loading...
دانلودک ها
میثم تات حصاری بازدید : 68 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

آیا میخواهید یاد بگیرید چگونه به شبکه ها نفوذ و از سیستم ها بهره برداری و به کامپیوتر ها و یا روترها دسترسی پیدا کنید؟آیا شما میخواهید از این مهارت های ارزشمند برای کار کردن در شرکت های که نیاز دارند به مهارت های شما برای تست نفوذ پذیری و افزایش کارای شبکه خود استفاده کنید ؟ شما در این مجموعه اموزشی تحت عنوان The Complete Hacking Course: Go from Beginner to Advanced میتوانید به پاسخ پرسشهایتان  برسید. هم اکنون میتوایند این مجموعه را از دانلودها دریافت نمایید.

 

The Complete Hacking Course دانلود ویدیو ی آموزشی  The Complete Hacking Course: Go from Beginner to Advanced

میثم تات حصاری بازدید : 66 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

Start Menu Reviver ابزار شخصی سازی و سازگار با صفحه لمسی به منظور افزایش کارایی منوی استارت ویندوز ۷و۸ است. این برنامه با قابلیت های منحصر بفرد و رابط کاربری با امکان شخصی سازی خود ، شما را قادر کرده تا بتوانید به نرم افزار های مورد علاقه دسترسی سریع داشته باشید. مدیریت ، یافتن و اجرای برنامه های دسکتاپ ، App های ویندوز ۸ ، وب سایت ، اسناد ، فولدرها و یا تنظیمات مستقیما از استارت منوی ویندوز از قابلیت های دیگر این برنامه محسوب می شود.این برنامه از سیستم عامل های Windows 7, Windows 8, و Windows 8 برپایه تبلت پشتیبانی کامل می کند.

 

Start%20Menu%20Reviver%203.0.0.14 نرم افزار شخصی سازی استارت ویندوز Start Menu Reviver 3.0.0.14

میثم تات حصاری بازدید : 57 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

Foxit Reader به گفته سایت سازنده بیش از ۵۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا داردو در همان مطلب هم ذکر شده است که وقتی کاربری برای اولین بار از این ابزار استفاده می کند ماه ها و حتی سال ها از آن بهره می برد. محیط کاربری نرم افزار هم فوق العاده ساده و در عین حال جذاب است که به افزایش رضایت کاربران کمک زیادی می تواند بکند. برای این که ابزاری ساده و در عین حال کارآمد داشته باشید پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را دریافت کرده و برای همیشه خیالتان را بابت گشودن اسناد PDF راحت نماید.

 

Foxit%20Reader%207.2.0 نرم افزار مشاهده اسناد پی دی اف Foxit Reader 7.2.0

میثم تات حصاری بازدید : 74 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

Registry First Aid Platinum نرم افزار قدرتمند برای بهینه سازی و تعمیر رجیستری ویندوز می باشد. رجیستری ویندوز در صورتی که حاوی ورودهای نامعتبر و ناقص باشد ، میتواند منبع تمامی مشکلات ویندوزتان تعیین شود. کرش شدن ، پیغام خطاهای متعدد ، کاهش سرعت بالا امدن ویندوز نرم افزارها همگی علاوه بر اینکه میتوانند عامل دیگری داشته باشند ، ممکن است از رجیستری نیز تاثیر بگیرند ؛ بنابراین بهتر است با نرم افزاری به صورت منظم به تعمیر و پاکسازی رجیستری ویندوز خود اقدام کنید. Registry First Aid Platinum نرم افزار قدیمی است که برای کاربران ساده و کاربران حرفه ای با فراهم آوردن امکاناتی کمک میکند تا رجیستری ویندوز پاکسازی گردد و در صورت لزوم تعمیراتی توسط نرم افزار روی آن اعمال شود. نرم افزار ضمن امکاناتی بهینه سازی ، توانایی ایجاد فایل پشتیبان از رجیستری و بازگردانی آن در مواقع ضروری نیز می باشد. همچنین نرم افزار میتواند نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز را به طور کامل پاکسازی نماید تا از خطاهای ناشی از حذف شدن نرم افزارها رهایی یابید.

 

Registry%20First%20Aid%2010.1.0.2292 نرم افزار بهینه سازی و تعمیر رجیستری Registry First Aid 10.1.0.2292

میثم تات حصاری بازدید : 73 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

نرم‌افزار کاملا رایگان DiskDigger یکی از ابزارهای بازیابی اطلاعات است که قادر است بازیابی انواع اطلاعات از دست رفته از منابع مختلف را به‌طور رایگان برای شما به ‌انجام برساند. این نرم‌افزار قادر است اطلاعات پاک شده از هر منبعی که به رایانه متصل می‌شود را برای شما بازیابی کند. حافظه‌های فلش، کارت‌های حافظه، هارد‌دیسک‌ها و … برخی از منابع قابل بازیافت توسط این ابزار هستند و انواع عکس، فایل‌های تصویری، موزیک، اسناد و … از جمله فرمت‌هایی هستند که به کمک این برنامه قابل بازیابی‌اند.همچنین این برنامه قادر است هارد‌دیسک‌هایی که کاملا فرمت شده‌اند یا به‌طور ناقص فرمت شده‌اند و ویندوز قادر به شناسایی آنها نیست و یا حتی هارد‌دیسک‌هایی که بدسکتور دارند را نیز بازیابی کند.

 

DiskDigger%201.7.3.1689 نرم افزار بازیابی اطلاعات DiskDigger 1.7.3.1689

میثم تات حصاری بازدید : 92 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

Disney Bola Soccer شما در این بازی در نقش گروهی از بازیکنان اماتور به عنوان ستاره به جام جهانی راه پیدا کرد و می بایستی با استفاده از مهارت های خود بازی های خود را پیروز شوید. این بازی در سبکی جدید و به صورت گروهی برگزار می شود که شامل مسابقات آنلاین نیز خواهد شد. هم اکنون می توانید این بازی را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Disney Bola Soccer v1.1.4 Apk + Mod

 

Disney Bola Soccer Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی جدید و زیبای فوتبال Disney Bola Soccer v1.1.4 برای اندروید

میثم تات حصاری بازدید : 80 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

Sybil Castle of Death یک بازی جدید در سبک ترسناک می باشد که به تازگی برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. شما در این بازی در یک قلعه مخوف به دنبال اسرار خواهید بود می بایستی در یک ریتم استراتژیک مناسب از برج خود دفاع بعمل آورید. عنصرهای بنحصربفرد بهمراه داستان زیبای بازی از بخش های زیبای این بازی می باشد که هم اکنون می توانید از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Sybil Castle of Death v1.0 Apk + Data

 

Sybil Castle of Death Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی ترسناک و زیبای قلعه مرگ Sybil Castle of Death v1.0 برای اندروید

میثم تات حصاری بازدید : 58 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

Windows 10 Manager ابزاری کابردی به منظور مدیریت آسان ویندوز جدید ۱۰ می باشد که شما با آن براحتی می توانید ویندوز خود را بهینه سازی کرده و با تعمی قسمت های مختلف آن کارایی آن را بهتر و بیشتر کنید. امکان افزایش سرعت سیتم  همچنین فعالسازی بخش های امنیتی و پاکسازی فایل های غیرمجاز از دیگر ویژگی های برنامه می باشد. هم اکنون می توانید این نرم افزار را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.
 

Windows 10 Manager Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار مدیریت و بهینه سازی ویندوز 10 Yamicsoft Windows 10 Manager v1.0.0 DC 29.07.2015 Final

میثم تات حصاری بازدید : 54 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

IObit Malware Fighter Pro یک جاسوس افزار پیشرفته با امکانات بسیار می باشد که امکانات مختلفی را نظیر شناسایی و حذف سریع تروجان ها و ابزارهای تبلیغاتی انجام می دهد و در واقع سیستم را در برابر نفوذهای اینترنتی نیز ایمن نگه می دارد. هم اکنون می توانید این نرم افزار را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.
 

Malware Fighter Pro Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار حذف فایل های مخرب IObit Malware Fighter Pro v3.3.0.8

میثم تات حصاری بازدید : 66 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

pdfMachine ابزاری کاربردی و زیبا به منظور مدیریت و ویرایش فایل های پی دی اف می باشد. شما با این برنامه قابلین ساخت و تبدیل اسناد مختلف الکترونیکی را داشته و امکان مشاهده آنها را نیز خواهید داشت. این برنامه با پشتیبانی از فونت های چندزبانه و همچنین امکان حاشیه نویسی اسناد می توانید بسیار کاربردی بوده و امکانات حرفه ای را برای کاربرانش فراهم آورد. هم اکنون می توانید این نرم افزار را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

pdfMachine Ultimate Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار ساخت و ویرایش فایل های پی دی اف BroadGun pdfMachine Ultimate v14.81

میثم تات حصاری بازدید : 77 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

در این کلیپ زیبا و مهیج می توانید داستانی از بازی پینت بال را توسط دو نفر مشاهده نمایید که در مناطق زیبایی جنگلی تدارک دیده شده است. این کلیپ زیبا یک مسابقه جذاب دوستانه بین دو نفر را نمایش داده و صحنه های خارق العاده مسابقه پینت بال را به نمایش می گذارد که هم اکنون می توانید به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

ULTIMATE PAINTBALL BIRTHDAY

 

ULTIMATE PAINTBALL BIRTHDAY Cover%28Downloadha.com%29 دانلود کلیپ زیبایی از بازی پینت بال

میثم تات حصاری بازدید : 71 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

این کلیپ زیبا و مهیج به نمایش بهترین صحنه های ورزش پینت بال در سال ۲۰۱۳ می پردازد و بهترین بازی های گروهی که منجر به شکست تیم حریف شده است را به نمایش می گذارد. حمله هایی برق آسا که توسط بازیکن یا بازیکنان برتر زده شده و موجب کشتن چندین نفر از اعضای گروه حریف می شوند. هم اکنون می توانید این کلپیپ را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Top Paintball Kills of 2013

 

Top Paintball Kills of 2013 Cover%28Downloadha.com%29 دانلود کلیپ بهترین حملات بازی پینت بال در سال 2013

میثم تات حصاری بازدید : 65 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

در این کلیپ زیبا می توانید بهترین حمله هایی را که در بازی پینت بال اتفاق می افتد را مشاهده نمایید. البته این کلیپ مربوط به بازی های پینت بال در سال ۲۰۱۴ بوده و بهترین این صحنه ها و حملات برنامه ریزی شده توسط گروه ها را به نمایش می گذارد که هم اکنون می توانید با بهترین کیفیت از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Top Paintball Kills of 2014

 

Top Paintball Kills of 2014 Cover%28Downloadha.com%29 دانلود کلیپ بهترین حملات بازی پینت بال در سال 2014

میثم تات حصاری بازدید : 73 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

در این کلیپ مهیج و زیبا بازی پینت بال را که توسط گروه های کودگان اجرا شده است را مشاهده خواهیم نمود. هیجان و استرس خاصی که این بازی در میان کودکان دارا می باشد همواره بازی ها را بسیار هیجان انگیز کرده و صحنه های خوب و البته خنده داری را نیز رقم می زند. هم اکنون می توانید این کلیپ را با کیفیت عالی از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Amazing Kids of Paintball

 

Amazing Kids of Paintball Cover%28Downloadha.com%29 دانلود کلیپ زیبای بازی پینت بال کودکان

میثم تات حصاری بازدید : 59 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

همواره در بازی پینت بال به خاطر اشتباه یکی از اعضای گروه ممکن است کل بازی یک تیم بهم ریخته و تیم در نهایت شکست خورده و اصلاحا کشته شود. این کلیپ زیبا نیز به نمایش برترین و حساس ترین اشتباهات اعضای گروه ها در این بازی پرداخته و تبعات آن را نیز نمایش می دهد که هم اکنون می توانید از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Top Paintball Fails 2014

 

Top Paintball Fails 2014 Cover%28Downloadha.com%29 دانلود کلیپ برترین اشتباهات در بازی پینت بال

میثم تات حصاری بازدید : 96 چهارشنبه 07 مرداد 1394 نظرات (0)

شروع داستان بازی ما از ۸ هزار سال بعد از قیام مردم و جنگ است. زمانی که مردم کاملا فراموش کرده اند که بر روی زمینی زندگی می کنند که پادشاهی غول پیکر در آن دفن شده است. کاملا غافل شده اند از اینکه ممکن است سپاهیان او به زمین بیایند و معبود خود را از زندان رهایی دهند. مردم در  گناهان خود غرق شده اند و دیگر هیچ چیزی برای آنان اهمیت ندارد. طبق این افسانه در گذشته کسانی که گناهی  مرتکب انجام می دادند صاحب یک خالکوبی بر روی بدن خود میشدند که نشان میداد چه گناهی کرده اند. در این بین شخصیت داستان ما Hyrkan نام دارد که مردم شهر او را با لقب شیطان صدا می زنند. او یکی از گناه کار ترین انسان های روی زمین است و تمام بدنش را خال کوبی برگرفته و گناهی وجود ندارد که تا به حال مرتکب نشده باشد. حال نیرو های شیطانی از غفلت مردم استفاده می کنند و برای آزاد کردن معبود خویش به زمین حمله ور می شوند. در این بین زمینیان به دنبال فردی قهرمان و پاک هستند تا او را به جنگ با این موجودات بفرستند ولی دیگر کسی با این مشخصات در زمین وجود ندارد. تمام دنیا را گناه و پلیدی فرا گرفته و تنها راه حل این است که بدترین انسان ها را به جنگ بدترین موجودات بفرستیم. شیطانی در بدن انسان در برابر شیطاینی آسمانی. داستان بازی پتانسیل بالایی دارد و درصورت پیاده سازی درست آن شاهد داستانی عمیق و جذاب خواهیم بود.

Lords of Fallen PC-CPY

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۷ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Lords Of The Fallen pc cover small دانلود بازی Lords of Fallen برای PC

میثم تات حصاری بازدید : 73 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

این بازی فوق العاده سرگرم کننده که با اعمال های خود به شهربازی سامان می دهید به طوری که مشکلات زیاد و حوادث بیشتری شما را دنبال می کند این مشکلات و حوادثات شامل میزن دارایی برای احداث جدید دستگاه ها و اتفاقات صدمه دیدن بازدیدکنندگان شهربازی درحین تفریح با دستگاه ها و سایر مسائل ها می باشد.این بازی نسبت به نسخه قبلی تغییرات بیشماری انجام شده است که یکی از آنها حضور پدر و مادران در کنار فرزندان و افزایش دستگاه های شهربازی و گروهی از نوجوانان که به طور دسته جمعی به گردش پرداخته اند.در این نسخه قادر به تغییر زاویه دوربین و زوم کردن با بیشترین جزییات می باشید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

RollerCoaster Tycoon 4 Mobile v1.5.3 بازی مدیریت شهربازی RollerCoaster Tycoon 4 Mobile v1.5.3 مخصوص اندروید

 

میثم تات حصاری بازدید : 68 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

 

Pyramid Solitaire Saga بازی جدید در سبک بازی های فکری برای اندروید است . در این بازی باید در نقش دختری به نام هلنا باید معما ها را حل کنید و یکی پس از دیگری مراحل را پشت سر بگذارید در اصل باید با قرار دادن کارت های هماهنگ در یک ردیف آن ها را حذف کنید و امتیاز بگیرید . در این بازی بیش از صد مرحله ، گرافیکی عالی ، امکان بازی به صورت آنلاین و … موجود است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

 

 

Pyramid Solitaire Saga v1.26.1 بازی معمایی هرم Pyramid Solitaire Saga v1.26.1 مخصوص اندروید

 

 

 

میثم تات حصاری بازدید : 67 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

این بازی ایرانی و جذاب که توسط بچه های دانشگاه شهید بهشتی تهران نوشته شده است با سبکی جذاب و منحصربفرد دایره لغات چهارحرفی را شامل می شود که کاربران باید در زمان مشخص شده یک کلمه با معنای مشخص ساخته و وارد مرحله بعدی شوند. بازی دارای رده بندی آنلاین نیز می باشد که می توانید با ثبت رکوردهای خود با دوستان خود رقابت کرده و حتی جز ۱۰۰ نفر برتر ایران نیز قرار بگیرید. بدلیل گستره وسیع لغات چهار حرفی این بازی به هیچ عنوان خسته کننده نبوده و هر زمان می تواند برایتان جذاب باشد. پس فرصت را از دست نداده و این بازی ایرانی و رایگان را دانلود نموده و از آن لذت کافی را ببرید.

 

HarfDoozak Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی فکری و جذاب HarfDoozak v1.5.1 برای اندروید

میثم تات حصاری بازدید : 75 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

Looney Tunes Rabbit Run DVDRip (2015) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

Looney Tunes Rabbit Run cover small دانلود انیمیشن Looney Tunes Rabbit Run 2015

 

نام انیمیشن: Looney Tunes Rabbit Run

ژانر: انیمیشن

سال انتشار: ۲۰۱۵

مدت زمان: ۷۲ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: DVDRip

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: –

 

میثم تات حصاری بازدید : 80 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

Pale Moon مرورگر پرسرعتی بر پایه فایرفاکس میباشد با این تفاوت که سرعت این مرورگر بسیار حرفه ای تر و سریع تر از فایرفاکس می باشد. اگر پیش از این از مرورگر فایرفاکس استفاده می کردید و می خواهید بوک مارک ها، پسوردها و تاریخ مرورهای خود را به Pale Moon انتقال دهید، این مرورگر برای شما ابزاری برای انتقال تمامی تنظیمات، فراهم کرده است. از ویژگی های دیگر این مرورگر می توان به استفاده ی کمتر ازحافظه ی سیستم نسبت به فایرفاکس به دلیل غیرفعال کردن بعضی از قسمت ها ، افزایش سرعت قابل توجه برای طراحی صفحه و پردازش اسکریپت ، پشتیبانی از SVG و Canvas و … را می توان نام برد.

 

Pale%20Moon%2025.5.0 نرم افزار مرورگر پال مون Pale Moon 25.5.0

 

میثم تات حصاری بازدید : 79 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

درایورها که دائمأ از سوی کمپانی های سازنده سخت افزار بروز رسانی می شوند و در هر نسخه مشکلات احتمالی برطرف می شود و بهتر و بهینه تر می گردد .Auslogics Driver Updater نرم افزاری کاربردی برای آپدیت و به روز رسانی درایور های سیستم میباشد . توسط این نرم افزار می‌توانید به راحتی با چند کلیک از بروز شدن درایورهای سیستم خود آگاه شوید و با دانلود و نصب آن درایورهای سیستم خود را بروز نمایید. این نرم افزار کامپیوتر یا لپ تاپ شما را از هرگونه اختلال نرم افزاری ، خرابی سخت افزاری ، مشکل کرش سیستم ناشی از قدیمی بودن نسخه درایور محافظت می کند. همچنین نرم افزار Auslogics Driver Updater قبل از به روز رسانی درایور ها، از نسخه قبلی نسخه پشتیبان تهیه و در صورت وجود هرگونه مشکل درایور مورد نظر را به نسخه قبلی بازگردانی می کند . این نرم افزار محصول شرکت Auslogics است .

 

Auslogics%20Driver%20Updater%201.6.0.0 نرم افزار آپدیت درایور ها Auslogics Driver Updater 1.6.0.0

 

میثم تات حصاری بازدید : 72 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

دیگر نگرانی فراموش کردن رمزهای اکانت های مختلف که در سایت های متفاوت از آنها استفاده می کنند نباشید . soft98LastPass Password Manager 3.1.50 یک نرم افزار مدیریت پسورد برای کاربردهای اینترنتی است که کاربر بدون این که دغدغه فراموشی پسوردها را داشته باشد به راحتی به ذخیره سازی و مدیریت پسوردها با امنیت بالا بپردازد. نرم افزار LastPass Password Manager از مرورگرهای پرکاربردی مانند Internet Explorer, Firefox, Google Chrome, Opera و Safari پشتیبانی می کند. این نرم افزار توانایی پرکردن فرم ها را به صورت کامل دارا بوده و می تواند با هماهنگی پسوردها با نام های کاربری مختلفی که ذخیره شده اند به راحتی قابلیت انتخاب کاربر را هم فراهم کند. LastPass Password Manager این رمز ها را در سرور خود ذخیره می کند و در مواردی که شما مجددا به سایت های مورد نظر مراجعه می کنید، بخش های مربوط به نام کاربری و کلمه عبور شما را به صورت خود کار برای شما پر می نماید.

 

Lastpass%203.2.16 نرم افزار مدیریت پسورد های اینترنتی Lastpass 3.2.16

 

 

میثم تات حصاری بازدید : 84 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

کاربران اینترنت دنبال مرورگر های پر سرعت بوده اند تا نیاز وب گردی سریع آنها را بر طرف کند . Citrio مرورگری قوی و پر سرعت و شباهت زیادی به کروم دارد . طبق آمار های گرفته شده در سایت پینگ ۹۸ درصد کاربران از مرورگر Citrio راضی بودند ! این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است تا به هر شکل ممکنی سریع باشد . دارای دانلود منیجر ، مدیا گرابر قدرتمند ، پروکسی ویجت ، امنیت بالا ، سریع و کارامد از ویژگی های اصلی نرم افزار Citrio است. این نرم افزار محصول کمپانی Catalina Group Ltd است .

 

Citrio%2042.0.2311.261 نرم افزار مرورگر وب Citrio 42.0.2311.261

میثم تات حصاری بازدید : 63 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

یکی از قابلیت های جالب سیستم عامل ویندوز قابلیت زمان بندی یا schedule است. VisualCron یک نرم افزار اتوماتیک است که برای زمان بندی وظایف برای ویندوز طراحی شده است. نرم افزاری بسیار قدرتمند و کارآمد که توانایی اجرای بیش از ۱۰۰۰ مدل از دستورات و عملکردها را دارد. با استفاده از VisualCron میتوانید در زمان های از پیش تعیین شده وظایفی چون اجرای اسکریپت و فایل های پیشرفته، انتقال فایل ها، اجرای دستورات SQL ، وظایف جهت دهی فعال، رمز گذاری و … انجام دهید . همچنین این قابلیت را دارید که دستوراتی را به مدت طولانی به نرم افزار دهید که در صورت نداشتن دسترسی به سیستم خود نرم افزار به صورت خودکار همه کارها را انجام دهد.

 

VisualCron%207.7.2 نرم افزار زمان بندی کارها VisualCron 7.7.2

 

میثم تات حصاری بازدید : 89 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

همانطور که میدانید در برخی از موارد ویندوز از کل قابلیت حافظه رم استفاده نمی کند و برای استفاده از کل آن به صورت معمول نمیتوان راه حلی پیدا کرد. ولی با نرم افزارهای ویژه برای بهینه سازی حافظه رم میتواند این فرایند را انجام داد. Wise Memory Optimizer نرم افزاریست که با خالی کردن و بهینه سازی رم سرعت ویندوز را بالاتر میبرد . این نرم افزار با بهینه سازی قسمت های مختلف حافظه اصلی و با استفاده از ابزارهایی که در اختیار کاربران قرار میدهد توانایی سیستم و سرعت کارکرد با نرم افزارها و بازی های مختل را تا میزان زیادی افزایش می دهد و بر کارایی سیستم می افزاید.

 

Wise Memory Optimizer 3.35 نرم افزار استفاده کامل از حافظه رم Wise Memory Optimizer 3.35

 

میثم تات حصاری بازدید : 62 شنبه 20 تیر 1394 نظرات (0)

با سلام .

با عرض پوزش به علت فعالیت کم تاخیر ما را پذیرا باشید.

به زودی وب آپدیت خواهد شد.

                                                                                                                                                                       مدیریت وب میثم تات

میثم تات حصاری بازدید : 112 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

AVG Internet Security 2015 جدیدترین نسخه اینترنت سیکوریتی شرکت ای وی جی می باشد که اخیرا نسخه جدید آن منتشر شده است. این برنامه به راحتی به تشخیص و شناسایی ویروس و بدافزارهای آلوده می پردازد و با مسدودسازی این نوع برنامه سیستم شما را در امنیت کامل نگه می دارد. شناسایی لینک های آلوده و همچنین حفاظت از اطلاعات شخصی شما در هنگام اتصالات آنلاین از وظایف اصلی این برنامه می باشد. هم اکنون می توانید نسخه جدید برنامه AVG Internet Security 2015 را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

AVG Internet Security 2015 Cover%28Downloadha.com%29 دانلود اینترنت سیکوریتی ای وی جی AVG Internet Security 2015 15.0 Build 6037 x86/x64

 

میثم تات حصاری بازدید : 81 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

تصاویر لایه باز طرحهای اماده برای برنامه فتوشاپ و با فرمت PSD هستند که با استفاده از انها میتوانید طرحتان را به بهترین شکل ممکن  و با ساده ترین راه به سلیقه ی خودتان ویرایش کنید تنها کافیست تا فایل PSD را باز کرده و عکس مورد نظر خودتان را در ان قرار دهید . این فایل شامل ۲۳طرح لایه باز  پرچم ایران میباشد که هم اکنون میتوانید ان را از دانلودک ها دریافت نمایید. 

 

23 flag iran  دانلود 23 طرح تصاویر لایه باز پرچم ایران    23Iran Flag PSD

میثم تات حصاری بازدید : 79 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

اکشـــن یکی از ابزار های مورد نیاز برای  یک طراح حرفه ای شدن می باشد که با استفاده از ان میتوانید تاثیر جالبی را بر روی عکس و یا طرح مورد نظر خودتان بوجود بیاورد. دراین پست قصد داریم تا یکی از اکشن های موجود از گرافیک ریور را قرار دهیم که متن انگلیسی طریقه ی استفاده از ان نیز به فایل مورد نظر ضمیمه گشته است .شما با استفاده از این اکشن همانطور که در عکس مشخص شده می توانید تا افکت انتزاعی بر روی تصاویر مدنظر خودتان بوجود بیاورید. هم اکنون میتوانید این اکشن را از دانلودک ها دریافت نمایید.

 

GraphicRiver Tekniq Photoshop Action  دانلود اکشن فتوشاپ ایجاد افکت انتزاعی بر روی تصاویر از گرافیک ریور   GraphicRiver Tekniq Photoshop Action

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 488
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 178
  • باردید دیروز : 242
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 420
  • بازدید ماه : 420
  • بازدید سال : 10,701
  • بازدید کلی : 170,499