loading...
دانلودک ها
میثم تات حصاری بازدید : 69 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

JetBrains IntelliJ IDEA یک نرم افزار مترجم زبان جاوا میباشد که از HTML / XHTML, XML / XSL, CSS, Ruby, و javascript پشتیبانی میکند.این نرم افزار دارای دارای محیطی گسترده برای برنامه نویس های تحت HTML ، XML ، CSS ، javascript ، PHP و SQL میباشد.این نرم افزار از کد های باز CVS ، Subversion ، Perforce ، Git ، ClearCase ، Team Foundation Server ، StarTeam و Visual SourceSafe نیز پشتیبانی میکند.این نرم افزار به صورت خودکار اشتباهات شما را بر طرف میکند.این نرم افزار امکانات کار تیمی مانند TeamCity Integration ، IDE Talk ، Eclipse Interoperability ، Shareable Configurations را نیز برای شما فراهم میکند.

 

JetBrains IntelliJ نرم افزار ساخت نرم افزار به زبان جاوا JetBrains IntelliJ IDEA 14.1.4.141.1532.4   نسخه لینوکس

 

میثم تات حصاری بازدید : 72 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

EximiousSoft ePage Creator یک ابزار چاپ و نشر دیجیتال میباشد که برایکسب و کار شما و کارهای شخصی شما مفید میباشد.با استفاده از این نرم افزار میتوانید فایل های PDF خود را ایجاد کنید یا میتوانید آنهارا ویرایش  و چاپ نمایید.این نرم افزار به شما کمک میکند تا فایل های PDF ، فایل های ورد (DOC،docx) و اسناد TXT،RTF و فایل های تصویری و صوتی و حتی فایل ویدیو های سایت یوتیوب را تبدیل کند.به کمک این  نرم افزار میتوانید نشریات سه بعدی ایجاد کنید

 

EximiousSoft ePage Creator نرم افزار چاپ و نشر دیجیتال EximiousSoft ePage Creator 3.06

میثم تات حصاری بازدید : 67 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

مجموعه نرم افزارهای مهندسی Autocad هم اکنون توسط مهندسین استفاده می شود و در رابطه با ترسیم نقشه های مهندسی می باشد. فایل های تولید شده توسط این نرم افزار معمولا حجیم بوده و همچنین برای نمایش نیازمند نصب نرم افزارهای سنگین autocad می باشد. در کنار این مسئله باتوجه به اینکه امکان ویرایش ساده این فایل ها توسط نرم افزار autocad وجود دارد ، از نظر حفظ کپی رایت مشکلاتی وجود دارد. Acme CAD Converter نرم افزاری کامل برای تبدیل فرمت های DWG وDXF و DWF به فرمت های دیگر نظیر PDF, WMF, JPEG, TIFF, EPS, SVG, CGM می باشد. به این ترتیب افرادی که نیاز به تنها مشاهده نقشه ها دارند ، دیگر نیازی نیست نرم افزارهای اتوکد را نصب داشته باشند و یا اینکه فایل اصلی نقشه را در اختیار داشته باشند. در کنار این تبدیل فرمت ها ، تبدیل درون خانوادگی نرم افزار Autocad یعنی تبدیل DWF to DWG نیز امکان پذیر است. این نرم افزار در هنگام تبدیل ظاهر فونت ها و رنگ ها را کاملا حفظ میکند و از نظر ظاهری کاملا مشابه با فایل اصلی تبدیل ها انجام خواهد شد. یکی از مشکلات هنگام تبدیل فرمت نقشه های اتوکد به فرمت های نام برده شده ، تعیین ناحیه هایی است که نقشه درون فایل اتوکد قرار دارد. این نرم افزار میتواند به شما این امکان را دهد که مانند فرایند پرینت در نرم افزار اتوکد ، پنجره مورد نظر را برای تبدیل انتخاب کنید. لازم به ذکر است این نرم افزار میتواند به عنوان یک نرم افزار نمایش فایل های DWG نیز مورد استفاده قرار گیرد.

 

Acme%20CAD%20Converter نرم افزار تبدیل فرمت های نقشه های مهندسی Acme CAD Converter 2015 8.7.0.1440

 

میثم تات حصاری بازدید : 86 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

Speedy Painter یک نرم افزار نقاشی برای ویندوز میباشد.قبل از هر چیزی باید بگویم که این برنامه برای استفاده حرفه ای از جمله ویرایش عکس و یا طراحی وب سایت کاربر خاصی ندارد .این برنامه شامل گزینه هایی برای نقاشی حتی برای کاربرانی غیر حرفه ای و بی تجربه میباشد.این برنامه دارای یک قلم طراحی می باشد که شما به سلیقه خود میتوانید آن را از نظر اندازه ،سختی،شفافیت و …تنظیم نمایید.اگرچه بر روی خود ویندوز برنامه ی نقاشی (Paint) وجود دارد ولی این نرم افزار برای کسانی که میخواهند به صورت حرفه ای تر نقاشی کنند بسیار کاربردی می باشد.این نرم افزار دارای نسخه غیر نصبی یا قابل حمل (portable version) نیز میباشد.

 

 Speedy Painter دانلود نرم افزار نقاشی Speedy Painter 3.3.6

میثم تات حصاری بازدید : 70 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

این مجموعه این تصاویر زمینه که برایتان آماده کرده ایم شامل ۵۸ والپیپر متنوع و زیبا برای استفاده در دسکتاپ ویندوز می باشد که با بهترین کیفیت ممکن برای دانلود آماده شده است. مجموعه شامل تصاویر زیبایی از طبیعت زیبا و همچنین تصاویر فانتزی می باشد که هم اکنون می توانید به صورت رایگان از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

BestMix HD Wallpapers Pack Cover%28Downloadha.com%29 دانلود 58 والپیپر متنوع و با کیفیت BestMix HD Wallpapers Pack

میثم تات حصاری بازدید : 76 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

مجموعه دیگری از والپیپرهای زیبا را با مضمون های مختلف برایتان آماده کرده ایم که مثل همیشه شامل بهترین تصاویر از تصاویر متنوع خواهد بود. این مجموعه نیز شامل کیفیت بالایی بوده و مناسب برای والپیپر دسکتاپ ویندوز می باشد. هم اکنون می توانید این مجموعه والپیپر را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Beautiful Mixed Wallpapers Pack Cover%28Downloadha.com%29 دانلود مجموعه 64 والپیپر متنوع با کیفیت بی نظیر Beautiful Mixed Wallpapers Pack

میثم تات حصاری بازدید : 96 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

Advanced Task Manager Pro یک برنامه کاربردی برای گوشی های اندرویدی میباشد .این نرم افزار میتواند تمامی برنامه های باز و درحال اجرا را بسته و به سرعت پرازشگر گوشی شما کمک کند و باعث بهبودی در آن شود .با بسته شدن برنامه های در حال اجرا ، حافظه رم گوشی شما ازاد شده و باعث سرعت بخشیدن به تلفن همراه شما میشود و باعث صرفه جویی در مصرف شارژ باتری میشود. به کمک این نرم افزار میتوانید برخی از برنامه ها را Uninstall و یا آن ها را ازحافظه داخلی گوشی به کارت حافظه یا برعکس انتقال دهید.

 

 Advanced Task Manager Pro دانلود اپلیکیشن مدیریت گوشی اندروید Advanced Task Manager Pro 5.2.1   اندروید

 

 

میثم تات حصاری بازدید : 73 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

بازی Darkness Within 2 The Dark Lineage Directors یکی از ماجراجویی ترین و ترسناک ترین بازی های است که توسط کمپانی Iceberg Interactive ساخته و طراحی شده است و توسط کمپانی Zoetrope Interactive برای کامپیوتر منتشر شده است. در این بازی شما نقش کاراگاهی به نام Loreid را دارید که بسیار ماهر و زرنگ است اما یک روز به او ماموریتی داده می شود که به یک جزیره ناشناخته سفر کند و به دنبال دختری به نام Nolder بگردد اما خبر ندارد که در آن جزیره چه خطرهای او را تهدید می کند. کاراگاه Loreid پس از رسیدن به جزیره مورد نظر متوجه می شود که این جزیره نفرین شده است و دارای موجودات عجیبی است.

 

Darkness Within 2 The Dark Lineage Directors Cut Edition PCPROPHET

 

Darkness Within 2 The Dark Lineage Directors Cut Edition دانلود بازی Darkness Within 2 The Dark Lineage Directors Cut Edition برای PC

 

میثم تات حصاری بازدید : 75 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

The Flash Season 1 Webrip (2014) Mkv

|قسمت هجدهم الی بیست و سوم به پست اضافه شد|

|زیرنویس فارسی قسمت دهم الی هفدهم به پست اضافه شد|

|بازبینی و سانسور شده توسط وبسایت دانلودها|

|اتمام فصل اول|

 

The Flash 2014 season 1 cover small دانلود فصل اول سریال فلش   The Flash Season 1 2014

 

نام سریال: The Flash Season 1 – فصل اول سریال فلش

ژانر: اکشن، ماجراجویی، درام

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۳ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۳۴۰ مگابایت

کیفیت: Webrip 720p

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: The Flash (فلش) سریالی تلویزیونی می باشد که توسط Greg Berlanti, Andrew Kreisberg و Geoff Johns نویسندگی و تهیه شده است تا در شبکه ی The CW پخش شود. این فیلم از یکی از کاراکتر های کمیک DC که Flash نام دارد گرفته شده است. کاراکتر “فلش” توسط Robert Kanigher خلق شده و شخصیتی است که با جنایتکاران و جرم به مبارزه می پردازد. سریال The Flash در حقیقت یک اسپین آف برای سریال محبوب Arrow محسوب می شود. داستان سریال توسط Berlanti, Kreisberg و Johns نوشته شده و کارگردان آن نیز David Nutter می باشد و …

 

میثم تات حصاری بازدید : 76 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همراه ۴نسخه دیگر از ویندوز ۷ با آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است در این نسخه تمامی Hotfix های ویندوز تا تاریخ ۱۲.۰۶.۲۰۱۵، گنجانده شده است.  این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید .

| دانلود ویندوز ۷ ، آپدیت شده ماه June 2015 |

|Windows 7 SP1 5in1 x86/x64 en-US Jun2015-murphy 78|

 

Win.7.Ultimate.Cover دانلود ویندوز 7 به همراه آخرین آپدیت ها   Windows 7 SP1 5in1 x86/x64 June 2015

 

میثم تات حصاری بازدید : 81 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (1)

سرانجام نسخه نهایی روایت جدید شرکت مایکروسافت با نام ویندوز ۸٫۱ عرضه شد! این نسخه که با بهبودهای موثری در عملکرد کلی ویندوز و رابط کاربری همراه است، قابلیت های چشمگیری را نیز برای کاربران ویندوز ۸ به همراه دارد. در این نسخه، بهبودهای بسیاری برای کاربران موس و کیبردی ویندوز و کسانی که بیشتر از محیط دسکتاپ برای انجام کارهای خود استفاده می کنند صورت گرفته است. بزرگترین تغییر در نسخه ۸٫۱ مربوط به بازگشت نیمه کامل دکمه ی Start ونیدوز و منوهای مربوط به آن با همان حال و هوای قدیمی است. ویندوز ۸ همواره قوی تر، ایمن تر، پرسرعت تر و دارای عملکرد بهتر مموری نسبت به ویندوز ۷ را دارا بوده است اما باید توجه داشت که حرکت مایکروسافت به محیطی مبنی بر فضای لمسی، ضررهایی را در جذب کاربران قدیمی خود که با محیط دسکتاپ فعالیت می کردند را ایجاد کرده است. شاید بتوان گفت ویندوز ۸٫۱ بیشترین تمرکز خود را در جذب این کاربران داشته و بهبودهای مناسبی را برای کاربران مدرنیزه خود نیز انجام داده است.

|دانلود ویندوز ۸.۱ ، با آخرین آپدیت های ماه June 2015|

Windows 8.1 8in1 x64/x86 With Update en-US June2015-Murphy78

 

Windows 8.1 cover دانلود ویندوز ۸.۱ به همراه جدیدترین آپدیت ها – Windows 8.1 AIO x86/x64 June 2015

 

میثم تات حصاری بازدید : 89 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

AnyDVD & AnyDVD علاوه بر قابلیت‌های AnyDVD جنبه‌هایی دیگری دارد که برای کار با HD-DVD ها (دی‌وی‌دی‌های High Definition) مفید واقع می‌شوند، که حذف رمز HD-DVD ها از آن جمله است. این نرم‌افزار امکان تماشای فیلم را روی یک اتصال نمایش دیجیتال بدون کارت گرافیک HDCP و با صفحه نمایش HDCP فراهم می‌کند. دیگر نیازی به خرید یک مانیتور گران‌قیمت ندارید،این نرم‌افزار دیسک‌هایی را روی کامپیوتر شخصی و با استفاده از PowerDVD Ultra نمایش می‌دهد که به‌طور معمول امکان نمایش آن‌ها وجود ندارد، فیلم‌هایی که توسط Studio Canal، Weinstein Company، Kinowelt و … پخش می‌شوند.

 

AnyDVD%20%26%20AnyDVD%20HD%207.6.0.0 نرم افزار شکستن قفل دیسک ها AnyDVD & AnyDVD HD 7.6.0.0

میثم تات حصاری بازدید : 69 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

TapinRadio یک برنامه سبک و بسیار قدرتمند در زمینه گوش دادن به رادیو از طریق اینترنت می باشد. شما با استفاده از این برنامه می توانید به رادیوهای مختلف در سراسر جهان گوش فرا دهید و از آنها لذت ببرید. این برنامه بطور پیش فرض دارای بزرگترین بانک اطلاعاتی و عظیم از ایستگاه های رادیویی سراسر جهان است و بیش از ۱۵,۰۰۰ ایستگاه رادیویی را پشتیبانی می کند. شما می توانید رادیوهای مختلف را مشاهده و ببینید که این ایستگاه از کدام کشور است و اگر مایل باشید می توانید آنها را ضبط کنید و در زمانهای دیگر به آنها گوش دهید. این برنامه دارای رابط کاربری بسیار کارپسند و آسان می باشد و هر کاربری قادر خواهد بود تا با این برنامه کار کند و نیازهای خود را برطرف کند. این برنامه قابلیت پشتیبانی از فرمت های MP3، WMA، OGG، AAC برای ضبط رادیوها پشتیبانی می کند. از دیگر قابلیت های این برنامه می توان به جستجوی سریع و قابل اعتماد , تعویض ایستگاه بدون نویز , ضبط آنچه شما در حال گوش دادن هستید , از جمله فایل های جداگانه آهنگ , امکان جستجوی خودکار از طریق برنامه برای شناسایی ایستگاه های جدید رادیویی , قادر به خاموش کردن خودکار و… اشاره کرد.

 

TapinRadio 1.70.5 نرم افزار گیرنده ایستگاه های رادیویی TapinRadio 1.70.5

میثم تات حصاری بازدید : 65 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

واترفاکس Waterfox نسخه ۶۴ بیتی و ارتقا یافته مرورگر فایرفاکس می باشد که مخصوص ویندوزهای ۶۴ بیتی طراحی شده است. این مرورگر از همان قبلیت های فایرفاکس پشتیبانی می کند و با ارائه امنیتی مثال زدنی از اطلاعات شخصی شما محافظت می کند. این مرورگز از قابلیت های ویژه ای نظیر کامپایلر زبان C++ نیز پشتیبانی کرده و همچنین قابلیت اضافه کردن افزونه های مختلف را نیز دارا می باشد که می توانید مستقیما از افزونه های فایرفاکس نیز در مرورگر استفاده کنید.

 

Waterfox%2038.1.0 نرم افزار مرورگر واترفاکس Waterfox 38.1.0

میثم تات حصاری بازدید : 76 چهارشنبه 19 فروردین 1394 نظرات (0)

سلام 

باعرض پوزش از بازدیدکنندگان عزیز به دلیل امتحانات سایت تا هفته ی دیگر به روز نمی شود.

میثم تات حصاری بازدید : 96 سه شنبه 11 فروردین 1394 نظرات (0)

می توان گفت بازی Big Business Deluxe یک بازی شهرسازی است که با بازی Farm Frenzy ترکیب شده است. سازندگان تاکید زیادی بر روی ساختمان هایی که کالاهای اساسی را تولید می کنند به خرج داده اند، که هرچه پیشرفت می کنید این ساختمان ها پیچیده تر و ارزشمندتر می گردند. برخلاف سبک متداول بازی های شهرسازی که فقط با ضربه زدن به صفحه نمایش سود به دست می آورید، در این بازی باید خود را درگیر تمام جزییات معاملات و ساختمان ها کنید، مثلا اینکه کارخانه ها کجا هستند و چه نوع کامیون هایی در حال کار کردن می باشند. به نظر پیچیده می آید اما وقتی کمی بازی می کنید بسیار دلنشین است و شما را درگیر خود می کند. همین طور که کم کم پیشرفت می کنید و ساختمان های جدیدتری به دست می آورید می توانید با خرید زمین شهر خود را گسترش دهید، که نه تنها فضای بیشتری به دست می آورید بلکه با ماموریت ها و ساختمان و جوایز مختلف تشویق می شوید.هم اکنون میتوانید این بازی را از دانلود هادریافت نمایید .

 

Big Business Deluxe دانلود بازی Big Business Deluxe   ویندوز فون

میثم تات حصاری بازدید : 89 سه شنبه 11 فروردین 1394 نظرات (0)

Bang Bang Monsters بازی شلیکی کشتن هیولاه یک بازی اکشن است که شما در آن نقش یک دختر کوچک روستایی را بر عهده دارید که وظیفه آن محافظت از گوسفند ها در برابر هیولا است. هدف از بازی زنده ماندن و به دست آوردن امتیاز با کشتن هیولاهاست . هیولا ها نباید به کمپ گوسفندها نزدیک شوند شما با استفاده از سلاح های متنوع باید مانع این کار بشوید.  هم اکنون میتوانید این بازی را از دانلود هادریافت نمایید .

 

Bang Bang Monsters دانلود بازی Bang Bang Monsters   ویندوز فون

میثم تات حصاری بازدید : 81 سه شنبه 11 فروردین 1394 نظرات (0)

آلبوم Whisperings – Solo Piano. Vol. 2 مجموعه ای است با ژانر New Age, Piano که در سال 2014 میلادی عرضه شده است و شامل ۱۶ آهنگ بی کلام که تمامی آن ها با کیفیت های  320kbps آماده شده اند. موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود. هم اکنون میتوانید این مجموعه بی نظیر را از دانلودها دریافت نمایید.

 

Various Artists   Whisperin دانلود آلبوم موسیقی نجواها – تکنوازی پیانو بخش دوم Whisperings – Solo Piano. Vol. 2

میثم تات حصاری بازدید : 99 سه شنبه 11 فروردین 1394 نظرات (0)

Score! World Goalsی پازلی فوتبال شما میتوانید صحنه گل مورد علاقه خود را دوباره خلق کنید و خودتان را بخشی از آن قرار دهید. Score! World Goals با بیش از ۴۰۰ صحنه گل زیبا و به یاد ماندنی که شما در انها میتوانید پاس دهید یا سانتر کنید و یا شوت بزنید، و یا حتی در مقابل دیوار دفاعی حریف یک ضربه آزاد زیبا و به یاد ماندنی را خلق کنید. این بازی دارای گرافیک و صداگذاری فوق العاده ای نیز است که شما را شگفت زده خواهد کرد. این بازی زیبای فوتبالی و پازلی با آپدیت هایش صحنه های بیشتری را نیز به بازی اضافه خواهد کرد.هم اکنون میتوانید این بازی را از دانلود ها دریافت نمایید .

Score! World Goals دانلود بازی Score! World Goals   ویندوز فون

میثم تات حصاری بازدید : 66 سه شنبه 11 فروردین 1394 نظرات (0)

یک بازی تیراندازی و شلیکی ویندوزفون که شما در فضا هستید و بیگانگان را باید نابود کنید. شما در سفینه فضایی خود در فضا هستید و توسط موجودات فضایی محاصره شده اید و آنها قصد نابودی شما را دارند.هدف آنها ساده است، نابودی شما و سفینه شما و سیاره شما. بیگانگان قوی و زیاد هستند که دائم به شما حمله میکنند و شما باید از خود و سیاره تان محافظت کنید، بسمت آنها شلیک کنید و همه آنها را نابود سازید. پس اسلحه خود را بردارید و تبدیل به یک قهرمان شکست ناپذیر شوید.هم اکنون میتوانید این بازی را از دانلود ها دریافت نمایید

 

Space Defense دانلود بازی Space Defense   ویندوز فون

 

میثم تات حصاری بازدید : 72 سه شنبه 11 فروردین 1394 نظرات (0)

در این بازی شما در یک سنگر هستید و در مقابل شما یک زمین وجود دارد، شما در سنگر خود میتوانید یک جبهه قوی علیه زامبی ها بسازید و علیه انها بجنگید و البته لشگر لشگر زامبی های مختلفبه شما حمله خواهند کرد.شما میتوانید جبه خود را در حوضه خود افزایش دهید، سرباز های بیشتری قرار دهید و از امکاناتی همچون نارنجک نیز برای نابودی زامبی ها استفاده کنید، بعلاوه میتوانید سرباز های خود را آموزش دهید تا ویژگی های بهتری را داشته باشند بطور مثال میتوانید آنها را تقویت کنید که تعویض خشاب را سریعتر انجام دهند و یا تک تیرانداز بشوند و….هم اکنون میتوانید این بازی را از دانلود ها دریافت نمایید .

 

Zombie Madness II دانلود بازی Zombie Madness II   ویندوز فون

میثم تات حصاری بازدید : 57 سه شنبه 11 فروردین 1394 نظرات (0)

Dark Way Down یک بازی پازلی و فکری که توسط Daniel Fairley ساخته شده، یکی از این بازی هاست که حجم کمی نیز دارد. این بازی که به تازگی برای ویندوزفون، اندروید و iOS منتشر شده، بسیار ساده است.سبک بازی بسیار ساده است. هدف بازی این است که شما با حرکت بر روی کاشی ها تمام کاشی ها را روشن کنید و البته قبل از اینکه حرکات شما تمام شود. برای حرکت کردن کافیست فقط انگشت خود را روی صفحه بکشید. اگر روی کاشی ای که قبلا روشن شده است بروید، آن کاشی خاموش می شود. هرچه در بازی جلوتر می روید کاشی های جدیدتری به شما معرفی می شود، در بعضی مراحل دیوارهایی وجود دارد که نمی توانید از آن ها عبور کنید و همانند بازی های قدیمی آتاری و … اگر در کناره سمت چپ صفحه باشید و به سمت چپ حرکت کنید از کناره سمت راست صفحه سر در می آورید و برعکس.هم اکنون میتوانید این بازی را از دانلود ها دریافت نمایید .

 

Dark Way Down دانلود بازی Dark Way Down   ویندوز فون

میثم تات حصاری بازدید : 75 سه شنبه 11 فروردین 1394 نظرات (0)

آلبوم Resurgence مجموعه ای است با ژانر Epic, Orchestral, Electronic, Choral که در سال 2014 میلادی عرضه شده است و شامل ۱۵ آهنگ بی کلام که تمامی آن ها با کیفیت های  320kbps آماده شده اند. موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود. هم اکنون میتوانید این مجموعه بی نظیر را از دانلودها دریافت نمایید.

 

Switch   Resurgence %282014%29 دانلود آلبوم موسیقی خیزش دوباره Resurgence

میثم تات حصاری بازدید : 60 سه شنبه 11 فروردین 1394 نظرات (0)

یشتر کاربران فارسی زبان معمولا به دنبال یک تقویم خورشیدی (هجری شمسی) برای موبایل خود هستند. با کمک تقویم موبایل میتوانید به کارهای خود نظم بیشتری بدهید و دیگر نیازی نیست که همیشه یک تقویم یا سررسید در کیف خود داشته باشید.نرم افزار Seasons Calendarامکان نمایش همزمان تاریخ شمسی، قمری، و میلادی را دارد. ضمن اینکه هر زمان وارد محیط آن شوید تاریخ روز جاری نمایش داده میشود. در این نرم افزار روزهای هفته نیز به خوبی مشخص است.هم اکنون میتوانید این برنامه را از دانلود ها دریافت نمایید .

 

Seasons Calendar دانلود  برنامه Seasons Calendar    ویندوز فون

میثم تات حصاری بازدید : 69 سه شنبه 11 فروردین 1394 نظرات (0)

MIMPI یک بازی زیباست که در ان شما سگی وجود دارد که بدنبال ماجراهای خود به جلو میرود. ابتدا این سگ در کنار صاحبش قرار دارد و سپس صاحبش میرود و شما باید بدنبال او بروید.MIMPI بازی سگ ماجراجو ویندوز فون گرافیک جالب و زیبایی دارد و در ان باید در محیط طبیعی به جلو بروید و از موانع عبور کنید. کنترل بازی نیز در میان این گرافیک زیبا، جالب است. برای حرکت دکمه های عقب و جلو بر روی صفحه وجود دارد و دکمه ای نیز در سمت چپ قرار دارد که با ان سگ به بالا میپرد. جالب نیست؟ خب کنترل به همین جا ختم نمیشود شاید بعضی جاها سگ داستان ما نتواند بپرد، انجاست که میتوانید ابر ها را نیز کنترل کنید و حرکت دهید و از انها استفاده کنید و با پریدن بر روی انها مسیر خود را راحت تر طی کنید.هم اکنون میتوانید این بازی را از دانلود ها دریافت نمایید .

 

MIMPI دانلود بازی MIMPI   ویندوز فون

 

میثم تات حصاری بازدید : 69 سه شنبه 11 فروردین 1394 نظرات (0)

Wise Program Uninstaller نرم افزاری رایگان و سریع است برای حذف کامل نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز و جایگزین بخش حذف نرم افزار سیستم عامل ویندوز. این نرم افزار میتواند به صورت سریع نرم افزارها حذف نمایند ،همچنین برای نرم افزارهایی که به صورت عادی در ویندوز قابل حذف شدن نیستند با قابلیت Forced Uninstall به راحتی حذف خواهند شد. لازم به ذکر است Wise Program Uninstaller اطلاعات باقی مانده از نرم افزار حذف شده را از بین خواهد برد و با پاکسازی اطلاعات درون رجیستری مربوط به نرم افزار حذف شده از انباشته شدن اطلاعات اضافی درون ویندوز جلوگیری میکند که این خود باعث بهینه سازی ویندوز می شود. محیط نرم افزار نیز بسیار ساده بوده و تمامی کاربران به سادگی میتوانند با ابزارهای موجود در آن ارتباط برقرار نمایند.

 

Wise Program Uninstaller 1.68.87 نرم افزار حذف کامل نرم افزار های نصب شده Wise Program Uninstaller 1.68.87

میثم تات حصاری بازدید : 69 سه شنبه 11 فروردین 1394 نظرات (0)

همانطور که میدانید فایل ها و فولدرها ممکن است به دلایل مختلفی از جمله حذف شدن اشتباه توسط کاربر و یا حذف شدن به دلیل فرمت شدن هارد دیسک از دسترس شما خارج شوند. AOMEI Backupper نرم افزاری که در عین سادگی دارای قدرت بسیار بالایی برای تهیه بک آپ تنها با چند کلیک است . این نرم افزار تهیه‌ی پشتیبان و بازیابی از فایل‌ها، پارتیشن‌ها کمک می‌کند و همجنین Wise Data Recovery از انواع دیسک، هارد و …. پشتیبانی میکند تا بدون مشکل بک آپ گیری را انجام دهید. . از امکانات این نرم افزار بازگرداندن فایل ها آسیب دیده ، پشتیبان گیری از دیسک ، ایجاد دیسک قابل بوت ، فشرده سازی ، تقسیم بک آپ به چند پارت ، سازگاری با سیستم عامل های مختلف و … است .

 

AOMEI Backupper Standard 2.5 نرم افزار بازیابی فایل های حذف شده AOMEI Backupper Standard 2.5

 

میثم تات حصاری بازدید : 76 سه شنبه 11 فروردین 1394 نظرات (0)

WinUtilities نرم افزار بهینه سازی کاملی است که ابزارهای فراوانی جهت بهینه سازی ، محافظت و ارائه امکانات جهت افزایش سرعت ویندوز و رفع خطاها به کاربر ارائه میدهد. این نرم افزار دارای ۲۲ ابزار است که تمامی آنها میتوانند به عنوان نرم افزار مجزا نیز کاربرد داشته باشند. تمامی این ابزارها در جهت بهبود عملکرد ویندوز و محفاظت و نگهداری آن می باشند. ابزارهای موجود در این نرم افزار به شرح زیر است. Disk Defrag : یکپارچه سازی اصولی و قدرتمند جهت افزایش سرعت دسترسی اطلاعات درون هارد دیسک File Undelete : بازیابی اطلاعات حذف شده از روی هارد دیسک با پروتکل های ntfs و fat32 Disk Cleaner : پاکسازی فایل های زائد و هرز درون هارد دیسک Registry Cleaner : اسکن رجیستری و یافتن ورودی های نامعتبر و مخرب و پاکسازی رجیستری Startup Cleaner : مدیریت نرم افزارهای فعال در استارت آپ و غیرفعال کردن آنها در صورت نیاز History Cleaner : پاکسازی انواع حافظه های موجود در ویندوز از حافظه مرورگرها گرفته تا حافظه های خود ویندوز File Splitter : بریدن انواع فایل های حجیم و تقسیم آنها به قسمت های کوچکتر File Shredder : حذف فایل ها به طوری که دیگر قابل بازیابی نباشند. EXE Protector : محافظت و قفل گذاشتن برروی انواع فایل :/.-ای اجرایی و نرم افزارهای روی ویندوز ادامه بخش های نرم افزار را در ادامه مطلب مطالعه نمایید. Memory Optimizer : بهینه سازی حافظه رم سیستم و افزایش بهره وری آن Duplicate Files Finder : یافتن فایل های تکراری و حذف آنها Process Manager : مشاهده انواع فایل ها و نرم افزارهایی که در حال فعالیت در ویندوز می باشند و غیرفعال کردن انها Uninstall Manager : حذف اصولی و کامل نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز Registry Backup&Restore : تهیه نسخه پشتیبان از رجیستری ویندوز و بازگردانی آن در زمان مورد نیاز Auto Shutdown : خاموش شدن ویندوز در زمان معین و مشخص شده و…

 

WinUtilities%20Free%2011.35 نرم افزار ابزارهای بهینه سازی قدرتمند WinUtilities Free 11.35

میثم تات حصاری بازدید : 67 سه شنبه 11 فروردین 1394 نظرات (0)

CSI: Hidden Crimes یک بازی جنایی و معمایی برای اندروید است . داستان بازی در شهر لاس وگاس اتفاق میافتد ، شهر پر از مجرمان و قاتلان زیادی است و وظیفه شما این است که باید با سرنخ ها که پیدا می کنید قاتل را شناسایی کنید . از امکانات جدید اضافه شده در این بازی اضافه شدن قسمت هالووین ، اضافه شدن زبان های بیشتر ، قابلیت زوم ، مپ های جدید است . همچنین این بازی بر اساس سریال تلویزیونی با همین نام تولید و ساخته شده . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

CSI Hidden Crimes V1.14.4 بازی معمایی CSI: Hidden Crimes v1.14.4 مخصوص اندروید

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 488
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 160
  • باردید دیروز : 242
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 402
  • بازدید ماه : 402
  • بازدید سال : 10,683
  • بازدید کلی : 170,481