loading...
دانلودک ها
میثم تات حصاری بازدید : 81 سه شنبه 11 فروردین 1394 نظرات (0)

Sniper 3D Assassin بازی تک تیرانداز یک بازی سرگرم کننده برای اندروید می باشد . تمام کاری که در این بازی باید انجام دهید این است که در نقش یک تک تیرانداز که باید عملیات ها را به طور حرفه ای انجام دهید و ماموریتهای مختلف را با موفقیت پشت سر بگذارید . با پشت سر گذاشتن مراحل میتوانید سلاح های مختلف خرید و ارتفا بدهید . بازی Sniper 3D Assassin گرافیک عالی و گیم پلی اسانیست . این بازی توسط کمپانی Fun Games For Free ساخت و عرضه شده . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Sniper 3D Assassin v1.5 بازی تک تیرانداز Sniper 3D Assassin v1.5 مخصوص اندروید

 

میثم تات حصاری بازدید : 61 سه شنبه 11 فروردین 1394 نظرات (0)

برای شروع بازی شما باید بتونین پرنده تون رو به سمت آسمون و با توسط توپ پرتاب کنین که روش پرتاب کردن برنده به این شکل هستش که با استفاده از انگشتتون، دایره نقره ای رنگ بزرگ توپر رو نگه میدارین و به سمت دایره ای که به صورت مندرج هستش مییبرین و روی هر نقطه به دلخواه خودتون انگشتتون رو ول میکنین تا پرنده پرتاب بشه!هم اکنون میتوانید این بازی را از دانلود ها دریافت نمایید .

 

The Flying Avenger دانلود بازی The Flying Avenger   ویندوز فون

میثم تات حصاری بازدید : 65 سه شنبه 11 فروردین 1394 نظرات (0)

در این بازی وسیله های نقلیه متفاوتی نیز وجود دارند که میتوانید انها را نیز انتخاب کنید. اگر شما از تنوع اسلحه در چنین بازی هایی ناراضی هستید در این بازی بیش از ۱۰۰ نوع اسلحه متفاوت وجود دارد که میتوانید از بین آنها انتخاب کنید و شخصیت خود را شخصی سازی کنید که در میدان جنگ چگونه رفتار کند. سپس شما یک میدان جنگ دارید که میتوانید خودتان را نشان دهید و البته قابلیت چت در بازی برای کار تیمی بهتر نیز وجود دارد.هم اکنون میتوانید این بازی را از دانلود ها دریافت نمایید .

 

Blitz Brigade دانلود بازی Blitz Brigade   ویندوز فون

 

میثم تات حصاری بازدید : 59 سه شنبه 11 فروردین 1394 نظرات (0)

Canabalt یک بازی روان و مهیج برای گوشی ها و تبلت های iOS می باشد . در این بازی می بایست برای نجات جان خود فرار کنید ! و با پرش از روی ساختمان ها و موانع ، مراحل بازی را طی کنید . اگر نتوانید با موفقیت از بالای یک ساختمان به دیگری پرش کنید مطمئناً جان خود را از دست خواهید داد . بازی به صورت ۲ بعدی می باشد که برخی از صحنه های آن به صورت سه بعدی طراحی شده اند . این بازی با کیفیت بالا (HD) ساخته شده است . لطفا توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

Canabalt 2.0 بازی سرگرم کننده Canabalt v2.0 مخصوص آیفون ، آیپد و آیپاد

میثم تات حصاری بازدید : 73 سه شنبه 11 فروردین 1394 نظرات (0)

My Friend Spooner بازی ماجرایی ویندوز فون است که در ان شما با سبکی comic book و سیاه سفید مواجه هستید. در بازی شما با سه موجود در ارتباط هستید که بوسیله انها باید ماجراجویی های مختلف را انجام دهید و با خطرات در راه مواجه شوید.محیط بازی با گرافیکی سیاه و سفید است که در ان شما با ۵۲ مرحله مختلف روبه رو هستید. در همه مراحل نیز اتفاقات مختلف و گوناگون وجود دارد که باید از انها بگذرید. کنترل بازی نیز مجموعه ای از حالت های مختلف است.هم اکنون میتوانید این بازی را از دانلود ها دریافت نمایید .

 

My Friend Spooner دانلود بازی My Friend Spooner   ویندوز فون

میثم تات حصاری بازدید : 83 سه شنبه 11 فروردین 1394 نظرات (0)

Stunt Star: The Hollywood Years یک بازی بر اساس فیزیک است که براساس زندگی یک استانتمن هالیوودی است که زندگی خود را در پرش و تصادفات گذرانده است.Stunt Star: The Hollywood Years دارای ۸۲ مرحله است و مراحل در سه دنیای مختلف رخ میدهند، امکانات مختلفی برای بهتر و پیشرفت بازی نیز وجود دارند و ۲۰ ماشین مختلف نیز برای ازاد کردن و استفاده وجود دارند.هم اکنون میتوانید این بازی را از دانلود ها دریافت نمایید .

 

Stunt Star The Hollywood Ye دانلود بازی Stunt Star: The Hollywood Years   ویندوز فون

 

میثم تات حصاری بازدید : 83 شنبه 16 اسفند 1393 نظرات (0)

بازی Pro Lumberjack 2015 از سری بازی های شبیه سازی سال ۲۰۱۵ برای کامپیوتر است که در آن شما وظیفه دارید تا به ارباب جنگل تبدیل شوید! برای این کار، شما باید تمامی الوار چوب را که در منطقه ای عظیم از جنگل رها شده اند را جمع آوری کنید و به جنگل سامان ببخشید. با سختی های کنترل جرثقیل های حمل الوار آشنا خواهید شد و با توجه به محلی که در بازی قرار می گیرید، عملیات کوچک و بزرگی را انجام خواهید داد.

Professional Lumberjack 2015 PC-CODEX

 

Professional Lumberjack 2015 pc cover دانلود بازی Professional Lumberjack 2015 برای PC

میثم تات حصاری بازدید : 81 شنبه 16 اسفند 1393 نظرات (0)

بازی های Zombie Army در حقیقت یک نسخه ی فرعی (spin-off) از سری sniper elite هستند و از دوربین ویژه ی این سری نیز بهره می برند (دوربینی که از بین رفتن اعضا و جوارح بدن را هنگام شلیک نمایش می دهد) تفاوت این بازی با سری اصلی در داستان و دشمنان و.. می باشد که در اینجا در حقیقت باید با مردگان و ارتش زامبی ها مبارزه کنید. این مجموعه شامل بازی اول و دوم zombie army , یک قسمت سوم جدید و یک horde mode جدید. البته در بازی شاهد ارتقای گرافیکی عناوین نیز خواهیم بود.

Zombie Army Trilogy PC-CODEX

 

Zombie Army Trilogy pc cover small دانلود بازی Zombie Army Trilogy برای PC

میثم تات حصاری بازدید : 94 شنبه 16 اسفند 1393 نظرات (0)

کنون باید داستان Assassin’s Creed : Rogue را مهم ترین داستان این سری بدانید زیرا علاوه بر اینکه شما را در نقش دشمن همیشگی اساسین ها یعنی یک تمپلار قرار می دهد، قرار است به داستان پر فراز و نشیب خانواده ی کنوی پایان دهد و پیش زمینه ی داستانی عنوان Unity را به وجود آورد. داستان بازی در بازه ی زمانی بین سال های ۱۷۵۲ تا ۱۷۶۱ جریان دارد، سال هایی که یکی از جنگ های مشهور آن دوران یعنی جنگ های هفت ساله جریان داشت و این جنگ ها با داستان بازی ارتباط مهمی دارند بنابراین در ابتدا توضیحی درباره ی این جنگ ها ارایه می دهیم. جنگ های هفت ساله به مجموع درگیری هایی گفته می شود که از سال ۱۷۵۶ تا ۱۷۶۳ میلادی در مناطق آمریکای شمالی، اروپا و آمریکای مرکزی جریان داشت و اکثر قدرت های بزرگ آن زمان در آن شرکت داشتند و با توجه به اقیانوس اطلس که پلی میان آمریکای شمالی و اروپا ایت، اکثر این نبرد ها نبرد های دریایی بوده اند. فرانسه هم که در این جنگ حضور داشت، صدمات اقصادی بسیار شدیدی دید و همین امر باعث شد تا اختلاف طبقاتی در این کشور پر رنگ تر شود و سرانجام به انقلاب مردم منجر شود، به همین دلیل است که داستان این نسخه به عنوان Unity نیز ارتباط دارد.

Assassins Creed Rogue PC-CODEX

 

Assassins Creed Rogue pc cover small دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای PC

میثم تات حصاری بازدید : 98 پنجشنبه 14 اسفند 1393 نظرات (0)

Afterfall Reconquest یک بازی زیبا از تلفیق دو سبک اکشن و ماجراجویی است که توسط استدیو بازی سازی IntoXicate ساخته شده است. وقایع بازی افترفال در آخرالزمان به وقوع میپیوندد، زمانی که همه جا به سوی نابودی کشیده شده است و تنها دو گروه از مردم زنده مانده اند! دسته اول کسانی بودن که پناهگاه های مختلفی رفتند ولی پس از مدتی به این نتیجه رسیدن که تنها پناهگاه برای آن ها زندگی نمیشود و نیاز به آب و غذا بر آن ها واجب است و تصمیم گرفتند که به شهر بیایند و همین دلیل تغییر سکون و نیار به مواد غذایی باعث درگیری در بین آن ها شده است. سرنوشت گروه دوم یک رمز و راز است که به گفته سازنده در اپیزودهای بعدی به آن میپردازد. در این بازی شما در نقش شخصی قرار میگیرید که بر اثر موادهای شیمیایی به وجودی خطرناک تبدیل شده که نصف بدن آن انسان و نصف دیگر از نوعی فلز است، سلاح او یک سلاح بیوشیمیایی ترسناک است که به کمک آن میتواند دشمنان مختلفی را نابود کند.

Afterfall Reconquest Episode 1 PC-SKIDROW

 

Afterfall Reconquest Episode 1 pc cover دانلود بازی Afterfall Reconquest Episode 1 برای PC

میثم تات حصاری بازدید : 106 پنجشنبه 14 اسفند 1393 نظرات (0)

Republique Remastered نسخه بازسازی شده با همین عنوان است که در سبک اکشن، ماجراجویی و ایندی توسط کمپانی Camouflaj تولید و عرضه شده است. نسخه ای که هم اکنون برای دانلود قرار داده شده، نسخه ی Delux می باشد، که تمامی ۵قسمت این بازی را شامل می شود. این بازی باتوجه به امتیازات خوبی که از منتقدین کسب کرده است، یک بازی چالش برانگیز محسوب می شود. داستان بازی از آن جایی شروع می شود که شما تماسی از طرف Hope که زنی به دام افتاده در منطقه ای مرموز است، دریافت می کنید. با دستکاری یک شبکه ی پیچیده، شما راهبری و راهنمایی Hope را بدست می گیرید و وی را در راه رهایی از شبکه ای از حوادث خطرناک راهنمایی می کنید.

Republique Remastered PC-CODEX

 

Republique Remastered pc cover small دانلود بازی Republique Remastered برای PC

میثم تات حصاری بازدید : 67 پنجشنبه 14 اسفند 1393 نظرات (0)

این نسخه که همچنین با نام Biohazard Revelations 2 نیز شناخته می‌شود در جریان Tokyo Game Show 2014 معرفی شد؛ این‌بار دیگر خبری از نسخه ۳DS نیست و به جای آن، بازی برای کنسول‌های نسل هشتم نیز عرضه خواهد شد. یکی از ارکان اصلی موفقیت نسخه اول که در میان طرفداران این سری محبوبیت ویژه‌ای دارد، Chapterهای مختلف گیم‌پلی بود که بازی را به نوعی به بخش‌های مختلف تقسیم بندی می‌کرد. در این نسخه Claire Redfield خواهر Chris که همراه با Jill Valentine جزو محبوب‌ترین و البته قدیمی‌ترین کرکترهای مونث در دنیای RE هستند در کنار Moira Burton، دختر Barry Burton که در نسخه‌های قدیمی حضور داشت، قابل بازی خواهند بود. همچنین تایید شده است که خود Barry Burton نیز به عنوان یک شخصیت قابل بازی در دسترس خواهد بود. دشمنان اصلی در این نسخه نه زامبی هستند و نه توسط ویروس‌ها آلوده شده‌اند؛ آن‌ها The Afflicted نامیده می‌شوند و بسیار سریع و خشن هستند. این دشمنان به موجودات عجیب و غریب و هیولا نیز تبدیل نشده‌اند و فقط انسان‌هایی هستند که به افراد مختلف حمله می‌کنند و آن‌ها را مورد حمله قرار می‌دهند اما حامل هیچ ویروسی نیستند و در نتیجه بیماری آن‌ها مُصری نیست. البته لازم به ذکر است که دشمنان بازی فقط به The Afflictedها محدود نمی‌شود و افراد و یا حتی زامبی‌های گوناگونی نیز در بازی وجود خواهند داشت.

Resident Evil Revelations 2 Episode 2 PC-CODEX

 

Resident Evil Revelations 2 Episode 1 pc cover دانلود بازی Resident Evil Revelations 2 Episode 2 برای PC

 

میثم تات حصاری بازدید : 106 پنجشنبه 23 بهمن 1393 نظرات (0)

Avengers Assemble Season 2 WebRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت دهم به پست اضافه شد|

 |زیرنویس فارسی قسمت نهم به پست اضافه شد|

 

Avengers Assemble Season 2 cover دانلود فصل دوم انیمیشن Avengers Assemble Season 2 2014

 

نام انیمیشن: Avengers Assemble

ژانر: انیمیشن

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۶۲ مگابایت

کیفیت: Webrip 720p

WiKi

زیرنویس فارسی: دارد، اختصاصی دانلودها

خلاصه داستان: فصل دوم انیمیشن محبوب و دوست داشتنی آونجرز شروع به پخش شده است. در این فصل که در ادامه ی فصل پیشین می باشد، آونجرها با استاد Red Skull مواجه خواهند شد که نام آن Thanos می باشد. وی کسی است که تحت تعقیب برای Infinity Gems می باشد و …

میثم تات حصاری بازدید : 139 پنجشنبه 23 بهمن 1393 نظرات (0)

The Theory of Everything BRRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|سانسور و بازبینی شده توسط وبسایت دانلودها|

|نامزد دریافت ۵جایزه اسکار و ۸۱جایزه دیگر، برنده ۲۲جایزه دیگر|

 

The Theory of Everything 2014 cover small دانلود فیلم تئوری همه چیز   The Theory of Everything 2014

 

نام فیلم: The Theory of Everything – تئوری همه چیز

سال انتشار: ۲۰۱۴

ژانر: بیوگرافی، درام، عاشقانه

مدت زمان: ۱۲۳ دقیقه

مدت زمان سانسورشده: ۱دقیقه و ۴۳ثانیه

حجم: ۷۵۹ مگابایت

کیفیت: BRRip 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: داستان فیلم درباره ی زندگی نامه ی فیزیکدانی مشهور به همراه همسرش که وقایعی باورنکردنی برای وی رخ می دهد و …

میثم تات حصاری بازدید : 113 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)

بازی استراتژیک Blood Brothers 2  با بیش از ۲۵ میلیون طرفدار در سراسر جهان به یکی از محبوب ترین بازی های موجود در گوگل پلی تبدیل شده است . تجربه بسیار خوبی از داستان وفاداری و خیانت به برادران را در این بازی داشته باشید . داستان های گالبریت  و ارتش خون آشام را پشت سر گذاشته و با استفاده از نیروی سحر و جادو دشمنان خود را نابود نمایید . در کنار برادران خود قرار گرفته و نیروهای نظامی خود را قوی تر نمایید و ارتش خود را روز به روز بزرگ تر کنید . در صورت تمایل می توانید با دوستان خود نیز مبارزه کنید .

 

Blood Brothers 2 دانلود بازی خون برادر Blood Brothers 2 2.1.0   اندروید

میثم تات حصاری بازدید : 133 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)

پس از معرفی اندروید ۵ توسط گوگل تا به امروز شاهد انتشار تم های مختلفی با این موضوع برای گوشی های اکسپریا بوده ایم. امروز نیز قصد داریم تا  تمی با موضوع اندروید ۵ را برای شما قرار دهیم.این تم بر روی گوشی های اکسپریا با نسخه اندروید ۴٫۳ و بالاتر قابل نصب است.این تم برای نصب نیاز به هیچگونه دسترسی از جمله دسترسی روت ندارند.

 

Lollipop1 دانلود تم بدون نیاز به روت Lollipop برای گوشی های اکسپریا

میثم تات حصاری بازدید : 114 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)

اگر شما از کاربران مرورگر فایرفاکس هستید تا به حال حتما متوجه این موضوع شده اید که وقتی مدت زیادی با این نرم افزار کار می کنید دچار افت شدید سرعت در بارگذاری صفحات وب می شوید. البته این مشکل با باز و بسته کاردن نرم افزار حل می شود ولی دوباره حتما با این مشکل روبرو میشوید.Waterfox مرورگری است که بر مبنای مرورگر فایرفاکس و مخصوص سیستم عامل های ۶۴ بیتی طراحی شده است. Waterfox علاوه بر امنیت بالا، تمام قابلیت های فایرفاکس ویندوزهای ۳۲ بیتی را در خود جای دارد و از سرعت بالاتری نیز برخوردار است که می تواند صفحات را نیز با سرعت بسیاار بالاتر برای شما بارگذاری کند.

 

Waterfox 30.0 نرم افزار مرورگر فایرفاکس ۶۴ بیتی Waterfox v35.0.1 + Cyberfox v35.0.1

میثم تات حصاری بازدید : 88 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)

همانند Left 4 Dead، به نظر می رسد این بازی هم دارای داستانی ساده و کلیشه ای خواهد بود. داستان Evolve در آینده ای دور و در سیاره ای به نام Shear جریان دارد، جایی که انسان ها پس از استعمار بسیاری از سیارات، اکنون در اینجا به مشکل جدی بر خورده اند و شما به همراه تیمی از شکارچیان حرفه ای و سربازان با سابقه جنگی برای تصاحب این سیاره باید هیولاهای آنجا را از بین ببرید. در حال حاضر هشت شخصیت به نام های Markov، Hank ، Val، Griffin، Maggie، Lazarus، Bucket و Hyde برای این بازی معرفی شده اند که شما در قالب یک تیم چهار نفره وارد بازی می شوید می توانید به دلخواه در نقش هر کدام از آنها بازی کنید. این هشت نفر هر کدام دارای سلاح ها، قابلیت ها و کلاس های بخصوصی هستند. این بازی بیش از همه بر روی بخش چند نفره تاکید دارد. در این بخش چهار نفر در نقش افراد شکارچی یا همان انسان ها قرار گرفته و در طرف مقابل هم یک نفر در نقش یک هیولا قرار می گیرد. در بازی چندین نوع هیولا وجود دارد که تا کنون دو نمونه از آن ها به نام های Kraken و Goliath معرفی شده است. زمانی که شما در نقش هیولا قرار می گیرید ابتدا باید به دنبال رشد و به تکامل رساندن (evolve) هیولای خود باشید و برای این کار لازم است موجودات کوچکتر اطراف خود را نابود کنید و زمانی که به تکامل کافی رسیدید می توانید با قدرت بیشتری به جنگ با چهار شکارچی بروید. گفتنیست این هیولاها دارای جثه بسیار بزرگی هستند که پس از کامل کردن هر مرحله تکامل بزرگتر هم خواهند شد.

Evolve PC-CODEX

 

Evolve pc cover small دانلود بازی Evolve برای PC

میثم تات حصاری بازدید : 88 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)

کسی نیست که طرفدار بازی‌های سبک Racing باشد و با بازی محبوب Asphalt که توسط شرکت Gameloft منتشر می‌شود آشنایی نداشته باشد. حالا نسخه‌ی هشتم این بازی باز هم با تغییرات و بهبودهایی همراه بوده تا تجربه‌ی بازی بهتری را برای شما رقم بزند. بازی Asphalt 8 که در سبک Arcade است بر خلاف بازی‌های شبیه‌ساز رانندگی، تلاش می‌کند هیجان بازی را تا حدی که می‌تواند برای شما زیاد کند. در این بازی ۴۷ ماشین پرقدرت قرار داده شده است که ۸۰٪ آن‌ها ماشین‌های جدید هستند و ماشین‌هایی نظیر لامبورگینی، بوکاتی ویرون، فراری و پاگانی زندا در بازی قرار داده شده‌اند. در جاده‌ها قسمت‌هایی هستند که مانند سکوی پرش طراحی شده‌اند و با رفتن روی آن‌ها ماشین شما پرش‌های بلند و جذابی را تجربه می‌کند. همچنین در بازی ۹ محل متفاوت برای مسابقه دادن وجود دارد و در کل ۱۸۰ مرحله در حالت Career برای به پایان رساندن قرار داده شده است. لطفا توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

Asphalt 8 Airborne 1.4 بازی ماشین‌ سواری Asphalt 8: Airborne v1.4.0 – آیفون ، آیپد و آیپاد

میثم تات حصاری بازدید : 86 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)

The Skyjacker That Got Away HDTVRip (2009) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|نسخه کم حجم اختصاصی دانلودها|

 

The Skyjacker That Got Away cover دانلود مستند The Skyjacker That Got Away 2009

 

نام مستند: The Skyjacker That Got Away – سارق هواپیمایی که ناپدید شد

سال انتشار: ۲۰۰۹

مدت زمان: ۴۴ دقیقه

حجم: ۳۷۲ مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: در مراسم روز شکرگزاری سال ۱۹۷۱، مردی که با لباس اداری خود بود، از پشت یک جت تبلیغاتی به همراه ۲۰۰هزار دلار پولی که به زور گرفته بود، به پایین می پرد و …

میثم تات حصاری بازدید : 80 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)

Alaska Earths Frozen Kingdom Season 1 HDTVRip (2015) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت اول (نسخه کم حجم اختصاصی دانلودها) به پست اضافه شد|

 

Alaska Earths Frozen Kingdom season 1 2015 cover دانلود فصل اول مستند Alaska Earths Frozen Kingdom 2015

 

نام مستند: Alaska: Earth's Frozen Kingdom Season 1 – فصل اول مستند آلاسکا: فرمانروایی منجمد زمین

سال انتشار: ۲۰۱۵

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۵۸ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۵۱۵ مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

BBC

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: مستند جذاب آلاسکا: فرمانروایی منجمد زمین که توسط Dougray Scott روایت می شود، به بررسی یک سال فیلم برداری از داستان زندگی ساکنین آلاسکا می پردازد. هم انسان ها و هم حیوانات مورد بررسی قرار گرفته، مقابله ی آن ها با عوامل مختلف نشان داده می شود و …

میثم تات حصاری بازدید : 83 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)

Earth A New Wild Season 1 HDTVRip (2015) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت اول و دوم (نسخه کم حجم اختصاصی دانلودها) به پست اضافه شد|

 

Earth A New Wild Season 1 2015 cover دانلود فصل اول مستند Earth A New Wild 2015

 

نام مستند: Earth: A New Wild Season 1 – فصل اول مستند زمین: حیات وحشی جدید

سال انتشار: ۲۰۱۵

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۵۴ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۴۸۰ مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

PBS

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: مستند حرفه ای امسال شبکه National Geographic که با همکاری Passion Planet آماده شده است، توسط دکتر M.Sanjayan روایت می شود. در این مستند، وی بینندگان را به سفری چشم نواز و بسیار زیبا دعوت می کند تا متوجه شوند که چگونه انسان ها در هر جنبه ای از سیستم طبیعت این سیاره، به طور جداناپذیری بافته شده اند و اثر دارند. این مستند در ۴۵ مکان مختلف در ۲۹ کشور دنیا گرفته شده است که باعث شده تا تاریخچه ای از طبیعت را به همراه بی نظیرترین مکان های دیدنی بر روی زمین، به نمایش بگذارد و …

میثم تات حصاری بازدید : 78 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)

Lex Mortis یک بازی Open-World و ترسناک می باشد که در سبک ماجراجویی، اکشن و ایندی قرار می گیرد که شما در آن باید جزیره ای ناشناخته را به طور کامل مورد بررسی و کاوش قرار دهید. اتمسفر و فضای بازی به طور مستقیم از زمانی که در روز بازی می کنید تاثیر می پذیرد. به عنوان مثال، در طول روز شما به مطالعه ی جزیره و اسرار آن می پردازید اما در شب، دشمنان خود را نشان داده و بدترین کابوس شما به واقعیت تبدیل می شود!

Lex Mortis PC-CODEX

 

Lex Mortis pc cover دانلود بازی Lex Mortis برای PC

میثم تات حصاری بازدید : 83 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)

Family Farm Seaside – مزرعه ساحلی یک بازی پرطرفدار و فوق العاده زیبا در سبک بازی های مزرعه داری از استودیوی بازیسازیFunPlus مخصوص ویندوز فون است که از برترین و محبوب ترین بازی های سبک Casual در ویندوز فون به شمار می رود!هم اکنون میتوانید این بازی را از دانلودک ها دریافت نمایید .

 

Family Farm Seaside 2013 دانلود  بازی Family Farm Seaside   ویندوز فون

میثم تات حصاری بازدید : 74 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)

Feast Bluray/BRRip (2014) Mkv   x264/x265

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

Feast 2014 cover دانلود انیمیشن کوتاه Feast 2014

 

نام انیمیشن: Feast – جشن

ژانر: انیمیشن، انیمیشن کوتاه، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۶ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: Bluray 720p/Bluray 1080p/BRRip 720p/BRRip 1080p/BRRip x265 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: داستان زندگی عاشقانه ی مردی از جشم بهترین دوستش که سگی با نام وینستون است روایت می شود و گاز به گاز غذاهایی که با یکدیگر به اشتراک گذاشته اند و …

میثم تات حصاری بازدید : 71 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)

Rail Rush به فارسی (راه آهن راش) یکی از پرطرفدارترین و سرگرم کننده ترین بازی های آرکید و اکشن با گرافیکی عالی برای سیستم عامل ویندوز فون می باشد که  از برترین ها نیز محسوب می شود.با این بازی هیجان انگیز می توانید یک بازی ماجراجویی افسانه ای را تجربه کنید و با واگن خود در معادن قدیمی به انجام ماموریت های مختلف بپردازید! شما می بایستی در مسیر سفر به مکان های مختلف سنگ های قیمتی را جمع آوری کنید و از دستاوردهای مختلفی که در طول مسیر بازی برای شما در نظر گرفته شده استفاده ی کامل را ببرید.هم اکنون میتوانید این بازی را از دانلودک ها دریافت نمایید .

 

Rail Rush 2014 دانلود  بازی Rail Rush   ویندوز فون

میثم تات حصاری بازدید : 77 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)

Brothers in Arms ۳ نسخه ی سوم از بازی تفنگی و اکشن برادران جنگ از استودیوی بازیسازی پرآوازه ی Gameloft برای دستگاه های ویندوز فون است که به صورت رایگان در ویندوز فون عرضه گردید.باید بازی Brothers in Arms را در دو صورت داستانی و مولتی پلیر انجام دهید که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های خاصی در مبارزات این جنگ تاریخی دارند. باید در این بازی سربازان آموزش دیده بار دیگر آماده شوند تا در خط مقدم و با استفاده از ویژگی های خاصی که دارند دشمن را شکست دهند . بازی در کشور های مختلف مانند از قبیل آلمان ، شمال آفریقا و … انجام میگیرد .هم اکنون میتوانید این بازی را از دانلودک ها دریافت نمایید .

 

Brothers in Arms  2014 دانلود بازی Brothers in Arms 3   ویندوز فون

میثم تات حصاری بازدید : 85 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)

Sharkwater (2006) BrRip 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|
 

Sharkwater 2006 دانلود مستند Sharkwater 2006

 

نام مستند :Sharkwater

سال انتشار: ۲۰۰۶

مدت زمان:  90 دقیقه

حجم:  650 مگابایت

کیفیت: BrRip 720p

زبان: انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه داستان : در این مستند تعدادی از ماجراجویان دوستدار طبیعت ، به اعماق آب‌های آزاد رفته اند و با به خطر انداختن جان خود ، تصاویر بسیار زیبا و شگفت انگیزی را از زندگی کوسه‌ها ، این آبزیان خشن تهیه کرده اند. دیدن این مستند می‌تواند دیدگاه شما را نسبت به این موجودات تغییر دهد …

میثم تات حصاری بازدید : 81 دوشنبه 20 بهمن 1393 نظرات (0)

شاید بارها به فکر نحوه ساخت فیلم ها وانیمیشن های سینمایی افتاده اید که چقدر ماهرانه ساخته شده اند در این پست قصد داریم تا ویدیویی از ساخت جلوه های ویژه  Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides را قرار بدهیم کاپیتان جک اسپارو (جانی دپ) به همراه آنجلیکا (پنلوپه کروز) به دنبال چشمه آب حیات اند. جک نمی داند که آیا آنجلیکا به وی علاقمند است یا فقط قصد دارد تا با استفاده از جک، چشمه آب حیات را بیابد و زمانی که آنجلیکا او را مجبور به سوار شدن به انتقام ملکه آن کشتی هولناک ریش سیاه (یام مک شین) می کند، جک در اندیشه این فرو می رود که آیا ریش سیاه ترسناک تر است یا آنجلیکا…. هم اکنون میتوانید این ویدیو بی نظیررااز دانلود ک ها دریافت نمایید منتظر ویدیوهای بیشتر از دانلودها باشید.

 

pirates of the caribbean on پشت صحنه ی ساخت جلوه های ویژه فیلم و انیمیشن ها   فیلم سینمایی Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides

 

 

میثم تات حصاری بازدید : 88 دوشنبه 20 بهمن 1393 نظرات (0)

Cloud Raiders – مهاجمان ابری یک بازی فوق العاده زیبا با گرافیک اچ دی در سبک بازی های استراتژی برای ویندوز فون  است که به دلیل بسیار عالی بودنش می تواند با بازی پرطرفدار کلش آف کلنز رقابت نماید! در این بازی که بیش از ۱ میلیون بازیکن از سراسر جهان را داراست شما می بایستی که دهکده ی اختصاصی خود را با نژادهای مورد علاقه تان در سرزمین های آسمانی بنا کنید و با جمع آوری نیروی انسانی و فراهم کردن زندگی برای آن ها به یک امپراطوری بزرگ تبدیل شوید!هم اکنون میتوانید این بازی را از دانلود ها دریافت نمایید .

 

Cloud Raiders 2014 دانلود  بازی Cloud Raiders   ویندوز فون

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 488
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 47
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 189
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 283
  • باردید دیروز : 119
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 968
  • بازدید ماه : 968
  • بازدید سال : 11,249
  • بازدید کلی : 171,047