loading...
دانلودک ها
میثم تات حصاری بازدید : 105 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

 

Flash Drive Recovery نرم افزاری برای بازگردارنی فایل های از دست رفته فلش میباشد.به کمک این نرم افزار شما می توانید فایل های چون عکس، فایل های MP3 ،اسناد و … را که حذف شده اند بازگردانید.طبق ادعای کمپانی SoftOrbits تولید کننده نرم افزار Flash Drive Recovery این برنامه می تواند فایلهای پاک شده را حتی از روی فلش مموری های فرمت شده نیز ریکاوری نماید. این نرم افزار یک پیش نمایش از فایل های تصویری به  شما نشان میدهد تا شما در انتخاب فایل برای بازیابی دچار اشتباه نشوید.

 

Flash Drive Recovery نرم افزار بازیابی فایلهای پاک شده Flash Drive Recovery 2.0

 

 

 

 

میثم تات حصاری بازدید : 115 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

نرم افزار THE FOUNDRY Mischief با اسفاده از یک تکنولوژی جدید انقلابی در طراحی به وجود آورده است.  در این نرم افزار امکان زوم کامل و دقیق برای طراحی به وجود می اورد که به شما در طراحی کمک می کند .توسط این نرم افزار شما قادر خواهید بود که تصاویر موجود در سیستم خود را به صورت وکتور درآورید.این نرم افزار به شما این اجازه میدهد که هر چقدر که میخواهید زوم کنید.این نرم افزار نسبت به برنامه های مشابه دیگر مانند فوتوشاپ کم حجم تر میباشد . به کمک این نرم افزار تصایر با وضوح بالا بسازید.

 

THE FOUNDRY Mischief نرم افزار طراحی حرفه ای THE FOUNDRY Mischief 2.1.1   نسخه Mac

میثم تات حصاری بازدید : 76 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

نرم افزار THE FOUNDRY Mischief با اسفاده از یک تکنولوژی جدید انقلابی در طراحی به وجود آورده است.  در این نرم افزار امکان زوم کامل و دقیق برای طراحی به وجود می اورد که به شما در طراحی کمک می کند .توسط این نرم افزار شما قادر خواهید بود که تصاویر موجود در سیستم خود را به صورت وکتور درآورید.این نرم افزار به شما این اجازه میدهد که هر چقدر که میخواهید زوم کنید.این نرم افزار نسبت به برنامه های مشابه دیگر مانند فوتوشاپ کم حجم تر میباشد . به کمک این نرم افزار تصایر با وضوح بالا بسازید.

 

THE FOUNDRY Mischief نرم افزار طراحی حرفه ای THE FOUNDRY Mischief 2.1.1

میثم تات حصاری بازدید : 111 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

ES-Computing EditPlus نرم افزاری رایگان برای ویراش فایل های متنی و انواع فایل های کد اصلی (Source Code) برنامه ها و جایگزینی مناسب برای ++Notepad ویندوز است. توسط این نرم افزار کاربر میتواند انواع فایل های زبان های برنامه نویسی نظیر , C++, Java, C#, XML, HTML, PHP, Javascript, RC resource file, makefile, ASCII art file (extension .nfo, doxygen, ini file, batch file, ASP, VB/VBS source files, SQL, Objective-C, CSS, Pascal, Perl, Python and Lua را مشاهده و ویرایش نماید و نرم افزار با پشتیبانی از زبان و syntax این زبان های نامبرده شده به راحتی میتواند به جدا ساختن جملات و نمایش بخش های مختلف دستورات با رنگ های مختلف اقدام کند. قابلیت باز نمودن چندین فایل به صورت همزمان درون یک پنجره یا tab-browsering نیز از امکانات مهم نرم افزار محسوب می شود.. امکانات این برنامه عبارت از مشخص نمودن Syntax ها ، تفکیک و قالب بندی کدها ، تکمیل خودکار کدها ، ویرایش همزمان چند فایل ، Drag & Drop متون ، قابلیت جستجوی کامل و … می باشد. همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماکروها را نیز دارا می باشد. قابلیت جالب دیگر نرم افزار امکان پرینت گرفتن از صفحات کد زبان های برنامه نویسی به همان صورت مشخص بودن بخش های مختلف کد با رنگ های مختلف می باشد که کمتر نرم افزار دارای این قابلیت می باشد.

 

EditPlus.Cover نرم افزار ویرایش فایل HTML با ES Computing EditPlus 3.80.1378

 

میثم تات حصاری بازدید : 108 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

Malwarebytes' Anti-Malware نرم افزاری مناسب برای از بین بردن انواع فایل های مخرب است. فایل های مخرب بد و بزرگ هستند! کامیپوتر شما در خطر آلوده شدن به انواع ویروس ها ، تروجان ها ، کرم های اینترنتی ، جاسوس افزارها و رویت کیت ها است. این نرم افزار برای مبارزه با اینگونه تهدیدات است و میتواند امنیت مناسبی را برایتان فراهم آورد. این نرم افزار به عنوان یک نرم افزار کمکی برای آنتی ویروس ها انتخاب بسیار عالی محسوب می شود. یکی از ویژگی های نرم افزارهای مخرب نفوذ سریع و گسترس برق آسا آنهاست که به همین دلیل نیاز به نرم افزاری ویژه در این زمینه برای مقابله با آنهاست. Malwarebytes' Anti-Malware به دلیل طراحی ویژه اش میتواند سریع عمل کند. این نرم افزار با داشتن آپدیت های منظم از جدیدترین خطرات مطلع است و با سازگاری با دیگر انتی ویروس ها امنیت بالایی را برایتان پدید خواهد آورد. 

 

Malwarebytes Anti Malware مبارزه با فایل های مخرب Malwarebytes Anti Malware Premium 2.1.8.1057

میثم تات حصاری بازدید : 88 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

همانطور که می دانید در هنگاه حذف نرم افزار ها ممکن است اطلاعاتی همچون پوشه ها، فایل ها و اطلاعات ثبت شده بر روی رجیستری ویندوز، باقی بماند. این اطلاعات کاملا غیر ضروری هستند و تنها برای باز نصب نرم افزار کاربرد خواهند داشت؛ اما این اطلاعات باعث خواهد شد تا سرعت سیستم عامل کاهش پیدا کرده و فضای هارد دیسک نیز اشغال شود. Soft Organizer نرم افزاری بسیار کارآمد است که توانایی حذف برنامه های نصب شده روی سیستم یا همان Uninstall کردن برنامه ها را به کاربر می دهد و با توجه به امکانات متعددش حذف کامل برنامه ها را فراهم می سازد.Soft Organizer بر تمامی تغییرات صورت گرفته توسط فرآیند نصب هر برنامه در سیستم، نظارت کرده و با این کار به شما کمک می‌کند تا در موقع آنیستال کردن آن برنامه‌ها به راحتی بتوانید فایل‌ها و ورودی‌های رجیستری برنامه را شناسایی و حذف کنید.

 

Soft Organizer نرم افزار حذف کامل نرم افزار ها Soft Organizer 4.10

 

میثم تات حصاری بازدید : 76 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

در این مجموعه آموزشی گذری خلاصه ای خواهیم داشت به مدل سازی در نرم افزار سولیدورکز و ویژگی های مختلف طراحی و مدل سازی زمانی آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد. این مجموعه آموزشی با ارائه مفاهیم پیشرفته در رابطه با این زمینه گزینه ها و ویژگی های اضافه مدل سازی را آموزش داده و سرعت عمل آن را نیز موردبررسی قرار میدهد. هم اکنون می توانید این مجموعه را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Digital Tutors Modeling Options for Sketching%2c Features and Assemblies in SolidWorks Cover%28Downloadha.com%29 دانلود فیلم آموزش گزینه های مدل سازی و ویژگی های مختلف مجموعه ها در سولیدورکز Digital Tutors Modeling Options for Sketching Features and Assemblies in SolidWorks

میثم تات حصاری بازدید : 104 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

در این سری آموزشی راهنمایی های لازم در رابطه با روشن بخشی در نرم افزار Cinema 4D داده می شود و همچنین می توانید از آموزش های برنامه برای ایجاد حرکات و المان های گرافیکی نیز بهره ببرید. این مجموعه نگاهی واقع بینانه تر به موضوع داشته و دستورالعمل های بازم به منظور ایجاد بافت های گرافیکی با این برنامه را موردبررسی قرار داده و ارتباط آن را با بحث روشنایی نیز بیان می کند. هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Digital Tutors Tips for Motion Graphics Lighting and Materials in CINEMA 4D Cover%28Downloadha.com%29 دانلود فیلم آموزش نکات حرکات گرافیکی نظیر نورپردازی و مواد در سینما فوردی Tips for Motion Graphics Lighting and Materials in CINEMA 4D

 

میثم تات حصاری بازدید : 61 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

این مجموعه آموزشی به بررسی کنسول های نسل بعدی گیم می پردازد و محدودیت های موجود در طراحی های سه بعدی و چندضلعی را بیان می کند. این مجموعه می تواند برای دوست داران طراحی بازی بسیار هیجان انگیز و جذاب باشد و همچنین اطلاعات لازم در رابطه با افق بازی ها را به کاربر بدهد. از دیگر بخش های این مجموعه می توان به آموزش نورپردازی و همچنین نمایش بافت های موجود در طراحی بازی ها نیز اشاره کرد. هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Digital Tutors   Painting Textures for Low Polygon Props in MARI Cover%28Downloadha.com%29 دانلود فیلم آموزش بافت نقاشی برای اشکال چندضلعی در نرم افزار مری Digital Tutors Painting Textures for Low Polygon Props in MARI

میثم تات حصاری بازدید : 97 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

این بازی یک بازی فکری است که توسط کمپانی Croteam ساخته و منتشر شده است این کمپانی در ساخت بازی هایی همچون فوتبال و فیفا تبحر داشته و تا کنون برای PC این بازی ها را منتشر کرده است که همانطور که می دانید اینطور بازی ها نیز طرفداران بسیاری دارند که از بازی کردن با آن ها لذت می برند اما این کمپانی حال تصمیم بر ساختن بازی ای در سبک فکری و هوشی گرفته است که با توجه به امکاناتی که در بازی متوجه ی آن شدیم می توان این بازی را بسیار فکری و فلسفی دانست که به اتمام رساندن مراحل آن نیاز به هوش و خلاقیت بسیاری از سمت بازیکنان آن دارد. در ابتدای بازی شما که به عنوان یک ربات در بازی قرار دارید .در باغی یونانی، بدون هیچ خاطره ای از گذشته بیدار خواهید شد بلافاصله بعد از بیدار شدن، صدایی از آسمان که خودش را Elohim، کسی که در دنیای ابدی حاکمیت دارد، می نامد از او استقبال می کند. که زیاد در بازی حضور ندارد و بیشتر بازی حول محور شما و معماها و پازل های داخل بازی می گردد که نیاز به هوش و خلاقیت برای حل آن ها دارد. اما تمام بازی نیز حل معما نیست برای مثال شما زمانی که از حل کردن پازل ها خسته شدید، می توانید در محیط باغ و بازی بگردید که به جز برج ممنوعه، آزاد هستید که در قسمت های مختلف بازی گردش کنید و ممکن است که در این میان موارد مختلفی هم پیدا کنید که شاید به دردتان بخورد، که البته تعدادی از آن ها نا مربوط هم هستند اما ممکن است جای یا در معما و پازلی بتوان از آن ها استفاده کرد.

The Talos Principle PC-CPY

 

The Talos Principle pc cover small دانلود بازی The Talos Principle برای PC

میثم تات حصاری بازدید : 90 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

MotoGP 15 نام یک بازی بسیار زیبا و گرافیکی است که به تازگی برای کنسول PC منتشر شده است ، این بازی دارای سبک مسابقات موتور سواری است که شما را در یک دنیای واقعی به مسابقات موتورسواری دعوت می کند و در اینجاست که چالش اصلی شما شروع می شود. در این بازی باید سعی کنید که به بهترین راننده موتورسواری تبدیل شوید. بازی MotoGP 15 به سه کلاس مختلف تقسیم شده است که شما باید با توجه به توانایی خود به کلاس های مختلف رفته و در هر سه کلاس قهرمان شوید. این بازی به طور کاملا واقعی گرایانه طراحی شده است که حس موتورسواری واقعی را به شما منتقل می کند. این بازی نسبت به نسخه قبلی یعنی ۲۰۱۴ تغییرات بسیار زیادی کرده است از جمله اضافه شدن چند امکان دیگر در تغییر ظاهر موتور ، افزایش گرافیک بازی ، واقعی تر شدن بازی و هزاران تغییر دیگر.اگر دنبال هیجان واقعی هستید پس حتما یکبار بازی MotoGP 15 را امتحان کنید.

MotoGP 15 PC-CODEX

 

MotoGP15 pc cover دانلود بازی MotoGP 15 برای PC

 

میثم تات حصاری بازدید : 72 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

Thunderbirds Are Go Season 1 HDTVRip (2015) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت سیزدهم در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

Thunderbirds Are Go 2015 cover small دانلود فصل اول انیمیشن سریالی Thunderbirds Are Go Season 1 2015

 

نام انیمیشن: Thunderbirds Are Go Season 1

ژانر: انیمیشن، اکشن، خانوادگی

سال انتشار: ۲۰۱۵

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۶۰ مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: این انیمیشن، یک انیمیشن بازسازی شده از سریال تلویزیونی پرطرفدار Supermarionation می باشد که در دهه ۱۹۶۰ پخش شد. در قرن ۲۱، جف تریسی که یک فضانورد قدیمی می باشد، چیزی بسیار عظیم الجثه را جمع آوری می کند که بسیار با ارزش است و تصمیم می گیرد تا از آن در راه خدمت به دیگران استفاده کند و …

 

میثم تات حصاری بازدید : 78 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

Hulk and the Agents of S.M.A.S.H Season 2 WebRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت بیست و پنجم در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

Hulk and the agents of smash season 2 cover دانلود فصل دوم انیمیشن Hulk and the Agents of S.M.A.S.H Season 2 2014

 

نام انیمیشن: Hulk and the Agents of S.M.A.S.H

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۶۰ مگابایت

کیفیت: Webrip 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: فصل دوم انیمیشن سریالی نه چندان محبوب هالک و اعضای گروه "ضربت" شروع به پخش کرده است. داستان های این انیمیشن در این فصل ادامه پیدا می کند و دوباره شخصیت های محبوب انیمیشن های امروزی، در کنار یکدیگر حوادث جدیدی را تجربه می کنند و …

 

میثم تات حصاری بازدید : 82 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

Rabbids Invasion WebRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت نهم در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

Rabbids Invasion Season 2 cover small دانلود فصل دوم انیمیشن Rabbids Invasion Season 2 2014

 

نام انیمیشن: Rabbids Invasion

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۶۰ مگابایت

کیفیت: Webrip 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: Rabbids Invasion نام انیمیشن سریالی ساخت کمپانی Nickelodeon می باشد که توسط سازمان رسانه ای فرانسه تدارک دیده شده است. این انیمیشن از آگوست ۲۰۱۳ شروع به پخش کرد که از همان ابتدای کار، مورد توجه بسیاری از مخاطبان چه کودک و چه بزرگسال قرار گرفت. حال، فصل دوم این انیمیشن با ماجراهایی جدید و جذاب شروع به پخش شده است که همزمان با پخش در وبسایت دانلودها قرار خواهد گرفت و …

 

میثم تات حصاری بازدید : 71 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

Star Wars: Rebels Season 2 WebRip (2015) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 |قسمت اول در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

Star Wars Rebels Season 2 cover small دانلود فصل دوم انیمیشن Star Wars Rebels Season 2 2015

 

نام انیمیشن: Star Wars: Rebels

سال انتشار: ۲۰۱۵

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۳ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۳۳۰ مگابایت

کیفیت: Webrip 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: انیمیشن سریالی جنگ ستارگان: آشوب گران (به انگلیسی: Star Wars: Rebels) نام جدیدترین سریال کارتونی از سری جنگ ستارگان می باشد که با همکاری کمپانی دیزنی ساخته شده است. ماجرای Rebels در ۱۴سال بعد از سری سوم و ۵سال قبل از سری چهارم جنگ ستارگان اتفاق می افتد، وقتی که پادشاه کهکشان به ایمن سازی گروه نظامی خود در کهکشان پرداخته و به دنبال آخرین شوالیه ی "جدی" می باشد و …

 

میثم تات حصاری بازدید : 148 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

بازی ماجرایی Tales from the Borderlands یک بازی پنج قسمتی می باشد که توسط سازندگان سری بازی های موفق The Wolf Among Us و The Walking Dead تولید شده است. در این بازی، شما به دنیای نابخشودنی پاندورا بعد از وقایع بازی Borderlands 2 وارد می شوید و داستان این بازی، مملوء از شوخی های جذاب برند Borderlands می باشد. شما در این بازی در نقش Rhys نیز بازی خواهید نمود که رویا پردازی آن برای تبدیل شدن به خوشتیپ ترین مرد شهر همواره همراه اوست و همچنین Fiona نیز به کمک شما خواهد آمد. این دو شخصیت به دنبال بازگرداندن پولی هستند که فکر می کنند برای آن ها بوده و راهی سفری می شوند که پر از گانگسترها، خلافکارها و شکارچیانی می باشد که مانعی برای رسیدن آن ها به هدفشان هستند.

Tales from the Borderlands Episode 3 PC-CODEX

 

Tales from the Borderlands pc cover دانلود بازی Tales from the Borderlands Episode 3 برای PC

 

میثم تات حصاری بازدید : 79 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

Artifact Interactive Garden Planner نام یک نرم افزار برای طراحی فضای سبز میباشد که به کمک آن میتوانید باغ یا ویلای خود را طراحی کنید.با استفاده از این نرم افزار میتوانید زمین را پلن بندی کنید درختان را جانمایی کنید ، اشیا را در مکان های دلخواه قرار دهید و به راحتی با قابلیت کشیدن در نرم افزار تغییرات دلخواه را در طراحی باغ خود انجام دهید. همچنین میتوانید نرده یا فنس و مسیر برای باغ طراحی کنید.بعد از انجام طراحی میتوانید طرح خود را با بالاترین کیفیت چاپ نمایید.

 

Artifact Interactive Garden نرم افزار طراحی فضای سبز Artifact Interactive Garden Planner 3.3.6

 

میثم تات حصاری بازدید : 78 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

شیطان هم می‌گرید ۴ (به انگلیسی: Devil May Cry 4) یک بازی ویدئویی در سبک اکشن-ماجرایی و چهارمین قسمت از مجموعه بازی‌های شیطان هم می‌گرید است که توسط شرکت کپ‌کام برای کنسول‌های ایکس‌باکس ۳۶۰، پلی‌استیشن ۳ و همچنین مایکروسافت ویندوز به بازار عرضه شده‌است. در این بازی، بازیکن نخست در نقش قهرمان آن نرو و سپس از مرحلهٔ یازدهم تا نوزدهم در نقش دانته بازی می‌کند و در آخرین مرحله دوباره به نقش نرو باز می‌گردد. چند شخصیت جدید مانند کیریه و گلوریا به بازی اضافه می‌شوند و چند شخصیت قدیمی هم مانند لیدی فقط حضوری کوتاه در بازی دارند. داستان بازی بعد از نسخهٔ سوم و نسخهٔ اول و پیش از نسخهٔ دوم اتفاق می‌افتد. داستان از جایی آغاز می‌شود که فردی نیمه‌اهریمن به نام نِرو همراه با دوست دختر خود کیریه در مراسم مذهبی فرقهٔ شمشیر شرکت می‌کند. این فرقه کسانی هستند که اسپاردا (پدر دانته که یک اهریمن کامل بود) را پرستش می‌کنند و نرو و کیریه عضو آن هستند. که ناگهان دانته رهبر آن‌ها را به نام سانْکتوس را ترور می‌کند و دو دستیار سانکتوس به نام‌های کِرِدو(که برادر کیریه است.) و اَگنِس برای نجات جان سانکتوس اقدام می‌کنند و شهر از موجودات جهنمی پر می‌شود و نرو بعد از مبارزه با دانته و فرار او به دنبال قصر فرقهٔ شمشیر به نام قلعهٔ فورچنا می‌رود.

Devil May Cry 4 Special Edition PC-CODEX

|دی ال سی Devil.May.Cry.4.Special.Edition.DLC.Unlocker-CODEX اضافه شد|

 

Devil May Cry 4 Special Edition pc cover small دانلود بازی Devil May Cry 4 Special Edition برای PC

میثم تات حصاری بازدید : 135 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

عنوان پیش رو بزرگترین بازی در سبک دنیای باز خواهد.ماموریتهای اصلی و فرعی و هزاران جزئیات متفاوت در شهر لس سانتوس.ویژه سازی اتومبیلها,تغییر البسه,خرید سلاح و…از ویژه گیهای بارز این سبک در دنیای بازیها هست.حال به نسخه قبلی این بازی بیایید و المانهایی چون شکار کوسه و گوزن و…را اضافه کنید.بیایید تصویری در ذهن خود از پرواز با هواپیماها,سوار شدن بر جت اسکی و قایق سواری,ماموریت در اعماق اقیانوسها و…را نیز اضافه کنید.خوب تمام این ویژه گیها ناشی از خلاقیت تیم سازنده نخواهد بود.سرمایه گذاری وحشتناک,تیمی بسیار حرفه ای و هماهنگ,همراه با قدرت ریسک پذیری و البته تحقیقاتی بسیار وسیع وجود خواهد داشت.نسخه قبلی این عنوان توانست امتیاز ۹۸ را از سایت متاکریتیک بدست آورد که میتوان گفت اعجاب انگیز است. اینقدری این عنوان محبوب و مشهور است که با هر بار دیدن خبری بسیار کوچک و یا حتی شایعه پیرامون این عنوان سیل عظیمی نظر در پست مربوطه در سایتهای مختلف حمله ور میشود!این عنوان مخاطبین را با بازیهای دنیای بازی اشنا کرد.فهماند چقدر میتوان دست بازیباز را در بازیها باز گذاشت.تغییرات خوبی را ما در این عنوان شاهد خواهیم بود و این را هم همه میدانیم که این سری بازی همیشه داستانهای خوبی را باخود داشته اند.این بار قرار است شخصیت سه کاراکتر را در دنیای لس سانتوس تجربه کنید و چگونگی مستقل تشکیل شدن پوسته و عمق شخصیتی این سه نفر به همراه پیوند خوردن رابطه اینها را هم ببینید.این مقاله بسیار طولانی و مفصل خواهد بود.پیش خود فکر میکردم میشود تنها با ذکر نکات خیلی مهم هم یک متن خوب نوشت ولی دستانم در هنگام نوشتن این متن میلرزید زیرا میدانستم جای هیچگونه اغماضی نیست.بایستی تا آنجایی که میشود بیشترین نکات منتشر شده از این بازی را تا زمان انتشار جهانیش به مخاطبین تقدیم کرد.

Grand Theft Auto V PC-RELOADED

|برای اولین بار، نسخه نهایی و سالم RELOADED بازی|

 

Grand Theft Auto V pc cover دانلود بازی Grand Theft Auto V برای PC

میثم تات حصاری بازدید : 82 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

MotoGP 15 نام یک بازی بسیار زیبا و گرافیکی است که به تازگی برای کنسول PS3 منتشر شده است ، این بازی دارای سبک مسابقات موتور سواری است که شما را در یک دنیای واقعی به مسابقات موتورسواری دعوت می کند و در اینجاست که چالش اصلی شما شروع می شود. در این بازی باید سعی کنید که به بهترین راننده موتورسواری تبدیل شوید. بازی MotoGP 15 به سه کلاس مختلف تقسیم شده است که شما باید با توجه به توانایی خود به کلاس های مختلف رفته و در هر سه کلاس قهرمان شوید. این بازی به طور کاملا واقعی گرایانه طراحی شده است که حس موتورسواری واقعی را به شما منتقل می کند. این بازی نسبت به نسخه قبلی یعنی ۲۰۱۴ تغییرات بسیار زیادی کرده است از جمله اضافه شدن چند امکان دیگر در تغییر ظاهر موتور ، افزایش گرافیک بازی ، واقعی تر شدن بازی و هزاران تغییر دیگر.اگر دنبال هیجان واقعی هستید پس حتما یکبار بازی MotoGP 15 را امتحان کنید.

 

MotoGP 15 PS3- DUPLEX 

 

MotoGP 15 دانلود بازی MotoGP 15 برای PS3

میثم تات حصاری بازدید : 73 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

نسخه ی جدید بازی با عنوان Hardline به درگیری های درون شهری میان دو گروه خلافکار و نیرو های ویژه ی پلیس می پردازد. بدون شک انتخاب قالب بازی از طرف استودیوی در نظر گرفته شده برای ساخت نسخه ی جدید بسیار هوشمندانه و نوآورانه به نظر می رسد. استودیوی کار کشته ی Visceral Games که همگان آن را با عنوان فوق العاده ی Dead Space می شناسند این بار بر خلاف همیشه که DICE ساخت بازی را بر عهده داشت، وظیفه ی به ارمغان آوردن یک میدان نبرد داغ دیگر را بر دوش می کشد. با دیدن تریلر منتشر شده در جریان کنفرانس مایکروسافت می توان گفت که این استودیو کار خود را به نحو احسن انجام داده ولی بایستی تا زمان انتشار بازی صبر کرد. آیا این بار هم BF می تواند رقیب همیشگی و فوق محبوبش یعنی سری Call of Duty را شکست دهد؟ اگر در نسخه ی جدید CoD شاهد نوآوری نباشیم این اتفاق بعید به نظر نمی رسد. نکته ی جالب در رقابت آخرین نسخه های دو فرانچایز محبوب در این است که هر دو بازی یعنی Hardline و Advanced Warfare یک وجه مشترک دارند. هر دوی آن ها به دست سازندگانی در حال توسعه هستند که در گذشته عنوان Dead Space را ساخته اند. این شاید باعث به وجود آمدن شباهت هایی میان دو عنوان شود شاید هم CoD را از BF جلو بیندازد، که می داند؟ برای دیدن اینکه کدامیک از یاران قدیمی کار بهتری را ارائه می خواهد داد بایستی منتظر باشیم.

Battlefield Hardline PS3-iMARS

 

Battlefield Hardline ps3 cover small دانلود بازی Battlefield Hardline برای PS3

 

میثم تات حصاری بازدید : 67 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

بازی Football Manager 2015 شما را در نقش یک سرمربی فوتبال قرار می دهد و شما باید سعی کنید وظایف یک سرمربی نظیر ترکیب چینی ، راهنمایی و تذکر به بازیکنان در حین فوتبال را به نحوه احسنت انجام دهید. Football Manager همواره از بازی هایی بوده که توان مدیریتی خود را در نقش یک مربی محک می زدید و نشان می دادید آیا قادر هستید مثل یک مربی سرشناس تیم خود را هدایت کنید یا خیر.بیش از ۱۰۰۰ نکته ی مثبت را نسبت به عرضه ی سال قبل خود داراست و استودیوی بازی سازی آن را واقع گرا ترین شبیه ساز مدیریت فوتبالی که تاکنون منتشر شده خطاب می کند.

Football Manager 2015 PC-CODEX

 

Football Manager 2015 pc cover small دانلود بازی Football Manager 2015 برای PC

میثم تات حصاری بازدید : 58 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

Motorama: Classic Racing نام نسخه جدید سری بازی های Motorama می باشد که در سبک ماشین سواری و اکشن عرضه شده است. در این بازی، شما به حال و هوای ماشین های دهه ۵۰ میلادی و آن دسته از ماشین هایی که در فیلم های آن دوره به کار میرفته است دعوت می شوید و یادواره هایی از سناریوها، ماشین ها و خیابان های آن زمان را برای خود تجربه خواهید نمود. در این بازی، شما می توانید ماشین های خود را به طریقی که دوست دارید طراحی کنید و در ۸ مرحله مسابقه ای، به مسابقه و نبرد با سایر ماشین ها بپردازید. ۵تم متفاوت برای این بازی تعبیه شده است و شما تلاش می کنید تا خود را سلطان جاده ها بنامید!

Motorama Classic Racing PC-RELOADED

 

Motorama Classic Racing pc cover دانلود بازی Motorama Classic Racing برای PC

میثم تات حصاری بازدید : 75 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

عنوان Project CARS در حقیقت، دست پخت جدید سازندگان Slighty Mad Studios می باشد؛ شرکتی واقع در پایتخت انگلستان؛ یعنی لندن که وظیفه نشر بازی را خود به عهده دارد و بیشتر با عناوینی همچون Need For Speed: Shift, Shift 2: Unleashed, Test Drive و… شناخته می شود.  PJ برای هدف خود، یعنی انقلاب در شبیه ساز رانندگی آن چنان مصمم است که قرار شده تا بازی از تکنولوژی فوق پیشرفته Project Morpheus VR استفاده کند. در PJ صد ها ماشین وجود دارد که که همگی لایسنس شده هستند و بیشتر در برنامه هایی همانند Top Gear مشاهده شده اند اما نباید انتظار داشته باشید که هر ماشینی در بازی استفاده شود و برخی از آن ها بدون استفاده در بازی قرار داده شوند. با توجه به نمایش ها و تریلر های بازی، ماشین ها از طراحی، تنوع و جزئیات بسیار خوبی بهره مند هستند و شما قادر خواهید بود تا هر کلاسی از ماشین را خریداری کنید و شروع به تیونگ آن کنید یا مانند یک ماشین معمولی بدون بدنه های مخصوص مسابقه شروع به رانندگی کنید! شاید شما هم NFS: Shift که معجون سازندگان PJ بود را تجربه کردید که چقدر پیست های متنوع و زیبایی داشت! اکنون این شرکت با پیشرفت هایی که داشته برای ساخت پیست های مسابقه ای، هر کشور و قاره ای را مد نظر خود قرار داده است. با نیم نگاهی به نمایش های بازی، شما تنوع پیست ها را درک خواهید کرد. پیست ها یا در استادیوم ها هستند یا در وسط شهر و حتی تونل ها! هر پیست آب و هوای آفتابی، بارانی، غروبی و… خود را دارد و در کل در پیست ها شاهد آب و هوای مختلفی هستید. PJ برخلاف دیگر عناوین هم سبک خود، قرار است تا تمامی پیست ها و ماشین های خود را در همان اول به اختیار بازیکنان در آورد یعنی شما از همان اول قادر خواهید بود که پیست مورد علاقه و ماشین مورد علاقه خود را انتخاب و با دوستان یا خودتان یک مسابقه واقعی دهید!

Project CARS PC-RELOADED

|آپدیت Update.v1.4.Incl.DLC-RELOADED بازی به پست اضافه شد|

 

Project CARS pc cover small دانلود بازی Project CARS برای PC

میثم تات حصاری بازدید : 58 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

در شهری به نام لورویچ تاریکی تمام به وجود آمده است و به همراه این تاریکی موجودات بسیار عجیبی هم به وجود آمده اند که قصد آنان صدمه زدن به انسان ها است و شما هم در این بازی باید تمام سعی خود را بکنید تا مقابل این حیوانات وحشی و خون خوار مقابله کنید. در این بازی ۴ مبارز مختلف وجود دارند که هرکدام از آنان قابلیت های خارق العاده ای دارند و شما میتوانید به دلخواه یکی از آنان را انتخاب کنید و به جنگ با حیوانات وحشی که شهر را تصرف کرده اند رفته و آن ها را نابود کنید تا امنیتی کامل در شهر پاربرجا شود. این بازی بسیار زیبا توسط کمپانی Atari  ساخته و طراحی شده است و توسط کمپانی Pure FPS برای PC منتشر شده است. این بازی دارای سبک ترسناک و اکشن می باشد که به گیمر ها هیجان بسیار زیادی را منتقل می کند. پیشنهاد می کنیم که این بازی را از دست ندهید و هم اکنون آن را با لینک مستقیم از دانلودها دریافت نمایید.

 

Alone in the Dark Illumination PC-Codex

|فایل Alone in the Dark Illumination DLC Unlocker-CODEX به پست اضافه شد|

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵.۴ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Alone in the Dark Illumination دانلود بازی Alone in the Dark Illumination برای PC

 

میثم تات حصاری بازدید : 77 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

Dard-e-Sar Haay-e Azim 2 HDTVRip (2015) Mkv

|قسمت چهارم در ادامه مطلب قرار گرفت|

|قسمت اول با کیفیت Webrip HD 720p به پست اضافه شد|

 

Dardesarhaye Azim 2 cover دانلود سریال تلویزیونی دردسرهای عظیم 2

 

نام سریال: Dard-e-Sar Haay-e Azim 2 – دردسرهای عظیم ۲

سال انتشار: ۱۳۹۴

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۵۷ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۲۲۵ مگابایت

کیفیت: HDTVRip

خلاصه داستان: -

میثم تات حصاری بازدید : 69 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

 

Paaytakht Season 4 HDTVRip (2015) Mkv  x264/x265

 

|قسمت ششم در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

|قسمت چهارم با کیفیت Webrip HD 720p به پست اضافه شد|

 

 

 

payetakht 4 دانلود سریال تلویزیونی پایتخت 4

 

 

 

نام سریال: Paaytakht Season 4 – پایتخت ۴

 

سال انتشار: ۱۳۹۴

 

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۸ دقیقه

 

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۲۲۰ مگابایت

 

کیفیت: HDTVRip/HDTVRip x265

 

خلاصه داستان: -

 

 

میثم تات حصاری بازدید : 83 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

Mad Max Fury Road Webrip (2015) Mkv   x264/x265

|سانسور و بازبینی شده توسط وبسایت دانلودک ها|

|رتبه ۴۱ در بین ۲۵۰ فیلم برتر تاریخ سینما|

 

Mad Max Fury Road 2015 cover small دانلود فیلم مکس دیوانه: جاده خشم   Mad Max Fury Road 2015

 

نام فیلم: Mad Max: Fury Road – مکس دیوانه: جاده خشم

سال انتشار: ۲۰۱۵

ژانر: اکشن، ماجراجویی، تخیلی

مدت زمان: ۱۲۰ دقیقه

مدت زمان سانسورشده: ۳۸ثانیه

حجم: – مگابایت

کیفیت: Webrip 720p/Webrip 1080p/Webrip x265 720p/Webrip x265 1080p

زیرنویس فارسی: دارد

زیرنویس انگلیسی: دارد

خلاصه داستان: در آینده ای دور، در حالی که تنها بیابانی خشک از زمین باقی مانده است، باقیمانده ی نسل انسان ها برای بدست آوردن واجبات زندگی حاضرند یکدیگر را بکشند. مکس، مردی کم حرف که زن و بچه اش را از دست داده است، به تنهایی سفر می کند و در جستجوی صلح می باشد و …

میثم تات حصاری بازدید : 88 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

JetBrains IntelliJ IDEA یک نرم افزار مترجم زبان جاوا میباشد که از HTML / XHTML, XML / XSL, CSS, Ruby, و javascript پشتیبانی میکند.این نرم افزار دارای دارای محیطی گسترده برای برنامه نویس های تحت HTML ، XML ، CSS ، javascript ، PHP و SQL میباشد.این نرم افزار از کد های باز CVS ، Subversion ، Perforce ، Git ، ClearCase ، Team Foundation Server ، StarTeam و Visual SourceSafe نیز پشتیبانی میکند.این نرم افزار به صورت خودکار اشتباهات شما را بر طرف میکند.این نرم افزار امکانات کار تیمی مانند TeamCity Integration ، IDE Talk ، Eclipse Interoperability ، Shareable Configurations را نیز برای شما فراهم میکند.

 

JetBrains IntelliJ نرم افزار ساخت نرم افزار به زبان جاوا JetBrains IntelliJ IDEA 14.1.4.141.1532.4   نسخه Mac

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 488
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 109
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 242
  • باردید دیروز : 242
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 484
  • بازدید ماه : 484
  • بازدید سال : 10,765
  • بازدید کلی : 170,563