loading...
دانلودک ها
میثم تات حصاری بازدید : 106 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

Worms 3D نام بازی استراتژیک جنگی زیبا، پر طرفدار، سرگرم کننده واعتیاد آوری می باشد که توسط گروه Team17 طراحی و توسعه داده شده است که توسط این گروه بصورت سه بعدی برای کامپیوترهای خانگی و کنسول های نسل ۱۲۸ بیتی در نظر گرفته شده است. در این نسخه از بازی تعدادی اسلحه جدید افزوده شده است که عملکرد بعضی از آن ها به صورت کاملا اساسی با اسلحه های پیشین تفاوت دارد. روند بازی به این صورت است که هنگامی که بازی را شروع می کنید، گزینه هایی مانند حالت بازی تک نفره (Single PLayer) ، شروع سریع (Quick Start)، موارد دلخواه (Options) و حالت بازی چند نفره (MultiPlayer) را مشاهده می نمایید. این بازی از سری بازی های ژانر استراتژیک می باشد، شما در برابر یک شخص دیگر یا کامپیوتربا کرمهایی قرار گرفته بصورت تصادفی در مکانهای مختلف روبرو خواهید شد. ماموریت شما استفاده از اسلحه های موجود خود برای پاکسازی تمامی کرمهای مخالف شما می باشد. بعضی از اسلحه ها، تفنگ، بمب، موشک و غیره می باشند. بازی کننده حتی میتواند تیمی از کرمها را مطابق سلیقه خود ایجاد نماید. در حالت بازی تک نفره، ماموریت های بصورت Campaign، آموزشی و به مبارزه طلبیدن (Challenge) وجود خواهند داشت که با کامل نمودن هر یک از آنها می توان موارد، مراحل، صفحات نقشه . صداهای جدیدی را بدست آورد یا به اصطلاح Unlock‌ نمود. با یکبار تجربه این بازی چنان شیفته آن خواهید شد که به این زودی ها از آن دست نخواهید کشید.

 

Worm 3D بازی زیبای استراتژیک Worms 3D بدون نیاز به نصب

میثم تات حصاری بازدید : 79 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

امروزه استفاده از نرم افزارهای ساخت و ویرایش موزیک بسیار رایج شده است. استفاده از این نرم افزارها به دلایل مختلف توانسته جای آلات موسیقی را بگیرد. تعداد افرادی که به صورت حرفه ای به آهنگ سازی مشغول هستند کم نیست و بسیاری از افراد هم هستند که به صورت تفریحی بخشی از اوقات فراغت خود را در کنار رایانه شخصی به کار با نرم افزارهای ساخت موزیک و ویرایش صوت می گذرانند.  Sony Sound Forge Pro نام نرم افزاری محصول کمپانی SONY می باشد که با قابلیت های فراوان دستیاری بسیار مناسب برای تدوینگران صوت به شمار می رود. این نرم افزار با دارا بودن امکاناتی فوق العاده برای حرفه ای ها تدوین صوت از بهترین گزینه ها به شمار می رود. همانطور که از نامش هم پیداست این ابزار با قدرت مثال زدنی سونی عمل می کتد.
ابزاری بسیار کامل و حرفه ای که تمامی امکانات لازم برای یک تدوین حرفه ای را در اختیار کاربران قرار می دهد.  به گفته سایت سازنده که تقریبا ادعایی است که در پس آن حقیتی نهفته تمامی امکانات لازم برای یک ویرایش حرفه ای را می توان در این ابزار به وضوح پیدا کرد. قابلیت پشتیبانی از تمامی فرمت های رایج، پشتیبانی از صداهای۵٫۱ و ۷٫۱ در کنار قابلیت رایت برروی لوح های فشرده تنها بخشی از قابلیت های مهم این نرم افزار را تشکیل می دهند.
ضبط زنده ی instrument ها و صدا های خام ، ویرایش و ترمیم صوتی ، افزودن effect های صوتی در حد یک Studio و تبدیل file ها به سرعت برق از ویژگی های این نرم افزار می باشد .شما حتی قادر به ساخت track های تنهای karaoke  خود ، با ابزار های Vocal Eraser خواهید بود .

 

sony sound forge pro ویرایشگر صوتی پیشرفته سونی Sony Sound Forge Pro v10.0

میثم تات حصاری بازدید : 88 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

بدون شک با دیدن این تصویر خاطرات گذشته ماریو که در کنسول های قدیمی میکرو با هیجان زیاد بازی میکردید برایتان زنده می شود. در حال حاضر با عرضه شدن بازی های فوق العاده مدرن و جدید به بازار بازی های رایانه ای و استیشن های ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ گفته می شد که بازی های قدیمی دیگر جایی در خانه های مردم نداشته باشند ولی این نوع بازی ها هنوز هم لذت و هیجان تازه ای به دوست داران خود میدهند.
هم اینک سایت دانلودها نسخه ۴ این بازی سرگرم کننده و جالب را برای کامپیوتر شما تهیه کرده است. بازی ماریو یا قارچ خور دارای مراحل بسیار بسیار زیادی است . شما باید در شروع هر مرحله شروع به جلورفتن کنید و قارچ ها را بخورید و قارچ های سمی را له کنید و امتیاز بگیرید. در بازی قارچ های سحر آمیز نیز وجود دارد که شما را بزرگ میکند و گل های جادویی وجود دارد که خوردن آنها به شما انرژی میدهد و در عین حال نباید در هنگام عبور از گذرگاه ها در گودال ها بیافتید. در آخر امیدواریم از دانلود بازی رایگان ماریو برای همیشه نسخه چهارم که پرتابل هم بوده و نیاز به نصب ندارد لذت ببرید.

 

mario بازی پرهیجان ماریو (قارچ خور) Portable Mario Forever 4

 

میثم تات حصاری بازدید : 72 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

Typing Assistant نام نرم افزاری می باشد که به عنوان یک دستیار برای تایپیست عمل می کند و در هنگام انجام عملیات تایپ در کنار تایپیست به عنوان یک همراه می باشد. به وسیله این نرم افزار می توان کلمات را در هنگام تایپ متون به صورت نصفه تایپ نمود و برنامه به صورت خودکار با ظاهر کردن منویی که در آن لیست کلماتی که ممکن است مورد نظر نویسنده باشد این توانایی را می دهد تا کلمه مورد نظر خود را تایپ نماید. این ویژگی در موارد مختلفی می تواند مفید باشد ، از جمله تایپ متون انگلیسی که در آن کاربران ممکن است در املای کلمات دچار اشتباه شوند. علاوه بر آن با استفاده از این برنامه می توان سرعت تایپ خود را نیز افزایش دهید. از ویژگی های دیگر ایننرم افزارمی توان به سازگاری با تمام محیط ها و نرم افزارهای تایپ ، یادگیری خودکار کلمات بدون نیاز به وارد نمودن کلمات به صورت دستی ، قابلیت تنظیم آساننرم افزار، قابلیت حمل بودن برنامه و نصب آن بر روی حافظه های USB و … اشاره نمود. این نرم افزارمحصولی از شرکت Sumit Software می باشد.

 

typing تایپ هرچه سریعتر با دستیار هوشمند Typing Assistant v5.0

میثم تات حصاری بازدید : 78 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

بدون شک شما کارتون های کمپانی Disney را دیده اید.شخصیت های کارتونی معروفی که امروز برای ما خاطراتی از دوران کودکی را می آورند.کارتون هایی که حتی افراد بزرگسال نیز آنها را مانند کودکان دنبال میکردند.شخصیت هایی مثل میکی موس ، سونیک ، و … ، و به قدری محبوبیت خاصی در بین ما پیدا کرده اند که هیچ گاه خاطرات تماشای این کارتون های فوق العاده زیبا از اذهان هیچ یک از ما پاک نخواهد شد.شاید به خود به این فکر افتاده اید که یک کارتون حالا به صورت آماتور ، با استفاده از این شخصیت های کارتونی ، بسازید و یا آنها را امروزه چگونه میسازند.
یکی از نرم افزارهای قدرتمند در این زمینه نرم افزار Disney Cartoon Maker میباشد که به شما امکان خلق چنین شخصیت های کارتونی را میدهد.با کارآیی بسیار آسانی که برای شما به همراه دارد ، شما میتوانید کارتون و انیمیشن های ۲ بعدی بسازید.توسط این نرم افزار آنها را نقاشی کنید و متحرک سازی کنید.از روی عکس های دوستانتان و یا اعضای خانواده خود شخصیت های کارتونی بسیار زیبا خلق کنید. بدون شک از این نرم افزار و کار با آن لذت خواهید برد.

 

cartonmaker ساخت شخصیت های کارتونی با نرم افزار Disney Cartoon Maker v3.17

میثم تات حصاری بازدید : 92 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی جدید و فوق العاده زیبای Tom Clancy’s Rainbow Six 3 به تازگی توسط شرکت بازی سازی Gameloft منتشر شد . این بازی که در سبک اکشن است به صورت جاوا و در ابعاد مختلف برای تمامی گوشی های موبایل منتشر و در اختیار شما قرار گرفته است.
 

 

Rainbow Six 3 بازي جنگي Tom Clancys Rainbow Six 3 با فرمت جاوا برای موبایل
 

 
میثم تات حصاری بازدید : 80 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

مجموعه دو تم فوق العاده زیبا با رنگ مشکی و گرافیک بالا که مخصوص گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳ هستند را برای شما کاربران سایت دانلودها.کام آماده دانلود کرده ایم.

 

2 S60v3 theme 2 تم فوق العاده زيبا براي گوشي هاي نوكيا سري 60 ويرايش سوم

میثم تات حصاری بازدید : 75 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

مجموعه ۳۰ تایی از زیباترین والپیپر ها را میتوانید از دانلودها دریافت نمایید . این مجموعه با نام والپیپر های سه بعدی و فرمت Jpeg ، با کیفیت HD برای شما عزیزان تدارک دیده شده . پیشنهاد میکنم این مجموعه عالی را از دست ندهید .

 

3d cover مجموعه ای از والپیپرهای سه بعدی 3D

میثم تات حصاری بازدید : 89 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزاری کاربردی و مفید در زمینه گرفتن اطلاعات از وضعیت Motherboard شما مانند: درجه حرارت،اطلاعات در مورد Chip ها که قابل استفاده در Motherboard های زیادی میباشد.شما توسط این نرم افزار می توانید از ولتاژ ، سرعت Fan ها و در جه حرارت پردازنده اطلاعات کافی داشته باشید.در ادامه می توانید از جزیئات کامل این نرم افزار مطلع شوید.

 

motherboard monitor 5 کنترل وضعیت مادربرد توسط نرم افزار Motherboard Monitor 5

میثم تات حصاری بازدید : 72 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

اگر شما هم به این نتیجه رسیده اید که دسکتاپ تان گنجایش آیکون های شما را نداشته و نیز دیگر از آن زیبایی و تنوع کافی برخوردار نیست ما به شما پیشنهاد می کنیم که نرم افزار BumpTop را امتحان کنید . این نرم افزار با تبدیل دسکتاپ شما به یک محیط سه بعدی و بسیار پویا موجبات زیبایی و افزایش حجم چشم گیر دسکتاپ شما فراهم می کند . این برنامه از ویژگی های بسیار زیادی برخوردار می باشد .
یکی از ویژگی های این برنامه افزایش فضای دسکتاپ شما می باشد این برنامه علاوه برای استفاده از زمینه برای قرار دادن آیکون ها امکان استفاده از دیواره ها را برای قرار دادن آیکون ها فراهم می کند . همچنین شما می توانید با کاهش اندازه آیکون های خود به صورت بصری فضای دسکتاپ را نیز بیشتر کنید .
امکان دسته بندی و انباشته کردن اسناد بر روی هم از دیگر قابلیت های این نرم افزار می باشد . این کار دقیقا مانند زمانی است که شما اوراق روی میزکارتان را دسته کرده و روی هم قرار می دهید . این نرم افزار با ایجاد این چنین امکانی تا سر حد ممکن کار را برای فشرده سازی آیکون ها ساده کرده است .

 

desktop دسکتاپ سه بعدی با استفاده از BumpTop Professional v1.11.3706

میثم تات حصاری بازدید : 79 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزاری قدرتمند و بسیار کم حجم جهت ترجمه لغت ، متون و صفحات وب به زبان فارسی. اکثر کسانی که در ایران زندگی می کنند و فقط به زبان مادری خود یعنی زبان فارسی مسلط هستند و با سایر زبان ها مانند انگلیسی آشنایی کمی دارند در هنگام برخورد با کلمه یا متنی به غیر زبان اصلی کشور دچار مشکل می شوند و سعی می کنند از نرم افزار های دیکشنری و سایر برنامه هایی که در این زمینه کاربرد دارند مانند بابیلون استفاده کنند.
اما اکثر دیکشنری ها محدود بوده و قابلیت ترجمه متن های طولانی را ندارند و یا متن ترجمه شده از کیفیت خوبی بر خوردار نمی باشد که این یکی از بزرگترین مشکلات این قبیل برنامه هاست. همانطور که می دانید سایت گوگل که یکی از معروف ترین و قویترین موتورهای جستجو گر تحت وب می باشد در یکی از بخش های متنوع خود قسمتی را مخصوص ترجمه وب سایت ها قرار داده که اخیرآ زبان فارسی را نیز به لیست زبان های آن اضافه نموده از همین رو کاربران ایرانی با رفتن به آدرس www.Translate.Google.com و انجام تنظیمات مربوطه قادراند تا سایت های خارجی را به زبان فارسی مشاهده کنند.
از آنجا که دانلودها همیشه در فکر رفاه حال کاربران خود بوده است امروز نرم افزار قدرتمند Client for Google Translate را به شما معرفی می کند که به کاربران اینترنتی این امکان را می دهد بدون رفتن به سایت گوگل و انتظار مدت زمان طولانی جهت ترجمه به راحتی و تنها با یک کلیک ساده لغت ، متن های طولانی و حتی صفحات وب سایت ها را نیز به زبان فارسی و یا سایر زبان ها با بهترین کیفیت ترجمه کنند.
شما با کمک این نرم افزار بسیار قوی و کاربردی فقط کافیست زبانی را که باید متن ترجمه شود انتخاب کنید چون خود نرم افزار به صورت اتوماتیک زبان اصلی متن را تشخیص می دهد و دیگر نیازی نیست که حتمآ کاربر بداند زبان اصلی متن مورد نظر خود مربوط به چه کشوری است. می توان به جرات گفت که Translate Client یک دیکشنری کامل در تمامی زمینه ها بوده و از نظر ترجمه به خصوص متون بی رغیب می باشد.
طرز کار با این نرم افزار بسیار ساده و آسان می باشد به طوری که شما فقط کافیست کل متن و یا قسمتی از آن را در صفحه اینترنتی و یا کامپیوتر خود انتخاب کنید سپس آیکون کوچکی در کنار متن مورد نظر ظاهر می شود که پس کلیک بر روی آن کل متن منتخب به زبان فارسی یا هر زبانی که شما در تنظیمات اصلی برنامه قرار داده اید ترجمه می شود علاوه بر این شما می توانید با اجرای نرم افزار و کپی متن مورد نظر خود در قسمت ورودی برنامه و انتخاب زبان ترجمه، با کلیک بر روی گزینه Translate کل متن مورد نظر خود را در عرض چند ثانیه به زبانی که انتخاب نموده اید ترجمه کنید.
این دیکشنری با داشتن حجم بسیار کم و محیط ساده از هر لحاظ مناسب کسانی می باشد که اطلاع چندانی از زبان های مختلف ندارند و روزانه مدت زمان بسیار زیادی را صرف مشاهده وب سایت های خارجی می کنند که با کمک این نرم افزار تمامی آن ها را می توانند به زبان فارسی مشاهده کنند.
 

clientgoogle ترجمه متون با استفاده از Client for Google Translate 3.1.83

میثم تات حصاری بازدید : 76 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

Focus Photoeditor ویرایشگر تصویری با توانایی بالا وامکان استفاده آسان میباشد که میتواند برای بهبود بخشیدن و تصحیح تمامی انواع تصاویر دیجیتال مورداستفاده قرارگیرد، همچنین میتوانید بوسیله آن تصاویر وگرافیک موردنیاز برای وبسایتها،کارهای خانگی و کارهای اداری رانیز تهیه نمایید.تنها کافیست عکس مورد نظر را از یک فایل یا برنامه ای دیگر و یا به کمک اسکنر یا دوربین دیجیتال را انتخاب نموده وشروع بکارکنید. با استفاده از عملکردهای بینه سازی خودکار گوناگون نرم افزار میتوانید تصاویر خوردرادرعرض چندثانیه تصحیح نمایید.همچنین با کمک توانایی های فراروان تعدیل عکس نرم افزار میتوانید ظاهر عکس های خودر اربدون افت کیفیت بهبود بخشید.از دیگر ویژگیهای این ابزارسادگی استفاده ازآن میباشد بطوری که هم برای عکاسان حرفه ای و هم برای مبتدیان قابل استفاده میباشد.

 

focus downloadha.com ويرايش آسان ولي حرفه اي تصاوير با Focus Photoeditor 6.0.9.9

 

میثم تات حصاری بازدید : 79 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

Ashampoo Burning Studio نرم افزاری ساده و در عین حال قوی برای رایت CD و DVD با استفاده از این نرم افرار قادر خواهید بود اطلاعات، فیلم ها و موزیک های خود را بر روی انواع CD یا DVD ذخیره کنید. این نرم افزار قابلیت های بیشماری را در اختیار شما قرار میدهد، برخلاف سایر نرم افزار های رایت سی دی با استفاده از Ashampoo Burning Studio تنها با چند کلیک ساده میتوانید CD یا DVD مورد علاقه خود را رایت کنید. این برنامه قابلیت رایت روی انواع CD-R, RD-RW, DVD-R/RW, DVD+R/RW, DVD-RAM and DVD+R Double Layer را دارا میباشد. این برنامه تقریبا شبیه به برنامه Nero می باشد ولی در کارهایی مانند ساخت DVD فیلم بسیار جلوتر است. این برنامه برای شما از یک فایل فیلم یک DVD فیلم با منوی بسیار زیبا می سازد که قابل پخش در DVD Player ها است. از کارهای دیگری که این نرم افزار نسبت به Nero انجام می دهد امکان ایجاد تغییرات در محتویات یک CD یا DVD و رایت نسخه تغییر یافته است. خود برنامه می تواند بیشتر فرمتهای فیلم یا صدا را به فرمت مورد نیاز برای رایت بر روی CD یا DVD تبدیل کند و نیاز به برنامه اضافی برای این کار وجود ندارد. همچنین در یک حالت پیشرفته می توانید گزینه های مختلف رایت را کنترل کنید و مثلا اگر فایل یا فولدر با نام فارسی بر روی CD رایت کردید جلوی خراب شدن نام آن را بگیرید. برای این کار باید حالت Joliet را انتخاب کنید. برنامه با امکانات خوب و به تناسب این امکانات حجمی کم طراحی شده است و برای هر قسمت توضیحی دارد و در کل از استفاده از آن در مقایسه با نرم افزارهایی مانند Nero پشیمان نمی شوید.

 

ashampoo downloadha.com رايت و كپي كردن انواع سي دي ها با Ashampoo Burning Studio 9.12

 

میثم تات حصاری بازدید : 77 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

این برنامه برای تبدیل فرمت فایل هایی که با فرمت دی وی دی می باشند به کار گرفته می شود . از این نرم افزار می توانید به عنوان مبدل فایل دی وی دی برای کپی بر روی وی سی دی استفاده کرد . همچنین برای تبدیل دی وی دی های ۹ گیگ به ۴.۷ گیگ به کار می رود . این برنامه دارای فرمت های خروجی از جمله انواع MPEG,Avi,Divx,Mpeg2 و غیره می باشد و از مزایایی آن می توان به سرعت بالا در تبدیل و رابط کاربری زیبای آن اشاره کرد.

 

1dvd ripper تبدیل فرمت دی وی دی با استفاده از 1DVD Ripper

میثم تات حصاری بازدید : 93 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

دیکشنری قدرتمند از شرکت بین المللی LingvoSoft که شامل بیش از ۴۰۰۰۰۰ کلمه و عبارت مختلف می باشد. این دیکشنری در قالب زبان های گوناگون (از جمله فارسی) و در دو نسخه مختلف مخصوص Windows و Pocket Pc طراحی و ارائه شده است . این دیکشنری سخنگو ، دارای ترجمه کلمات از فارسی به انگلیسی و بالعکس می باشد.

 

Lingvosoft Talking دیکشنری قدرتمند Lingvosoft Talking Dictionary 4.21

میثم تات حصاری بازدید : 79 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

مجموعه ۲۰ تایی ازبهترین والپیپرها را با کیفیت عالی میتوانید از دانلودها دریافت نمایید. این مجموعه با نام Nature Wallpapers  و فرمت Jpeg است . و میتوان به عنوان بکگراد نیز استفاده نمود توصیه میکنیم این مجموعه زیبا را حتما دانلود نمایید.

 

nature downloadha.com مجموعه اي از والپيپرهاي طبيعت با نام Nature Wallpapers

 

میثم تات حصاری بازدید : 82 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

مجموعه آیکون های فوق العاده برای کامیپوتر را میتوانید از سایت دانلودها دریافت نمایید.کاربران میتوانند این ایکون های زیبا را برای تنوع در کامپیوتر خود استفاده نمایند این آیکون ها داری کیفیت بالایی است توصیه میکنیم این مجموعه را حتما دانلود نمایید . 

 

Untitled 1 مجموعه آیکون های زیبا با نام Beautiful Icons

میثم تات حصاری بازدید : 76 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار PowerArchiver 2010 11.60.18 RC4 Final یکی از برنامه های فشرده سازی موجود می باشد که دارای امکانات بسیار زیادی می باشد. PowerArchiver یکی از نرم افزارهایی است که در زمینه فشرده سازی فایل ها می تواند به عنوان یک مرجع بسیار قدرتمند عمل کند. این نرم افزار کامل که از فرمت های مختلف پشتیبانی می نماید محیط های کاربری جذاب نیز داشته و قابلیت پشتیبانی از ده ها پوسته مختلف را دارد. این ابزار قدرتمند امکان فشرده سازی ، خارج نمودن از حالت فشرده ، رایت انواع سی دی و دی وی دی وهمچنین blue-ray را نیز دارا می باشد. ظاهر زیبای نرم افزار PowerArchiver و محیط بسیار User Friendly آن نخستین ویژگی چشمگیر این نسخه از نرم افزار از که به زیبایی طراحی شده و کاربر می تواند به خوبی با آن ارتباط برقرار کند. وجود اسکین ها و پوسته های مختلف و قابلیت تعویض آن برای ایجاد تنوع و هرچه زیباتر ساختن محیط نرم افزار را می توان دیگر ویژگی خوب این بخش نامید. امکان ساخت ایمیج با پسوند ISO ، سرعت بالا در فشرده سازی ، امکان امن تر نمودن فایل با پسورد گذاری در سطوح مختلف ، دسترسی آسان به منوهای نرم افزار از طریق راست کلیک در محیط ویندوز از قابلیت های مهم PowerArchiver نیز محسوب می شوند.

 

powerarchiver فشرده ساز قدرتمند PowerArchiver 2010 11.60.18 RC4 Final

میثم تات حصاری بازدید : 76 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

همه کاربران حرفه ای و حتی کاربران تازه کار اینترنت مرورگر معروف و پرطرفدار موزیلا فایرفاکس را می شناسند . این مرورگر فوق العاده و سریع از همه جهات از دیگر مرورگرها پیشی گرفته است و در همین چند ماه پیش رکورد ۱۰۰ میلیون دانلود را زد . ولی هم اکنون مرورگر اینترنت اکسپلورر به دلیل اینکه همیشه کاربران مبتدی از حرفه ای ها بیشتر هستند ، از نظر کاربر از فایرفاکس قدرتمند جلوتر است . فایرفاکس امنیت کامل را برای یک کاربر به ارمغان می آورد و این شرکت همیشه در تولید یک مرورگر امن،سریع و قدرتمند در تلاش بوده است . فایرفاکس از قابلیت های فوق العاده ای همچون باز کردن تب ، مدیریت دانلود ، توانایی اینکه آخرین پنجره های شما را ذخیره کند و در بازدید بعدی همان ها را به شما نشان دهد ، امنیت بالا و بلوک کردن صفحات دارای اسپم و ویروس ، جلوگیری از باز شدن صفحات pop up ، توانایی ذخیره فایل های فلش ، دارا بودن قسمت Most Visited ، آر اس اس خوان ، ذخیره پسوردها به راحتی ، ذخیره صفحات برای بارگذاری سریعتر برای بازدید بعدی ، توانایی پاک کردن فقط بخشی از History ، سازگاری با کنترل پنل هاست ها و…
مرورگری فوق سریع که با ۱۵۰۰۰ تغییر در نسخه ۳ و ده ها تغییر در این نسخه این مژده را به کاربران می دهند که بتوانند از نهایت سرعت در بارگزاری صفحات وب بهره ببرند. این نسخه که از تغییرات متعددی در جاوااسکریپت ها شروع و در لوگو خاتمه می یابد قادر است تا علاوه بر پشتیبانی از HTML 5 در بارگزاری صفحات وب هم در کمترین زمان ممکن عمل نماید. 
شاید مهم ترین قابلیت های موزیلا را بتوان در سرعت بالا در بارگزاری صفحات ، لود سریع تصاویر ، سازگاری با تمامی استانداردهای تحت وب ، سازگار با تمامی پروتوکل ها و محیط کاربری جذاب و البته ساده و  کاربر پسند اشاره نمود. ضمن آن که این مرورگر در مقایسه با رقبای اصلی خود از حجم بسیار مناسب تری نسبت به قابلیت های گسترده بهره می برد و همین عامل هم در انتخاب کاربران نقش مهمی دارد.
پلاگین ها و افزونه های متعدد این مرورگر را می توان از قابلیت های مهم و کلیدی آن برشمرد. همین افزونه هایی که کاربران به بسیاری از آن ها وابسته بوده و در موارد متعدد از آن ها به عنوان یک نرم افزار بهره می برند در حالی که آن ها تنها یک ابزار ساده محسوب می شوند که هیچ فضای اضافی از سیستم را اشغال نمی کنند.

 

ff3.5 دانلود قدرتمندترین مرورگر دنیا Mozilla Firefox 3.5.3

میثم تات حصاری بازدید : 74 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

۴Easysoft DivX Converter نرم افزاری است قدرتمند جهت تبدیل فرمت های ویدئویی DivX به یکدیگر ، که در کمترین زمان ممکن قادر است تمامی نیاز های شما را به عنوان یک Converter برطرف کند. این نرم افزار قادر است تا فایل های ویدئویی مورد نظر شما را به فرمت هایی نظیر AVI, MP4, WMV, MOV, M4V, FLV, SWF, 3GP و یا فرمت های صوتی نظیر MP3,Wav,Wma نیز تبدیل کند. همچنین فرمت HD نیز توسط نرم افزار به طور کامل پشتیبانی می شود و در لیست برنامه فرمت های دیگری نظیر H.264, HD AVI, HD MPG, HD TS, HD WMV, HD MPEG 4, HD MOV, HD ASF نیز موجود می باشد. فرمت های HD که با عنوان های مختلف در برنامه موجود است هر کدام جهت دستگاه ها و کنسول های مختلفی می باشد. هدف از قرار گرفتن این فرمت ها در برنامه تنها پشتیبانی از دستگاه ها و کنسول هایی همچون iPod, iPhone, Apple TV, PSP, PS3, Mobile Phone, Wii, Zune می باشد. از دیگر قابلیت های نرم افزار می توان به توانایی ویرایش فایل های ویدئویی ، اضافه نمودن افکت های گوناگون به ویدئو ، چسباندن و یا تکه تکه کردن ویدئوها ، سرعت بالا در تبدیل و… اشاره نمود.

 

4Easysoft DivX تبدیل فرمت های ویدئویی DivX با استفاده از 4Easysoft DivX Converter 3.1.16

میثم تات حصاری بازدید : 102 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

مجموعه ۴۱ تایی از والپیپرهای طبیعت را با کیفیت خوب میتوانید از دانلودها دریافت نمایید. این مجموعه با نام Vietnam Nature و دارای سایز ۱۰۲۴×۳۷۴-۱۹۲۰×۱۲۰۰ و فرمت Jpeg است . و میتوان به عنوان بکگراد نیز استفاده نمود توصیه میکنیم این مجموعه زیبا را حتما دانلود نمایید.

 

Vietnam%20Nature%20 والپیپرهای باکیفیت و زیبا از طبیعت Vietnam Nature

 

میثم تات حصاری بازدید : 87 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

مجموعه ۵۴ تایی ازبهترین والپیپرها را با کیفیت خوب میتوانید از دانلودها دریافت نمایید. این مجموعه با نام Wallpaper Best Collection  و فرمت Jpeg است . و میتوان به عنوان بکگراد نیز استفاده نمود توصیه میکنیم این مجموعه زیبا را حتما دانلود نمایید.

 

wallpaper pack downloadha.com مجموعه اي از بهترين والپيپرها Wallpaper Best Collection

میثم تات حصاری بازدید : 82 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

Fragmentation یا همان تفرق و جدا افتادگی اطلاعات در هارد دیسک یکی از دلایل اصلی کاهش سرعت سیستم، Hang کردن و بسیاری مشکلات دیگر است. به همین دلیل همواره توصیه می شود تا با استفاده از نرم افزارهای Defragmentation مانند نرم افزار Defrag خود ویندوز، اطلاعات موجود بر روی هارد دیسک خود را یکپارچه کرد. ابزار Defrag ویندوز در برخی از موارد بازدهی کافی نداشته و سرعت پائینی دارد.
PerfectDisk محصول شرکت Raxco Software یکی از سازندگان قدرتمند نرم افزارهای مطرح Defragmentation است که با عرضه ی نسخه های متعدد نرم افزار قدرتمند PerfectDisk از شهرت بالایی برخوردار گشته و جایگاه منحصر به فردی را نزد بسیاری از منتقدان نرم افزاری دنیا از آن خود کرده است. این نرم افزار طی عرضه نسخه های متنوع اش به ترکیبی از سرعت، انعطاف پذیری، بعد وسیع امکانات و آسانی استفاده چه در سیستم خانگی و محیط شبکه شهره بوده است.

raxco downloadha.com بهبود سرعت سيستم با Raxco PerfectDisk 10.0.0 Build 119 Server Pro

 

میثم تات حصاری بازدید : 81 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

ارتباطات اینترنتی امروزه در سطح بسیار زیادی گسترش یافته و کاربران اینترنت به روش های گوناگون هر روزه این ارتباطات را گسترش می دهند. نرم افزارهای متعددی به منظور گسترش این ارتباطات توسط شرکت های نرم افزاری به بازار عرضه شده اند که در اصطلاح به آن ها Messenger می گویند. نرم افزارها پیام رسان زیادی در بین کاربران جایگاه خود را یافته اند که از معروفترین آن ها می توان به Yahoo messenger , ICQ , Gaim , Trillian , Msn Messenger , … اشاره کرد. هر کدام از این نرم افزارها با توجه به امکانات و ابزار خود دارای محبوبیت هایی بین کاربران خود می باشند. هر کدام از این نرم افزارها به منظورهای مختلفی تولید شده اند. به عنوان مثال نرم افزار Yahoo Messenger که برنامه ای رایگان می باشد با هدف در اختیار قرار دادن امکانات مختلف سایت بزرگ یاهو و دارای جنبه تبلیغاتی بوده است . شرکت های تولید کننده این نرم افزار هر ساله نگارش های جدیدی از این برنامه ها را عرضه می کنند و در این نگارش ها امکانات جدید و منحصر به فردی را نسبت به امکانات نسخه قبلی ارائه می کنند.
Trillian Astra نام یکی از معروفترین نرم افزارهای پیام رسانی می باشد که پس از گذشت چندین سال جایگاه خاص خود را در میان کاربران یافته و معمولا هر سال با ارائه چندین نگارش جدید از نسخه های نرم افزاری اقدام به ارائه خدمات جدیدی به کاربران خود می کند. در این نرم افزار کاربران می توانند از اکانت های کاربری خود در دیگر پیام رسان ها مثل: AIM, ICQ, MSN, Astra , MySpaceIM , Google Talk , Jabber/XMPP , Facebook , Twitter , Skype , Bonjour , POP3 Mail , IMAP Mail , Yahoo Messenger و IRC استفاده کنید

 

trillian downloadha.com استفاده از تمامي مسنجرها با Trillian Pro v.3.1.14.0

میثم تات حصاری بازدید : 77 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

شاید تا به حال به این فکر افتاده باشید تا کامپیوتر خود را همانند ساعت مچی و یا ساعت رومیزی خود تنظیم کنید تا در زمان های مورد نظر شما را مطلع سازد. تا به حال نرم افزارهای بسیاری جهت این امر به کاربران عرضه شده است. اما هر یک هنگام اطلاع رسانی ، از صداهای ناهنجار استفاده می کنند که ساید کمترین کسی از آن ها جهت اهداف خود استفاده کند.
Music Alarm Clock نرم افزاری است بسیار قدرتمند و نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه بسیار متنوع تر که شما را قادر می سازد زمان های مختلفی را طبق نیاز خود در برنامه تنظیم کنید و برای هریک از این زمان ها ، آهنگ متفاوتی را انتخاب کنید. به عنوان مثال برای بیدار شدن از خواب آهنگ ملایمی را تنظیم می کنید و برای اعلام زمان تحرک و ورزش ، آهنگ شادی را انتخاب می کنید. شما بستگی به زمان انتخابی و فعالیت مورد نظر خود می توانید فایل صوتی متناسبی را در نظر بگیرید. مزیت این نرم افزار نسبت به نرم افزارهای مشابه ، توانایی در انتخاب صوت دلخواه جهت پخش در زمان معلوم شده می باشد. همچنین این نرم افزار قادر است تا دیسک ها و حافظه های جانبی را مستقیما پشتیبانی کند. شما حتی می توانید در زمان مورد نظر به پخش یک فایل ویدئویی نیز بپردازید و آن را به عنوان یک اسکرین سیور انتخاب کنید تا به نمایش در بیاید.

 

Music Alarm Clock تبدیل سیستم به یک ساعت زنگ دار با نرم افزار Music Alarm Clock 3.13

میثم تات حصاری بازدید : 81 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

 یک برنامه قدرتمند برای تصویر بردای و ضبط فیلم از روی محیط نرم افزاری و همچنین فیلم برداری از روی سیستم عامل می باشد.  این برنامه قابلیت های دیگری نیز دارد که می توان این قابلیت ها را به این صورت نام برد : دارای رابط کاربری خوب و آسان ، دارای ابزار ویرایش عکس حرفه ای ، قابلیت تعیین کلیدهای میانبر برای سریعتر نمودن عملکرد ، عکس برداری از محیط تعیین شده ، پیش نمایش و ضبط تصویر و ویدیو ، قابلیت خروجی دادن با توانایی تنظیمات ، اضافه نمودم علامت ها و آیکون به تصویر برای چاپ  چاپ و متن به ویدئو و تصویر ، ادیتور پیشرفته برای ویرایش و… . در ضمن همانطور که ذکر شده این برنامه قابلیت عکس برداری را نیز دارا می باشد . این عکس برداری با کیفیت بالا و قابل تنظیم می باشد .

vedio فیلم برداری از ویندوز با نرم افزار Power Screen Capture 7.1.0.57

میثم تات حصاری بازدید : 83 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

اسکرین سیور فوق العاده قلب های حبابی برای ویندوز ایکس پی و ۲۰۰۰ .قطعا اگر با ویندوز ویستا کار کرده باشید متوجه میشوید که این اسکرین سیور زیبا در ویندوز ویستا موجود است اما به دلیل اینکه این اسکرین سیور طرفداران زیادی داشته , برنامه نویسان آنرا به ویندوز ایکس پی و ۲۰۰۰ برگردانده اند.
این اسکرین سیور دارای حجم بسیار کمی برای دانلود است و شما میتوانید آنرا به راحتی دانلود کرده و از آن در محیط ویندوز خود استفاده کنید.

 

heart bubble screensaver xp دانلود اسکرین سیور قلب های حبابی Heart Bubble ScreenSaver

میثم تات حصاری بازدید : 72 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

HiDownload نام نرم افزاری پرقدرت در زمینه مدیریت دانلود ها و دریافت فایل ها از اینترنت با حداکثر سرعت می باشد که نسخه ی جدید آن با امکانات بسیار عرضه شده است‌. HiDownload نرم افزاری چند منظوره با قابلیت دانلود File ها به صورت تکی و گروهی (چند لینکی) از سایت های Http و FTP، با استفاده از کل پهنا باند اینترنتی کاربران است. قابلیت زمان بندی تعبیه شده در این نرم افزار برای شروع دانلود و اجرای فایل ها و یا قطع ارتباط اینترنت و Shutdown، لزوم حضور کاربر را در هنگام دانلود فایل از اینترنت را بر می دارد و به طور ساده تر نرم افزار، خود کار خودش را انجام می دهد! از ویژگی های خاص این نرم افزار می توان به ضبط و دریافت فایل های صوتی و تصویری که به صورت Online پخش می شوند و همچنین دریافت Streaming Media و ضبط Streaming Audio & Video با توانایی Resume و شروع مجدد دانلود در صورت قطع ارتباط حتی برای این نوع فایلها نام برد!! به گفته ی سایت سازنده، HiDownload می تواند تا ۵۰۰% سرعت دریافت را افزایش دهد! همچنین توسط نرم افزار مدیریت فایل های فشرده ای که در خود دارد می توان انواع فایل Zip را پس از دانلود باز نموده و به محتویات آن دسترسی پیدا کرد! HiDownload دارای یک موتور جستجو برای جستجوی MP3 در اینترنت می باشد که کمک زیادی به کاربرانی که به موسیقی علاقه دارند می کند. دسته بندی – Category قدرتمند درونی این نرم افزار باعث می شود عملیات دانلود و دسته بندی فایل ها سریع تر انجام گرفته و مشکل پیدا کردن فایل ها پس از دانلود برداشته می شود.

 

hidownload downloadha.com دانلود تمامي استريم ها و فايل ها با Hi Download 7.5

میثم تات حصاری بازدید : 74 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

امروزه یکی از روش های افزایش سرعت سیستم عمل دیفرگمنت یا یکپارچه سازی هارد دیسک می باشد . این روش یکی از موثرترین روش های موجود است . بیشتر نرم افزارهای بهینه ساز نیز این بخش را دارا می باشند . ولی هیچ وقت یک برنامه که بخش های مختلفی را دارا می باشد ، به یک برنامه تخصصی برای یک عمل نمی رسد . Advanced Defrag یک برنامه کاملا تخصصی در این مورد یعنی دیفرگمنت یا همان یکپارچه سازی هارد دیسک می باشد . این برنامه قدرتمند با سرعت و به راحتی هرچه تمام تر درایو و هارد دیسک شما را به صورت حرفه ای یکپارچه سازی می کند و باعث افزایش سرعت سیستم می شود.

 

advanced downloadha.com يكپارچه سازي قدرتمند هارد با Advanced Defrag 3.5.3

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 488
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 242
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 432
  • باردید دیروز : 119
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,117
  • بازدید ماه : 1,117
  • بازدید سال : 11,398
  • بازدید کلی : 171,196