنظیم بازی در حالت های آسان, معمولی, سخت, بسیار سخت
- بازی بدون محدودیت به دلیل کرک شده بودن بازی
- و…

chess بازي شطرنج سه بعدي Real Chess

میثم تات حصاری بازدید : 82 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

شاید شما هم تا به حال در خیالات خود فکر کرده باشید که می توانستید یک تفرجگاه ساحلی برای خود بسازید و آن را مدیریت کنید و گسترش بدهید تا کشتی ها و قایق های بزرگ و کوچک مشتری دائم شما بشوند. سایت دانلودها این آرزوی شما را با بازی استراتژی تفرجگاه ساحلی Youda Marina به حقیقت پیوند خواهد زد. بازی تفرجگاه ساحلی از این جا شروع میشود که در ابتدای ورود شما به بازی توسط راهنمای بازی انواع قسمت های بازی به شما اموزش داده می شود و شما با تمامی بخش های بازی و ابزار ها و منو ها آشنا خواهید شد. بازی بسیار بسیار آسان است. شما ابتدا باید یک ایستگاه رادیویی احداث کنید تا بتوانید با قایق ها و کشتی هایی که از ساحل عبور می کنند تماس برقرار کنید و بتوانید آنها را به جای مناسب در ساحل راهنمایی کنید. هر قایق یا کشتی تعداد سرنشینان مشخصی دارد. شما باید در ساحل برای هر تعداد کشتی ها و قایق ها جایگاه پهلو گرفتن بسازید تا آنها کنار آن پهلو بگیرند و مسافر تفرجگاه شما بشوند. حالا شما پس از انجام این کار ها و جذب کشتی ها باید برای بازدیدکنندگان از تفرجگاه خود وسایل تفریحی, بیمارستان, جاده, ایستگاه پلیس رستوران , آتش نشانی و… فراهم کنید تا آنها از سفر خود و اقامت در تفرجگاه شما لذت ببرند. امیدواریم از دانلود رایگان این بازی کامپیوتر لذت ببرید.

 

Youda Marina 1.0 بازی استراتژی تفرجگاه ساحلی   Youda Marina 1.0

میثم تات حصاری بازدید : 83 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

 Zone Alaram یکی از قدیمی ترین نرم افزار های محافظتی ویندوز است، که با توجه ورود نرم افزارهای امنیتی مشابه به بازار نرم افزار، ZoneAlarm هنوز جایگاه خود را از دست نداده است، و همچنان بهترین انتخاب میباشد. ZoneAlarm بتدریج با افزودن شدن قابلیت های مختلفی همچون ضد ویروس، ضد اسپم و … به آن به یکی از نرم افزارهای امنیتی قدرتمند تبدیل شد! با نصب ZoneAlarm میتوانید با خیال راحت در اینترنت به گشت و گذار بپردازید، این برنامه کلیه فعالیت های اینترنتی شما را تحت کنترل خود میگیرد، اگر هکری قصد نفوذ به سیستم شما راداشته باشد. ZoneAlarm شما را آگاه میسازد و آی پی هکر را نیز به شما نشان میدهد، اگر برنامه ی مخربی به طور ناخواسته روی سیستم شما قرار گرفته باشد و بخواهد مخفیانه به تبادل اطلاعات بپردازد ZoneAlarm شما را آگاه میکند، در واقع هرگونه فعالیت اینترنتی که بخواهد انجام شود ملزم به کسب تائید شما میباشد.

 

ZoneAlarm downloadha.com مجموعه نرم افزارهاي امنيتي Zone Alaram 2010

میثم تات حصاری بازدید : 67 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

امروزه بسیاری از کاربران با استفاده از نرم افزارهای مختلف اقدام به ساخت فایل های تصویری خود به صورت DVD می کنند. کاربران کامپیوتر با پیشرفت های کامپیوتری خود را سازگار می سازند و همراه با تکنولوژی آن ها نیز برای ارتقا خود اقدام می کنند. امروزه با توجه به ازدیاد دستگاه های DVD و افزایش این دیسک ها در میان کاربران، آن ها را وادار داشته تا فایل ها و اطلاعات خود را بر روی این نوع دیسک ها قرار دهند. نرم افزارهای مختلفی را می توان نام برد که قابلیت کپی فایل ها و فرمت های دی وی دی را داشته که در این میان نرم افزار DVD-Cloner پیشرفته ترین برنامه کاربردی  است که به آسانی DVD را به DVD-R/RW  کپی می کند. این نرم افزار با کاربرد ساده به شما امکان رایت DVD، فیلم و کپی های سفارشی را می دهد.
شما می توانید DVD تان را در ۲-۳ دقیقه با همان کیفیت نسخه اصلی کپی کنید. DVD کپی شده می تواند در هر DVD Player اجرا شود. DVD-Cloner از معدود نرم افزار backup است که ریپر CSS/DVD دارد. و شما نیازی به دانلود برنامه های دیگر مانند DVD43 یا AnyDVdD ندارید. موتور رایت جدید می تواند ۱:۱ کپی کند. آن می تواند هوشمندانه نوع دیسک را شناسائی کند و مدل های کپی را برای انتخاب شما نمایش دهد. از Blu-ray  ،HD DVDs پشتیبانی می کند و مرحله به مرحله شما را برای رایت آسان راهنمائی می کند و قابل استفاده در نسخه های ویندوز ۲۰۰۰، XP،Vista می باشد.

dvdcloner downloadha.com كپي فرمت هاي مختلف DVD با DVD Cloner 6.00 Build 978

میثم تات حصاری بازدید : 79 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

DVDFab Platinum یکی از آسانترین روش های ممکن برای کپی کردن فیلم های DVD می باشد. فقط کافیست فیلم DVD و یک DVD خالی را در درایو قرار داره و بر روی Start کلیک کنید. تمام محتویات فیلم DVD شامل Menu، Trailer و دیگر محتویات به سرعت و به طور خودکار بر روی DVD خالی کپی می شود. به وسیله این نرم افزار و تنها با یک یا دو مرحله قادر به کپی دیسک های DVD به DVDR، PSP، IPOD و … خواهید بود.
این نرم افزار برای شما Backup تهیه می کنید تا اطلاعات خود را بتوانید در دیسک کپی کنید. این برنامه از هسته برنامه DVD Copy که پنج سال قدمت دارد ، استفاده می کند. در واقع DVDFAB Platinum ، یک برنامه متحول شده می باشد. از دیگر امکانات این برنامه می توان به کپی دیسک به دیسک DVD های فیلم و … را نام برد. شما با این نرم افزار می توانید بدون اینکه اشکال و یا نقصی در فیلم شما بوجود بیاید آنرا کپی کنید. منو ها ، زیر نویس ها و خلاصه هر چیزی که در DVD شما باشد ، عیناً در دیسک جدید کپی خواهد شد. این برنامه یکی از پرکاربر ترین نرم افزار چند رسانه ای مخصوص کار با DVD می باشد. همچنین با استفاده از این برنامه حتی می توانید، به جای یک کپی، همزمان روی چند DVD  رایتر کپی کنید .

Dvdfab downloadha.com پشتيبان گيري ،‌ تبديل و رايت كردن با DVDFab Platinum 5.0.6.0

میثم تات حصاری بازدید : 85 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

با پیشرفت تکنولوژی و ازدیاد CD ها و علاقه افراد برای مشاهده این CD ها نرم افزارهای مختلفی جهت نمایش فایل های صوتی و تصویری که بتواند نیازهای شما را در هر جهت بر آورده سازد به بازار آمده است. نرم افزار PowerDVD Ultra محصول شرکت Cyberlink که علاوه بر ایجاد محیطی شاد و سرگرم کننده قویترین نرم افزار جهت نمایش فایل های ویدئویی شما با بهترین کیفیت و شفافیت می باشد.
PowerDVD Ultra آخرین حلقه از چرخه تکاملی تحسین برانگیزترین ابزار اجرای DVD و خالق حد غایت در سرگرمی و لذت به هنگام اجرای فایل های تصویری و صوتی می باشد. این نرم افزار با بهره گیری از تعداد زیادی کنترل کننده قابل تنظیم برای Audio/Video برای ارائه بهترین کیفیت پخش، ارائه شده است.
قابلیت پیشتیبانی از تمامی فرم های صوت و تصویر، ۸ کانال خروجی صدا در سینمای خانگی، و صدای فراگیر Surround با قدرت شبیه سازی واقعی، Power DVD را تبدیل به غول ترین Player در میان طرفداران DVD کرده است، با CyberLink Power DVD به عنوان Player بی همتای فیلم های High Definition از تماشای فیلم ها نهایت لذت را خواهیدبرد.

 

powerdvd ultra downloadha.com لذت تماشاي فيلم با كيفيت واقعي با Cyberlink Power DVD Ultra 9.00

 
میثم تات حصاری بازدید : 81 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

ساخت و میکس موزیک های دی جی و پر انرژی که امروزه به صورت بسیار حرفه ای و پیشرفته پیگیری می شود توانسته است در قدمتی نه چندان طولانی جایی ماندگار در بین علاقمندان و مخاطبین خود پیدا کند و به عنوان شغل مهم پیگیری شود و همچنین عاملی برای معروفیت و مشهوریت افراد نیز به شمار آید. چند سالی است که در دنیای موزیک و در بین علاقمندان و مخاطبین آهنگ های پر تحرک جایگاه ویژه ای پیدا کرده تا جایی که در هنگام اجرای این قبیل آهنگ ها شاهد جمعیتی چند هزار نفری در سالن ها هستیم.
Pioneer DJS یکی از قدرتمند ترین و معروف ترین نرم افزار ها در زمینه ساخت موزیک های دی جی می باشد. این محصول قدرتمند شرکت pioneer با توجه به امکانات فراوانی که درون آن جای داده شده است و با توجه به سرعت خارق العاده، تفکیک صدای دیجیتالی، قدرت پردازش بالا، تقسیم بهینه صوت و با قدرت کیفی و خروجی بالا توانسته است جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص دهد.بوسیله این نرم افزار بسیار جالب شما می توانید از دی جی های ساده گرفته تا دی جی های حرفه ای را ساخته و برای خود ذخیره کنید. این نرم افزار یکی از قویترین و محبوبترین برنامه های دی جی در دنیا می باشد. در ضمن این برنامه با افکت های بسیارجالبی که درون آن گنجانده شده است جذابیت خاصی به آهنگهای ساخته شده شما می دهد. Pioneer DJS شما رو قادر میسازد تا به صورت کاملا حرفه ای به کارهای میکس و دی جی بپردازید و از نتیجه نهایی لذت کافی را ببرید.

pioneer downloadha.com ساخت سريع آهنگ ها با Pioneer DJS 1.601

میثم تات حصاری بازدید : 82 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

اگر دنبال نرم افزاری قوی و حرفه ای می گردید که با آن لوگو یا همان عکس های تبلیغاتی برای وبسایت یا کارتهای ویزیت، طراحی کنید، ما Xara Xtreme را به شما پیشنهاد می کنیم
Xara Xtreme Pro نام نرم افزاری حرفه ای در طراحی و ترسیم تصاویر مختلف عکس، انیمیشن، تیزر های تبلیغاتی و … می باشد. اگر شما به دنبال برنامه ای می باشید تا به صورت حرفه ای نیازهای طراحی خود در این گونه موضوعات برطرف کنید، آن را یافته اید.
این نرم افزار با قراردادن امکانات مختلف و حتی افکت ها و تصاویر آماده کمک می کند تا تصاویری زیبا و متنوعی در زمینه طراحی ایجاد کنید. هچنین شما اگر قصد ایجاد تغییرات و ویرایش یک یا چندین عکس را دارید این برنامه به شما در این زمینه نیز کمک خواهد کرد و به راحتی و با یک کلیک شما می توانید با وارد نمودن تصویر مورد نظر به برنامه و انجام تغییرات، آن را با چندین عکس دیگر نیز ترکیب و ادغام کنید.همچنین به کمک این نرم افزار طراحان وب و دارندگان سایت نیز می توانند تصاویر مختلف گرافیکی سازگار با محیط وب ایجاد نمایند و از آن ها در سایت خود استفاده کنند.
سرعت بالا در ساخت تصاویر و انجام عملیات های مربوطه، کیفیت گرافیکی بسیار بالای تصاویر و استفاده از برنامه به صورت کاملا گرافیکی و استفاده از plug-in های متعدد و متنوع از مهمترین ویژگی های این نرم افزار می باشد.

Xara downloadha.com سريع ترين نرم افزار گرافيكي دنيا Xara Xtreme Pro 5.1.0.9131

میثم تات حصاری بازدید : 79 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

Download Accelerator Plus پرطرفدارترین نرم افزار در شاخه مدیریت دانلود ها است. بالا بردن سرعت دانلود تا ۳۰۰%، قابلیت استفاده آسان از آن(در عین حرفه ای بودن)، امنیت بالا و تنظیمات بسیار زیاد که استفاده سریعتر و راحتت تر را از آن ممکن میکند، همه امکاناتی هستند که این محصول را از رقیبان خود متمایز میکند.
این نرم افزار با جستجو در بین سایت های مشابه (Mirror) پرسرعت ترین سایت را برای استفاده بهینه از Dial-up یا اتصالات با پهنای باند بالا پیدا می کند.
بالا بردن سرعت دانلود شما با دریافت از چند connection و قابلیت ادامه دادن (pause) که شما را قادر به ادامه دانلود در هنگام قطعی اینترنت یا سرور میکند ، جستجو برای بهترین سرور (mirror)  تنها چند مورد از امکانات این برنامه قدرتمند است.

DAP downloadha.com قويترين نرم افزار مديريت دانلود Download Accelerator Plus 9.2.0.5 Final

میثم تات حصاری بازدید : 71 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

آیا تا به حال به این فکر افتاده اید که یک گزارش از میزان دریافت و ارسال اطلاعات در اینترنت را داشته باشید. نرم افزار DU Meter یک گزارش ماهانه ،هفتگی ، روزانه و ساعتی از میزان دانلود و آپلود از طریق سیستم شما را نشان میدهد.
 این امکان بیشتر از همه به کار کسانی که اینترنتی با پهنای باند محدود دارند می خورد. DU Meter یک پنجره کوچک بر روی صفحه نمایش شما ایجاد کرده و سرعت و میزان دریافت را به صورت گرافیکی و نمودار یا نوشتاری به شما نشان میدهد. از امکانات دیگر این نرم افزار میتوان به ثبت تمام اطلاعات و منبع و مقصد آنها اشاره کرد.
DU Meter قابلیتی به نام View Connections  را داراست که شما میتوانید تمام نرم افزار هایی که هم اکنون باز هستند و در حال استفاده از اینترنت هستند را ببینید. این نرم افزار سبک و در عین حال بسیار کاربردی به هیچ وجه سرعت اینترنت شما را کم نکرده و حتی به آن کمک میکند.

DUmeter downloadha.com ثبت ميزان دريافت و ارسال با DU Meter 4.01

میثم تات حصاری بازدید : 75 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

مونتاژ ویدویی، میکس صدا و خلق منو برای DVD ها اعمالی هستند که در یک محصول قدرتمند و منحصر به فرد گردهم آمده اند. Vegas Movie Studio 9 Platinum Pro نرم افزاری است که تمام نیازهای شما را برای تولید فیلم های با کیفیت بالا، کلیپ ها و دی وی دی های جشن های مختلف و … فراهم می سازد. شما در کنار تدوین راحت ویدئو های خود قادرید تا حاصل کار خود را در هر فرمتی حتی High-definition HDV و  Sony AVCHD تولید کنید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا با ترکیب کلیپ ها، تصحیح رنگ ها و ترکیب صداها به فیلم مورد نظر خود در این استودیو دست یابید و همچنین با مجتمع کردن تکنیک های ویژه برای DVD ها و در اختیار قرار دادن خروجی های چندگانه حتی برای ارسال به صورت آنلاین، پروژه خود را همانطور که متقاضی می خواهد تحویل دهید.
نرم افزار Vegas Movie Studio در عین سادگی ویدئوهای شما را ویرایش می کند. و بهتر از همه، این نرم افزار یک ادیتور کاملاً real-time است. در این نرم افزار اصلاً مهم نیست که شما چه تغییراتی روی فیلم ها و عکس های خود ایجاد کرده اید چرا که اصل مدیای شما بدون هیچ تغییر و افزودن افکتی باقی می ماند. Vegas Movie Studio این آزادی را به شما می دهد تا بدون داشتن دلهره نسبت به رخ دادن اشتباهات، تجربه لذت یک مونتاژ ویدئویی را داشته باشید.

 

Sony Vegas downloadha.com بهترين استوديو ديجيتال با Sony Vegas Movie Studio 9 Platinum Pro

 
میثم تات حصاری بازدید : 71 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

ممکن است برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که پس از دانلود یک فایل صوتی یا تصویری، با هیچ نرم افزاری قادر به پخش آن نیستید و حتی پسوند آن را نیز تا به حال ندیده باشید.
K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و codecهای VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.
Codec  ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد.
 

K Lite downloadha.com اجرا كردن تمام فايل هاي صوتي و تصويري K Lite Mega Codec Pack 5.0.0

میثم تات حصاری بازدید : 111 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

دریافت Yahoo! Messenger مانند محصولات گوگل از طریق آی پی های ایران امکان پذیر نمی باشد، که در اینجا شما می توانید نسخه ی جدید و نهایی این نرم افزار محبوب را از دانلودها دریافت نمائید.
کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود. در نسخه های جدید که از سوی یاهو ارائه شده است امکاناتی از قبیل سازگاری با دو مسنجر محبوب دیگر یعنی MSN Messenger و Google Talk اضافه گردیده است .

Yahoo downloadha.com نسخه جديد ياهو مسنجر Yahoo Messenger 10.0.0.525 Beta

میثم تات حصاری بازدید : 82 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

Opera ، اپرا سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری میکند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری میشود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده میشود.
کافیست فقط یک بار اپرا را امتحان کنید، دیگر از اینترنت اکسپلورر استفاده نخواهید کرد!
اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر میدارد و شما را قادر میسازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوبترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد.
 

Opera downloadha.com لذت وبگردي با Opera 10.00 Build 1750

میثم تات حصاری بازدید : 80 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

CuteFTP Professional محصول شرکت GlobalSCAPE می باشد. این نرم افزار کلیه امکانات قدرتمند مدیریتی مورد نیاز شما را در محیطی ساده فراهم ساخته و از امکانات پیشرفته مختلفی برخوردار می باشد

قابلیت های کلیدی نرم افزار CuteFTP 8.3.1 Professional:
- امنیت بالا با استفاده از Secure Shell, Secure Socket و Transport Security Layer 
- پشتیبانی از قابلیت امنیتی SSL و HyperText Transfer Protocol Secure یا همان HTTPS  در انتقال داده ها
- قابلیت مدیریت رمز عبور کاربران
- قابلیت انجام کارها در زمان های مشخص شده توسط کاربر
- قابلیت تهیه Backup کامل از وب سایت شما 
- مدیریت و نظارت بر داده های و پوشه های موجود شما بروی سرور و مطلع نمودن شما در صورت بروز تغییرات در آن ها
- قابلیت استفاده از Macro و Script 
- پشتیبانی از قابلیت Drag & Drop جهت انتقال سریعتر داده ها توسط کاربر
- دارای ویرایشگر مستقل بنام CuteFTP Editor جهت ویرایش اسناد سمت سرور از طریق برنامه!
- قابلیت نمایش اسناد تصویری بصورت Thumbnail یا بند انگشتی
- سرعت بالادر ردوبدل داده ها
- توانایی برقراری ارتباط با چندین وب سایت در آن واحد (۱۰۰ ارتباط همزمان)

cute%20ftp.. CuteFTP 8.3.1 Professional بهترین نرم افزار ارتباط با پروتکل اف تی پی

میثم تات حصاری بازدید : 81 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

Orbit Downloader یک ابزار رایگان جهت Download کردن File های شما با سرعت بالاتر است. این نرم افزار با کاربری بسیار آسان و همین طور بسیار سبک طراحی شده است. Orbit Downloader بر اساس تکنولوژی P2P و Download از منابع مختلف قادر به پشتیبانی از Protocol های HTTP, HTTPS, FTP, MMS and RTSP می باشد. به کمک این نرم افزار شما تقریباً قادر به دانلود هرگونه فایلی هستید! از بازی ها و Clip های Flash گرفته تا Viedo های Site های YouTube, Google, Metacafe, MySpace یا File های RapidShare و Streaming Video ها. مطمئناً چنین ابزاری برای Computer شما مورد نیاز خواهد بود. از امتیازات بارز این نرم افزار نسبت به برنامه های مشابه می توان به امکانی به نام Grab++ استفاده کرد. با استفاده از این امکان می توان هر نوع فایل فایل فلش یا فیلم یا موزیک را که امکان مشاهده و گوش دادن به آن فقط به صورت Online وجود دارد را دانلود کنید. مثلا فیلمهای سایت یاهو را که هیچ برنامه ای نمی تواند آنها را دانلود کند این برنامه لینک اصلی آنها را شناسایی و دانلود میکند. برای فعال کردن آن میتوانید بر روی آیکون این برنامه در Taskbar راست کلیک کرده و Grab++ را انتخاب کنید. صفحه مورد نظر خود را Refresh کنید تا لینک فایل مورد نظر خود را ببینید. قابلیت های کلیدی نرم افزار را در ادامه می توانید مشاهده کنید

 

orbit نرم افزار قوی مدیریت دانلود Orbit Downloader 2.8.9

 

میثم تات حصاری بازدید : 83 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی Shooting Gallery از آن دست بازیهایی است که مثل آن را زیاد دیده ایم ! در بازی Shooting Gallety کاربر باید با سرعت عمل بالا، اهداف موجود و متحرک در صفحه ی بازی را هدف قرار دهد. خب مشخص است که برای اجرای این بازی نیاز به یک سیستم قوی نیست! شما به راحتی می توانید بر روی هر سیستم قدیمی هم این بازی را اجرا کنید و برای مدتی سرگرم باشید !
 

shooting بازی جذاب و کم حجم Shooting Gallety

میثم تات حصاری بازدید : 80 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

JetAudio فقط یک نرم افزار مالتی مدیا نیست بلکه یک برنامه نرم افزار یکپارچه مالتی مدیاست که مجموعه ماموریت های فشرده را قادر به انجام می باشد. این نرم افزار فقط برای اجرای انواع فرمت های مختلف صوتی و تصویری نیست ، بلکه می تواند قابلیت هایی مثل رایت کردن سی دی ، تبدیل فرمت های صوتی به یکدیگر را نیز انجام دهد. JetAudio نرم افزار جامع چند رسانه ای است که علاوه بر پخش موزیک و فایل های ویدیویی قابلیت رایت CD، ضبط کردن ، تبدیل فایل های مختلف به یکدیگر را دارا می باشد. همچنین امکان ایجاد یک رادیو اینترنتی با کمک نرم افزار جانبی JetCast که به وسیله نرم افزار JetAudio ارائه می شود وجود خواهد داشت. ضبط فایل های صوتی آنالوگ، امکان افزودن پلاگهای مختلف Visualization، قابلیت Sound۲Vision، افکت های صوتی گوناگون مانندWide ، Reverb، X-bass، خروجی صدای چندکاناله و … از دیگر توانایی های این نسخه جدید است.

jetaudio downloadha.com پخش همه منظوره مالتي مديا Cowon Jetaudio 7.5.1.2 Plus

میثم تات حصاری بازدید : 81 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

Swift 3D PS یک پلاگین جالب و کاربردی برای فتوشاپ است که به شما این امکان را می دهد که از ویژگی جدید فتوشاپ CS4 به صورت حرفه ای استفاده کنید. همانطور که می دانید به نسخه CS4 فتوشاپ امکانات ۳D اضافه شده است، اما این پلاگین امکاناتی به مراتب پیشرفته تر در اختیار شما می‌گذارد. این پلاگین می تواند طرح های سه بعدی مثل مدل سازی، حجم دادن و متن سه بعدی را به سادگی طراحی کند و نتیجه کار را به صورت لایه سه بعدی به فتوشاپ برگرداند. لایه های ایجاد شده به طور کامل توسط Swift 3D PS قابل ویرایش اند حتی اگر فتوشاپ آنها را تغییر دهد و روی آن ها فیلتر اجرا کند.

قابلیت های مهم این پلاگین حرفه ای عبارتند از:
- محیط پیشرفته طراحی سه بعدی
- ساخت سریع متن سه بعدی از هر نوع فونت و حجم دادن به آن 
- ساخت و حجم دادن به اشیاء و تراش دادن به وسیله ابزار قلم
- وارد کردن فایل های وکتور دو بعدی از نرم افزار Illustrator و Flash و حجم دادن به آن ها
- ساده سازی طراحی سه بعدی صحنه با استفاده از تعیین زاویه دید و نورپردازی

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 488
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 278
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 520
  • باردید دیروز : 119
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,205
  • بازدید ماه : 1,205
  • بازدید سال : 11,486
  • بازدید کلی : 171,284